Kiitos Tuikulle vielä ohjelman teosta ja paljosta muustakin. Turbo on tosiaan 794877, eli kuulalaakeroitu GTB2260VKLR. Turbotohtori Ville muokkasi tämän. Vaihdettiin laakeri keraamiseen (ei tietoa oliko tällä mitään vaikutusta oikeasti), kompurasiipi vaihtui 6+6 lapaisesta 11 lapaiseen billet siipeen. Tämä on sama jota käyttävät AMG-siiven kanssa näissä eri liukulaakeriturbomuokkauksissa. Turbiinipuolen siipi on vakio, kun muuta ei ollut saatavilla. Ville työsti sitten vielä imukanavaa hieman. Villelle suuret kiitokset, erittäin hyvä mieli jäi asioiden hoidosta, ja turbo on hyvä.
https://youtu.be/noq92nTtrkA" onclick="window.open(this.href);return false;
Onhan tässä hieman muutakin tehty, välijäähdytin vähän isompi ja pakopuoli tyhjä. Tuolla 370 tasolla tosiaan savutti, ainakin omaan makuun liikaa, mutta nyt 350 tasolla, ainakaan näillä viileämmillä keleillä, ei savuta lainkaan. Muistaakseni tuossa 370:n ohjelmassa ahtoa oli 1,85, tässä 350 ohjelmassa 1,55 bar. Tehon mittaus toki on suuntaa antava, riippuu tilanteesta ja lämpötilasta, sekä auton että ilman, jne, eli nuo kaksikaan ei välttämättä ihan verrannolliset ole.
Teen tarinaa enemmän tuonne projektipuolelle. Katsastuksessa K-luku oli 0.02.