Tänään saatiin auto säädettyä ja se jäi nyt sitten tuollaiseksi vapariksi.
Moottorin ohjauksesta huolehtii "Turtanan" uusin prototyyppi Megasquirt & Sparkista.
Pitää aivan tajutonta meteliä nyt kun on turbon jäljiltä vain yksi Simonsin läpivirtaava vaimennin ja 2,5" putkisto alusta loppuun
onko sulla vakio imusarja tossa?!megaruutana säädetty penkissä?,lötyiskö sulta valmiita säätötaulukoita tohon?!ois samanlainen rojekti alkamassa ensiksi toki vaparina ja ehkä myöhemmin sitten ahdettu,onko sulla vielä hall anturilla megaruuta?vai kuinka oot hoitanu sytkäpuolen? oisko sulla kuvii? kiitos jo etukäteen!
wmix kirjoitti:onko sulla vakio imusarja tossa?!megaruutana säädetty penkissä?,lötyiskö sulta valmiita säätötaulukoita tohon?!ois samanlainen rojekti alkamassa ensiksi toki vaparina ja ehkä myöhemmin sitten ahdettu,onko sulla vielä hall anturilla megaruuta?vai kuinka oot hoitanu sytkäpuolen? oisko sulla kuvii? kiitos jo etukäteen!
Suorasytkä edelleenkin käytössä Hall anturilla ja onhan minulla tuohon kartat tallennettuna ja tarkoitus on vehje käyttää vielä varmuuden vuoksi penkissäkin vaikka se nyt toimii moitteetta ja kulkeekin paremmin kuin orggiskuntoisena vaparina. Voin laittaa lisäkuvia nettiin jahka ehdin.
wmix kirjoitti:onko sulla erillisillä puolilla tuo sytkä,jos on niin miten ohjaus onnistuu tolla megaruutanalla?!
Sama hukkakipinäpuola joka oli jo Tatechillakin käytössä, säätö onnistuu täysin samoin kuin Haltechilla ym...
Paitsi että säätökartta on reaaliajassa päivittyvä 3D kuutio josta saa helposti havainnolistettua kuormien ja kierrosten mukaan epätasaisuudet ja säädettyä, toisin kuin 2D softalla jossa vain tolppia säädellään.
Dieselpower kirjoitti:toimiiko tuo megaruutta hyvin? Aattelin että onko järkeä laittaa?
100%, säätämiseenkin kului huomattavasti vähemmän aikaa kuin muilla vastaavilla varsinkin kun oli tuo itse ruiskuguru "Turtana" sitä asentamassa ja säätämässä.
<joni.p> oisko sulla lisää kuvia tosta konehuoneesta?! varsinki siitä virranjakajan tilalle rakennetusta trigger pyörästä?!oisko sulla siitä tarkempia mittoja?!onko sulla muuten ollu tossa kokoajan vakio bensapumppu?!aiheesta poiketen,myin tässä vasta e30 316 bemarin "m10" meneen ja rupes mietityttään että oisko se m10 pata sittenkin parempi turbo patana kuin m102?!ois tarkotus vähän piristää tuota perus myllyä vaikka johonki 200hv, kone siis 2litranen, onko järkee?!. ois kuitenki aika helppo väsätä tohon turboo heti kun on saanu ton ruiskun pelaan. ois laajakaista lambdakin tulossa joten säätöjen kans ei pitäs tulla ongelmia. kestiko sulla muuten taka-axeli ja vetarit hyvin ton lisätehon?! oon suunitellu jotain saabin ahdinta garret t25sia tuntuu löytyvän edullisesti riittänee vissin 250hven?!