Marko M kirjoitti:Mikä tuo hässäkkä on tuossa keskikonsolin oikealla puolen
Se on Blaupunktin "joutsenkaularadio" eli itse koneisto on piilossa ja ohjainyksikkö kuskin näkyvillä. Oli uusinta hottia 70-luvun jälkipuolella. Tässä oli uutuutena LED-pylväsnäyttö ja elektroninen muisti mekaanisen viisarikoneiston ja pikavalintojen sijaan ja ilmeisesti ajatuksena oli se että tämä antaa paremman vapauden sijoittelulle kun mekaniikka ei enää määrää radion kokoa ja painoa. Samaan sarjaan kuului ekvalisaattori samankokoisessa rasiassa.
Mullakin on yksi tuollainen tallessa odottelemassa sopivaa autoa.
Mikä tuo hässäkkä on tuossa keskikonsolin oikealla puolen
AUTOKOMEETTA kirjoitti:SUOSITTU MEGAKAMPANJA JATKUU... VAIHTOHYVITYS VÄHINTÄÄN 2000€ katsastetusta AUTOSTA kuin AUTOSTA! RAHOITUSKORKO alk. 0%! NAVIGAATTORI JA TANKKI TÄYTEEN BENSAA KAUPAN PÄÄLLE KAIKILLE AUTON OSTANEILLE!
Ihmettelin iha samaa. Josko ne tarjoo navigaattorin mikä on auton kanssa samalta aikakaudelta
Noita niskatukia ei paljon kippailla. Ja hieno MB-Tex -sisusta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Penkit näyttää aika karkeilta; alkuperäisen verhoilukankaan tapaisella kuviolla olevat suojat ilmeisesti. Ja taas voi kiitellä tuota kuvaajaa - tuosta kojelaudastahan voi tosiaan päätellä et autossa on ratti
Penkit näyttää aika karkeilta; alkuperäisen verhoilukankaan tapaisella kuviolla olevat suojat ilmeisesti. Ja taas voi kiitellä tuota kuvaajaa - tuosta kojelaudastahan voi tosiaan päätellä et autossa on ratti
tosiaan on kuosi saman näkönen ku esim mun w202 oli. Olisko vuosimalli näppäilyvirhe vai voiko olla ylijäämäauto? taksi jonka ajelin metsikköön aikoinaan oli 95 mutta käyttöönotettu loppuvuodesta 96.
Kävin, kaverille ostamassa tuolta yhden Mazdan ja tuntu tuo myyjä ettei oikeen tienny mistään mitään.
Joka auton avaimet olivat yhdessä ja samassa läjässä,auton paperit hukassa jne jne. Ei saanut oikein ammattitaitoista kuvaa,vaikka tämäkin mies oli varmaan jo 60v,eli kenties tehnyt ikänsä noita hommia...
Toiselle kaverille oli koittanut tyrkyttää ooppelin huoltokirjaa foortiin,väittäny "autoa" 1.8 vaikka oli 1.6 ja kehui että siihen oli tehty isoja remontteja konehuoneen puolelle äskettäin. Kaveri, tosin meinas että moottori oli niin paksussa paskakerroksessa,ettei sille oltu tehty yhtään mitään lähiaikoina...
Vilkaisin, itse tuota mersua ohimennen ja oli kyllä ihan siistinnäköinen...
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
Vironpojalla taas siisti matikki kaupan, kelpaisi kyllä.
Aivan tautisen hieno!!!
Joo, siisti on peli
Onko muuten kukaan koskaan ollut yhteydessä tohon viron kaveriin? Hänellä on ollut useita "ylisiistejä" sveitsin tuonteja tarjolla ja mielestäni sopuhintaan.
W203 C180 Kompressor A Sport -05
W201 190E 2.3-16 A Cosworth -86 -> Project 2022-2024: Getrag, KMS ITB, Motec, OZ Ultraleggera, Eibach B12, Sparco.
Kambeerit kohillaan =) ..joskus otti silmäänkin parivuotta sitten tuossa pihalla nötkötti kun ohi ajoin
Jotenkin aivan tajuttoman vaikea ymmärtää näitä vanteita, eivät tunnu sopivan tähän sitten yhtään mitenkään ei tyylillisesti eikä ulkonäöllisesti. Ehkä tuolla on haettu jotain gangsta-lookia, mikä on pyllähtänyt akuankka-lookiksi.
Komea on matikki,ei voi mitään...missäs muuten tuommoisen verotus vielä pyörii??
Kuvista yksi huomio joka ihmetyttyi hiukan,mitähän keskikonsolille on tapahtunut,ku olis vähän mutkallaan ja irvistää siitä keskeltä...olisko korjailtu jotain mut ei sitten osattu laitaa oikein takaisin???...vai olisiko
optinen harha?
Mutta silti hieno on..Tuommonenhan se pitäs olla....
jumetsap kirjoitti:Taitaa olla verot siinä 700-900 kuten myyjäkin sanoo.
Tosiaan kun katsoo tarkasti niin tuo keskikonsoli pullottaa jotenkin, ja vaihteiston kulissin vasen takanurkka on ylempänä kuin muut.
Keskikonsolin sivuverhoilut ovat erilaiset 4Maticissa erilaisen kardaanitunnelin vuoksi. Samoin etulattiat ja istuimen kiinnityspisteet, näin ollen myös matto on edessä kokolattimattoa. Tämä vaikuttaa myös irtomattoihin, edessä erilaiset. Eli tuossa autossa normaalit.
Tuo paneeli kyllä pullottaa jotenkin oudosti.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mitenkäs tuollaisen Sveitsistä Viroon tuodun auton kanssa menee byrokratia täällä "härmässä"? Eli onko merkitystä onko auto ollut tai ei ole ollut välissä Viron rekisterissä, kun se tuodaan Suomeen ja verotetaan/katsastetaan?? Kovasti kiinnostaisi tuolta Virosta auto hakea, siis tuollainen Sveitsin tuonti peli....
ex s204 220cdi aut. -08
ex w202 2.0 aut. -99
ex c124 220ce aut. -93
ex W140 s420 aut.-97
ex W201 2.6 aut. -89
ex W124 e220 aut.-94
ex W203T kompressor Sport -04
ex w201 2.0 aut. -93
ex s124 300tdt -91
ex s210 320cdi -00
ex Sprinter Business Class-04
ex w124 260e -92
ex w201 2.0e -89
jalmari kirjoitti:Mitenkäs tuollaisen Sveitsistä Viroon tuodun auton kanssa menee byrokratia täällä "härmässä"? Eli onko merkitystä onko auto ollut tai ei ole ollut välissä Viron rekisterissä, kun se tuodaan Suomeen ja verotetaan/katsastetaan?? Kovasti kiinnostaisi tuolta Virosta auto hakea, siis tuollainen Sveitsin tuonti peli....
Sveitsi ei käsittääkseni kuulu EU:n joten tästä voi tulla lisäongelmia.
Lähinnä paperiesta (rekisteriote) voi puuttua EU:n hyväksyntä .
JOs olisin itse tälläistä ostamassa niin pyytäisin myyjältä rekiseriotteesta kopion (vaikka siis faksin )jonka kanssa kävisin ensin katsastusasemalla ja sitten tullissa asiaa selvittämässä.
Tämän jälkeen on tiedossa onnistuus rekisteröinti Suomeen ja mitä
maksaa tulli sekä autovero.
Minulla voi olla henkilökohtainen ongelma mutta olisin kyllä erittäin varovainen noiden Viron autojen kanssa. Tämä siksi että samat autot ovat halvempia Virossa kuin lähtömaassa Sveitsissä vaikka ainakin yksi välikäsi on tullut lisää kun auto on tuotu Viroon.
jalmari kirjoitti:Mitenkäs tuollaisen Sveitsistä Viroon tuodun auton kanssa menee byrokratia täällä "härmässä"? Eli onko merkitystä onko auto ollut tai ei ole ollut välissä Viron rekisterissä, kun se tuodaan Suomeen ja verotetaan/katsastetaan?? Kovasti kiinnostaisi tuolta Virosta auto hakea, siis tuollainen Sveitsin tuonti peli....
ei ole väliä kuhan vaan on ostohetkellä viron rekisterissä. vaatimuksen mukaisuustodistuksen joudut ostamaan ku melu/päästöjä ei yleensä merkata virossa otteeseen.
jos ei ole viron rekisterissä, joudut tulli ja arvonlisäveron maksamaan.
Harrastus ei ole harrastus, jos ei siihen kaikki rahat mene!
Penkit näyttää aika karkeilta; alkuperäisen verhoilukankaan tapaisella kuviolla olevat suojat ilmeisesti. Ja taas voi kiitellä tuota kuvaajaa - tuosta kojelaudastahan voi tosiaan päätellä et autossa on ratti
Oiskohan tuo samalla kylällä ollu mese(utajärvi), joku pappa ajo tuollaisella ja huomasin ehkä kyseisen papan ajavan jollaki uudella katiskalla.. ihemettelin mihin se siistihkö 124 mese on häipynyt. näytti ainakin siistiltä peliltä ,ja olikohan ruotsinmuuttoauto. Jos tuo on se sama...varmaankin.
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-