W210 Väyrynen manuaaliilmastointi

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
mave
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 13
Liittynyt: Ke 05.05.2004 15:00

W210 Väyrynen manuaaliilmastointi

Viesti Kirjoittaja mave »

Ilmat kylmenee ja W210 E200 -97 Väyrynen manuaali ilmastointi pitää aamuisin likkeelle lähtiessä sirinää jonkin aikaa kuljettajan yläpuolella sisälampun kohdalla olevasta laatikosta. En löytänyt ohjekirjasta onko kyseisessä kohdassa ilmastoinnin tunnistin? Jos joku tietää ongelman ja ratkaisun siihen olisin erittäin kiitollinen. Vika ei ilmene aina. Itse epäilen ilmastointi aineen vähyyttää vaikka huolto tehty vuosi sitten.
Onko kenelläkään tietoa?
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Re: W210 Väyrynen manuaaliilmastointi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

mave kirjoitti:Ilmat kylmenee ja W210 E200 -97 Väyrynen manuaali ilmastointi pitää aamuisin likkeelle lähtiessä sirinää jonkin aikaa kuljettajan yläpuolella sisälampun kohdalla olevasta laatikosta. En löytänyt ohjekirjasta onko kyseisessä kohdassa ilmastoinnin tunnistin? Jos joku tietää ongelman ja ratkaisun siihen olisin erittäin kiitollinen. Vika ei ilmene aina. Itse epäilen ilmastointi aineen vähyyttää vaikka huolto tehty vuosi sitten.
Onko kenelläkään tietoa?
Siinä katossa on lämpötila-anturi, tai oikeammin anturille imuri joka imee sisäilmaa itse anturille. Imurin moottori siellä sirisee kylmyyttään.
Vastaa Viestiin