Virossahan tää on mutta on senverran siisti w126 että kelpaisi kyllä. Sveitsin katsastuskirja tallessa = kilometrit aidot.
Puuttuuko tuosta apukuskin puolen iskaritolpan vierestä jotain kun on tyhjä reikä?
Mkäli puhut siis konehuoneen kuvasta niin ei puutu. Omassa kolmesatkussa samanlainen.
Voi harmi, kasikoneella ja hiukka paremmilla varustuksilla ois vielä makeempi. Ko. kauppiaalla on 560 sex myöas myynnissä, mistä lie noita uittaa, on melko virheettömän oloiia.
Jaa, arvostetaanko näitä edelleen? oma viissatanen on kyllä ihan yhtä hyvässä kunnossa ja sen 198t ajettu. Ja vanhalla miehellä ollut, myös. Vika kommentti mitä taisin autostani saada, oli: "eiks toi oo joku kahden tonnin auto". Vähän häkellyin tuosta kommentista, jotkut puusilmät eivät näköjään näe eroa harrasteautoissa ja joissain 80-luvun tonnin käyttöautoissa
Viimeksi muokannut corepressor, Su 10.01.2010 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Corepressor kirjoitti:
Jaa, arvostetaanko näitä edelleen? oma viissatanen on kyllä ihan yhtä hyvässä kunnossa ja sen 198t ajettu. Ja vanhalla miehellä ollut, myös. Vika kommentti mitä taisin autostani saada, tuli yrityksemme hallituksen puheenjohtajalta: "eiks toi oo joku kahden tonnin auto". Vähän häkellyin tuosta kommentista, jotkut puusilmät eivät näköjään näe eroa harrasteautoissa ja joissain 80-luvun tonnin käyttöautoissa
Sanoisin, että 126 koppaiset eivät enää menetä arvoaan vaan pikemminkin alkavat olemaan uudestaan arvossaan.
Eihän näillä nykyaikaisilla autoilla tee pakkasella mitään, saati muutenkaan, kun tietokone sanoo, että rikki on, eikä korjata voi. Voi vain vaihtaa osia ja toivoa, että vika korjaantuu.
Vähän karrikoiden, mutta mutta muuten tuntuu kyllä tuolta.
Corepressor kirjoitti:Jaa, arvostetaanko näitä edelleen? oma viissatanen on kyllä ihan yhtä hyvässä kunnossa ja sen 198t ajettu. Ja vanhalla miehellä ollut, myös. Vika kommentti mitä taisin autostani saada, tuli yrityksemme hallituksen puheenjohtajalta: "eiks toi oo joku kahden tonnin auto". Vähän häkellyin tuosta kommentista, jotkut puusilmät eivät näköjään näe eroa harrasteautoissa ja joissain 80-luvun tonnin käyttöautoissa
Sikäli ku se siun Ässä on hyvässä kunnossa, ni tollasten kommenttien heittelijöille voi aina sanoa et "meepä sit ja osta jostai tälläne kahellatonnilla". Tuohon omaanki w123 230E:hen on iteläni jo sellane suhtautuminen - vaikka auto ei iha priima olekaan - et tämmöstä autoa ei enää noin vaan mennä ja osteta.
Samaa katsoin, sipsejä keskikonsolissa tms... jos autoa ollaan myymässä niin kuviin kannattaisi mielestäni nykypäivänä panostaa. Kyllähän tuo erikoisuutensa vuoksi tietysti voi alan miestä muutenkin kiinnostaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Hei nyt vasta huomasin, mikä nappi tuossa ässässä on tuon sähköikkunoiden vieresä? Tuo punainen juttu, ilmeisesti jälkikäteen lisätty viritys, en ole missään w126ssa nähnyt aiemmin?
Ere866 kirjoitti:Hei nyt vasta huomasin, mikä nappi tuossa ässässä on tuon sähköikkunoiden vieresä? Tuo punainen juttu, ilmeisesti jälkikäteen lisätty viritys, en ole missään w126ssa nähnyt aiemmin?
Näyttää kyllä epäilyttävästi joltaa bilteman euron katkaisijalta
Mukava poikkeus niihin ainaisiin jenkkimalleihin ja 70-luvun alun malleihin.
Onko kellään hajua hinnasta?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Eihän tuommoista ole olemassakaan kun "ei tehorajaa"?
Miksei? tuohon aikaan muutoskatsastetut ahdetut on monesti rekisteriotteissa ilman merkintää tehosta, ainoastaan kirjain A löytyy eli ahdettu. Eli ts. ei leimalla paljoa haittaa paljonko siellä koneessa on voimaa.
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
Eihän tuommoista ole olemassakaan kun "ei tehorajaa"?
Miksei? tuohon aikaan muutoskatsastetut ahdetut on monesti rekisteriotteissa ilman merkintää tehosta, ainoastaan kirjain A löytyy eli ahdettu. Eli ts. ei leimalla paljoa haittaa paljonko siellä koneessa on voimaa.
Kaverilla mazda 626 ja tehoissa ei lue mitään, saako siihen laittaa vaikka 6000hp? Eikös samat säännöt koske kuin normaalia, eli perus tehokkain+20%? Voin toki olla väärässä, en väitä vastaan.. En usko että saisi erikoislupia läpi loputtomille tehoille
Eihän tuommoista ole olemassakaan kun "ei tehorajaa"?
Miksei? tuohon aikaan muutoskatsastetut ahdetut on monesti rekisteriotteissa ilman merkintää tehosta, ainoastaan kirjain A löytyy eli ahdettu. Eli ts. ei leimalla paljoa haittaa paljonko siellä koneessa on voimaa.
Kaverilla mazda 626 ja tehoissa ei lue mitään, saako siihen laittaa vaikka 6000hp? Eikös samat säännöt koske kuin normaalia, eli perus tehokkain+20%? Voin toki olla väärässä, en väitä vastaan.. En usko että saisi erikoislupia läpi loputtomille tehoille
Pitää siellä otteessa kuitenkin olla maininta turboahtimesta.
Toi oma w124 on kanssa "tehorajaton" Teho kohdassa lukee vaan A ja lisätiedoissa lukee pelkästään ´turboahdettu´ei siis mitään ahtimen tyyppiä, ahtopaineita tai muutakaan nykypäivän turhaa roskaa. Helpottaa muute kummasti rakentelua Ja mitään alusta muutoksiahan noihin ei tarvi pakosta tehdä eli voi vaikka 200D jarruilla ja voimansiirrolla ottaa sen 500hp jos itsestä siltä tuntuu.
S124 AMG 3,6... onkohan tuo nyt E 36 AMG? Vai joku ei-vielä-tehtaan-malli?
Huom. harvinainen varuste kattokuormakiskot kattokaiteiden välissä.
Edit. Kiitos jackie, linkki korjattu.
Viimeksi muokannut Timo L., Ke 27.01.2010 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Oliko tuo Ruotsissa myytävänä joku aika sitten? Ihan kuin täälläkin olisi ihasteltu.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi