Nooo, on sitä tullut kauhemapiakin virityksiä vastaan, mutta todettakoon että omalla kohdalla vois jäädä kauppaan seisomaan.. Olen aina ollut sitä mieltä että isoihin mersuihin ei pidä mitään muuta laittaa kuin auto tonttiin ja helvetin isot läskit ja vanteet alle. Ja jos oikein haluaa hifistellä niin joku kristallivalo-setti eteen ja tuplaputket taakse.... ei mitään muuta
just näin ja oikeestaan autoon ku autoon sama juttu (lue meseen ku meseen), mielestäni
Mikähän tämän auton tausta loppujen lopuksi on? Vin-dekooderi antaa näin:
VIN WDB1240071F147133
Model 260 E
Chassis 1240071F147133
Engine 103940 12 082907
Transmission 722409 02 911842
Order 0 0 529 11130
Lights BOSCH
Wiper BOSCH
Cab 00066
Delivery date 10.05.90
Dealer Finland (529)
Interior cloth black (061)
Paint
027 designo lcp 2 (green/blue) (с 01.01.1978)
Options
341 additional lamp (с 01.09.1982)
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
481 undershields (с 01.10.1962)
563 front seats, left and right, reinforced (с 01.04.1970)
572 front seat, right, with seat height adjustment; l.h.d. (с 01.08.1975)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
636 elimination of warning triangle (с 01.03.1973)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
842 right front seat with folding backrest for partial body (с 01.11.1976)
982 additional parts for Finland vehicle version (с 01.04.1990)
Tuo on siis AKE:lta otettu valmistenumero. Eikös F-koodi tarkoita että tehty bremenissä, ja sieltä tuli vain farkkuja? Tuon mukaan auto on kuitenkin 260E, ei TE. AKE:lla auton malli on vain "muu". Vaihdettuja osia ei aken mukaan ole. Muutoskatsastus tehty -94 ja -95.
Historiatietojen mukaan 1 omistaja on ollut helsingin ensihoito ja sairaankuljetus v.94 asti. Eli korinvaihto/vastaava räpellys; ollut ensin 260e ambulanssi, nyt sitten normi farmari + 300d ja automaatti? Tunnuksia ollut 2 aiemmin, CZ-0946 ja OSS-434.
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
Kyllä sille näyttää, että ex-ambu on kokenut korinvaihdon.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Kovia peruuttamaan rikun vaihtoautoliikkeessä En tiedä kyllä onko toi laitonta kun tuolla on toi maininta "tarkista tietojen oikeellisuus myyjältä" joka todennäköisesti sanoo että ei tiedä/mene varmuuteen todellisista kilsoista.
Varmaan aika hyvässä kunnossa vajaa 700tkm ajetuksi jos sitä voi väittää alle 200tkm ajetuks.
Aku P kirjoitti:Kuka tietää enempi: jouduin pikaiseen piipahtamaan Lohjan Laatuautojen pihassa -- ja siellähän seisoo sitten W116 450SEL 6,9. Ilman kilpiä, mutta aivan ehon näköinen auto, elllei sitten jopa ajoa varten maahan tuotu jostain kauempaa
Juttelin Juha Liukkosen kanssa HRF kisoissa ja hän on tuottanut auton itselleen. Pitäisi oleman vähän ajettu saksan versio. Hän olisi halunnut 6.3:sta mutta ei löytynyt Saksasta sopivaa hinta/laatusuhteista joten joutui "tyytymään" 6.9:iin . Vissiin arvostaa täystehoisia eli euroversioita .
Nyt näkyy Liukkosen auto olevan kaupan. Lieneeköhän kuitenkin saastemoottorilla tehoilmoituksen mukaan?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mikähän tämän auton tausta loppujen lopuksi on? Vin-dekooderi antaa näin:
VIN WDB1240071F147133
Model 260 E
Chassis 1240071F147133
Engine 103940 12 082907
Transmission 722409 02 911842
Order 0 0 529 11130
Lights BOSCH
Wiper BOSCH
Cab 00066
Delivery date 10.05.90
Dealer Finland (529)
Interior cloth black (061)
Paint
027 designo lcp 2 (green/blue) (с 01.01.1978)
Options
341 additional lamp (с 01.09.1982)
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
481 undershields (с 01.10.1962)
563 front seats, left and right, reinforced (с 01.04.1970)
572 front seat, right, with seat height adjustment; l.h.d. (с 01.08.1975)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
636 elimination of warning triangle (с 01.03.1973)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
842 right front seat with folding backrest for partial body (с 01.11.1976)
982 additional parts for Finland vehicle version (с 01.04.1990)
Tuo on siis AKE:lta otettu valmistenumero. Eikös F-koodi tarkoita että tehty bremenissä, ja sieltä tuli vain farkkuja? Tuon mukaan auto on kuitenkin 260E, ei TE. AKE:lla auton malli on vain "muu". Vaihdettuja osia ei aken mukaan ole. Muutoskatsastus tehty -94 ja -95.
Historiatietojen mukaan 1 omistaja on ollut helsingin ensihoito ja sairaankuljetus v.94 asti. Eli korinvaihto/vastaava räpellys; ollut ensin 260e ambulanssi, nyt sitten normi farmari + 300d ja automaatti? Tunnuksia ollut 2 aiemmin, CZ-0946 ja OSS-434.
Muistaakseni ed.sairaankuljetus firman toinen omistaja ajoi tuo
alkuperäisen auton lunastukseen. Kilometri lukemaa en tiedä,mutta kyllä
noilla potilaan siirtoon tarkoituilla autoilla ajetaan vuodessa 80-120 tkm .
jumetsap kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/2954912
Eli korinvaihto/vastaava räpellys; ollut ensin 260e ambulanssi, nyt sitten normi farmari + 300d ja automaatti? Tunnuksia ollut 2 aiemmin, CZ-0946 ja OSS-434.
Ja kotitehtäväksi kaikille prosenttilaskua... eipä tuosta kyllä verot päätä enää huimaa.
Tuli nettiautossa tommonen ilmoitus vastaan, todella siistissä kunnossa molemmat langit Onko joku nähnyt livenä tai ollut kyydissä, ajavatko nuo ruotsinpyhtäällä jokapäiväisessä taksiajossa?
Tuli nettiautossa tommonen ilmoitus vastaan, todella siistissä kunnossa molemmat langit Onko joku nähnyt livenä tai ollut kyydissä, ajavatko nuo ruotsinpyhtäällä jokapäiväisessä taksiajossa?
Tuon 123-korisen olen nähnyt livenä. Tuskinpa jokapäiväisessä ajossa, tilausliikennettä varmaan harjoittaa. Luulenpa että noilla autoilla on ihan tarpeeksi tilauskeikkoja, niin ei tarvi mennä spurguja kuskaamaan tolpalta.
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Tuli nettiautossa tommonen ilmoitus vastaan, todella siistissä kunnossa molemmat langit Onko joku nähnyt livenä tai ollut kyydissä, ajavatko nuo ruotsinpyhtäällä jokapäiväisessä taksiajossa?
JeremyH kirjoitti:Kukas tuli 123 koppasella limolla vastaan 7-tiellä taxi merkki katolla?
Nyt taisin saada siihen vastauksen
Eli nähty on.
Harmi että ilmoituksessa myydään vain sitä 124-koppasta, vanhemmasta olisin voinut olla kiinnostunutkin.
Virossahan tää on mutta on senverran siisti w126 että kelpaisi kyllä. Sveitsin katsastuskirja tallessa = kilometrit aidot.
Puuttuuko tuosta apukuskin puolen iskaritolpan vierestä jotain kun on tyhjä reikä?
Mkäli puhut siis konehuoneen kuvasta niin ei puutu. Omassa kolmesatkussa samanlainen.
Voi harmi, kasikoneella ja hiukka paremmilla varustuksilla ois vielä makeempi. Ko. kauppiaalla on 560 sex myöas myynnissä, mistä lie noita uittaa, on melko virheettömän oloiia.
jumetsap kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/3000940
Voi harmi, kasikoneella ja hiukka paremmilla varustuksilla ois vielä makeempi. Ko. kauppiaalla on 560 sex myöas myynnissä, mistä lie noita uittaa, on melko virheettömän oloiia.