Mulla on nyt jo monetta vuotta 3:n rengassarjan taktiikka. Eli kesä - kitka - nasta. Tässä tänään laitettiin alle nastat.
Mitäs sanotte näistä ideoista?
![Kuva](http://img267.imageshack.us/img267/9725/171220111197.jpg)
Miksi sitä vääntöä pitäisi varoa renkaan vaihdossa kun sitä kuitenkin tulee liikenteessä? Omista autoista nousee hallitunkilla yksi pyörä kerrallaan. Renkaiden vaihto edestä taakse tapahtuu talvirenkaista kesärenkaihin vaihdettaessa (ja päinvastoin), riittää kohtuullisilla kilometreillä. Tallissa olisi kyllä kaksi tunkkia.jukka-tre kirjoitti:Nostan nykysin kahdella hallitunkilla. Molempia pikku hiljaa nostaen, joten ei tule vääntöä koriin. Ja tällä lailla pystyy vaihtaan myös renkaat eestä taas, kun nehän kuluu epätasaisesti kuitenkin.
Mä oon nostanu etummaisesta tunkin paikasta ilman lankkua vaan niin paljo, että on takarengaskin ilmassa. Ei oo tullu mielenkään että kori menis kieroon...Tompa124 kirjoitti:mulla ainaki on yks 3t tunkki ja siihen 120cm lankku ja komeesti nousoo puoli kerralla ilmaan. nyt tosin tuli nosturi nii ei tartte tunkin kans takuta.
Juurikin näin!adenauer300 kirjoitti:Ei se kori mene kieroon, ellei se ole ruosteen raiskaama paska tai jobbarin "korjaama".
Jos menee, niin silloin auto on melko mahdoton ajaaja ovet eivät mene välttämättä kiinni
Riippuu korista....tojota taipuu kuin nokiannuorisoohjaaja jo pakasta vedettynäonre kirjoitti:Kuinkahan laho sen korin pitää olla ettei ovet mee enää kiinni? Yhden todella surulliseksi ruostuneen varaosa-raadon ovet menivät kiinni vielä siinäkin vaiheessa kun kapistus oli nostettu ilmaan vetämällä liina B-pilareitten kohdalta ympäri...
jukka-tre kirjoitti:Nostan nykysin kahdella hallitunkilla. Molempia pikku hiljaa nostaen, joten ei tule vääntöä koriin. Ja tällä lailla pystyy vaihtaan myös renkaat eestä taas, kun nehän kuluu epätasaisesti kuitenkin.
Mulla on nyt jo monetta vuotta 3:n rengassarjan taktiikka. Eli kesä - kitka - nasta. Tässä tänään laitettiin alle nastat.
Mitäs sanotte näistä ideoista?
[ [url=http://img267.imageshack.us/img267/9725/171220111197.jpg] ][/url]
Helpoiten saa myös auton lipsahtamaan tunkilta tuolla tavalla. No yleensä onnistuu, mutta kerran on käynyt huonomminkin... Riippuu varmaan aika paljon tukivarren mallista, kannattaako tuota edes kokeilla. Miks sitä ei tunkin paikoista nostelis, kun semmoset sinne on kerran väkerretty ihan tehtaalla.Helpoin on kun nostaa alatuki varren alta niin ei tartte nostaa kuin pari senttiä niin pyörä on irti maasta.
Aikanaan siihen riitti ihan tuliterä Peugeot Boxer. Kun ajoi etupyörän vähän korkeamman katukivetyksen päälle, ei kivetyksen puoleinen etuovi mennyt enää kiinni ilman pikku murjomista. Ei osunu enää salpa ja lukko toisiinsa oikein kunnolla. Tää on vielä ihan tottaKuinkahan laho sen korin pitää olla ettei ovet mee enää kiinni?
Mänis kirjoitti:Aikanaan siihen riitti ihan tuliterä Peugeot Boxer. Kun ajoi etupyörän vähän korkeamman katukivetyksen päälle, ei kivetyksen puoleinen etuovi mennyt enää kiinni ilman pikku murjomista. Ei osunu enää salpa ja lukko toisiinsa oikein kunnolla. Tää on vielä ihan totta