Sivu 46/195
Lähetetty: Ti 20.10.2009 04:47
Kirjoittaja Manu300cea24
aadolf kirjoitti:
täysin läpikäyty.... alkuperäinen.......

Mun silmään taas tarttu noi sivuvilkut kun ovat eri korkeudella.
Ei kyllä ole orkkiskaan, mut hyvä peli voi silti ollakkin.
Lähetetty: Ti 20.10.2009 07:53
Kirjoittaja aadolf
Manu300cea24 kirjoitti:aadolf kirjoitti:
täysin läpikäyty.... alkuperäinen.......

Mun silmään taas tarttu noi sivuvilkut kun ovat eri korkeudella.
Ei kyllä ole orkkiskaan, mut hyvä peli voi silti ollakkin.
ei sillä ettei hyvä olis

Lähetetty: Ke 21.10.2009 19:54
Kirjoittaja Mr300
aadolf kirjoitti:Manu300cea24 kirjoitti:aadolf kirjoitti:
täysin läpikäyty.... alkuperäinen.......

Mun silmään taas tarttu noi sivuvilkut kun ovat eri korkeudella.
Ei kyllä ole orkkiskaan, mut hyvä peli voi silti ollakkin.
ei sillä ettei hyvä olis

Tuo lastu ihmetyttää.. Jos tohon edes lastun saa niin eihän vaparissa oikee lastulla tee mitään. Jos sitten tuo ei olis joku pro lastu mikä sitten ohjaa jotain isompaa.. esim nokkia nje?
Lähetetty: Ke 21.10.2009 20:26
Kirjoittaja Harri126
279 kaakkia vakiona. Ei kai hirveästi tarvitse hengitystä parantaa, että siihen pääsee?
Tai sitten myyjä heittelee hatusta lukuja.

Lähetetty: To 22.10.2009 00:28
Kirjoittaja xr
saahan niihin lastuja 292hv
Lähetetty: To 22.10.2009 06:05
Kirjoittaja IsoE
Eikä lastut tuo juurikaan yhtään tehon tai väännön lisäystä. Mitä 500:s foorumilla on lastukokemuksia seurannut niin hyöty on mitätön. Nopeuden rajoitin poistuu ehkä, mutta autosta ei tule sen nopeampi kiihtymään.
Kuten jo sanottiin niin varsinkin vanhoissa vapareissa lastu on hyödytön...
Lähetetty: To 22.10.2009 16:30
Kirjoittaja Mr300
xr5 kirjoitti:saahan niihin lastuja 292hv
Mihin toi perustuu? mitä toi lastu muuttaa. ahdetussa koneessa siitä on jopa hyötyä.
Vapariin jos muokkaat putkiston ja kansia/nokkaa niin sitten voi lastulla tehdä jotain. Tai jos tuo lastu tuo oikeasti noin paljon tehoa niin sitten tuo 420E on tehtaalla todella huonosti säädetty.
Eikö tuossa M119 ole muuttuva-ajoitteiset nokat, Jos se sit säätää niitä??
Lähetetty: La 24.10.2009 03:22
Kirjoittaja Sergey
kirppiksel oli SU kaasari myynnis... ostin koko paskan vitosella

kaupanpäälle kuului ko. remmiahdin HAHAHAHA

Lähetetty: Su 25.10.2009 18:54
Kirjoittaja Arttu.
Lähetetty: Ma 26.10.2009 17:06
Kirjoittaja MercMan

No huh huh, onkohan tosiaan noin kuin uusi?? Siis tajuttoman vähän ajettu..
Lähetetty: Ma 26.10.2009 18:38
Kirjoittaja -vmh
Aivan tajuttoman hyväkuntoinen 123:nen.
Näitä on harvassa.
Lähetetty: Su 01.11.2009 13:29
Kirjoittaja Mikadoo
Lähetetty: Ti 03.11.2009 14:06
Kirjoittaja Timo L.
Mm. automaatti-ilmastoinnilla varustettu W123 230 E
Nettiautossa. Taitaa olla vielä suomiauto.
Lähetetty: Ti 03.11.2009 17:42
Kirjoittaja IsoE
Aina kun löytyy makia muuten niin se on valkoinen. Coupeissa sama juttu

Lähetetty: Ti 03.11.2009 21:26
Kirjoittaja jumetsap
Timo L. kirjoitti:Mm. automaatti-ilmastoinnilla varustettu W123 230 E
Nettiautossa. Taitaa olla vielä suomiauto.
Timo on bongannut saman jo aiemmin

:
Hieno pelihän tuo, väri tosiaan ei paras mahdollinen. Olisi mukava tietää vin ja auton historia, ei ole ihan joka miehellä ollut varaa ostaa noilla varusteilla aikoinaan.
Lähetetty: Ma 09.11.2009 18:42
Kirjoittaja Antti V
http://www.realisoitavat.net/ tuommoiselta sivulta näyttää löytyvän kovin tutun näköinen ÄSSÄkin kaiken muun uuden tavaran joukosta
Lähetetty: Ma 09.11.2009 18:48
Kirjoittaja Mikko K
Samalta sivulta löytyy lauantaina myydyt renkaatkin
Oisko ollut jotain vikaa, kun ovat palautuneet takaisin

Lähetetty: Ke 11.11.2009 19:15
Kirjoittaja Harri126
Lähetetty: Ke 11.11.2009 19:35
Kirjoittaja aadolf
Lähetetty: Ke 11.11.2009 19:36
Kirjoittaja vk00
siitä vaan kaatsoman
Lähetetty: To 12.11.2009 15:06
Kirjoittaja Timo L.
Lähetetty: To 12.11.2009 20:37
Kirjoittaja Zoui
Toinen on näköjään manuaali, ei muuta eroa.

Lähetetty: To 12.11.2009 20:48
Kirjoittaja Sergey
tollasii o jo tottunu Blocketis. Näillä 10-20v vanhoil romuil ku ei Kalle Svenssonit oo ajellu enää 10 vuoteen

Lähetetty: Ke 18.11.2009 07:59
Kirjoittaja Arto S
Lähetetty: Ke 18.11.2009 13:04
Kirjoittaja Harri126
Liian pieni kone.

Lähetetty: To 19.11.2009 20:55
Kirjoittaja holisti72
Lähetetty: Pe 04.12.2009 03:06
Kirjoittaja Tur_o
Saa, omastani löytyy semmoinen. Valmistajan mukaan tulee +10 % lisää tehoa, eli sillä perusteella menis 279 hepasta sinne 300 nurkille.
Eipä ole tullut kelloteltua ennen ja jälkeen lastun, niin ei ole numerodataa antaa. Persvaikutelma on, että kone piristyi hieman. Käytännössä eron huomaa märällä tai liukkaalla kelillä, jolloin pyörät meinaavat sutia herkmmin kuin ennen lastun vaihtoa.
Kulutuksessa en ole havainnut mitään pudotusta.
Lähetetty: Su 06.12.2009 11:40
Kirjoittaja aadolf
Lähetetty: Su 06.12.2009 13:08
Kirjoittaja kaijan
Nooo, on sitä tullut kauhemapiakin virityksiä vastaan, mutta todettakoon että omalla kohdalla vois jäädä kauppaan seisomaan.. Olen aina ollut sitä mieltä että isoihin mersuihin ei pidä mitään muuta laittaa kuin auto tonttiin ja helvetin isot läskit ja vanteet alle. Ja jos oikein haluaa hifistellä niin joku kristallivalo-setti eteen ja tuplaputket taakse.... ei mitään muuta

Lähetetty: Su 06.12.2009 13:19
Kirjoittaja sonikki
Kuka idiootti laittaa noita lambo-saranoita karmillisiin oviin

Ja muutenki ihan tyypillinen ässätuunaus ku jää sellanen jälkimaku että rahaa on mutta tyylitajua ei
