w201 tyhjäkäynnin säätö *Ratkaistu vihdoin*

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

w201 tyhjäkäynnin säätö *Ratkaistu vihdoin*

Viesti Kirjoittaja sdomd »

Noniin, eli silleen kävi että ajelin tuossa kylillä ja yhtäkkiä vain sammui vauhdista, sen jälkeen ei ole edes lupaillut, mutta kone pyörii startilla kyllä nätisti.
Jotta mistähän tuota kannattaisi lähteä ensimmäisenä kattelemaan? Seoksia siitä on yritelty säädellä, kun kävi vähän huonosti kylmällä, ja juuri oli saatu käymään nätisti kokoajan niin sitten näin. Voisi siitä johtua?, ja jos niin mitähän sille sitten kannattaisi yrittää tehdä? :cry:

Kyllä rupes kyrsimään, toivottavasti jollakulla on tuohon asiantuntevaa sanottavaa.
Viimeksi muokannut sdomd, To 12.04.2012 21:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Suriseeko bensapumppu kun virrat laittaa päälle?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
TUUTTERO
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1261
Liittynyt: Pe 17.09.2010 13:59
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja TUUTTERO »

Itse en ole näihin oletettu bensa vehkeisiin tutustunu, mutta laitasnyt ihmeessä mikä vuosimallin auto ja millä koneella ja muuta tietoa autosta.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
Avatar
mika230
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 32
Liittynyt: Ti 24.08.2010 17:40
Paikkakunta: kirkkonummi

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja mika230 »

veikkaisin ite bensapumpun relettä, itellä kaks tenavaa ollu ja kummastakin se rapiat 200tkm ajettuna hajos. mutta kolvailemalla saa kuntoon....ehkä! kuuntele ny lähteekö pumppu surisemaan.
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja sdomd »

Moottori on siis 102.924.
Siekkinen kirjoitti:Suriseeko bensapumppu kun virrat laittaa päälle?
Moneen kertaan etsin, mutta en kuullut surinaa. Tosin isän kaveri kävi tuota katsomassa, ja jotain saatiin selvillekkin. Ongelmaa tuskin on virtapuolella, start fixiä imuun ruiskimalla mese saatiin jotakuinkin käymään senverran että sain sen kotiin ajettua. Mutta käy edelleen todella huonosti, meinaa sammua aina jollei ole kierroksia. Ja kaasarille menevää bensaletkua käytettiin kanssa irti, polttoainetta tuli kyllä sieltä kun käymään koetti. Hän oli lähes varma että kalvo on huono tai jotakin. Että onkos tuossa mitään mitä voisi kotikonstein lähteä koittamaan? :roll:
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

sdomd kirjoitti:Moottori on siis 102.924.

Moneen kertaan etsin, mutta en kuullut surinaa. Tosin isän kaveri kävi tuota katsomassa, ja jotain saatiin selvillekkin. Ongelmaa tuskin on virtapuolella, start fixiä imuun ruiskimalla mese saatiin jotakuinkin käymään senverran että sain sen kotiin ajettua. Mutta käy edelleen todella huonosti, meinaa sammua aina jollei ole kierroksia. Ja kaasarille menevää bensaletkua käytettiin kanssa irti, polttoainetta tuli kyllä sieltä kun käymään koetti. Hän oli lähes varma että kalvo on huono tai jotakin. Että onkos tuossa mitään mitä voisi kotikonstein lähteä koittamaan? :roll:
Kaasarituntemus jää omalla kohalla mopoihin ja moottorikelkkoihin niin ei viihti lähteä arvailemaan tai mutu linjalle :D joku parempi kaasaritietäjä todennäköisesti osaa neuvoa.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja atlas »

Siis kone on kaasarilla ,ei ruiskulla?Eli sähköpumppuahan siellä ei ole vaan lutkuttaja,kalvopumppu koneen kupeessa.
Ekaksi kaasarin kalvo vaihtoon ,ei ole kallis.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja sdomd »

atlas kirjoitti:Siis kone on kaasarilla ,ei ruiskulla?Eli sähköpumppuahan siellä ei ole vaan lutkuttaja,kalvopumppu koneen kupeessa.
Ekaksi kaasarin kalvo vaihtoon ,ei ole kallis.
Juu kaasarikonehan tuo. Elikkäs avasin kaasarin sen yläosan ja kalvon tarkastin, silmällä en huomannut minkäännäköistä repeämää tahi reikää ainakaan, voiko silti olla niin huono että johtuu siittä? Ja sitten mites tuo ATF öljy, pitäisikö sitä olla siinä täyteen asti? Sitä oli siinä neulalle (?) menevässä putkessa ja sekä puoleenväliin siinä yläosan "kupissa". Jos jotain muutakin yhtä helposti tarkastettavaa tuossa on, niin kertokaa toki. :)

Niin ja että ei mitenkään voi tuosta seos asiasta johtua? Eikös sitä säädetä siitä mötikästä kaasarin alapuolella, koitin ensin vähäsen, sitten kierrokset molempin suuntiin, ei ollut oikein kyllä vaikutusta... :roll:
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja atlas »

Sitten yksi ongelmapaikka on kaasarin ja imusarjan välissä oleva kumilaippa.
Kaiketi sulla se siellä on ?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja sdomd »

atlas kirjoitti:Sitten yksi ongelmapaikka on kaasarin ja imusarjan välissä oleva kumilaippa.
Kaiketi sulla se siellä on ?
Kyähän siinä kumi välissä on, on siinä ehkä hieman halkeamiakin, voisiko sen vuoksi sammua kesken ajon? Ja mitä nyt oon tässä haeskellut niin kyseisenlainen huono käynnissä pysyminen voisi johtua siitä pull-down rasiasta, tosin näyttäisi olevan rikastimen alipainesäädin, jotta eikai se lämpimän koneen sammuminen sitten siitä varmaan?

venttiilikopasta näyttäisi myös menevän jokin muoviletku imusarjaan, ja tuo kyseinen ei ole kummastakaan päästä millään muotoa tiivis, tosin en tiedä pitäisikökään, kun kopan puolella putki menee ikäänkuin sisäpuolelle...

Kaasarin avaamiskokemus alkaa näillä kohdin loppua, että kiitos paljon jos siellä joku jaksaa ratkaisua koittaa keksiä ja antaa vinkkiä.

Ja nyt siis ei taas pysy käynnissä, hörähtää kyllä käymään, mutta sammuu heti.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

sdomd kirjoitti:venttiilikopasta näyttäisi myös menevän jokin muoviletku imusarjaan, ja tuo kyseinen ei ole kummastakaan päästä millään muotoa tiivis, tosin en tiedä pitäisikökään, kun kopan puolella putki menee ikäänkuin sisäpuolelle...
Se on huohotinputki. Ei tarvii olla tiivis mutta sotkee konehuonetta öljyllä jos vuotaa pahasti.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja atlas »

Alipaine vuotoa siellä on joko siitä laipasta tai jostain muualta,etsi se!
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
TomSon
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 76
Liittynyt: Ti 13.04.2010 18:48
Paikkakunta: keski suomi

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja TomSon »

mitenkäs onko tuossa tyhjäkäynti moottori/säädin. ja jos on niin ne letkut kannattaa tarkistaa.
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja sdomd »

Koitin nytten katsella tuota alipainevuotoa, ja löytyi halkeama letkusta joka menee atf öljykannen ruuvissa kiinni olleeseen osaan. Siin oli myös paikka toiselle letkulle, mutta siinä ei ole mitään kyllä koskaan ollutkaan. Sähköjohto siitä myös lähti. Ja koitin myös tukkia sitä tyhjää paikkaa, kummallakaan ei ollut minkäänlaista vaikutusta.

Ja vaikka nyt ei vikaan liittyisikään, niin jos jollain vain on tietoa tuosta kaasarin seosruuvista, kumpaan suuntaan rikastaa ja onko se nyt sitten se mötikkä siellä kaasarin alapuolella? Meinaan vaikka kuinka etsin, niin mitään tietoa en löytänyt kaasarikonenne seoksiin liittyen. Ruiskuista oli asiaa vaikka missä ja paljon. :|
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja sdomd »

Päivitystä. Irroitin kaasarin ja siitä lähtevätletkut nyt kokonaisuudessaan ja jotakin uutta taas. Bensaletku vuotaa hieman kaasarin liitoksesta, ei huomannut päälleppäin ennenkö puristeli siitä vähän. Sitten Ilmanputsarilta lähtevä lyhyt putki oli ihan haljennut, putki joka liittyy toiseen putkeen, joka taas menee moneen paikkaan, mm. vennttiilikoppaan ja yksi pää myös kaasarille. Siinä vieressä putsarin pohjassa oli myös letkunpaikan näköinen nippa, kuuluisiko siitä mennä letku johonkin? Toinen tyhjä siis siin atf öljykannen viereisessä jutussa, mutta siinä ei siis ikinä ole mitään ollut ennen.

Otin ihan kuvankin nyt tuosta putsarin pohjasta ja tyhjästä letkunpaikasta.

Kuva

E: ja nyt on kaasari pöydällä. Mitään vuotoja ei enää löytynyt lisää, tosin löysin ohjeen seoksen säätöön, että kierretään sitä alhaalla olevaa seoshommelia niin kauan että luisti liikkuu ja sitten kierros taaksepäin. Mutta kun tuota testasin, niin eihän se luisti mihinkään liiku sitä kiertämällä, sormin liikkuu kyllä hyvin, ettei jumissa ole. Avasin sitten pohjan, niin siellähän on jousi luistin ja sen seoshärpäkkeen välissä, laitoin sen nyt sillain että yksi kierros auki siitä kun pohjan sai paikoilleen ilman että yhtään täytyi painaa sitä jousta vasten.

Onkhan tässä vaiheessa enää kellään mittän apuja tähän... :roll: Pistäkää ihmeessä jos jotain ideaa on. Putsarilta lähtevän putken ja bensaletkun pistän nyt kuntoon, mutta jotenkin en jaksa uskoa että niillä lähtise semmosesta käynnistymättömyydestä toimimaan. Vaan enpä minä mikään maestro tässä ole. :|

Niin, ja imusarjan välinen laippa oli ehjä.
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja sdomd »

Triplapostia pukkaa. Mutta mutta, ihan hukkaan ei ainakaan kaasarin irtiottaminen mennyt, nyt on kaikki takaisin paikoillaan ja lähtee ainakin käymään eikä edes sammu, eli lähtötilannetta edellä ollaan. Tosin käy edelleen todella huonosti, ikäänkuin pätkii kun pitää tyhjäkäynnillä. Jos antaa vähän kierroksia niin käynti tasaantuu ja käy itseasiassa ihan hyvin.

Eli onkos tässä nyt sitten jotain mistä tyhjäkäyntiä tai ryyppyä voi säätää? Tuo onko nyt sitten pull down rasia mikä tuossa vivuston päällä on, niin näyttäisi olevan aika jumissa, mihinkään päin en saa sitä jousta liikutettua. Että mikähän sen tehtävä käytännössä on? niin näkisi että toimiiko vaiko eikö. :|
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja atlas »

tuohon tyhjäkäynti ongelmaan olisi myös yksivika paikka joka kaiketi vaikuttaa stromi kaasariin,ainakin sähköiseen niin yj-rele joka pitäisi tinata uudelleen.
Oletko muuten katsonut virranjakajan sisään?
Näissähän taisi olla aatamin aikuinen alipainesäätöinen jakaja.Ruisku vehkeet jo säätää kipinän itse.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

Re: w201 tyhjäkäynnin säätö

Viesti Kirjoittaja sdomd »

atlas kirjoitti:tuohon tyhjäkäynti ongelmaan olisi myös yksivika paikka joka kaiketi vaikuttaa stromi kaasariin,ainakin sähköiseen niin yj-rele joka pitäisi tinata uudelleen.
Oletko muuten katsonut virranjakajan sisään?
Näissähän taisi olla aatamin aikuinen alipainesäätöinen jakaja.Ruisku vehkeet jo säätää kipinän itse.
Vilkaisin tuonne jakajaan, eipä siellä mikään erituisen kuluneelta vaikuttanut. Ja kuulemma se olisikin hiljattain vaihdettu. Vai olisiko siinä jotain muutakin mitä pitäisi katsoa? Yj relettä en vielä löytänyt, täytyy kai se sitten katsella kanssa. Onkohan sitä edes tässä mallissa, kaasarina siis tuo pierburg (strömberg?)175 cd.

Mutta vielä tuohon seokseen, niin jos jollain on sen tyhjäkäynnin seoksen säätöön vinkkiä niin pistää tulemaan vain. Alkaa siis käydä tasaisesti siitä n. 1.5k-2k rpm kohdilta ylöspäin. :roll:

E: Löysin että sieltä alipainekalvon kunnom voisi kanssa saada tarkastettua. Imaisin ja puhalsin siihen jakajalle menevään letkuun, ja kyllä mielestäni ilman sai hieman virtaamaan molempiin päin. :roll:
Avatar
Raastinrauta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: To 16.12.2010 14:19

Re: w201 ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Raastinrauta »

mika230 kirjoitti:veikkaisin ite bensapumpun relettä, itellä kaks tenavaa ollu ja kummastakin se rapiat 200tkm ajettuna hajos. mutta kolvailemalla saa kuntoon....ehkä! kuuntele ny lähteekö pumppu surisemaan.
Osaiskos joku sanoo uskaltaako tuota uudempien koneiden yhdistelmärelettä (MAS) juotella? Itsellä kun sammuilee joskus myös eikä lähde käyntiin. Bensapumppu kun pitäisi olla ehjä ja suodatinkin juuri vaihdettu, mutta en muistaakseni ole haistanut bensaa ilmassa startin sahauksen aikana. Taitaa uusi tuommoinen yksikkö kuitenkin maksaa aikas hunajaa, perseestä kun ei voi vanhanmallin erillistä pumpunrelettä olla.
W201 2.6 '92 - Rämä mutta oma!
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w201 tyhjäkäynnin säätö

Viesti Kirjoittaja atlas »

Jos sulla on kaasari kone niin ei siellä ole sähköistä siirtopumppua eikä bensarelettä.
vaan siirtopumppu on kaiketi kannessa mekaaninen pumppu.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

Re: w201 tyhjäkäynnin säätö

Viesti Kirjoittaja sdomd »

Kellään ei ole mitään tietoa tuosta tyhjäkäynti asiasta? Ja tuosta yj releestä, sulakeboxin edestä löytyi se musta mötikkä jossa lukee kickdown sekä kaksi alumiinista pienempää joista toinen oli päältä sininen. Akun takana oli tyhjää, kun ruisku topikeissa on siitä puhuttu...

Alkaa menemään jo aika mystiseksi mielestäni, tulpilla ja johdoilla ei ollut vaikutusta. Täristää siis hemmetisti tyhjäkäynnillä, halauaisin tuon jo pikkuhiljaa kuntoon, ilman että ostan siihen kaikki mahd. riistohintaset kamat turhaan. :?
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w201 tyhjäkäynnin säätö

Viesti Kirjoittaja atlas »

missäs päin asustelet?
Voi joku tietää läheltäsi hyvän paikan jossa osataan mersuja.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

Re: w201 tyhjäkäynnin säätö

Viesti Kirjoittaja sdomd »

Tampereen seutuvilla, olishan tuossa tuo venetmäki mutta joo.

Ja nyt teki taas samat kuitenkin kun äsken heitin lenkin, suoraan ajosta pimeeks, pyörii startilla muttei mitään muuta. Kyllähän tuon nyt on jo pakko olla bensapuolella, mutta saatana, alkaa usko jo meneen tähän touhuun. :evil:
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: w201 tyhjäkäynnin säätö

Viesti Kirjoittaja atlas »

Hei oisko nyt niin että kun kone lämpenee niin sitten sammuu?
Tällöis ois puolassa vika että viallinen ja jäähtyessään taas pelaa.Joku kertoi niinkin että käännä puolaa180 astetta kiinnikkeessään niin pelaa.
sitten kanssa kylmä spayllä saa sen sammuneen kun jäähdyttää mutta öljytäytteinen saa kyllä jäähtyä pitkään.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
sdomd
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 15
Liittynyt: Ti 10.04.2012 17:08

Re: w201 tyhjäkäynnin säätö

Viesti Kirjoittaja sdomd »

Jes, nyt käy mersu taas nätisti eikä sammuile, sain jo kymmenisen kilsan lenkin heitettyä ilman mitään onkelmia. Kaverin isän kaveri ( :mrgreen: ) kävi tuossa ja en nyt aivan varma ole mitä, mutta rikastimelle se ruuvimeikkelillä jotain teki. Sano sit et siittä alat ruuvaan seosta, pistin ruuvaillen ja nyt löyty sekin seos jolla käy nätisti. :P Tosin kattoo ny kuin pitkälle kantaa, mut näillänäkymin ok.

Tosin ei varmaan niin hyvät oo että leimasta menisi, täytyy sitten ennen sitä käyttää tikun päässä ja laittaa koneen kanssa kuntoon. Mutta seommoset että toimii.


atlas kirjoitti:Hei oisko nyt niin että kun kone lämpenee niin sitten sammuu?
Tällöis ois puolassa vika että viallinen ja jäähtyessään taas pelaa.Joku kertoi niinkin että käännä puolaa180 astetta kiinnikkeessään niin pelaa.
sitten kanssa kylmä spayllä saa sen sammuneen kun jäähdyttää mutta öljytäytteinen saa kyllä jäähtyä pitkään.

Hyvä kun sanoit, täytyy mielessä pitää jos tässä ny jotain vielä tulee. :)
Avatar
Hoseer
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Ti 28.01.2014 23:21
Paikkakunta: Tampere

Re: w201 tyhjäkäynnin säätö *Ratkaistu vihdoin*

Viesti Kirjoittaja Hoseer »

Itsellä ruisku 86- vm. käy huonosti tyhjäkäyntiä. Se mistä säädetään niin ei tapahdu mitään paitsi jos painaa siittä alaspäin alkaa käymään parempaa tyhjäkäyntiä. Heti jos päästää irti ei käy enää tyhjäkäyntiä hyvin käy silleen raskaasti. ja lämpimänä huomaa kun käy hetken paremmin ja sitten taas huonommin hörsköttää ikäänkuin. Tänään vaihdoin suuttimen tiivisteet mittasin potikan niin 0.72v oli. Kuulostaa tyhjäkäynnillä ihan dieseliltä. Osaisko joku neuvoo mitä tehdä? Jos tuon ruiskun homman avaa ja kattoo onko sieltä tippunut jotain vastakappaletta tarttisko jotain samalla vaihtaa sinne? Ja Tampereella asustelen jos joku täällä päin osais jotain tehdä m102 ruisku vehkeille. Edit. Yj- releestä ottaa sulakkeen pois ni saa käynnistää kylmänä yli 10 kertaa et jää käymään tyhjäkäyntiä. Joten luulisin ettei isosta voi olla kiinni.
w201 2.0e -86
Vastaa Viestiin