Tässä minun 202:nen.Puskurit ja listat pitäs vielä maalata valkoseksi.
Nuo Lorinserin vanteet tulee ehkä myyntiin tässä syksyn mittaan jos jotakuta kiinnostaa.
Tässä olis tää oma peli, jotain pientä siihe on tehty. Tallissa odottais Faceliftin puskuri maalamista ja helmat pitäisi vielä maalata korin väriin sekä tummat takavalot tuloillaan http://img204.imageshack.us/my.php?imag ... 303py8.jpg
E 270Cdi "panorama"
Ex E 200cdi -00
Ex w202 200 Sport
OOH! Respect! Just tollaset Ceehen! Kaverilla on mun maku
Joo eli vanteet on 18-tuuman, etu 8,5" et 15 225/40 ja taka 10" et 25 245/40 nokian nastoilla. Hyvin mahtuvat nuihin minun mankeloimiin loksuihin, ainoa missä tekee tiukkaa on etulokasuojan ja puskurin liitoskohta, mut mahtuu mahtuu
Menikö keskinit miten lähellä jarruja?Otit myös varman päälle pienen ET:n että mahtuu alle? Ite olen kokeillut oxikineit ja puola etabetoja ET35 niin ei toivokaan ilman 2 sentin spacereita ETEEN.(pitääkin postata kuva näkyville miltä 8x18" ET35 näyttää leveämmässä kotelossa ) Muillekin C36:sta suunnitteleville siis tiedoksi että pientä päänvaivaa noissa vanteissa riittää, mikäli haluaa jotain muuta kuin original look
Lynx racing kirjoitti:Kantapään kautta opin tuon etujarrusatulahomman... Ekana tuli eteen et 35, eikä puhettakaan mahtumisesta , nuilla et 15:lla jää pari milliä rakoa.
minulla tällä hetkellä noissa mille miglia evoissa et40 ja sitten olikin pakko laittaa 15 levikepalat ja menee puolat sitten pikkusen läheltä jarrusatulaa muttei vastaa onneksi
Keskinn kt5 ovat hakusessa 19" millä ETllä suositteletta? taakse tulee se et30 melko varmasti mutta miten eteen
Lynx racing kirjoitti:Kantapään kautta opin tuon etujarrusatulahomman... Ekana tuli eteen et 35, eikä puhettakaan mahtumisesta , nuilla et 15:lla jää pari milliä rakoa.
minulla tällä hetkellä noissa mille miglia evoissa et40 ja sitten olikin pakko laittaa 15 levikepalat ja menee puolat sitten pikkusen läheltä jarrusatulaa muttei vastaa onneksi
Keskinn kt5 ovat hakusessa 19" millä ETllä suositteletta? taakse tulee se et30 melko varmasti mutta miten eteen
Varmaan se samainen ET15 on passeli,sama mikä minulla ja lynx racingillakin nyt on. Uloshan se tulee, ja raapiine matalana kaareen ellei hieman levitä
Varmaan se samainen ET15 on passeli,sama mikä minulla ja lynx racingillakin nyt on. Uloshan se tulee, ja raapiine matalana kaareen ellei hieman levitä
taidan tilata et30 kaikki 4 vannetta ja spacereilla sitten säätää loput niin eiköhän se siitä
Japi partsilta löytyy merkkejä lokariin. AMG ja muut.
"Niin, että kummasta mersusta puhutaan? Jos passaa niin puhutaan molemmista. Ja jos puheenaiheet loppuu niin hommataan lisää" -Uuno Turhapuro, lottovoittaja-
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
Toi sisusta on vaan niin siistin härski, livenä vielä parempi Ensimmäisen kerran haaveilin tuollaisesta useita vuosia sitten, kun silloisella työpaikalla tutustuin samanväriseen ja samanlaisella sisustalla olleeseen silloin niin harvinaiseen autoon. Pitihän siinä alka kyselemään että mikäs tämä malli on, kun tässähän on kaikki