c32 amg

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

Pansu kirjoitti:Onhan se hyvä syyttää tulppia kun ajatte väärällä kärkivälillä :lol: Tästäkin oli jo kerrottu monta sivua sitten kun ongelmia alkoi ilmaantua :wink:

0.8mm on varmaan aika sopiva, milliä enempää siellä ei pitäisi muutenkaan olla edes vakiossa.

Katsoiko se juukeli miten tukossa väläri on, jos imusarjat on olleet jo moskassa?
Jep välärikin oli jonkin verran moskassa. Ja kärkivälit ei kyllä yli milliä ole vanhoissakaan
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

NO NYT TAIS MENNÄ PROJEKTINA MYYNTIIN, EI JAKSA ENÄÄ KONETTA PURKAA!! Alkoi käymään 5 pytyllä ja öljyssä imukaula 6 sylinterin puolta missä ei puristusta!!! Paljonkohan saa tossa kunnossa erittäin siististä AMG:stä

http://www.ebay.com/itm/MERCEDES-W203-C ... 1070033568" onclick="window.open(this.href);return false;

Jos ois suomessa tohon hintaan noita ni vois vaihtaa koko myllyn
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Paha sanoa kun jokaisella eri käsitys "siististä" ja paljonko on kilsoja takana. Ehjiä taitaa saada tänä päivänä noin 15k alkaen, niin ehkäpä 10k voi joku maksaa mene ja tiedä. Moottorit kun maksaa kuitenkin useamman tonnin suomeen roudattuna ulkomailta ja vanhan kunnostus kun ei sekään ole ilmaista riippuen vähän mitä sieltä on mennyt ja hommaa piisaa.

Sekö lähti toimimaan uusilla tulpilla ja nyt sitten levis taas jotain? Minkä värisiä oli tulpat muissa pytyissä, että liekkö on b-pumpussa loppunut puhti ja käynyt laihalla... Tuostakin varoittelin aiemmin että vaihtakaa se pumppu jos rajumpia virityksiä aikoo tehdä ja ilman mitään laajakaistalambdaa antaa tennaria, ei ne AMG:n männät sen enempää kestä väärinkäyttöä kuin muutkaan :|

Jos mulla olis nyt paljon rahaa ylimääräistä niin voisin siitä rikkoutuneesta moottorista jotain tarjota, ellei se oo joku miljoona kilsaa kairattu.
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

Jep ei jaksais /kerkeis alkaa laittaa jäis kesään, täytyy yrittää joku p...a vaihtaa tällä, voi helvetin helvetti!! Siis vaihdoin ne kaksi tulppaa ja kävin ajelee ja antoi misfireä sinne tänne sylintereille ja tässä lopputulos :thumbdown:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c-32-amg/6265332" onclick="window.open(this.href);return false;
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Ikäväähän tuo on, että ei tule millään kuntoon.

juukeli, mietitääs toiselta kantilta. Sulla on nyt kuitenkin tieto siitä mitä on vaihdettu ja mitkä osat on kunnossa. Sitten liikkeelle perushommista. Eli ensimmäisenä tarkistamaan saako tarpeeksi polttoainetta. Painemittari ei ole paha investointi verrattuna siihen mitä olet jo laittanut.
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

Siis kyllä laittaisinkin kuntoon jos toi mäntä ei olisi sulanut
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Missasinko jonkun viestin vai oliko tuosta männästä jotain mainintaa aikaisemmin?

Edit. Laihailla ilmeisesti käynyt. Vika suuttimessa tai mahdollisesti imupuolen vuoto?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

juukeli kirjoitti:Siis kyllä laittaisinkin kuntoon jos toi mäntä ei olisi sulanut
Onkos tuo mäntä vika ainoa vika,
mittään muuta rikki koneesta tai muualta autosta
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Jos sitä misfireä on tullut sinne tänne, niin mahdollisesti kaikki pytyt käyneet laihalla. Eli tuolloin ei suutin vialta vaikuttaisi, vaan paremminkin bensan saannissa ollut jotain hämminkiä. Eikös tässä ollut vielä se rajuin pulley ohjelman kera ja vakio bensapumppu/vanha suodatin?
Jos suuttimet on olleet irti, niin vanhat o-renkaat rikkoo kyllä helposti takaisin laittaessa jos ei käytä jotain rasvaa. Ja rikkoutunut o-rengas antaisi tuolloin imuvuotoa, tuon kyllä yleensä kuulee jo korvalla jos tietää mitä kuunnella. Itse olen yhden vanhan renkaan rikkonut ja heti startin jälkeen korvaan kuului sellainen stupsatus että kaikki ei ole ok.

Missä tämä öljy oli, siellä ilmanputsarin putkessa? Eli huohottanut niin paljon että puskenut öljyä sinne? Tuolloin ainakin vaikuttaisi juuri männän menneen eikä venttiilivialta. Helppohan tuo on laittaa käyntiin, avata öljyntäyttökorkki ja tunnustella tuleeko öljyt naamalle :D Pieni mahdollisuus vois olla vielä kannentiiviste, jos on sopivasti palanut öljytilaan päin rikki.
Mitä ne paineet näytti, tuskin kai ihan nollaa ja mitä muut pytyt näytti?
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

Pansu kirjoitti:Jos sitä misfireä on tullut sinne tänne, niin mahdollisesti kaikki pytyt käyneet laihalla. Eli tuolloin ei suutin vialta vaikuttaisi, vaan paremminkin bensan saannissa ollut jotain hämminkiä. Eikös tässä ollut vielä se rajuin pulley ohjelman kera ja vakio bensapumppu/vanha suodatin?
Jos suuttimet on olleet irti, niin vanhat o-renkaat rikkoo kyllä helposti takaisin laittaessa jos ei käytä jotain rasvaa. Ja rikkoutunut o-rengas antaisi tuolloin imuvuotoa, tuon kyllä yleensä kuulee jo korvalla jos tietää mitä kuunnella. Itse olen yhden vanhan renkaan rikkonut ja heti startin jälkeen korvaan kuului sellainen stupsatus että kaikki ei ole ok.

Missä tämä öljy oli, siellä ilmanputsarin putkessa? Eli huohottanut niin paljon että puskenut öljyä sinne? Tuolloin ainakin vaikuttaisi juuri männän menneen eikä venttiilivialta. Helppohan tuo on laittaa käyntiin, avata öljyntäyttökorkki ja tunnustella tuleeko öljyt naamalle :D Pieni mahdollisuus vois olla vielä kannentiiviste, jos on sopivasti palanut öljytilaan päin rikki.
Mitä ne paineet näytti, tuskin kai ihan nollaa ja mitä muut pytyt näytti?
Suuttimet eivät olleet irti ja juuri ja juuri nostaa pari viisarin verran painetta ja se kuminen imukaula moottoriöljyssä.muissa pytyissä 9 pintaan paineet ainoastaan 6 perseellään
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

Kysellään nyt, kun ei oikein lukemalla auennut, lähinnä Pansulta, kun se tietää C32-malleista kaikesta kaiken!

Eli, jos tuon polttoainepumpun vaihtaa tehokkaampaa esim. http://www.motonet.fi/fi/tuote/281214/S ... 5lh-7-8bar tai http://www.futurez.fi/fi/shop/polttoain ... yleissarja, niin eikös se alkuperäinen polttoainepumppu ollut siellä tankin sisällä? Eli toi Walbro kävis hyvin? Ns. Plug and Play (mitä nyt pätkä polttoaineletkua ja pari klemmaria).

Sitten uusi polttoainesuodatin http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/1 ... oneuvo=308 tai sitten http://www.sogefifilterdivision.com/cat ... ltre=G9526. Fram varmaan sopiva ja hyvä?

Ja sit jos, tuota jäähdytystä parantaisi uudella tehokkaammalla coolerinpumpulla, niin olisiko http://www.eurocharged.com/products/mer ... ump-detail järkevä vaihtoehto?

Eli lyhykäisyydessään tekis seuraavaa:
- 65mm kompuranpyörä, kunhan Pansu saa sorvattua (kannattaako uusi laakeri vaihtaa samalla? mikä paras NSK 32BD45DUNSK, 32BD45DUM, Nachi 32BG05S1- 2DST?)
- Uusi hihna
- Walbro 255 polttoainepumppu
- Uusi Fram polttoaine suodatin
- Jonson CM30 intercoolerin pumppu
- Softa, jos löytyy Suomesta tekijä

Onko ehdotuksia mitä kannattaa vielä tehdä? Auto on kesäkäyttis, josta haetaan helpot ja turvalliset hevoset ulos.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

-B-pumpuksi tuo Walbron tankin sisäinen malli, eli tuo futurezin linkin pumppu. Se menee pienellä nypräämisellä sinne säiliöön entisen tilalle ja pätkä kunnollista bensaletkua.
-Framin suodatin varmasti ajaa asiansa, kunhan tuo säädin toimii(tarkistaa bensanpaineen että on suurin piirtein oikein uudella pumpulla)
-Jonsonin pumppu, tai Boschin päivitetty malli, taitaa olla makuasia kumman ottaa.

Ja edelleen jos ketä kiinnostaa niin minulla on vielä tarjolla tuo parempi cooleri keulaan(välijäähdyttimelle). Tässä jonkin sortin kuvakin siitä kun on paikoillaan: http://img444.imageshack.us/img444/8884/img2420hu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

Pansu kirjoitti:-B-pumpuksi tuo Walbron tankin sisäinen malli, eli tuo futurezin linkin pumppu. Se menee pienellä nypräämisellä sinne säiliöön entisen tilalle ja pätkä kunnollista bensaletkua.
-Framin suodatin varmasti ajaa asiansa, kunhan tuo säädin toimii(tarkistaa bensanpaineen että on suurin piirtein oikein uudella pumpulla)
-Jonsonin pumppu, tai Boschin päivitetty malli, taitaa olla makuasia kumman ottaa.
Tänks! Mikä tuo parempi Bosch on? Onko jotain koodia tms tarkempia speksejä?

Pansu kirjoitti:Ja edelleen jos ketä kiinnostaa niin minulla on vielä tarjolla tuo parempi cooleri keulaan(välijäähdyttimelle)
Onko paiskata jotain kuvaa ja lisätietoa?
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Jukikyy kirjoitti:
Pansu kirjoitti:-B-pumpuksi tuo Walbron tankin sisäinen malli, eli tuo futurezin linkin pumppu. Se menee pienellä nypräämisellä sinne säiliöön entisen tilalle ja pätkä kunnollista bensaletkua.
-Framin suodatin varmasti ajaa asiansa, kunhan tuo säädin toimii(tarkistaa bensanpaineen että on suurin piirtein oikein uudella pumpulla)
-Jonsonin pumppu, tai Boschin päivitetty malli, taitaa olla makuasia kumman ottaa.
Tänks! Mikä tuo parempi Bosch on? Onko jotain koodia tms tarkempia speksejä?

Pansu kirjoitti:Ja edelleen jos ketä kiinnostaa niin minulla on vielä tarjolla tuo parempi cooleri keulaan(välijäähdyttimelle)
Onko paiskata jotain kuvaa ja lisätietoa?
Jos en väärin muista, niin amgenter tietää tuosta Boschin pumpusta ja johonkin taisi sen koodinkin laittaa. Löytyy varmaan googlellakin kun hakee vertailuja tuohon Jonsonin pumppuun.
Edit. oiskohan ollu tää: Bosch 0 392 022 010

Laitoin kuvan tuosta jäähdyttimestä vielä edelliseen viestiin, on siis tuossa puskurin alla. Itse pumpun vaihtohan ei hirveästi hyödytä, kun tuo alkuperäinen cooleri keulassa on melko huono. Tuon lisäksi suosittelisin erillistä kiertoa vesille, eli ettei ole enää yhteydessä auton omaan paisariin, sen tekee helposti pienellä erillisellä paisarilla(topikista löytyy kuviakin minun tekemästä, mitä valmistin muutamille tänne)
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Boschin uudempi pumppu 0392022010. Virtauksella tämän ja CM30:en välillä ei eroa. Vain tuo liitin, joten Bosch käy suoraan.

Edit. Pansu googlailikin jo. :lol:

Tuolla aikaisemmin oli minun lokigraafeja vedoista, jossa paikoillaan oli tuo 65 mm rulla, isompi keulacooleri ja tuo Boschin uudempi pumppu. Sinne 240 km/h saa vedättää ennen kuin lämmöt alkaa kunnolla nousemaan.
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

amgenter kirjoitti:Boschin uudempi pumppu 0392022010. Virtauksella tämän ja CM30:en välillä ei eroa. Vain tuo liitin, joten Bosch käy suoraan.
Eli ihan Plug and Play asennus?
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

Pansu kirjoitti:-B-pumpuksi tuo Walbron tankin sisäinen malli, eli tuo futurezin linkin pumppu. Se menee pienellä nypräämisellä sinne säiliöön entisen tilalle ja pätkä kunnollista bensaletkua.
-Framin suodatin varmasti ajaa asiansa, kunhan tuo säädin toimii(tarkistaa bensanpaineen että on suurin piirtein oikein uudella pumpulla)
-Jonsonin pumppu, tai Boschin päivitetty malli, taitaa olla makuasia kumman ottaa.
Ei tässä kauaa jaksa aikailla eli nyt on Pa-pumppu tilattu Walbro 255 Futurezilta sekä Fram pa-suodatin kaverin autokorjaamon kautta.

Tuossa vanhoja kuitteja selailin, niin omaani on tuo ic-pumppu vaihdettu edellisen omistajan toimesta Veholla keväällä 2011, jonka jälkeen autolla on ajettu alle 20tkm. Eli taidan sen vaihdon jättää tekemättä, koska ic-pumppu lähes uusi.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Jukikyy kirjoitti:Eli ihan Plug and Play asennus?
Jep.
Jukikyy kirjoitti:Tuossa vanhoja kuitteja selailin, niin omaani on tuo ic-pumppu vaihdettu edellisen omistajan toimesta Veholla keväällä 2011, jonka jälkeen autolla on ajettu alle 20tkm. Eli taidan sen vaihdon jättää tekemättä, koska ic-pumppu lähes uusi.
Ei siis tarvetta vaihtaa. Sen kyllä huomaa kun pumppu alkaa antamaan periksi. Tuntuu kuin mopoautolla koettaisi ohittaa kun ahdin putoaa pelistä pois.
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

Kysäisin tänään EC:n Jerryltä tuosta 65mm kompuranpyörästä. Sanoi, että saa sekä alumiinisena, että rosterisena. Taidan sieltä tilata 65mm rosterisen kompuranpyörän 365€ hintaan. Siinä kun on laakerikin valmiina, joka maksaa kuitenkin sen n. 60€.

Mites jos tuolta ottaa uuden ohjelman niin pitääkö ecu lähettää sinne vai onnistuuko sillä esim. Amgenterillä? olevalla piuhalla tuo uuden ohjelman ajo.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Helpoiten homma menee kun ostat sieltä ECU softan ja kaapelin. Sitten kysäiset niiden euroflash v2 ohjelmasta. Sillä saat ite laitettua uuden ohjelman sisään.
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

Jukikyy kirjoitti: Tuossa vanhoja kuitteja selailin, niin omaani on tuo ic-pumppu vaihdettu edellisen omistajan toimesta Veholla keväällä 2011, jonka jälkeen autolla on ajettu alle 20tkm. Eli taidan sen vaihdon jättää tekemättä, koska ic-pumppu lähes uusi.
Oulun Veholla tosiaan toukokuussa 2011 vaihdettu välijäähdyttimen kiertovesipumppu A0005000386 eli vakio pumppu laitettu. Kuitissa komeilee loppusumma 836,59€ :D Halpaa...

Taidan ottaa EC:n rosterisen 65mm kompuranpyörän ja custom-softa Suomesta.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Joo rosterinen rulla ehdottomasti jos haluaa vähän pitkäikäisemmän. Tuo softan sisäänlaitto on aika simppeli juttu, mutta onhan se kiva jos näkee penkkitulokset ennen ja jälkeen muutosten.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Jukikyy kirjoitti:Oulun Veholla tosiaan toukokuussa 2011 vaihdettu välijäähdyttimen kiertovesipumppu A0005000386 eli vakio pumppu laitettu. Kuitissa komeilee loppusumma 836,59€ :D Halpaa...
Joku voisi lukea tuon AMG-kohtaiseksi kuluksi. Uusi pumppu kustantaa ebaysta 150 - 200 euroa (viimeksi kun katoin) ja sen vaihtaa tuntiin kuka vaan.
Jukikyy kirjoitti:Taidan ottaa EC:n rosterisen 65mm kompuranpyörän ja custom-softa Suomesta.
Joko tietoa missä tuon softan meinaat teettää?
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

amgenter kirjoitti:Joko tietoa missä tuon softan meinaat teettää?
En ole vielä kerennyt kyselemään, mut huomenna meinasin kysellä Hariselta, Sporttiautosta, Moonligh Motorsportista ja Motorbitista. Josko joku suostuis ton penkissä softaamaan.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Jukikyy kirjoitti:
amgenter kirjoitti:Joko tietoa missä tuon softan meinaat teettää?
En ole vielä kerennyt kyselemään, mut huomenna meinasin kysellä Hariselta, Sporttiautosta, Moonligh Motorsportista ja Motorbitista. Josko joku suostuis ton penkissä softaamaan.
Ilmoittelehan mitä saat vastaukseksi. Vähän nihkeää on ollut täällä kekkoslovakiassa tuo softan teko.
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Kait tuosta öljynkerääjästä on jotain hyötyä. Ainakaan nuo ei mennyt koneeseen.

Kuva
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

amgenter kirjoitti:Ilmoittelehan mitä saat vastaukseksi. Vähän nihkeää on ollut täällä kekkoslovakiassa tuo softan teko.
Nyt on lähetetty s-postia Sporttiautoon Kyröön, Moonlight Motorsporttiin Maskuun, Special Tuning Hariselle Valkeakoskeen sekä Motorbittiin Tuusulaan.

Katsotaan mitä vastailevat, jos vastailevat.

Meinasin kuitenkin tuon isomman coolerin ja tehokkaamman Bosch-pumpun vaihtaa eli seuraavat olis nyt suunnitteilla:
- Eurochargedin 65mm rosterin kompuran pyörä
- Isompi välijäähdytin
- Tehokkaampi Bosch IC-pumppu 0392022010
- Tehokkaampi polttoainepumppu Walpro 255
- Custom-softa

Tähän päälle perushuolto (öljyt, öljynsuodatin, takajarrut levyt, palat ja kengät jotka jäi viime syksynä vaihtamatta sekä uusi Fram polttoainesuodatin).

Josko näillä selviäisi tämän ajokauden... Ja pääsis vihdoin sinne vartille...
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

Pansu kirjoitti: Se menee pienellä nypräämisellä sinne säiliöön entisen tilalle ja pätkä kunnollista bensaletkua.
Muistatko polttoaineletkun halkaisijaa?

Walbrossa sisääntulo 11mm ja ulostulo 8mm. Eli varmaan tuota halkaisijaa?

Esim. http://www.motonet.fi/fi/tuote/458136/U ... 0mm-305-cm ja http://www.motonet.fi/fi/tuote/458135/U ... 8mm-305-cm
Viimeksi muokannut Jukikyy, Pe 07.03.2014 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Joo kasia sinne muistaakseni laitoin ja 10mm on liian väljää tuohon pumppuun. Ja klemmariksi suosittelen tämän tyylisiä: http://www.hannukolm.com/images/bensaletkunklemmari.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Sisääntulossahan on suodatin, eli siihen ei mitään letkua laiteta.
Jukikyy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Su 23.12.2007 14:19

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Jukikyy »

amgenter kirjoitti:Ilmoittelehan mitä saat vastaukseksi. Vähän nihkeää on ollut täällä kekkoslovakiassa tuo softan teko.
Motorbit jo ilmoitti, että heillä onnistuu custom-softan teko ja vaihdelaatikon TCM/TCU-softan teko tarvittaessa.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Vastaa Viestiin