Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
- terasjussi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ti 30.12.2008 08:48
- Paikkakunta: Lapinkylä
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Oisko jouset tai koiranluut?
Omassa Pystäri Koupessa mokomaa aiheuttivat koiranluut.
Uudet ovat muovia
Omassa Pystäri Koupessa mokomaa aiheuttivat koiranluut.
Uudet ovat muovia
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Öh, tuota, niin meinaakko sitä käärmeilyn aiheuttajaa...?
Juu, me ollaan Johanssonin poja ja tät mollaan tääl Turuus syynätty ja tutkittu niin maan perkeleesti ja tasaseen. Noh, sanos ny sääki Hemmo jotai. (Jos joku ymmärtää Lapinlahden Lintujen huumoria...? ) Ja mitään "vikaa" ei autosta löydy. Kai se alkaa olla maallisen vaelluksensa ehtoopuolella tuokin rotisko. Mutta nyt se on hyvä taas ajaa, kun vaihdoin takarenkaat uusiin ja otin ne limput pois. Suoraan menee.
Säikäytti muuten tänään. Olin töistä tulossa, yhtäkkiä alkoi ilmasuulakkeista tulla kylmää. Vilkaisu lämpömittariin 110 astetta. Soitin pois päältä, helkkarin ruma ääni kuuluu pannuhuoneesta. Vesipumppu, oli ensimmäinen ajatus. Lämmöt täysille ja vauhti 60km/h. Eikä mitään turvallista paikkaa pysähtyä.
Sitten alkoi sateen kastelema tie. Hissuttelin pari kilometriä. Kas, ääni loppui. Suulakkeista alkoi tulla kuumaa ja lämmöt putosi normaaliin hetkessä. Mitäs tää nyt on? Ensimmäiselle bussipysäkille seis ja tutkimaan. Hihnan kiristyshässäkkä kappaleina. Ruma ääni kuului siitä, että jäljelle jääneet räippeet hakkas laturin siipipyörään ja hihna luisti. Kun hihna sai eturenkaista lentänyttä vettä niskaansa, alkoi pitämään ja niin pois päin.
Höh.
Juu, me ollaan Johanssonin poja ja tät mollaan tääl Turuus syynätty ja tutkittu niin maan perkeleesti ja tasaseen. Noh, sanos ny sääki Hemmo jotai. (Jos joku ymmärtää Lapinlahden Lintujen huumoria...? ) Ja mitään "vikaa" ei autosta löydy. Kai se alkaa olla maallisen vaelluksensa ehtoopuolella tuokin rotisko. Mutta nyt se on hyvä taas ajaa, kun vaihdoin takarenkaat uusiin ja otin ne limput pois. Suoraan menee.
Säikäytti muuten tänään. Olin töistä tulossa, yhtäkkiä alkoi ilmasuulakkeista tulla kylmää. Vilkaisu lämpömittariin 110 astetta. Soitin pois päältä, helkkarin ruma ääni kuuluu pannuhuoneesta. Vesipumppu, oli ensimmäinen ajatus. Lämmöt täysille ja vauhti 60km/h. Eikä mitään turvallista paikkaa pysähtyä.
Sitten alkoi sateen kastelema tie. Hissuttelin pari kilometriä. Kas, ääni loppui. Suulakkeista alkoi tulla kuumaa ja lämmöt putosi normaaliin hetkessä. Mitäs tää nyt on? Ensimmäiselle bussipysäkille seis ja tutkimaan. Hihnan kiristyshässäkkä kappaleina. Ruma ääni kuului siitä, että jäljelle jääneet räippeet hakkas laturin siipipyörään ja hihna luisti. Kun hihna sai eturenkaista lentänyttä vettä niskaansa, alkoi pitämään ja niin pois päin.
Höh.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
http://www.youtube.com/watch?v=a4jXy9YDhqUPakardinen kirjoitti:...
Juu, me ollaan Johanssonin poja ja tät mollaan tääl Turuus syynätty ja tutkittu niin maan perkeleesti ja tasaseen. Noh, sanos ny sääki Hemmo jotai. (Jos joku ymmärtää Lapinlahden Lintujen huumoria...? ...
Täsä kävei ny vissinki simmotte, et Hemmo valla suuttus, ko ei häne yleensä näis ol annettu mittä sano, vaik häne miälipirettäs muka ain on kyselty kumminki. Aivan helmi setti!
(Harmittaa muuten, kun muistelisin, että Viikatteella on sanoituksissaan tai musiikkivideoissaan viittauksia Lapinlahden Lintujen juttuihin, mutta ei yhtäkään tule mieleen. Paitsi että ovat tehneet coverin Aimon Virrestä. Komisario Palmu -viittauksia tuleekin sitten heti mieleen useampi, eikä sekään ole hullumpi homma ollenkaan.)
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Nyt kun alkaa näyttämään (ylläri pylläri) siltä, että ei se tuo farmari tälle syksylle vielä valmistu ja etelän reissut vaan jatkuu. Niin kysynkin seuraavaa: Jos alan vaihtamaan perämurikkaa tähän nykyiseen klassikkoajoajoneuvoon, niin tarvitseeko perän vaihdossa vetarit irroittaa pyörännavoista? Vai mahtuuko vetarit irtoamaan perästä niiden sokkien irroituksen ja perän alaslaskun jälkeen?
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Tarvitsee irroittaa mutta ei ole mikään amerikantemppu. Siellä on jousilautasprikkojen kanssa pitkät pultit. Pyörän navan keskellä jotka pitää vetaria, ne on aina näkyvissä, ei edes tartte mitään suojuksia irroittaa. Pultti auki ja pois (tais olla 13mm joka sopii), isolla messinkituurkalla napautuksia navan keskelle niin johan alkaa liikkumaan. Pultti ei sitte ole soveltuja lyöntityökaluksi.
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Itse ruukaan tehdä niin, että kasaa koko paketin lattialla vetoakseleiden kanssa ja laittaa öljyt valmiiksi ja sitten nostaa sen ylös. Laita kahdella kuormaliinalla roikkumaan se löyhästi apurungosta niin ei tipu naamalle ja saa rauhassa nostaa ja tunkata sitä ylös. Kierteet kannattaa puhdistaa ja rasvata hyvin. Saa sitten helposti kiinni perän. Uudet stefat kannattaa vaihtaa ja huohotin puhdistaa hyvin. Pitkällä 19mm hylsyllä saa apurungon yli ruuvattua mutterit auki.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Jäikös nuo sitten jouten? Onko millaiset?Pakardinen kirjoitti: Otin spacerit pois. että eipä taida tarvita jatkossa noita spacereita harrastaa..
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
All righty, kiitos neuvoista!
Ne on teräksiset, 25mm, pultattavat, keskittävät. Ei ihan lailliset, eli tyyppi jolta ostin ne, oli tehnyt ne itse...
No kun se nyt on vielä vähän harkinnan alla, että onko joutilaat vai ei... Yks vaihtoehto vois olla sorvata niistä 3-5mm pois ja kokeilla vielä uudestaan. Tai sitten laittaa kiertoon...tango kirjoitti:Jäikös nuo sitten jouten? Onko millaiset?
Ne on teräksiset, 25mm, pultattavat, keskittävät. Ei ihan lailliset, eli tyyppi jolta ostin ne, oli tehnyt ne itse...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
onko huototin tuossa vasemmassa alakulmassa oleva "tähdellä" varustetut pallo ?Heavy kirjoitti:Itse ruukaan tehdä niin, että kasaa koko paketin lattialla vetoakseleiden kanssa ja laittaa öljyt valmiiksi ja sitten nostaa sen ylös. Laita kahdella kuormaliinalla roikkumaan se löyhästi apurungosta niin ei tipu naamalle ja saa rauhassa nostaa ja tunkata sitä ylös. Kierteet kannattaa puhdistaa ja rasvata hyvin. Saa sitten helposti kiinni perän. Uudet stefat kannattaa vaihtaa ja huohotin puhdistaa hyvin. Pitkällä 19mm hylsyllä saa apurungon yli ruuvattua mutterit auki.
[ [url=http://i611.photobucket.com/albums/tt193/W123varasto/W123%20farmari%201985/Uusiperkasassa.jpg] ][/url]
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Juurikin tuo. Jarru kliinerillä on vaikka hyvä puhdistella tuota. Niin, että ilma kulkee läpi.johani kirjoitti:
onko huototin tuossa vasemmassa alakulmassa oleva "tähdellä" varustetut pallo ?
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Kakkosen synkro alkaa temppuilemaan. Kun risteyksestä lähtee muun liikenteen sekaan ripeästi, vedättää ykkösellä isoille kierroksille ja vetää nopeasti kakkosta pesään, niin rusahtaa.
Muuten toimii hienosti. Kaiken kaikkiaan, hinta-/laatusuhteeltaan ylivoimaisesti paras auto, mitä mulla on koskaan ollu.
Muuten toimii hienosti. Kaiken kaikkiaan, hinta-/laatusuhteeltaan ylivoimaisesti paras auto, mitä mulla on koskaan ollu.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Oon se kyllä melkonen pölkkypää minäkin. Tuolla on harkkojen päällä levännyt kesästä asti auto, jossa on Recaron etuistuimet. Vasta tänään iski ahaa-elämys, että hei! Minähän voin ottaa sen Recaron tuosta koneettomasta farkusta ja vaihtaa sen tuohon ajoautoon. Kait siihen vähän vajaa tunti meni, kun sedanista oli alkuperäinen huussinreikä irti ja Recaro paikallaan... Kas mutta onpa nyt vähän mukavampi ajella! Ainoa haittapuoli on se, että nyt ei ole enää kyynärnojaa...
Muutoinkin rupes mulla vähän päässä sutimaan, kun kävin lapset viemässä takaisin äidilleen. Tuota tuota, mites jos turbottais tuon sedanin...? Jos hommais turbon imu- ja pakosarjahässäkän ja vaikkapa ihan vaan siihen kuuluvan vakioturbon. Laittas ne paikalleen ja cooleri kans keulalle. Tuolla olis se pitkä peräkin (2,47) joutilaana toistaiseksi, niin siitähän tulis ihan mukava matka-auto tuohon Rautalampi-Vantaa välin ajeluun.
Kestäiskö se tuo kone ja kytkin ja muut jutut niitä tehoja, mitä siitä irti sais turbon vakio-osilla + coolerilla, eli käytännössä varmaan jotain 130 - 150hv...?
Kertokee!
Muutoinkin rupes mulla vähän päässä sutimaan, kun kävin lapset viemässä takaisin äidilleen. Tuota tuota, mites jos turbottais tuon sedanin...? Jos hommais turbon imu- ja pakosarjahässäkän ja vaikkapa ihan vaan siihen kuuluvan vakioturbon. Laittas ne paikalleen ja cooleri kans keulalle. Tuolla olis se pitkä peräkin (2,47) joutilaana toistaiseksi, niin siitähän tulis ihan mukava matka-auto tuohon Rautalampi-Vantaa välin ajeluun.
Kestäiskö se tuo kone ja kytkin ja muut jutut niitä tehoja, mitä siitä irti sais turbon vakio-osilla + coolerilla, eli käytännössä varmaan jotain 130 - 150hv...?
Kertokee!
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Hyvin kestää ja kytkinkin pitää jos on kunnossa joten sinne vaan .
auto w123 200D/300DT vm, -81
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
No kytkin on kyllä kunnossa, se rempattiin puolitoista vuotta sitten. Tuo laatikko vaan alkaa nyt vähän huolestuttamaan, tänä aamuna kakkoselle vaihtaessa rusahteli jo vähän maltillisemmillakin kierroksilla...
No sitten eikun turbon imu-/pakosarjaa ja turboa mulle tarjoamaan. Ostan pois.
Mistä öljy turbolle? Mihin paluu?
No sitten eikun turbon imu-/pakosarjaa ja turboa mulle tarjoamaan. Ostan pois.
Mistä öljy turbolle? Mihin paluu?
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
oon kuullu että öljyn voi ottaa painemittarilta haaroittamalla ja paluu lohkon kylkeen?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Onko sulla pentat vai mitkä talvivanteina? Ehken bongasin sinut yks, aamu suonenjoelle päin menossa oli valkoinen matala 123 ja harmaat ol vanteet. Ite olin airakselan risteyksessä oottamassa pääsyä ysitielle vihreällä s124:lla.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Jep, minut bongasit. Minä tajusin vasta ihan kohdalla, että airaksela varmaan tulossa Airakselasta...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Öljyn paluulle on ikäänkuin valmis paikka siinä ylemmässä öljypohjassa, siinä on sellainen kohouma johon reiän voi tehdä samaan kohtaan kuin orkkis turbossakin on.
auto w123 200D/300DT vm, -81
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Jaahas. Se on nyt niin, että aika aikaansa kutakin ja turbotukset jäi unholaan.
Sydän itkee verta, mutta tämä joutais myydä pois... Vaikka miten on luotettava ja hyvä kumppani ja asennevehje muutenkin, niin nykyisillä ajokilometreillä tämän pitämistä ei voi mitenkään perustella. Se ei persaukiselle tuommoinen noin 600km ja 50 litraa löpöä kuulosta oikein järkevälle. Kun melkein puolta vähemmälläkin näköjään pääsee.
Kirjoittelen tuonne myyntipalstalle ilmoituksen tässä lähipäivinä.
Sydän itkee verta, mutta tämä joutais myydä pois... Vaikka miten on luotettava ja hyvä kumppani ja asennevehje muutenkin, niin nykyisillä ajokilometreillä tämän pitämistä ei voi mitenkään perustella. Se ei persaukiselle tuommoinen noin 600km ja 50 litraa löpöä kuulosta oikein järkevälle. Kun melkein puolta vähemmälläkin näköjään pääsee.
Kirjoittelen tuonne myyntipalstalle ilmoituksen tässä lähipäivinä.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
No niin, puolisen tuntia sitten lähti uskollinen kumppani uuteen kotiin... Nyyh, ikävä jo nyt...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Harmi kun menit myymään, no onneksi Lortot ja toinen 123 jäi vielä talliin.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Joo, Lorinserit jää sitten perikunnalle, kun minusta aika jättää. Niitä minä en myy ikuna!
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- kristian_k
- Vakiokalustoa
- Viestit: 149
- Liittynyt: Pe 19.08.2005 17:52
- Paikkakunta: Tampere
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Bongattu Raumalla
"Tähti kirkkain, tähti kaunein mulle loistaa, yössä kuljen vain sen hohde seuranain.."
W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Rosmariinin pihalta.
- kristian_k
- Vakiokalustoa
- Viestit: 149
- Liittynyt: Pe 19.08.2005 17:52
- Paikkakunta: Tampere
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Jep. Katoin ensin että onko isoisäni vanha kaksnelikymppinen herätetty jostain henkiin (TVS-150) mutta tarkempi tarkastelu palautti mieleen tämän täällä foorumilla
"Tähti kirkkain, tähti kaunein mulle loistaa, yössä kuljen vain sen hohde seuranain.."
W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Jep Raumalla nykyään.Toimii meikäläisen käyttöautona.
W124 300d-90 ex
W124 300d-89 ex
W123 300d ex
W123 300d ex
W123 240d ex
W124 300d-89 ex
W123 300d ex
W123 300d ex
W123 240d ex
- kristian_k
- Vakiokalustoa
- Viestit: 149
- Liittynyt: Pe 19.08.2005 17:52
- Paikkakunta: Tampere
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Oikein! Työvälineellä (kermanvärinen saksantaxi) ajelin perässäsi tuonne Rosmariinille jättämään asiakasta Itellä on kanssa satakakskolmonen tallissa, tänä syksynä päätin jättää vanhuksen jo harrasteeksi ja talviunille (viime talvena vielä arkiajossa)...
hegeli kirjoitti:Jep Raumalla nykyään.Toimii meikäläisen käyttöautona.
"Tähti kirkkain, tähti kaunein mulle loistaa, yössä kuljen vain sen hohde seuranain.."
W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
W213 E220d 4Matic -17 (työväline)
W123 240D -83 (Tallissa odottamassa motivaatiota)
S203 C200T CDI A Classic -05 (EX)
W124 E250D -94 (EX)
W124 200D -93 (EX)
W124 E200D -95 (EX)
W124 E200D -94 (EX)
W202 C180 Esprit -98 (EX)
W201 190E 2.0 Aut. -87 (EX)
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Mitä sä niillä vanteilla teet ku oo autokaan mihin niitä tunkea.Pakardinen kirjoitti:Joo, Lorinserit jää sitten perikunnalle, kun minusta aika jättää. Niitä minä en myy ikuna!
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
On on. Lues allekirjotus tarkemmin...EeKi kirjoitti:Mitä sä niillä vanteilla teet ku oo autokaan mihin niitä tunkea.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Pakardisen "Ye Olde" rauta, w123 300d vm. -82
Hauska sattuma tapahtui Lahden moottoritiellä MP -messureissulla tuossa vajaa kuukausi sitten.
Oltiin paikallisen porukan kanssa menossa bussilla MP -messuille ja siitä sitten kahdeksi yöksi Tallinnaan "virkistäytymään". Vähän ennen Mäntsälää bussi lähti ohittamaan valkeaa w123:sta jolla kärri vetokoukussa. Rinnalle kun päästiin niin eikös mitä, tämähän siellä huristeli, vieläkin minun liimaama "Maailma tarvitsee esikuvia" -tarra takalasissa. Ei jäänyt muulle porukalle bussissa epäselväksi, että ohitettiin muuten justiinsa minun entinen Mersu...
Vallan liikutuin jälleennäkemisestä!
Oltiin paikallisen porukan kanssa menossa bussilla MP -messuille ja siitä sitten kahdeksi yöksi Tallinnaan "virkistäytymään". Vähän ennen Mäntsälää bussi lähti ohittamaan valkeaa w123:sta jolla kärri vetokoukussa. Rinnalle kun päästiin niin eikös mitä, tämähän siellä huristeli, vieläkin minun liimaama "Maailma tarvitsee esikuvia" -tarra takalasissa. Ei jäänyt muulle porukalle bussissa epäselväksi, että ohitettiin muuten justiinsa minun entinen Mersu...
Vallan liikutuin jälleennäkemisestä!
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.