Ei haullu tullu vastaan mitään infoa tästä joten.
Mulla on 190e 2.3 ruiskulla, siitä oon rakentelemassa jokkis hengessä autoa, niin kaverin ohjeistamana nipsuttelin kaikki sähköjohdot pois, että kuulemma pelaa kun on puolalle + ja -, mutta eihän sieltä mitää kipinää tule . varmaan on joku boksi ohjannu virtaa tms, mutta vähän myöhästä sille. Onko kellään kokemusta mistä tähän nyt löytää kipinän? Ai niin ja ruisku on heivattu roskiin ja kaasari tulee tilalle.
190e sähköt
Re: 190e sähköt
Pitäis laittaa sytty yksikkö ja kaiketi ecukin paikalleen ja kampuran asento tunnistin.
Oisko helpompi rakentaa kärjetön jakaja?Tai megan avulla sytytys?
Toi jakajan rakennat jostain volvon mallista jotenkin jatkamalla omaan jakajaan tai fordin.
Oisko helpompi rakentaa kärjetön jakaja?Tai megan avulla sytytys?
Toi jakajan rakennat jostain volvon mallista jotenkin jatkamalla omaan jakajaan tai fordin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 190e sähköt
No voihan... No taidampa laittaa dieselin turbon kera pellin alle ku ei tässä mihinkää kisoihin ois varaakaan lähteä, sepä ois tuo moottori sitten joutilaana jos jotahi kiinnostaa.
Re: 190e sähköt
Entä miten tämä kaasari mallin virranjakaja mitä se tarttee ku erilaiset sisuskaluiltaan ovat?
Re: 190e sähköt
Jos jotahi kiinnostaa nii mersuun löyty kipinä, ja se saatiin ku laitettiin fordin kärellinen jakaja. Ajotus on hukassa mutta tämä viikonloppu päätetty hyvillä mielin onnistumiseen. 
