Niiiin amerikkaa......jarkkoma kirjoitti:Tärkein jää huomioimatta Turvallisuus:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288492414868.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tosin porrasperiä mutta keulat samat ku farkuissa (vai?)
.
Niiiin amerikkaa......jarkkoma kirjoitti:Tärkein jää huomioimatta Turvallisuus:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288492414868.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tosin porrasperiä mutta keulat samat ku farkuissa (vai?)
Mitä nyt yrität sanoa ? Mulla on audissa 520 000 km ja kone on avaamaton toisin kuin useimissa vastaavissa OM60xx mersuissa missä on kannentiiviste vaihdettu. Lisäksi audi on kestänyt enemmän kuin 8 v.Oberland kirjoitti:Pirkka volkkari skoda vai audi? Minullakin on vetreässä veteraanissa mittarissa +370000 km:ä ikää 8 v ja timmissä kunnossa, millä noista "premium" merkeistä saadaan vastaavia ajosuorituksia.
Kumma kun et oo avannut motoria, ees mielenkiinnosta mitä se on syöny.veskola kirjoitti:Mitä nyt yrität sanoa ? Mulla on audissa 520 000 km ja kone on avaamaton toisin kuin useimissa vastaavissa OM60xx mersuissa missä on kannentiiviste vaihdettu. Lisäksi audi on kestänyt enemmän kuin 8 v.Oberland kirjoitti:Pirkka volkkari skoda vai audi? Minullakin on vetreässä veteraanissa mittarissa +370000 km:ä ikää 8 v ja timmissä kunnossa, millä noista "premium" merkeistä saadaan vastaavia ajosuorituksia.
P.S TM lukevat ajavat hetken päästä jariksella
Onneksi vaihdoin ajoissa! Acura = Hondajarkkoma kirjoitti:Tärkein jää huomioimatta Turvallisuus:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288492414868.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tosin porrasperiä mutta keulat samat ku farkuissa (vai?)
Ei pysty kun se on oikeasti ajossa ihan jokaikinen päivä. Tänään viimeksi kysyin jos ostettaisiin vähän uudempi autoksi (hänelle) mutta ei kuulemma kelvannut. Sitten kun aika koittaa niin joko avaan sen tai sitten ehkä vain laitan sen vaihdossa...tosin en minä ole noita enää vuosiin autokaupan autoihin vaihtanut kun ne on liian uusia.JarsaR kirjoitti:Kumma kun et oo avannut motoria, ees mielenkiinnosta mitä se on syöny.
Vittuux availeen, polttoainetta ne on syöny.....veskola kirjoitti:Ei pysty kun se on oikeasti ajossa ihan jokaikinen päivä. Tänään viimeksi kysyin jos ostettaisiin vähän uudempi autoksi (hänelle) mutta ei kuulemma kelvannut. Sitten kun aika koittaa niin joko avaan sen tai sitten ehkä vain laitan sen vaihdossa...tosin en minä ole noita enää vuosiin autokaupan autoihin vaihtanut kun ne on liian uusia.JarsaR kirjoitti:Kumma kun et oo avannut motoria, ees mielenkiinnosta mitä se on syöny.
Kilometrit on kyllä tullut ihan yhtä halvoiksi kuin w124 kanssa...vaikea verrata. Nyt puhutaan ajomääristä 100 000 km+
Tuon jutun kommenteissa oli yksi hauska:tähtisumu kirjoitti:Mersu se sitten putosi kolmen kärjestä...
http://moro.aamulehti.fi/2013/01/03/nyt ... inopeutta/
...ja hyvä niin!
Veikkaanpa, että 95% havainnoista koskee kääntymisvaloa.95% uusista mersuista vain toinen sumuvalo toimii . Pankaapas merkille. Minua se ärsyttää. (Herää myös kysymys.. miksi edes se yksi on päällä.)
Tuohan on vag konsernin tuotteiden tavaramerkki, miksi niitä ei mainittu...tj86430 kirjoitti:Tuon jutun kommenteissa oli yksi hauska:tähtisumu kirjoitti:Mersu se sitten putosi kolmen kärjestä...
http://moro.aamulehti.fi/2013/01/03/nyt ... inopeutta/
...ja hyvä niin!
Veikkaanpa, että 95% havainnoista koskee kääntymisvaloa.95% uusista mersuista vain toinen sumuvalo toimii . Pankaapas merkille. Minua se ärsyttää. (Herää myös kysymys.. miksi edes se yksi on päällä.)
Tärkein jää huomioimatta Turvallisuus:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288492414868.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tosin porrasperiä mutta keulat samat ku farkuissa (vai?)
Auton tärkein tehtävä on kuljettaa aasta beehen, kyllä mersulta se hoituuAndre´ kirjoitti:Tärkein jää huomioimatta Turvallisuus:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288492414868.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tosin porrasperiä mutta keulat samat ku farkuissa (vai?)
Tuossa törmäystestissä kuitenkin tärkeintä on huomata kuinka johtotähti senkuin jatkaa matkaansa pienestä mällistä huolimatta
Allekirjoitukseni ex mercedes epäonnistui tuossa tehtävässään kaksi kertaa 6kk:n aikana, joku voi pitää normaalina, minä en!!ssuvik kirjoitti:Auton tärkein tehtävä on kuljettaa aasta beehen, kyllä mersulta se hoituuAndre´ kirjoitti:Tärkein jää huomioimatta Turvallisuus:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288492414868.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tosin porrasperiä mutta keulat samat ku farkuissa (vai?)
Tuossa törmäystestissä kuitenkin tärkeintä on huomata kuinka johtotähti senkuin jatkaa matkaansa pienestä mällistä huolimatta
Heh, ei pelkästään tuosta versiosta, mutta edellinen w203 270cdi oli myös mahtava laite toimimaan, mutta sillä oli kilsoja jo 150tkm, joten sen jotenkin ymmärtää...ssuvik kirjoitti:Senhän kaikki jo tietää, ja siitä sun patoutunut viha mersua kohtaan lieneekin peräisin
Jou ... mä kauhiasti ihmettelen miks honda mies viihtyy mersuforumilla, onko hondalla niin "tylsää" että sitä pitää vannoa mennen/tullen.?s1jviita kirjoitti:Heh, ei pelkästään tuosta versiosta, mutta edellinen w203 270cdi oli myös mahtava laite toimimaan, mutta sillä oli kilsoja jo 150tkm, joten sen jotenkin ymmärtää...ssuvik kirjoitti:Senhän kaikki jo tietää, ja siitä sun patoutunut viha mersua kohtaan lieneekin peräisin
Juuri näin ja en ole ainoa, jolla ei ole meseä ja pyörii täällä! Mulla on ollut kaksi meseä ja eikai täällä pyöriminen edellytä mesen omistusta? Tai onhan vaimolla melkein mese kun Smartilla pisteleeHannuIk kirjoitti:Jou ... mä kauhiasti ihmettelen miks honda mies viihtyy mersuforumilla, onko hondalla niin "tylsää" että sitä pitää vannoa mennen/tullen.?s1jviita kirjoitti:Heh, ei pelkästään tuosta versiosta, mutta edellinen w203 270cdi oli myös mahtava laite toimimaan, mutta sillä oli kilsoja jo 150tkm, joten sen jotenkin ymmärtää...ssuvik kirjoitti:Senhän kaikki jo tietää, ja siitä sun patoutunut viha mersua kohtaan lieneekin peräisin
Ihan vinkkinä, nää lehet on kaikki (Tuulilasi, Moottori, Autobild, TM, Topgear yms.) niin ohkasia, että ne lukasee Prisman lehtihyllyssä vaikka kaikki yhdellä kauppareissulla. Minäkin luin tämän TM:n toissapäivänä Prismassa ja oli kyllä ihan uskomaton "vertailu"...LopenUupunut kirjoitti:Noni, nyt on testi pikatavattu....pitäis melkein vaatia teiltä ton lehden hinta takaisin, saatana
.
Oot kyllä oikeessa, empä ole moneen kuukautiseen lehtiä ostellut ja kävin tämän ihan vartavasten tätä topiccia varten.masaf1 kirjoitti:Ihan vinkkinä, nää lehet on kaikki (Tuulilasi, Moottori, Autobild, TM, Topgear yms.) niin ohkasia, että ne lukasee Prisman lehtihyllyssä vaikka kaikki yhdellä kauppareissulla. Minäkin luin tämän TM:n toissapäivänä Prismassa ja oli kyllä ihan uskomaton "vertailu"...LopenUupunut kirjoitti:Noni, nyt on testi pikatavattu....pitäis melkein vaatia teiltä ton lehden hinta takaisin, saatana
.
Oon näitä kotiinkin joskus tilaillut, mutta todennut sen, että ei näistä ole yhtä vessakäyntiä pidemmäksi luettavaa. Sitten ne jää vessaan paskapaperitelineen viereen -> samaa kastia.
Tavallaanhan se on ylipäänsä ihmeellistä, miksi TM ja muut lehdet vaivautuvat kauhealla vaivalla tekemään kalliita vertailuja, kun totuuden voisi paljon helpommalla käydä vilkaisemassa anonyymikirjoittajien kirjoituksista internetistä.Jukikyy kirjoitti:Kyllä totuus on se, että nykyinen C-sarja ei voita A4:sta tai 3-sarjaa juuri millään osa-alueella edes tosi elämässä.
T: A4 omistava ja 3-sarjaan vaihtava (eli oma kohtaista vertailua olen tehnyt runsaasti)
Tuota et usko itsekään Kyllähän mersu on ollut melko paha ruostumaan aina, toki 90-luvulla siihen saatiin vielä reilusti "parannusta".JarkkoN kirjoitti: Mersu oli
lähes ruostumaton
Kaikkien internetin keskustelupalstoille nimimerkkien takaa kirjoittavien henkilöiden mielipiteet ovat absoluuttisia totuuksia Varsinkin sellaiset, jotka perustellaan vain muutamalla epämääräisellä sanalla.Marko_K kirjoitti:Tavallaanhan se on ylipäänsä ihmeellistä, miksi TM ja muut lehdet vaivautuvat kauhealla vaivalla tekemään kalliita vertailuja, kun totuuden voisi paljon helpommalla käydä vilkaisemassa anonyymikirjoittajien kirjoituksista internetistä.Jukikyy kirjoitti:Kyllä totuus on se, että nykyinen C-sarja ei voita A4:sta tai 3-sarjaa juuri millään osa-alueella edes tosi elämässä.
T: A4 omistava ja 3-sarjaan vaihtava (eli oma kohtaista vertailua olen tehnyt runsaasti)
201, 124 ja 126 vuoteen 1992 saakka ovat erittäin hyvin suojattuja ruosteelta jo tehtaaltaAM kirjoitti:Tuota et usko itsekään Kyllähän mersu on ollut melko paha ruostumaan aina, toki 90-luvulla siihen saatiin vielä reilusti "parannusta".JarkkoN kirjoitti: Mersu oli
lähes ruostumaton
Ettei vaan olisi ollut vesiväreillä maalattu. Tai sitten on maalipinta lohjennut tunkinreijistä.AM kirjoitti:Minulla on kyllä ollut 124:siakin, ensimmäinen oli alle 10 vuotias kun siihen jo hitsailtiin paikkoja.