Painovertailussa oli kylläkin 210 ja 211, ei 220

On se periaatteessa aika ihmeellistä vielä minun mielestäni jankata asiasta, että voisiko esimerkiksi se W201 olla sittenkin parempi kuin esimerkiksi W202, eikai se kehitys takaperin ole voinu mennä? Tietysti vannoutuneen "Mersu Miehen" mielestä autojen muovisuuden ja tingeltangelien määrän kasvun ja niiden toimimattomuuden suhteen, mutta aika kevein perustein meinaatte alkaa esittämään tätä teoriaa. W202 on saanut kaksi tähteä viidestä. Aika hyvin jos vanhempi, kevyempi, vähemmällä tietotaidolla kasattu W201 pystyisi kepittämään uudempansa tässä kisassa.
Edit: Meidän pitäisi varmaan alkaa järjestämään jotakin Mersufoorumin yhteisvierailua Stuttgartin tehtaalle, että kaikki näkevät miten uutta autoa pistetään kasaan. Octoberfestin aikaan -06 sopii varmaan suurimmalle osalle?

Edit2: Kolaritestausta NCAP tyylisestihän ei ole ollut W201, W124, W126 ja W140 aikana, vasta näiden jälkeen. Ensimmäisen erän W202 ja W210 joutuivat "tähän uuteen koitokseen" siis liki kylmiltään, ei voida sanoa, että ainakaan "pirkkamersua" (By: HVM) olisi keriitty suunnittelemaan tätä testiä silmällä pitäen, paavoa ehkä jo keriittiinkin. Mutta jos ne olis ollu niin hyviä niin tottakai sieltä olisi pitänyt ripsotella kolmee, neljää tähtöstä jos se turvallisuus olisi ollut hanskassa jo teinitähden aikaan, sitähän olisi tarvinnut vain jalostaa hieman.