!!! HUOM !!! CDI:LLÄ AJAVAT, TARKISTAKAA TERMOSTAATTI !!!
Miksi pitää ostaa koko termari koteloineen ja maksaa aivan turhasta.
Voisi tuo termostaatti osa olla irrallinen ja se ei varmaan maksaisi kuin murto osan tuohon mohköön nähden.
Onko kuluttaja asiamiehiä foorumilaisissa joka voisi tehdä kanteen eu tuomoi istuimeen pakkomyynnistä,
Alkaa olla noita kuoria jo joka mersun omistajalla.
Voisi tuo termostaatti osa olla irrallinen ja se ei varmaan maksaisi kuin murto osan tuohon mohköön nähden.
Onko kuluttaja asiamiehiä foorumilaisissa joka voisi tehdä kanteen eu tuomoi istuimeen pakkomyynnistä,
Alkaa olla noita kuoria jo joka mersun omistajalla.
Varmaan riippuu termarin asteistahanta kirjoitti:Pitäisi nousta 90 asteeseen ainakin nollakelillä puolen tunnin sisään.

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Joo riippuu, mutta ainoastaan 92 asteista on Veholla tarjolla W203 220-200CDI:n, ainakin kun itse vaihdoin omaani kolmisen vuotta sitten.simppa80 kirjoitti:Varmaan riippuu termarin asteistahanta kirjoitti:Pitäisi nousta 90 asteeseen ainakin nollakelillä puolen tunnin sisään.
Mahtaisiko muualta löytyä muilla asteilla ? Toisaalta, eiköhän tuo max 92 astetta ole ihan ok.
Nyt muuten nousee hikisesti yli 80 asteen nollakelillä (n 80 tkm ajettu termarin vaihdon jälkeen) eli kai se on mentävä uutta hakemaan jos talvi tänä vuonna tulee.
W203CDI
OFFTOPIC:nautseri kirjoitti:Miksi pitää ostaa koko termari koteloineen ja maksaa aivan turhasta.
Voisi tuo termostaatti osa olla irrallinen ja se ei varmaan maksaisi kuin murto osan tuohon mohköön nähden.
Onko kuluttaja asiamiehiä foorumilaisissa joka voisi tehdä kanteen eu tuomoi istuimeen pakkomyynnistä,
Alkaa olla noita kuoria jo joka mersun omistajalla.
Näinpä! Itsellä napsahti E-sarjalaisesta etuparkkipolttimoa pitävä muoviosa poikki, jolloin ei polttimo pysynyt kiinni kuin toispuoleisesti. Menin Veholle ostamaan uutta klipsutinta johdon nokkaan - Tulos oli tämä: "Ei näitä myydä yksitellen, mutta tässä on sulle koko parkkipolttimon johtosarja, 19 euroa..." EH EH, että semmosta. Melkeen kävi jo mielessä, että käyn vaikka romuttamolta hakemassa tommosen klipsun... Tuli nyt kuitenkin ostettua se "koko sarja" ja katkaistua siitä klipsusta samantien johdot veke, kun oli helpompi asentaa valmiin johdon nokkaan polttimopidin, kuin että olis ruvennu ettiin missä ne johdot kulkee kauempana.
Naurettava hinta muutenkin 1 klipsu plus vajaa metri johtoa maksaa 19 €.
Kiitti vinkistä, profiilin autossa ei noussu yli 60 lämpö, eikä myöskään sisälle tahtonu piisata. Kottero on haalattu tänne italiasta ja termostaatti oli 92 asteinen, jos siinä olevassa numerosarjassa ne kaks viimeistä numeroa sitä tarkoittaa, tänään vaihdettiin uusi ja heti nousi lämmöt 90 viivan paremmalle puolen.
-12 W212 350cdi 4-matic amg 330hk/700nm
-03 W211 320cdi tuikutettu (ex)
-03 W211 320cdi tuikutettu (ex)
Itse olen ajatellut vaihtaa omaan 220 cdi 87 asteisen termostaatin, se käy molempina vuoden aikoina eikä tarvitse pelätä "keittämistä".
Tuo 92 termostaatti kuulostaa vähän liian suurelta kesä keleille.
Vai mitä mieltä porukka täällä on vaikka nyt veho myisikin 200-220 cdi mersuihin pelkästään tätä kyseistä 92 asteista.
Tuo 92 termostaatti kuulostaa vähän liian suurelta kesä keleille.
Vai mitä mieltä porukka täällä on vaikka nyt veho myisikin 200-220 cdi mersuihin pelkästään tätä kyseistä 92 asteista.
No kertokaas kuinka muilla lämmöt kun pakkasta 20 astetta. Ei noussut matka ajossa meikällä kuin n.75 astetta..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
nousee mulla ainakin tuonne 80 asteen yläpuolelle vaikka onki näin paljon pakkasta, hankala sanoa tarkkaasimppa80 kirjoitti:No kertokaas kuinka muilla lämmöt kun pakkasta 20 astetta. Ei noussut matka ajossa meikällä kuin n.75 astetta..
astemäärää mutta veikkaan että jotain 85-90 astetta.
termari vaihdettu noin kuukausi sitten, veholta ostettu. entisellä ei kyllä noussut kun just ja just sinne 70-75 asteeseen.
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
Jos kone on vähääkään kunnossa lämmöt ei nouse helpolla punaiselle,eli yli 100 asteen.staminen kirjoitti:Kuinka paljon 220 CDI kone saa lämmetä ennen kuin tämä keittäminen tapahtuu? Eihän tarkaa voi antaa, mutta noin suurin piirtein.
Olen kesällä vetänyt asuntovaunua kovastikkin ja ei nouse lämmöt juuri paljoakaan,normaali lukemista 80-85
Pikemminkin on ongelma on päinvastainen ,lämmöt ei nouse tarpeeksi korkealle.
Ei ole pelkoa että lämmöt nousee 92 termarilla liian korkealle.
Termostaatti päästää enemmän vettä silloin kennolle ja moottori kyllä silloin jäähtyy.
Jos meinaa pitää ajossa ja varsinkin kaupunki ajossa normaalissa vaatii keulalle jotakin suojaa ,ettei ajoviima jäähdytä konetta liikaa.
Itse olen käyttänyt pahvia,
Keula saa olla aika kiinni pakkasella,pitää laittaa pahvi siten ettei ole aivan kiinni jäähdyttimen kennossa,tai kannattaa tehdä keskelle pieni reikä jos pelkää ,että lämmöt nousee liian korkealle.
Se huono puoli tuossa peittämisessä on,pitää muistaa ilmojen lauhtuessa ottaa suoja pois ,tai vähentää peittämistä,ettei pääse lämmöt liikaa nousemaan.
Jos kuitenkin unohtuu peite keulalle ja huomaa ajossa lämpöjen nousseen ,niin ensiapuun laittaa sisälämmöt täysille,niin auttaa jonkin verran.
No nyt rupes palelee.

Vertailuksi tämän aamuinen lämmönnousu, kun olen tuolla ylempänä kommentoinut, että missä ajassa ja millä nopeuksilla lämmöt nousee uudella termarilla...
Pakkanen -16,5C.
Startti raakana (ilman lohkolämmitintä tai polttonestekäyttöistä lisälämmitintä)
Tyhjäkäyntiä 11 min, jolloin ei ollut noussut lämmöt yhtään pykälää. Keskikulutus näytti 12,4 L/100 km.
Ajoa 15 min, jonka jälkeen lämmöt +90C. Keskikulutus tässä vaiheessa n. 10L/100 km.
35 min kokonaisajoajan (tyhjäkäynti+ajo) ja 31 kilometrin jälkeen lämmöt pysyivät +90C:ssä, siihen noustuaan. Keskikulutus jäi lukemaan 8,9 L/100 km.
Ei maskin peitettä keulilla. Auto nyt lastutettu ja EGR:n toimintaa vähennetty radikaalisti.
Jos pakkaset tästä jatkuvat niin hankin peitteen keulille ja lohkolämppärin piuhan (joka on hukkunut) niin lämmöt noussevat huomattavasti paremmin.
Pakkanen -16,5C.
Startti raakana (ilman lohkolämmitintä tai polttonestekäyttöistä lisälämmitintä)
Tyhjäkäyntiä 11 min, jolloin ei ollut noussut lämmöt yhtään pykälää. Keskikulutus näytti 12,4 L/100 km.
Ajoa 15 min, jonka jälkeen lämmöt +90C. Keskikulutus tässä vaiheessa n. 10L/100 km.
35 min kokonaisajoajan (tyhjäkäynti+ajo) ja 31 kilometrin jälkeen lämmöt pysyivät +90C:ssä, siihen noustuaan. Keskikulutus jäi lukemaan 8,9 L/100 km.
Ei maskin peitettä keulilla. Auto nyt lastutettu ja EGR:n toimintaa vähennetty radikaalisti.
Jos pakkaset tästä jatkuvat niin hankin peitteen keulille ja lohkolämppärin piuhan (joka on hukkunut) niin lämmöt noussevat huomattavasti paremmin.
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Mulle varmaan myyty sitten paska termari kun ei lämpö nouse. Eihän siinä mitään muuta selitystä voi olla???Division kirjoitti:Vertailuksi tämän aamuinen lämmönnousu, kun olen tuolla ylempänä kommentoinut, että missä ajassa ja millä nopeuksilla lämmöt nousee uudella termarilla...
Pakkanen -16,5C.
Startti raakana (ilman lohkolämmitintä tai polttonestekäyttöistä lisälämmitintä)
Tyhjäkäyntiä 11 min, jolloin ei ollut noussut lämmöt yhtään pykälää. Keskikulutus näytti 12,4 L/100 km.
Ajoa 15 min, jonka jälkeen lämmöt +90C. Keskikulutus tässä vaiheessa n. 10L/100 km.
35 min kokonaisajoajan (tyhjäkäynti+ajo) ja 31 kilometrin jälkeen lämmöt pysyivät +90C:ssä, siihen noustuaan. Keskikulutus jäi lukemaan 8,9 L/100 km.
Ei maskin peitettä keulilla. Auto nyt lastutettu ja EGR:n toimintaa vähennetty radikaalisti.
Jos pakkaset tästä jatkuvat niin hankin peitteen keulille ja lohkolämppärin piuhan (joka on hukkunut) niin lämmöt noussevat huomattavasti paremmin.

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
No eikös tuo divisionin auto toimi just niinkuin ehjä suoraruiskudiesel toimii? Eli jos nappaat vajaasta paristakympistä pakkasta kylmänä käyntiin, niin taitas saada pyöriä melko pitkään tyhjäkäyntiä että tulis lämpömittariin liikettä? Siis ilman LISÄLÄMMITTIMIÄ.
Suht nopeaahan tuo ajossa nostaa oikeaan lämpötilaan.
Suht nopeaahan tuo ajossa nostaa oikeaan lämpötilaan.
Taitaa noi W211:t lämmetä nopeammin kuin W203:t. Mä sain ajella tänään (-14 C) ainakin 50 km ennenkuin lämmöt nousi yli 80, vaikka pientä alkulämpöä oli saatu plokin lämmittimellä. Niin, ja keula tukossa.. Työkaverin W211 (320 CDI) lämpeni paljon nopeammin kun aamulla asiaa puitiin. Vaihdoin termarin n 60 tkm sitten ja voipi olla että pitäisi taas uusia, mutta ei auto mielestäni juuri sen nopeammin ole lämmennyt koskaan vastaavilla pakkasilla.
W203CDI
pakko olla jossaki vikaa, omassa ainaki nousee yli 80 asteen jo alle 10 km matkalla vaikka ois 20 astetta pakkasta tietenki lohlämppäristä käyntiin. voisko olla ajotavsta? ite ajan aika reilusti!hanta kirjoitti:Taitaa noi W211:t lämmetä nopeammin kuin W203:t. Mä sain ajella tänään (-14 C) ainakin 50 km ennenkuin lämmöt nousi yli 80, vaikka pientä alkulämpöä oli saatu plokin lämmittimellä. Niin, ja keula tukossa.. Työkaverin W211 (320 CDI) lämpeni paljon nopeammin kun aamulla asiaa puitiin. Vaihdoin termarin n 60 tkm sitten ja voipi olla että pitäisi taas uusia, mutta ei auto mielestäni juuri sen nopeammin ole lämmennyt koskaan vastaavilla pakkasilla.
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
Tänä aamuna pakkasta noin 14 astetta, auto ollu sähkötolpassa reilu 1,5 tuntia. Lämmöt nousi 3 kilsan matkalla jopa 60 asteeseen (2 kilsaa ajetaan 80 km/h rajoitusta). Yllättävää. Mutta äkkiä se jäähtyy kun lopettaa maantieajon. Lämmöt näillä keleillä pidemmässä ajossa siinä 85 asteen tuntumassa. Jos hidastat paljon tai jää tyhjäkäynnille, laskee 80 tienoille tai jopa pari astetta alle jos pitkään oottelee.
Tultiin viime perjantaina pois Ylläkseltä. Pakkasta oli -28 astetta- Vajaa puoli tuntia webasto oli päällä ja pannu käynnistyi kuin palmun alta. Alle 10 kilsan ajon jälkeen lämmöt neulan verran yli 80. Termari on 82-asteinen. Hyvin piti lämmöt myös sisäpuolella, en osaa sanoa käyttikö webastoa enää. Maskin edessä on mersun oma muovipeitto.
320 CDI farkku -00 mausteineen.
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Päässyt pois kahden opelin loukusta
Tänään ajoin taas 100km matkan edes takasin. Pakkasta 10-15 astetta.
Ei nouse lämpö yli 80 kuin kovalla polkemisella. No minä kokeilemaan ylä vesiletkua kun pysähdyin. Se oli lämmin!!! Sillonhan termari vuotaa!
Soitin veholle varaosiin ja ja kerroin tilanteen, termostaatti ostettu 18.10.08. Saan uuden termarin kun vien kuitin! Onneksi on tallessa.
VEHON TERMAREILLA ON 2 VUODEN TAKUU. ELI SÄILYTTÄKÄÄ KUITIT JA KÄYKÄÄ VAIHTAAN JOS EI LÄMPÖ NOUSE!
Kun nyt termari vaihdetaaan niin jos lämpö ei nouse niin on se jo kumma!

Ei nouse lämpö yli 80 kuin kovalla polkemisella. No minä kokeilemaan ylä vesiletkua kun pysähdyin. Se oli lämmin!!! Sillonhan termari vuotaa!
Soitin veholle varaosiin ja ja kerroin tilanteen, termostaatti ostettu 18.10.08. Saan uuden termarin kun vien kuitin! Onneksi on tallessa.
VEHON TERMAREILLA ON 2 VUODEN TAKUU. ELI SÄILYTTÄKÄÄ KUITIT JA KÄYKÄÄ VAIHTAAN JOS EI LÄMPÖ NOUSE!
Kun nyt termari vaihdetaaan niin jos lämpö ei nouse niin on se jo kumma!

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Jaahas. Vaihdettu sitten termari toisen kerran tähän autoon. Reippaat 2 vuotta kesti. Nyt talvella alkoi ilmetä, ettei lämpö jaksa enää nousta, kuin tasan 80 viivaan. Välillä paremmin, välillä huonommin. No aattelin, että turha sitä rikkinäisellä on ajella, kun joutuu sen kummiskin vaihtaan lopulta. Parempi siis tehdä homma heti. No tehty ja taas on normaalisti pari viisarin leveyttä yli 80-viivan.
Kai ton termarin vaihdon sais laittaa B-huoltoon vaikiolistalle vaihdettavaksi
Niin tosiaan ja sopivasti pari vuotta kestää, että turha ees valittaa. Hyvin kyllä osaavat nämä "optimoida"
Kai ton termarin vaihdon sais laittaa B-huoltoon vaikiolistalle vaihdettavaksi

Niin tosiaan ja sopivasti pari vuotta kestää, että turha ees valittaa. Hyvin kyllä osaavat nämä "optimoida"

Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Onko tosiaan 82-asteinen? Eiköhän ole 92? Se taitaa olla yleisin asteluku Suomen oloissa...Potifaari kirjoitti:Tultiin viime perjantaina pois Ylläkseltä. Pakkasta oli -28 astetta- Vajaa puoli tuntia webasto oli päällä ja pannu käynnistyi kuin palmun alta. Alle 10 kilsan ajon jälkeen lämmöt neulan verran yli 80. Termari on 82-asteinen. Hyvin piti lämmöt myös sisäpuolella, en osaa sanoa käyttikö webastoa enää. Maskin edessä on mersun oma muovipeitto.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Saahan noihin minkä vaan ja 92 korkein. Kait yleisin suomessa 88?jukka-tre kirjoitti:Onko tosiaan 82-asteinen? Eiköhän ole 92? Se taitaa olla yleisin asteluku Suomen oloissa...Potifaari kirjoitti:Tultiin viime perjantaina pois Ylläkseltä. Pakkasta oli -28 astetta- Vajaa puoli tuntia webasto oli päällä ja pannu käynnistyi kuin palmun alta. Alle 10 kilsan ajon jälkeen lämmöt neulan verran yli 80. Termari on 82-asteinen. Hyvin piti lämmöt myös sisäpuolella, en osaa sanoa käyttikö webastoa enää. Maskin edessä on mersun oma muovipeitto.
Ei ne taida vehollakaan tyrkyttää 92 ellei kysy. Saksassa kait 82 astetta laitetaan järkiään noihin.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03