250 turbo dieselin piristys ?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kone kestää oikealla käytöllä lähes mitä vain :lol:

Mutta laatikko sieltä ensimmäisenä antautuu. Taitaa vakio kuosissaan kestää noin 350nm.
TommiS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 93
Liittynyt: To 29.11.2007 20:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja TommiS »

350 nm vain. Mulla on max vääntö jo nyt 360 nm. Tosin vain pieni piikki, tippuu 330 nm. Mutta kone siis pitäisi olla kestävä? Haaveet olisi siinä 250 hv:een paikkeilla. Onko mahdoton idea jos meinaa ihan käyttö autona pitää, siis ettei joka ilta tarvitse olla konepeltiä avaamassa.
[Max]
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 31
Liittynyt: Ti 01.01.2008 16:18

Viesti Kirjoittaja [Max] »

samalla kylällä liikkuu w201 mersu 2,5litrasella moniventtiili tekniikalla joka ahdettu. Pumppu säädetty koti sorvissa, vanhoilla säädöillä 340hv. Nyt säädetty uudestaan, reilusti enemmän soppaa. Tehoista vain arvailua. Hyrränä hx40 ja ahtoja 2,8bar. Getragin aski, sintteri levy. Asetelmasta ei tietoa. Vakio alakerta, 17 000km ilman huolen häivää.

Kuulostaa varmaan uskomattomalta, mutta tässä kylässä lähes kaikki on mahdollista... dieseleiden suhteen :shock:

ps: paikkaa saa arvailla
Vastaa Viestiin