Terve!
Aapo hei, minä en ole kanssa pitänyt kirjanpitoa kun rakensin tuon oman museoauton, mutta tässä nyt karkea laskelma;
kanta-auto, 500 e
maalaus (itse tein viikon pohjia) 400 e
Sisustus autoon 430 e, mukana tuli 240 d missä oli virheetön sisustus, HUOM!
Laturi samasta autosta
Koiranluut eteen, 60 e
Jarrusatulat taakse 120 e
Sitten on noita vara autoja hommattu perkeleesti, halvempaa ostaa koko auto kuin jokin irto-osa. Siksi noita romuja (aarteita) on piha täynnä. Aapo, Petteri, Masa jne. sen jo tietääkin kaupoilla käyneenä.
Osittain siksi en mitään juutalaishintoja osista pyydäkään, autetaan kaveria jos siihen on tarvis.
Mutta mutta, tänään 2 viikon hitsaussessioiden jälkeen museomese meni katsastuksesta läpi, katsastusmiestä lainaten "tiukassa iskukunnossa".
Kaikki(han) on loppeenlopuksi kiinni omasta perseestä ja viitseliäisyydestä, täysin ummikkona myös minä aloitin nämä hommat neljä vuotta sitten. Välillä on hieman vituttanut kyllä ruuvata esim. kivimäelle takakelkkaa irti lumihangessa mökillä -15 asteen pakkasessa mutta harrastus vie aikaa.
Pitää lähteä museoautolla huomenna vähän ajamaan pitkin Varsinais-Suomea.
Huom2: päästömittaus koskee näköjään vuosimallin 80 autoja vielä, myös museoautoja. No, 2.1 riittää savutusarvoksi vanhassa dieselissä. Lähes vuoden seisonnan jälkeen oli jopa ajettu 50 km, tänä kesänä ei vielä yhtään...