Totta puhut. Mites noissa w201:ssa menee nuo sisustusjutut, ku katoin et ovipahvit ois ennemmi MB-texiin sointuvat.
1.8:ssa oli aina muovia. Budjettimalli, näet.
On siinäki sit ollu budjettimallin ostaja, ku o ruksitellu sähkölasit, automaattilaatikon ja ilmastoinniin lisävarusteiks. Tai ehkä just noitten takia on pitäny tyytyä pieneimpään moottoriin
näissäkin W220-malleissa on hinta tullut mun mielestä aika alas, tämäkin näyttäis olevan ihan hienossa kunnossa päältäpäin ja kunnon moottorillakin alle 20t http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/2819886
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Tuli taas eilettäin tallattua Espoon avk lla,oli myynnissä oikea etukulma
kiharalla musta AMG 36 herkuilla!Tekijä miehelle?? Lähtöhinta 6600€,kukaan ainakaan eilen vielä ei ollut jättänyt tarjousta ko kulkineesta!!
jaakko.putkisaari kirjoitti:Tuli taas eilettäin tallattua Espoon avk lla,oli myynnissä oikea etukulma
kiharalla musta AMG 36 herkuilla!Tekijä miehelle?? Lähtöhinta 6600€,kukaan ainakaan eilen vielä ei ollut jättänyt tarjousta ko kulkineesta!!
Sukulaispoika taas narisi jokunen vuosi sitten sitä että korinoikaisupenkeillä yritetään oikoa toivottomia tapauksia jotka ei kuitenkaan tule alkuperäisiksi vaan nitisee ja natisee sitten ajossa ja asiakkaat valittaa... Että kokonaisuudessa parempi oisi paalata enempi ja korjata vähempi, uusia autoja kun saa kuulemma tehtaalta...
Oli semmoisessa hommassa että myyskenteli niitä oikaisulaitteita ja muuta rompetta korjaamoille. Että sikäli ei puhunut ehkä omaan pussiinsa. Vaikka mistä sitä tietää, kun kerran sukulainenkin...
Etsin itselleni kuukauden verran hyväkuntoista 200-300D:tä W124-korilla;nettiauton apinalaatikosta tuli sielu tukkoon ja lampsin kirjastoon lukemaan savon sanomia,karjalaista,kainuun sanomia ja muita.Sanomalehti karjalaisen rivi-ilmoituksista silmiin osui ilmoitus "myydään" MB 200D -95 kahd.renkaat.kats.hp.6300e.No hinta tietysti tuntui kovalle ja soitin myyjälle joka paljastui todella charmantiksi eläköityneeksi metsätalousinsinööriksi.Puhelimessa kertoili että autolla on nyt ajettu 134.000 km ja ei ole ruosteessa.
Nakitin kaverin kuskiksi retkelle Joensuun seudulle joka on tuttua koska ex-vaimon vanhemmat joiden kanssa ihmekyllä olen vielä väleissä asuvat Joensuussa.Aamusta 450km pikamarssi karjalan kunnaille ja myyjän kotiin.
Eipä tarvinnut sen enempää pähkäillä,auto oli kuin UUSI.300 euroa kuulemma tinkivaraa..kallis on muttamutta,ei tämmöstä enää sulan verkkohelvetistä löydä joten..nimet luovariin ja kotia kohti.
Mites tää coupe: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/2864054
Ovipahvissa näkyy tulppa ikkunan kammen kohalla, eli taitaa olla bilteman sähkölasit Sit ilmastoinnin hantaakit kiinnitti myös huomion; eiks tän ikäsessä kuuluis olla EC-nappi lumihiutaleen sijaan?
arto79 kirjoitti:Mielestäni EC-nappi on uudemmissa missä autom.ilmastointi. Tuskin oli satalankussa vielä?
Kyllä pitäisi olla jo EC-nappi. Muutos tuli muistaakseni siten, että 1992-vuosimallissa se jo on. Hinta on kova yli 300 ajetuksi.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
mikähän noissa ku ei mee kaupaks. ollu myynnissä aika pitkään
mun mielestä syy on se että muotoilu on VANHA (mutta toki mersumiehen silmään hieno) joten sen muotoiluseikan tähden ne joilla on valittavanaan Honda CR-V tai G niin luultavasti päätyvät ensin mainittuun. Näitä kun nykyään mielestäni hankkivat ainoastaan ns. "alan harrastajat, eli offi-tyypit". Toisaalta tämä voisi olla ihan hyvä koska silloin G:n maine säilyy maastoajoneuvona, sen sijaan että näitä olisi joka kolmannessa Prisman parkkipaikassa.
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Tuollaisen G:n korjauksen saa helposti uppoamaan enemmän rahaa kuin hankintahinnan, jos se on huonosti hoidettu. Tosin, jos ostaisi kaikki 3 autoa, niin olisihan osia ainakin
mikähän noissa ku ei mee kaupaks. ollu myynnissä aika pitkään
mun mielestä syy on se että muotoilu on VANHA (mutta toki mersumiehen silmään hieno) joten sen muotoiluseikan tähden ne joilla on valittavanaan Honda CR-V tai G niin luultavasti päätyvät ensin mainittuun. Näitä kun nykyään mielestäni hankkivat ainoastaan ns. "alan harrastajat, eli offi-tyypit". Toisaalta tämä voisi olla ihan hyvä koska silloin G:n maine säilyy maastoajoneuvona, sen sijaan että näitä olisi joka kolmannessa Prisman parkkipaikassa.
Munsta oli aika hyvin sanottu jossain, että "G ei ole vaihtoehto, vaan se pitää haluta". Itsenihän mielestä se on hiiiiiiiiiiiieno, kunhan vaikutelmaa ei pilata 42 tuuman blingbling-vanteilla ja muulla joutavalla.
Veikkaanpa, että kyllä hinta on yksi asia. JOs kuka haluaa vain maasturin kärrynvetoon ja mökkitien ajamiseen, saa hankittua muutakin. G on kallis vanhanakin.
Ei liene vaikeaa aavistella, kummasta keskimääräinen kohtuuhintaisen maasturinhakija kiihottuu, verovelkaissta 82 -vuoden G:sta joka on 5 v seissyt, vaiko esim tästä: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/2870015
jackie kirjoitti:Mites tää coupe: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/2864054
Ovipahvissa näkyy tulppa ikkunan kammen kohalla, eli taitaa olla bilteman sähkölasit Sit ilmastoinnin hantaakit kiinnitti myös huomion; eiks tän ikäsessä kuuluis olla EC-nappi lumihiutaleen sijaan?
Mullakin oli ysikymppi-124:ssä tulpat veivien kohdalla ja ihan orkkis sähkölasit katkaisijoineen siinä oli. Vielä vehon tuoma auto.
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
mikähän noissa ku ei mee kaupaks. ollu myynnissä aika pitkään
mun mielestä syy on se että muotoilu on VANHA (mutta toki mersumiehen silmään hieno) joten sen muotoiluseikan tähden ne joilla on valittavanaan Honda CR-V tai G niin luultavasti päätyvät ensin mainittuun. Näitä kun nykyään mielestäni hankkivat ainoastaan ns. "alan harrastajat, eli offi-tyypit". Toisaalta tämä voisi olla ihan hyvä koska silloin G:n maine säilyy maastoajoneuvona, sen sijaan että näitä olisi joka kolmannessa Prisman parkkipaikassa.
Munsta oli aika hyvin sanottu jossain, että "G ei ole vaihtoehto, vaan se pitää haluta". Itsenihän mielestä se on hiiiiiiiiiiiieno, kunhan vaikutelmaa ei pilata 42 tuuman blingbling-vanteilla ja muulla joutavalla.
Veikkaanpa, että kyllä hinta on yksi asia. JOs kuka haluaa vain maasturin kärrynvetoon ja mökkitien ajamiseen, saa hankittua muutakin. G on kallis vanhanakin.
Ei liene vaikeaa aavistella, kummasta keskimääräinen kohtuuhintaisen maasturinhakija kiihottuu, verovelkaissta 82 -vuoden G:sta joka on 5 v seissyt, vaiko esim tästä: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/2870015
tietysti ennemmin G, ku mikään japsi kiikku, meinaan vaan noista edellämainituista Geemeleistä ku hinta on muihin nähden huokea, lie sitten nii paskassa kunnossa, mee ja tiedä aina kiinostanu nuo GEET ovat vaan yleensä pirun kalliita työläisen ostaa, mut kuha mie kasvan isoks ni mie vielä tuommosen ostan