M4ken W202 tuhkasta timantiksi?
M4ken W202 tuhkasta timantiksi?
Terve taas kaikille,
Paljon aikaa fordien parissa vierähti kunnes nyt sain ystävän kanssa puhuttua että vaihdón kautta pihaan tulisi W202 sedani 1.8l bensa.
W202 on aina ollut unelmakoppa hyväkuntoisen W124 jälkeen tietty.
Kunto on mitä on, tekniikka muuten ok mutta 2-vaihde ei pysy itsekseen sisällä. Leima kylmenee 7. päivä leimalle tuskin oikein mitään. Saa seistä projektina kun ei noista ajossa olevista projekteista mitään tule, kun pitää ajaa ja ajaa kun juuri saa jotain purettua/aloitettua.
Autohan on itselleni jo tuttu, alunperin serkku sen osti, kolaroi puskurin ja myi tutulle joka on vain ajanut autolla.
Kuvia tulee kun saan auton pihaan.
Suunnitelmissa olisi ainakin maalata yli tuo. Miten W202 bensalinjastot (+ suuttimet ym.), saisko tuon kulkemaan RE85:lla? Tai mitäs tuossa laatikossa voisi olla?
Paljon aikaa fordien parissa vierähti kunnes nyt sain ystävän kanssa puhuttua että vaihdón kautta pihaan tulisi W202 sedani 1.8l bensa.
W202 on aina ollut unelmakoppa hyväkuntoisen W124 jälkeen tietty.
Kunto on mitä on, tekniikka muuten ok mutta 2-vaihde ei pysy itsekseen sisällä. Leima kylmenee 7. päivä leimalle tuskin oikein mitään. Saa seistä projektina kun ei noista ajossa olevista projekteista mitään tule, kun pitää ajaa ja ajaa kun juuri saa jotain purettua/aloitettua.
Autohan on itselleni jo tuttu, alunperin serkku sen osti, kolaroi puskurin ja myi tutulle joka on vain ajanut autolla.
Kuvia tulee kun saan auton pihaan.
Suunnitelmissa olisi ainakin maalata yli tuo. Miten W202 bensalinjastot (+ suuttimet ym.), saisko tuon kulkemaan RE85:lla? Tai mitäs tuossa laatikossa voisi olla?
Viimeksi muokannut M4ketech, Pe 04.04.2014 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Suunnitelmia mitä eilen tuli porukalla mieleen.
-Siniseksi auto, kun suunnitelmissa oli muutenkin hioa pellille asti kaaret ym. ja vetää sinkkipohjamaalit.
-Tummemmat valot ym voisi sopia
-Sisustan korjaus, ei tuola muistikuvien mukaan mitään isoa ollut, mutta kaikki tehty kiireellä.
-RE85 muutos jos linjastot kestää tai on helposti muutettavissa, tämä on projektin viimeisiä vaiheita.
-Konehuoneen siistiminen, tosin ei tietoa että mitä kaikkea pitää sisällään.
-Pohjan läpikäynti, massaus ja paikkaus tarvittaessa.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c-36-amg/6224310" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa on ainakin pirun hieno väri, tosin ei ihan tollasta haeta, tummat valot? ja merkki tottakai keulilla.
-Siniseksi auto, kun suunnitelmissa oli muutenkin hioa pellille asti kaaret ym. ja vetää sinkkipohjamaalit.
-Tummemmat valot ym voisi sopia
-Sisustan korjaus, ei tuola muistikuvien mukaan mitään isoa ollut, mutta kaikki tehty kiireellä.
-RE85 muutos jos linjastot kestää tai on helposti muutettavissa, tämä on projektin viimeisiä vaiheita.
-Konehuoneen siistiminen, tosin ei tietoa että mitä kaikkea pitää sisällään.
-Pohjan läpikäynti, massaus ja paikkaus tarvittaessa.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c-36-amg/6224310" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuossa on ainakin pirun hieno väri, tosin ei ihan tollasta haeta, tummat valot? ja merkki tottakai keulilla.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Vihdoin mersu pihalla, tosin uusien vikojen kera. Vasemmalle kun laitat vilkun niin mittaristossa pimeetä, pyyhkimen tihku-asento ei toimi, mankka sekoilee ym pientä. Muutenhan tuo oli ihan mukava ajaakkin
Tuon kulman aikoinaan korjasin ja nyt kukaan ei asialle mitään tehnyt niin alkaa jo halkeamaan paikkaukset.
Painauma A-pilarissa
Aikoja sitten pellille hiotut pohjat jotka tein on jätetty viimeistely tekemättä....
Mankan takana on ihme mötikkä joka on ilmeisesti maksanu 170 markkaa? kolme vai neljä johtoa tuohon menee, lieneekö jokin häiriön poistaja?
Epäilin että auto on muutenkin vanha taksi, ainakin takakontissa oli tupakansytytin, hiton iso ja ihmeelinen musta laatikko jossa luki nokia, ym johtoja ja kytkentöjä liittyen laatikkoon. Myöskin kuljettajan kohdilla näkyy kakspuolisen teipin jämiä, eli jotain on ollut kiinni sielä täällä.
Tuon kulman aikoinaan korjasin ja nyt kukaan ei asialle mitään tehnyt niin alkaa jo halkeamaan paikkaukset.
Painauma A-pilarissa
Aikoja sitten pellille hiotut pohjat jotka tein on jätetty viimeistely tekemättä....
Mankan takana on ihme mötikkä joka on ilmeisesti maksanu 170 markkaa? kolme vai neljä johtoa tuohon menee, lieneekö jokin häiriön poistaja?
Epäilin että auto on muutenkin vanha taksi, ainakin takakontissa oli tupakansytytin, hiton iso ja ihmeelinen musta laatikko jossa luki nokia, ym johtoja ja kytkentöjä liittyen laatikkoon. Myöskin kuljettajan kohdilla näkyy kakspuolisen teipin jämiä, eli jotain on ollut kiinni sielä täällä.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Mankka lähtikin pelittämään ihan normaalisti kun vähän heilutin johtoja Taidankin juottaa nuo johdot ja vetää kutistesukat päälle, samalla pitää kytkeä etuovien kajarit mukaan. Viikonloppuna olis tarkotus irrottaa etupuskuri ja kuskin ovipahvi. Sekä mitata kajarit eteen + taakse.
Kommenteja?
E: Muistinkin juuri että kakkonen toimi jonkin aikaan kun serkku omisti auton ja vaihtoi silloin öljyt perään (mainitsi että vuotaa) sekä lootaan ja koneeseen. Perässä redlinet muistikuvan mukaan ja lootassa jotku mitkä makso about 20e litra
Kommenteja?
E: Muistinkin juuri että kakkonen toimi jonkin aikaan kun serkku omisti auton ja vaihtoi silloin öljyt perään (mainitsi että vuotaa) sekä lootaan ja koneeseen. Perässä redlinet muistikuvan mukaan ja lootassa jotku mitkä makso about 20e litra
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Tänään sain siivottua takakontin ja huomasin puuttuvan akun kiinnikkeen sekä metritolkulla antennijohtoa, pitänee vielä selvittää mihin tuo menee. Aikasemmin taisi mennä johonkin siihen nokia-boksin lähelle.
Puhallinkin toimii vain tuulilasille, vaikka nupista kääntää jalkatilaan niin mitään ei tapahdu. Ideoita?
Hattuhyllylle mahtuisi kajareita kaksi per puoli, tosin halkasija 13,5cm on aika vaikea kun kajareita löytyy max 13cm ja seuraavat onkin 13,9cm->
YJ-rele?
Puhallinkin toimii vain tuulilasille, vaikka nupista kääntää jalkatilaan niin mitään ei tapahdu. Ideoita?
Hattuhyllylle mahtuisi kajareita kaksi per puoli, tosin halkasija 13,5cm on aika vaikea kun kajareita löytyy max 13cm ja seuraavat onkin 13,9cm->
YJ-rele?
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Esim motonetissä myydään kaiutinsovitteita, sellainen löytyy jolla saa hattuhyllyn DIN165:ksi eli 6,5" kaiutin sopisi. Sitä en tiedä sopiiko kaiutin siihen suoraan, mutta..
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Tuon luin jo netistäkin ja meni ihan pää pöyrälle, sillä takanahan on jo kaiuttimet, tosin joku laiska niitä ei ole jaksanut kytkeä kunnolla ja edestä on saatu toimimattomaksimesesale kirjoitti:Esim motonetissä myydään kaiutinsovitteita, sellainen löytyy jolla saa hattuhyllyn DIN165:ksi eli 6,5" kaiutin sopisi. Sitä en tiedä sopiiko kaiutin siihen suoraan, mutta..
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Tänään loppui leima ja nappasinkin autosta jo releen mukaan konehuoneesta tarkistukseen.
Ilmeisesti ylijännite-rele osui käteen numerolla 201 540 32 45. Nopeesti kun katoin ei huonoja juotoksia. Huomasin muuten tänään että joskus rikkinäinen pyyhkijä on pyyhkimen uloimman pään kohdalla naarmuttanut lasin koko matkalta
E: yj-rele kolvattu, ei vaikutusta. Samalla purin etuoven pahvin irti ja lasinostin oli pois paikaltaan sekä lasi irronnut. En saanut takaisin paikoilleen lasia hissiin, sen verran tiukka kumi siinä hississä. Etuoven kaiutin on 12,5cm nyt mutta ei uppoa omalle paikalleen ollenkaan, sopiva taitaa olla 4"?
Ilmeisesti ylijännite-rele osui käteen numerolla 201 540 32 45. Nopeesti kun katoin ei huonoja juotoksia. Huomasin muuten tänään että joskus rikkinäinen pyyhkijä on pyyhkimen uloimman pään kohdalla naarmuttanut lasin koko matkalta
E: yj-rele kolvattu, ei vaikutusta. Samalla purin etuoven pahvin irti ja lasinostin oli pois paikaltaan sekä lasi irronnut. En saanut takaisin paikoilleen lasia hissiin, sen verran tiukka kumi siinä hississä. Etuoven kaiutin on 12,5cm nyt mutta ei uppoa omalle paikalleen ollenkaan, sopiva taitaa olla 4"?
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Etupuskuri purettu pois.
Etupuskurin takana ei nyt hirveen pahoja ruosteita. Kelitkin näyttää siltä että kohta pääsee tekemäänkin jotain.
Etupuskurin takana ei nyt hirveen pahoja ruosteita. Kelitkin näyttää siltä että kohta pääsee tekemäänkin jotain.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Eipä mitään erikoista oikeen tapahtunut.
Jäähdytinnesteet valutin pihalle sen jälkeen kun lisäsin puhistusaineen joukkoon. samalla availin termarikopan. Näytti puhtaalta, mutta tiiviste joutaa vaihtoon.
Kaasuläpässä vai mikä lie oli jonkin verran öljyä ja moskaa vaikka puhistettu 6kk sitten. Myöskin huohottimen letkusta puuttui pala ja vuotanut joskus öljyä koneen kylkeen.
Nyt iski "takatalvi" niin kävinkin hakemassa lapion takasin autoon kellarista
Mietin että millä kannattaa putsata ja maalata koneen osia? juurikin nuo termarin kansi ym pieniä osia, kun näyttää tuollainen kellertävä "lakkapinta" lähtevän irti.
Eli nyt on etupuskuri irti, jäähdytinesteet pihalla, kuskin ovipahvi irti, koneesta purettu imupuolta..ja odotellaan lämpimiä kelejä.
Jäähdytinnesteet valutin pihalle sen jälkeen kun lisäsin puhistusaineen joukkoon. samalla availin termarikopan. Näytti puhtaalta, mutta tiiviste joutaa vaihtoon.
Kaasuläpässä vai mikä lie oli jonkin verran öljyä ja moskaa vaikka puhistettu 6kk sitten. Myöskin huohottimen letkusta puuttui pala ja vuotanut joskus öljyä koneen kylkeen.
Nyt iski "takatalvi" niin kävinkin hakemassa lapion takasin autoon kellarista
Mietin että millä kannattaa putsata ja maalata koneen osia? juurikin nuo termarin kansi ym pieniä osia, kun näyttää tuollainen kellertävä "lakkapinta" lähtevän irti.
Eli nyt on etupuskuri irti, jäähdytinesteet pihalla, kuskin ovipahvi irti, koneesta purettu imupuolta..ja odotellaan lämpimiä kelejä.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Nyt kaivattais kipeästi ulkopuolisen neuvoja. Ongelma on siis:
Mittaristo ei toimi joka starttauksen jälkeen, on koko ajon ajan mykkä.
Pyyhkijän ensimmäinen "tihku" asento ei toimi.
Vasemman vilkun merkkivalo ei toimi koskaan mittaristossa
Mittariston lämpötilamittari näyttää aina +43- +54, anturin paikasta ei tietoa.
YJ-rele kolvattiin jo vaikkei vikaa näkynyt siellä olevan.
Mittaristo ei toimi joka starttauksen jälkeen, on koko ajon ajan mykkä.
Pyyhkijän ensimmäinen "tihku" asento ei toimi.
Vasemman vilkun merkkivalo ei toimi koskaan mittaristossa
Mittariston lämpötilamittari näyttää aina +43- +54, anturin paikasta ei tietoa.
YJ-rele kolvattiin jo vaikkei vikaa näkynyt siellä olevan.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Sen verran osaan sanoa että mittariston "viisarit" takertelee niihin tappeihin, siksi ne ainakin minulla välillä jäävät ajossa "nollille"M4ketech kirjoitti: Mittaristo ei toimi joka starttauksen jälkeen, on koko ajon ajan mykkä.
Vasemman vilkun merkkivalo ei toimi koskaan mittaristossa
Ja sitten mittaristosta tod näk polttimo palanut joka sykkii kyseisen vasemman vilkunmerkin tahtiin siellä. Eli jos otat mittariston irti ja vaihdat polttimon sinne niin koita putsata samalla vaivalla niitä tappeja.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Appiukko just viikonloppuna puhu että ois käyttämättömiä vanhempiin mersuihin sopivia kaiuttimia jääny varastoon. Voin kysästä siltä mitä kokoja ne oli, muistaakseni puhu just että oli noita erikoisia kokoja.
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti )
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
- johtajaahonen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 180
- Liittynyt: Su 17.01.2010 00:55
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Itellä autto mittariston pätkimiseen bilteman oxide clean suihke jonka perään contact protect suihketta niin loppu pätkiminen. Laitoin reilusti sekä mittatistoon sekä liittimiin. Voi olla myös liitin löysällä.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Juu pitänee nykästä mittaristo irti, tosin ei mittaristo nii paljoo haittaa. Samalla voiskin sit etukaaret / siipipellit ruuvata irti ja putsata + massata alta.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Ei vaan ymmärrä mistä noi kaikki viat johtunee
Koneen osiin varmaankin paras onkin hammerite
Koneen osiin varmaankin paras onkin hammerite
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Tuli käytyä motonetissa hakemassa termarin tiiviste, kotelosuoja-ainetta, maalarinteippiä ja kuumakestomaalia.
Ajattelin nyt lähteä noita kaikista pahempia koneen osia suihkimaan ihan kuumakestomaalilla. On ainakin aikasemmin ollut suht ok kunhan pohjat tekee hyvin.
Kotelosuojat menikin jo helmoihin ja keulan osiin. Seuraavana olis etupalkin pintaruosteet ja kaarien purku edestä.
Pikkuhiljaa näyttää etenevän kunhan nyt kelitkin sallii.
E: Nippe löytykö kajareita? Saakos tästä mallista purettua hattuhyllyä ehjänä pois ja paikoilleen?
Ajattelin nyt lähteä noita kaikista pahempia koneen osia suihkimaan ihan kuumakestomaalilla. On ainakin aikasemmin ollut suht ok kunhan pohjat tekee hyvin.
Kotelosuojat menikin jo helmoihin ja keulan osiin. Seuraavana olis etupalkin pintaruosteet ja kaarien purku edestä.
Pikkuhiljaa näyttää etenevän kunhan nyt kelitkin sallii.
E: Nippe löytykö kajareita? Saakos tästä mallista purettua hattuhyllyä ehjänä pois ja paikoilleen?
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Meikäläinen lähti hiomaan auton ruosteita, mutta kappas perus tuuria että hiomapaperit hävinnyt
No putsasin sitten termarin kannen ja suihkun maalia päälle ja kaatelin uusia jäähdytinnesteitä sisälle. Nyt pitäisikin tehdä nuo kynnykset (toisen kerran jo), onneks auto on nyt oma niin varmaan tulee maalattua puhdas pelti heti piiloon...toisin kun serkku ajeli vaan menemään.
Jos jollain on noita kapeita listoja mitkä tulee noihin reikiin molemmille puolille pk-seudulla, niin voisin ostaa, tosin ei ole autoa alla itellä ja postiin varmaan liian tyyritä nakata.
No putsasin sitten termarin kannen ja suihkun maalia päälle ja kaatelin uusia jäähdytinnesteitä sisälle. Nyt pitäisikin tehdä nuo kynnykset (toisen kerran jo), onneks auto on nyt oma niin varmaan tulee maalattua puhdas pelti heti piiloon...toisin kun serkku ajeli vaan menemään.
Jos jollain on noita kapeita listoja mitkä tulee noihin reikiin molemmille puolille pk-seudulla, niin voisin ostaa, tosin ei ole autoa alla itellä ja postiin varmaan liian tyyritä nakata.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4 W202 tuhkasta timantiksi?
Taas vierähti muutama tunti autolla. Akkuporalla on muuten suht veemäinen hioa, taino vaatisi varmaan terävemmän hiomapään.
Tuo palkki vaatii todella karheeta että saan ruosteen pois.
Oikeella kuvassa on ruostetäplä tai mikä lie, patti jossa oli vettä sisällä
Ja tässä syy miks mersu mätänee etuhelmasta
Koneen putsaus alotettu
Ja eka kerros maalia.
Nyt tilailemaan osia ja uutta hiontapäätä.
Tuo palkki vaatii todella karheeta että saan ruosteen pois.
Oikeella kuvassa on ruostetäplä tai mikä lie, patti jossa oli vettä sisällä
Ja tässä syy miks mersu mätänee etuhelmasta
Koneen putsaus alotettu
Ja eka kerros maalia.
Nyt tilailemaan osia ja uutta hiontapäätä.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4ken W202 tuhkasta timantiksi?
Tuossa se parkkiksella makaa, jaksanu taaskaa mitään tehä kun päivät töitä, töitä ja sitten tunnin taukoa ja toinen "työ" vielä päälle. Illalla kun kurvaa 22 aikoihin kotio niin on veto pois.
Mutta tänään oli vapaata niin kävin honkkarista hakemassa rullan hiomapaperia sekä porakoneeseen hiomapään. Puskurin palkkiin jäi jotain pieniä ruosteita mutta saa nähä nyt teenkö mitään niille enään. On tuo kuitenkin paljon parempi mitä oli.
Palkki
Koneen ilmapuolen kasausta aloitettiin, huomenna hakemaan huohottimen letku.
Sitten olis viel helmat ja pääsiskin jo massailemaan. Kävin tänään myös juttelemassa varaosaliikkeessä maaleista ja autostudiolla hifejä + vaimennuksia.
Mutta tänään oli vapaata niin kävin honkkarista hakemassa rullan hiomapaperia sekä porakoneeseen hiomapään. Puskurin palkkiin jäi jotain pieniä ruosteita mutta saa nähä nyt teenkö mitään niille enään. On tuo kuitenkin paljon parempi mitä oli.
Palkki
Koneen ilmapuolen kasausta aloitettiin, huomenna hakemaan huohottimen letku.
Sitten olis viel helmat ja pääsiskin jo massailemaan. Kävin tänään myös juttelemassa varaosaliikkeessä maaleista ja autostudiolla hifejä + vaimennuksia.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4ken W202 tuhkasta timantiksi?
Juuri kun oli fiilis että vähän ruosteita hios, paikkais sekä tarkista autoa niin vois koittaa leimata nii ei saatana.
Joku helevetin arjen sankari kävi viikonloppuna futaamassa kivan klommon
Ei mahu painaa sisältä ulos ja maali lohkeillut
Joku helevetin arjen sankari kävi viikonloppuna futaamassa kivan klommon
Ei mahu painaa sisältä ulos ja maali lohkeillut
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: M4ken W202 tuhkasta timantiksi?
Tämäkin lähti vielä parempiin käsiin mersumiehelle. Kohta näkyy jossain kai liikenteessä
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.