Cmeli kirjoitti:Napa, elämä on täynnä valintoja. Ei pidä syyttää omista muita....kukaan ei arvostele sinun valintoja, mutta ihan turha omia itkeäkin jos joutuu painaan pitkiä päiviä pienellä palkalla se on oma ongelma jne
... elämä on kallista vai miten se meni

no, en mä nyt varsinaisesti ole valittanutkaan, olen ehkä yhdistellyt omia ja tuttujen asioita hieman ja sitten nistä asioista muodostuu joskus hieman väärä käsitys
minähän siis varsinaisesti nautin, kun saan painaa pitkää päivää sellaisessa työssä josta tykkään, tuo mun "työ" on enemmän elämäntapa, kuin työ perinteisessä mielessä

ei ole kelloa tarvinnut 15 vuoteen käyttää jne. olen valinnut elämässäni "vapauden", materiaalisen hyvinvoinnin sijaan... mutta joskus verottaja tai tämä yhteiskunta aina yrittää painaa meitäkin samaan muottiin, missä muut tarpovat
kukaan ei käske mun olla töissä niin pitkään kuin olen, vaan minähän en sieltä lähde, jos työ on kesken tai ei ole tärkeämpää tekemistä, työmoraalini ei vain anna siihen mahdollisuuksia... "stressi" on aivan tuntematon käsite mulle töistä johtuvana, joskus jos joku stressaa, niin se on se, kun ei ole tekemistä
mulla ei siis ole varsinaisesti edes mitään valittamista omalta kohdaltani, aina olen laskuista ja lainoista selvinnyt eräpäivään mennessä, vaikka "kassa" ei joka kuukausi täytykkään, kuten normi työläisellä