eli kyseisessä autossa turbo alkoi ujeltaan hieman ja kovassa kiihdytyksessä savu on harmaan sinertävää ja aika reilusti tulee.
mistä kannattaa ostaa kunnostettu turbo tilalle? saksassa maksaa n 500 euroa kunnostetut? onko kokemuksia kyseisistä turboista?
suomessa kunnostus ilmeisesti aika kallista!
millainen homma se on vaihtaa? auto suora 6
320cdi w211 turbo hajosi
320cdi w211 turbo hajosi
W213
MB 400 cdi w211
MB 400 cdi w211
- masterrontti
- Vakiokalustoa
- Viestit: 136
- Liittynyt: La 04.07.2009 13:53
- Paikkakunta: Tampere
Re: 320cdi w211 turbo hajosi
ilmanpuhdistinkotelon kun purkaa edestä pois niin pääsee aika helposti vaihtamaan.
Re: 320cdi w211 turbo hajosi
Mielenkiinnosta, paljonko oli kilsoja kun hajosi? Onko vakio vai softa viritetty?
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Re: 320cdi w211 turbo hajosi
lastutettu.
270tkm ajettu
kunnostettu hommattu tilalle maksoi 500 euroa
oli aika siistin näköinen, uusittu oli ainakin kummatkin siivet.
270tkm ajettu
kunnostettu hommattu tilalle maksoi 500 euroa
oli aika siistin näköinen, uusittu oli ainakin kummatkin siivet.
W213
MB 400 cdi w211
MB 400 cdi w211
Re: 320cdi w211 turbo hajosi
jani k kirjoitti:lastutettu.
270tkm ajettu
kunnostettu hommattu tilalle maksoi 500 euroa
oli aika siistin näköinen, uusittu oli ainakin kummatkin siivet.
omastani hajosi kanssa turbo 320cdi r6 kilometrejä takana siinä vaiheessa 250tkm ja vakio softalla oli silloin. iteltä petti kaiketi laakerit kun akseli pyöri kun hullun mulk'u mielettömän per''essä.
124 w210 ja w202 purku osaa useampi kymmenen autoa purussa.
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606
w124 300td helmi
w210 200cdi
s210 om606