veskola kirjoitti:En tiedä keneen yrität viitata, joka olisi kehoittanut noudattamaan lain pilkkua tai kuka on tekopyhä, ja koska lainasit tekstiä niin pieleen meni. Minähän juurikin olen ohjeistanut ihan toiseen suuntaan. Topiikin alussa oltiin laittamassa hx50stä w210iin ja sen leimaan saamisessa ei pyhyys eikä edes budhismi auta, niin pöljää katsuria ei suomesta löydy, jolla 50nen menee läpi vuodesta toiseen. Coolereita katsotaan jo enemmän sormien läpi. Vai olikos joku esimerkki ei tutulla leimatusta 50 ja w210 yhdistelmästä?
Ei ollut suoranaisesti kenellekään viitattu ja anteeksi jos loukkasin. Sinun tekstiäsi lainasin koska oletin, että tarkoitit minulle sen linkin katsastusmiesten tarkkuudesta. Yleisesti vaan täällä foorumilla on mielestäni tullut kohtuuttomasti epäilyksiä ja toruja laittomuuksista, jos joku on mennyt jotain mainitsemaan isomman turbon vaihdosta vähäpäästöiseen. Eikä tarkoitus ole kyseenalaistaa sitä laittomuutta, mutta ihmettelen vaan tätä asennetta. Saattaa olla että tässä on joku ihan selkeä pointti, mitä en vain ole hoksannut, mutta minä en käsitä miten joku -98 mallin väyrysen turbon vaihto voi olla niin paljon hankalampaa, kuin esim. tämä ->
http://www.nettiauto.com/toyota/supra/5226934" onclick="window.open(this.href);return false; ja noita japseja varsinkin on Suomi pullollaan ja maahantulokatsastuksistakin ovat menneet viritettyinäkin läpi, vaikka sitä tosin alkuun moni epäili.
Tuosta linkin autosta minulla ei ole mitään tietoa, mutta ainakin ilmoituksen rekisteritunnus supraan kuuluu ja oletan että auto on liikennekäytössä (varmaan olisi löytynyt parempikin esimerkki, mutta arvasin, ettei montaa "laillista" IV-koppasta Supraa löydy, niin katsoin niitä).