c32 amg
Re: c32 amg
Juu kävin nyt viikonloppuna hakemassa auton itselle ajoon. Tosiaan pyyhkijässä oli mekaaninen vika, eli siitä selvisi kun teki pari uutta boordia ja kiristi mutterin. Pissa poika alkoi toimia kun käänteli pari kertaa valokatkaisiaa, en tiedä miten tämä saattoi vaikuttaa mihinkään mutta sille se korjaantui kun vikaa etsiskelin ja sen jälkeen toiminut moitteetta niin en sen kummemmin vikaa alkanut etsimään. Penkin liittimiä tutkailin ja niissä en vikaa havainnut, joten siihen tarvii vielä jossain kohtaa perehtyä uudelleen paremmalla ajalla. Moottori kun toimi vielä pari viikkoa sitten niin jotenkin tuntuisi ettei se ehkä jostain syystä saa sitä komentoa kun painaa nappia, mutta kuten sanottua tutkaillaan myöhemmin.
Mitenkäs tuo takalasin verhon olisi tarkoitus toimia? Huomasin että tuossa sellainenkin ylimääräinen ja täysin turha kapistus on olemassa mutta napista painettaessa ei kyllä tapahdu mitään.
Mitenkäs tuo takalasin verhon olisi tarkoitus toimia? Huomasin että tuossa sellainenkin ylimääräinen ja täysin turha kapistus on olemassa mutta napista painettaessa ei kyllä tapahdu mitään.
Nykyinen kalusto: MB C 320CDI 4matic -08, MB CLS 320CDI -06, MB C 180 -95, Opel Calibra c20let 4x4 -93 (Suomessa valmistettu yksilö, mutta turhankin kallis harrastus) ja pärränä Suzuki TL1000S V2 -02
Entinen kalusto: MB C32 ////AMG -01 ja liuta Opeleita
Entinen kalusto: MB C32 ////AMG -01 ja liuta Opeleita
Re: c32 amg
Pikainen kysymys, mitähän lienee maksimi kierrokset tälle ahtimelle kytkin pois päältä ollessa? Eli hihnapyörän laakerin kierrosten kesto kiinnostaa.. 

Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: c32 amg
Olikohan alkupäässä topikkia noita laakereiden speksejä...Sultzi kirjoitti:Pikainen kysymys, mitähän lienee maksimi kierrokset tälle ahtimelle kytkin pois päältä ollessa? Eli hihnapyörän laakerin kierrosten kesto kiinnostaa..
Mulla olis ollu ylimääräiset umpiot, missä sytytin/ohjausyksiköt kiinni. Ei ois tarvinnut 250euroa maksaa, mutta nyt taitaa olla myöhäistä

Re: c32 amg
Mitenkäs olikaan, löytyykö halpoja/hyviä tarvike xenon umpioita c32? Nyt on joku laittanu kirkas linssiset tohon mun kiuluun mutta lyhkäset hukassa jostain syystä, mielestäni ei oikeen kuvioa ole ja näyttääkin varmaan 15metriä, ihmettelempä vaan miten entinen sai leimattua noilla valoilla. Lisäksi näyttää vasemmalle kuskinpuolella aivan liikaa eikä ruuvaaminen auta yhtään mitään niistä säädöistä mitkä lampuissa on. Automaatti korkeussäädöt on ja xenon.
Onko noista kokemuksia?
http://www.topautoosat.fi/johns-2080657.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko noista kokemuksia?
http://www.topautoosat.fi/johns-2080657.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: c32 amg
En ole kattonut mutta keltaset tarrat siellä ois jos viittis irrotella, e hyväksytyt kyllä on
Re: c32 amg
Niis orkkislampuis on ainaki keltaset tarrat. Sieltä sisältä on varmaa lähteny sellanen pallonivel pois paikoiltaan jos se säätö ei toimi. Kyl ne pitäis olla hyvät jos ne on oikeat bixenonit.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Ahaa siis meinaat että sivuttais säätö on noissa, mutta eikös muuten säädetä *tuo korkeus? Ei uskoakseni kyllä alkuperäiset....kait
Re: c32 amg
Ahaa siis meinaat että sivuttais säätö on noissa, mutta eikös muuten säädetä *tuo korkeus? Ei uskoakseni kyllä alkuperäiset....kait
Re: c32 amg
Täytyy kattoa huomenissa jos ehtii niin mitä niissä tarroissa lukee
Re: c32 amg
Vanhoja muistiinpanoja kävin läpi, joten laitetaan tänne ylös:
Käyrät C32 vs C55 Ilmastoinnin valikko:
EC Rest pohjaan noin 5 sekkaa.
http://www.mbclub.co.uk/forums/1470642-post4.html
62 mm laakerit:
Nachi 32BG04S3G-2DL
NSK 32BD4718DUK
OEM laakerit (Vakio, Eurocharged 61mm ja 65 mm):
NSK 32BD45DU
NSK 32BD45DUM
Nachi 32BG05S1- 2DST
Idler pulley:
SKF 6303-2RSL
SFK 6303-2Z
Valot (Bi Xenon, facelift):
203 820 37 61 (Euro Spec)
203 820 38 61 (Euro Spec)
203 820 39 61 (U.K. Spec)
203 820 40 61 (U.K. Spec)
203 820 41 61 (U.S. Spec)
203 820 42 61 (U.S. Spec)
CLK55 AMG takajarrut:
Rear Caliper AMG - left 003-420-29-83
Rear Caliper AMG - right 003-420-30-83
Rotor (x2) - 171-423-02-12
pads rear 004-420-49-20
CLK63/SLK55 030 Performance Brakes:
003-420-67-83 (Caliper) Front
003-420-68-83 (Caliper) Front
004-420-50-20 (Brake Shoe)
209-421-01-12 (Brake Disc) x2
003-420-29-83 (Caliper) Rear
003-420-30-83 (Caliper) Rear
004-420-49-20 (Brake Pad)
171-423-02-12 (Brake Disc) x2
171-540-06-17 Front Brake sensor CLK63AMG
211-540-17-17 Rear Brake sensor CLK63AMG
Käyrät C32 vs C55 Ilmastoinnin valikko:
EC Rest pohjaan noin 5 sekkaa.
http://www.mbclub.co.uk/forums/1470642-post4.html
62 mm laakerit:
Nachi 32BG04S3G-2DL
NSK 32BD4718DUK
OEM laakerit (Vakio, Eurocharged 61mm ja 65 mm):
NSK 32BD45DU
NSK 32BD45DUM
Nachi 32BG05S1- 2DST
Idler pulley:
SKF 6303-2RSL
SFK 6303-2Z
Valot (Bi Xenon, facelift):
203 820 37 61 (Euro Spec)
203 820 38 61 (Euro Spec)
203 820 39 61 (U.K. Spec)
203 820 40 61 (U.K. Spec)
203 820 41 61 (U.S. Spec)
203 820 42 61 (U.S. Spec)
CLK55 AMG takajarrut:
Rear Caliper AMG - left 003-420-29-83
Rear Caliper AMG - right 003-420-30-83
Rotor (x2) - 171-423-02-12
pads rear 004-420-49-20
CLK63/SLK55 030 Performance Brakes:
003-420-67-83 (Caliper) Front
003-420-68-83 (Caliper) Front
004-420-50-20 (Brake Shoe)
209-421-01-12 (Brake Disc) x2
003-420-29-83 (Caliper) Rear
003-420-30-83 (Caliper) Rear
004-420-49-20 (Brake Pad)
171-423-02-12 (Brake Disc) x2
171-540-06-17 Front Brake sensor CLK63AMG
211-540-17-17 Rear Brake sensor CLK63AMG
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: c32 amg
No nii alkuperäiset on a2038203861 numero löytyi.oisko mahdollista kun halpis polttimot niin ei ole ihan yhtä pitkät noi polttimot noissa kun kalliimmissa?
Semmonen vielä että oisko kiiltopinnat menny kun kromi irronnu jo vähän päältäpäinkin siitä lyhkästen osasta, ja saako sitä osaa ostettua erikseen?
Semmonen vielä että oisko kiiltopinnat menny kun kromi irronnu jo vähän päältäpäinkin siitä lyhkästen osasta, ja saako sitä osaa ostettua erikseen?
Re: c32 amg
No ni lamppu käessä ja kiillot hevonper....ä.onko kellään ylimääräisiä lamppuja?
Re: c32 amg
Kysytään nyt tässä että sattuuko kukaan muistamaan miten päin se vaaahtomuovinen iso möltti kuuluu sinne kojelaudan sisään, siis mikä sielä on suunnilleen sulakerasian ja valokatkaisimen takana, rattiakselin vieressä. Tipahti pois ku irrotin sen jalkatilan yläosan muovin ja sen ratin alapuolisen verhoilun. Jotenkin päin sen sinne tungin mutta ei se oikein järkevästi sinne istunut. Juuri mitään virkaahan sillä ei sielä ole, mutta olis se kiva koota niin ku se on tarkotettukin. Tai jos joku viittii ottaa kuvan sieltä kannen takaa missä ne sulakkeet on.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Minä heitin roskiin koko vaahtomuovikimpaleen, aivan turhaa painoa 

Re: c32 amg
Ääniähän se vaimentaa, liekkö väliä mitenpäipn on




Re: c32 amg
Kertokaahan mitkä ne umpiot nyt mulle pitää olla, kun autossa on vm:03 mallin umpiot nyt, mutta alipaineletku ei ollut kun malliks umpionpohjassa kiinni semmosessa tapissa missä ei reikää, elikkä vaihettu jostain toisesta mallista. Voiko tasosäätö olla muutakuin alipaine että ei sähköinen?
käykö esim.nämä http://www.topautoosat.fi/johns-2080657.html" onclick="window.open(this.href);return false;
käykö esim.nämä http://www.topautoosat.fi/johns-2080657.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: c32 amg
Xenonumpioissa on aina automaattinen korkeudensäätö. Olikos sulla ne xenonit vakiona? Ja jos onkin, niin ne alipaineletkut on sielä silloinkin. Joko etsit hyvät alkuperäiset facelift bixenonit, ostat sellaset tarvikkeena, tai kunnioitat alkuperäisyyttä ja ostat multa vanhanmalliset alkuperäiset xenonumpiot
Yks vaihtoehto on tosin purkaa ne umpiot ja hommata niihin uudet projektorit, niitähän saa suoraan sopivia ja parempia. Menee tosin ulkomailta tilaamiseksi enkä muutenkaan asiasta juuri sen enempää tiedä.

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Niin korkeusäätö on varmaan alipaineella siis? No oisko noi mun ehdottamat sitten sopivat, ja oli tässä autossa kii noi projektori umpiot mistä palanu lyhkäsiltä kiiltopinta. Auto vm 2001 ja umpiot 2003
Re: c32 amg
En oikein ymmärtänyt. Jos w203 on vakiovarusteena xenonvalot, niin korkeussäätö on automaattinen ja toimii sähköllä. Jos halogeenit niin korkeussaatö toimii käsin ja alipaineella. Ja vaikka ne xenonvalot oliskin, niin sielä on silti ne alipaineletkut roikkumassa, tai sitte ne on vaan kiinni niissä umpioissa.
Onko noi kirkkaat bixenonit tullu jo 2003 vuosimalliin, luulin että ne tuli vasta faceliftiin joskus 06/2004
Onko noi kirkkaat bixenonit tullu jo 2003 vuosimalliin, luulin että ne tuli vasta faceliftiin joskus 06/2004

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
No niin elikkäs on sähköllä säätö kiitos.mulle väitettiin yhdessä liikkeessä että vm07 asti automaattisäätö alipaineella. Eikös jostain selvie varustelista rungonnumero mukaan onko ollu alunperi xenon
Re: c32 amg
Mites S202 on saanut kokemuksia Eurochargedin TCU:lla?
Laittelin kyselyä BI-Performancelle heidän tarjoamasta uudesta TCU-ohjelmasta. Katotaan mitä vastaavat.
Laittelin kyselyä BI-Performancelle heidän tarjoamasta uudesta TCU-ohjelmasta. Katotaan mitä vastaavat.
Re: c32 amg
En oo ajanu autolla pariin viikkoon
Mutta, se nyt on sellanen. Vaihtaa tosi nopeesti, ja aikaisin isommalle. Mun mielestä se ei nykäise tuolla tcu:lla. Pitää nyt vkl ajella kun saan auton valmiiksi, jos ei taas löydy joku uus vika, kun on sulat tiet että miten se käyttäytyy kun saa vähän reippaammin kiihdytellä. Tosiaan polttaa tuota starttauksen sulaketta, mutta taisin vian löytää. Joku apina laittanu niitä vtun poppivehkeitänsä ja vaihtanu samalla akunkengän sellaseen yleismalliseen paskaan ja startille lähtevä kaapeli oli ihan löysästi kiinni. Välillä se starttas ihan normaalisti. Samalla kyseinen pikku poropeukalo oli saanu sen läpivientikumin puoliksi irti niin sai sitäkin väännellä tunnin takas paikoilleen.

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Selviää katsomalla valokatkaisijasta onko siinä korkeudensäätöä, jos ei niin silloin on orggisxenon.juukeli kirjoitti:No niin elikkäs on sähköllä säätö kiitos.mulle väitettiin yhdessä liikkeessä että vm07 asti automaattisäätö alipaineella. Eikös jostain selvie varustelista rungonnumero mukaan onko ollu alunperi xenon
Re: c32 amg
On tuo manuaalitila ihan kiva tuossa EC:n ohjelmassa. Vaihdot ehkä vähän turhankin nopeita, ja kaasua saa tosiaan painaa että vaihtuu pienempi.amgenter kirjoitti:Mites S202 on saanut kokemuksia Eurochargedin TCU:lla?
Laittelin kyselyä BI-Performancelle heidän tarjoamasta uudesta TCU-ohjelmasta. Katotaan mitä vastaavat.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Lape kirjoitti:Selviää katsomalla valokatkaisijasta onko siinä korkeudensäätöä, jos ei niin silloin on orggisxenon.juukeli kirjoitti:No niin elikkäs on sähköllä säätö kiitos.mulle väitettiin yhdessä liikkeessä että vm07 asti automaattisäätö alipaineella. Eikös jostain selvie varustelista rungonnumero mukaan onko ollu alunperi xenon
Niimpä niin onhan siinä alkuperäiset ja nyt vähän tuunasin valojen kiiltopintoja nyt taas näkee ainakin vähänaikaa...
Re: c32 amg
Otsikon mukainen laite tuli hommattua. Nyt ongelmana että infrapuna avain jäi virtalukkoon, avain liikkuu normaalisti auto käynnistyy normaalisti mutta avainta ei saa pois. vaihdoin jo patteritkin mutta ei auttanut mitään. Mikä neuvoksi?
Re: c32 amg
Ei kai siinä muuta kuin vaihteisto parkki asentoon ja vetää avaimen pois, ei pitäisi olla millään kiinni.
Nykyinen kalusto: MB C 320CDI 4matic -08, MB CLS 320CDI -06, MB C 180 -95, Opel Calibra c20let 4x4 -93 (Suomessa valmistettu yksilö, mutta turhankin kallis harrastus) ja pärränä Suzuki TL1000S V2 -02
Entinen kalusto: MB C32 ////AMG -01 ja liuta Opeleita
Entinen kalusto: MB C32 ////AMG -01 ja liuta Opeleita
Re: c32 amg
Eikä tuossa avaimessa taida olla mitään infrapunaan liittyvää...
Voihan se vaijeri olla irronnut vaihdekepistä ja jos se pitäis avaimen lukossa(?)
Voihan se vaijeri olla irronnut vaihdekepistä ja jos se pitäis avaimen lukossa(?)