Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Melkeinpä joo, ja se pitää tarkastajan ottaa huomioon. Tuollaisilla autoilla markkina ei rajoitu Eurooppaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Johtuisko tuo siitä että Keski-euroopassa ei oikein arvosteta jenkki-autoja samaan tyyliin kuin Pohjois-euroopassa?
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tietääkseni vanhojen jenkkien ylläpitomaksut on Saksassa suorastaan poskettomat, joten se vähentää siellä niiden kiinnostavuutta. Kyseessä on kuitenkin kansainvalisesti kiinnostava autotyyppi, joten on vähän hölmöä hinnoitella se pelkästään Saksan tai Keski-Euroopan mukaan. Toki, tämä varmasti koskee taas joitakin euro-autoja vaikkapa siellä Amerikassa. Tuntuu vaan että juuri toisinpäin se arvostuksen puute näkyy hinnassa selvemmin. Tuollekin varmaan saadaan parempi määritystapa kun noita arvonmäärityksiä ja toteutuneita kauppoja seurataan yhä laajemmin kansainvälisesti.Pontus kirjoitti: ↑Ma 01.02.2021 22:16Johtuisko tuo siitä että Keski-euroopassa ei oikein arvosteta jenkki-autoja samaan tyyliin kuin Pohjois-euroopassa?
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Hagerty UK:lle on jossain vaiheessa ilmestynyt online työkalu myös; https://www.hagerty.co.uk/valuation/tool/
Autovalikoima aika suppea, hinnat mielestäni linjassa muun euroopan kanssa.
Autovalikoima aika suppea, hinnat mielestäni linjassa muun euroopan kanssa.
C124 320 CE -93 (vaimon)
W124 300E-24 -92 (oma)
W124 300E-24 -92 (oma)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Onko W124 mallin avoa valmistettu kovin vähän vuosien aikana, vai miksi se on niin kallis nykyään?
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Niitä tehtiin 33 952 kpl, että suhteessa 2 600 000 autoon onhan niitä tehty vähän. Hintatasoon vaikuttaa myös eksklusiivisuus, haluttavuus ja se, että jo uusina ne olivat malliston yläpään autoja.
Saa nähdä, pomppaako taso, kun ensimmäiset autot tulevat ensi vuoden jälkeen 30 vuoden ikään.
Saa nähdä, pomppaako taso, kun ensimmäiset autot tulevat ensi vuoden jälkeen 30 vuoden ikään.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
viewtopic.php?f=6&t=209779 tässä oli vissiin hinta-laatusuhde kohdillaan kun meni heti parissa tunnissa. Hyvä että kauppa käy .
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tai sitten ei. Ei ollut edes puhelinnumeroa ilmoituksessa tai muitakaan yhteystietoja. Laitoin viestiä. En saanut mitään vastausta.karra kirjoitti: ↑Ma 01.03.2021 22:18 viewtopic.php?f=6&t=209779 tässä oli vissiin hinta-laatusuhde kohdillaan kun meni heti parissa tunnissa. Hyvä että kauppa käy .
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Mitäs näistä mieltä? Hieman ylihinnoiteltuja kaikki.....
Suomi, karvalakki 260SE. Noilla kilsoilla saa jo alkaa isompaan alusta/jarruremonttiin.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/11961636
Ilmeisesti Suomi 380? Siistin näköinen sisältä mutta sitten ulkoa ei olekkaan.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/380/11962327
Hyvä lopettaa aina viesti vitsiin
Keularytätty , ilmeisesti Suomi SE. Tuosta ei tuhatta euroa viitsisi itse maksaa. Jotenkin tulee ilmoituksesta epäsiisti olo. Voihan se ollakkin ihan ok
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/380/11962124
Suomi, karvalakki 260SE. Noilla kilsoilla saa jo alkaa isompaan alusta/jarruremonttiin.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/11961636
Ilmeisesti Suomi 380? Siistin näköinen sisältä mutta sitten ulkoa ei olekkaan.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/380/11962327
Hyvä lopettaa aina viesti vitsiin
Keularytätty , ilmeisesti Suomi SE. Tuosta ei tuhatta euroa viitsisi itse maksaa. Jotenkin tulee ilmoituksesta epäsiisti olo. Voihan se ollakkin ihan ok
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/380/11962124
Viimeksi muokannut Ere866, Ti 02.03.2021 09:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Varmaan monta syytä hintojen nousuun. Kilsojahan W126 sietää aika hyvin, toki jotain joutuu tekemään aina. Korin kunto on tärkeä sekä sisustan, mielestäni. 260 kone on mielestäni naurettava ässään, sellainen talousmalli mutta jollekin se riittää.
Tutulle tuli jenkeistä noin 100 t mailia ajettu musta 1991 560 SEL reilu pari vuotta sitten. Hepulle tuli sitten kaikenlaista muuta ja auto jäi ulos telttakatokseen ja se romahti luimien painoista niin pahasti että katto kasassa ja tuulilasi halki. Ois ollu ruosteeton koppa. En oo ollu yhteyksissä että mitä autolle lopulta kävi.
Tutulle tuli jenkeistä noin 100 t mailia ajettu musta 1991 560 SEL reilu pari vuotta sitten. Hepulle tuli sitten kaikenlaista muuta ja auto jäi ulos telttakatokseen ja se romahti luimien painoista niin pahasti että katto kasassa ja tuulilasi halki. Ois ollu ruosteeton koppa. En oo ollu yhteyksissä että mitä autolle lopulta kävi.
Viimeksi muokannut karra, Ti 02.03.2021 09:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
tupla
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuossa ilmoituksen 260SE:ssä silään pompaa tuo takarekisterikilven taakse kyhätty ritilä viritelmä mitä Myös näkee monissa 1.Sarjan W124.Ere866 kirjoitti: ↑Ti 02.03.2021 08:47 Mitäs näistä mieltä? Hieman ylihinnoiteltuja kaikki.....
Suomi, karvalakki 260SE. Noilla kilsoilla saa jo alkaa isompaan alusta/jarruremonttiin.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/11961636
Ilmeisesti Suomi 380? Siistin näköinen sisältä mutta sitten ulkoa ei olekkaan.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/380/11962327
Hyvä lopettaa aina viesti vitsiin
Keularytätty , ilmeisesti Suomi SE. Tuosta ei tuhatta euroa viitsisi itse maksaa. Jotenkin tulee ilmoituksesta epäsiisti olo. Voihan se ollakkin ihan ok
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/380/11962124
Joku aikansa suomi tuning??
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kyllä museoautossa aina huonon vaikutelman tekee likainen konehuone. Se vie kiinnostuksen omalta osaltani. Joo, pienestä on monesti kiinni
Tuo takaheijastin on kyllä ruma, omassa 300SE:ssä oli samanlainen ostaessani sen aikanaan. Rapainen pelti sieltä onneksi vaan paljastui alta mutta sielä voi muhia yllätyskin.
Tuo takaheijastin on kyllä ruma, omassa 300SE:ssä oli samanlainen ostaessani sen aikanaan. Rapainen pelti sieltä onneksi vaan paljastui alta mutta sielä voi muhia yllätyskin.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1326
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ei se ole suomi tuning vaan Hellan tekemä jälkivaruste. Eikä ihan halpa.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/11965247
Pistin oman SEL:lini tarjolle, taas. Tätä voi raati haukkua sitten ihan vapaasti
Ei riitä oma aika. Pihassa kolme ässää jo muutenkin, saa tämä neljäs lähteä. Ostin auton Vaasasta 2014 (oli jo silloin seissyt 5v) ja auto seisoi pari vuotta itsellä ennenkuin ehdin katsastaa ja laittaa ajoon. Tämä ollut pääosin isälläni kesäajossa viimeiset 4 vuotta. En ole kauheasti ehtinyt korjailla joten jää seuraavalle, innokkaalle.
Perusjutut on tietty tehty vuosittain tai kertaalleen: suodattimet (PA, tehostin), öljyt (kone, loota, perä, syyläri, jarruneste.
Ottaa tuo maalipinta pannuun kun on muuten perussiisti. Kromitkin hyvät ja kirkkaat mutta itse maali on haalistunut. Tämä kannattaisi jonkun pelastaa.
Pistin oman SEL:lini tarjolle, taas. Tätä voi raati haukkua sitten ihan vapaasti
Ei riitä oma aika. Pihassa kolme ässää jo muutenkin, saa tämä neljäs lähteä. Ostin auton Vaasasta 2014 (oli jo silloin seissyt 5v) ja auto seisoi pari vuotta itsellä ennenkuin ehdin katsastaa ja laittaa ajoon. Tämä ollut pääosin isälläni kesäajossa viimeiset 4 vuotta. En ole kauheasti ehtinyt korjailla joten jää seuraavalle, innokkaalle.
Perusjutut on tietty tehty vuosittain tai kertaalleen: suodattimet (PA, tehostin), öljyt (kone, loota, perä, syyläri, jarruneste.
Ottaa tuo maalipinta pannuun kun on muuten perussiisti. Kromitkin hyvät ja kirkkaat mutta itse maali on haalistunut. Tämä kannattaisi jonkun pelastaa.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Hienohan tuo on. Ykkössarjan loppupään autot on kivoja kun niissä on se päivitetty teknologia, mutta vanhan auton ulkonäkö, vasta viime aikoina alkanut arvostaa enemmin ykkössarjaa.Ere866 kirjoitti: ↑Ti 02.03.2021 12:02 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/500/11965247
Pistin oman SEL:lini tarjolle, taas. Tätä voi raati haukkua sitten ihan vapaasti
Ottaa tuo maalipinta pannuun kun on muuten perussiisti. Kromitkin hyvät ja kirkkaat mutta itse maali on haalistunut. Tämä kannattaisi jonkun pelastaa.
Menisikö maali vaan myllyttämällä, onko tuo perusmusta vai metallimusta? Millaisia hommia sisustassa on tarkalleen tekemättä? Nyt ei kyl pitäis ostella mitään juuri kun on päässyt eroon vehkeistä....
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuo kuva lienee kertoo.
Myynti-ilmoituksen kuvat on toissa syksyltä jolloin auto kävi ammattilaisen vahauksessa. Se kiilsi komeasti syksyn ja kiiltää edelleen (mm. takaa on hyvä) mutta heti loppusyksystä alkoi huomata konepellin ja kyljen haalenemista. Siitä on ilmeisesti lakka kulunut tms ja kiilto on täysin hukassa. Väriltään tuo on Etykin sininen eli hyvin mustalta näyttävä paitsi vierestä.Aikakautensa väri.
Muuta iän tuomaa.
Myynti-ilmoituksen kuvat on toissa syksyltä jolloin auto kävi ammattilaisen vahauksessa. Se kiilsi komeasti syksyn ja kiiltää edelleen (mm. takaa on hyvä) mutta heti loppusyksystä alkoi huomata konepellin ja kyljen haalenemista. Siitä on ilmeisesti lakka kulunut tms ja kiilto on täysin hukassa. Väriltään tuo on Etykin sininen eli hyvin mustalta näyttävä paitsi vierestä.Aikakautensa väri.
Muuta iän tuomaa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
904 Dunkelblau? Ihan inspiroivan näköinen kokonaisuus. Hinnasta voisi sanoa, että vähän halvemmalla myydään aika paljon huonompia.
Erikoisen näköinen bensasuodatin moottoritilassa. Onko puiden hajoamista yritetty estää lyömällä jotakin nauloja tai nuppineuloja kojetauluun?
Hanskalokero liimattu kiinni valkoisella sikaflexillä?
Erikoisen näköinen bensasuodatin moottoritilassa. Onko puiden hajoamista yritetty estää lyömällä jotakin nauloja tai nuppineuloja kojetauluun?
Hanskalokero liimattu kiinni valkoisella sikaflexillä?
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco”
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ainahan näistä tarjouksia kuullaan. Kyllä näiden isomoottoristen aika alkaa olla ohi, tulevaisuuden verotus pitää siitä huolen! Tässä autossa on tämä historia-aspekti, mikä lienee arvokkainta. Kun tietää kuka tuossa on takapenkillä istunut.
Moottoritilassa on vedenerotin. Ei tietoa miksi laitettu, siinä oli muistaakseni Vehon tarra pohjassa (90-luvulta) kun tyhjensin sen kerran.
Nuo jalopuut ovat irronneet alaosista ja vääntyneet ulospäin, nastat ovat olleet keino pitää ne alaosat suorassa.
Ei tämä museotarkastuksessa ihan puhtaita papereita saanut mutta leiman sai!
Lueskelin kirjastossa kerran jotain Mersun Suomihistoriikki-kirjaa. Siinä tiedettiin kertoa (kuvan kanssa) että Puolimatkalla oli omassa henk.koht käytössään 500SE. Siinä rekkari oli muistaakseni TLC-500 tms. Se oli samanlainen tumma, 1.sarjalainen. Aloin silloin miettiä että oliko virhe jommassa kummassa - mutta huoltokirjan mukaan tämä omani on tosiaan Puolimatka OY:n nimissä uutena ollut. Firmalle lienee hankittu SEL ja itse ajeltu SE:llä. Käy järkeen.
Rahamiehiä joka tapauksessa.
Moottoritilassa on vedenerotin. Ei tietoa miksi laitettu, siinä oli muistaakseni Vehon tarra pohjassa (90-luvulta) kun tyhjensin sen kerran.
Nuo jalopuut ovat irronneet alaosista ja vääntyneet ulospäin, nastat ovat olleet keino pitää ne alaosat suorassa.
Ei tämä museotarkastuksessa ihan puhtaita papereita saanut mutta leiman sai!
Lueskelin kirjastossa kerran jotain Mersun Suomihistoriikki-kirjaa. Siinä tiedettiin kertoa (kuvan kanssa) että Puolimatkalla oli omassa henk.koht käytössään 500SE. Siinä rekkari oli muistaakseni TLC-500 tms. Se oli samanlainen tumma, 1.sarjalainen. Aloin silloin miettiä että oliko virhe jommassa kummassa - mutta huoltokirjan mukaan tämä omani on tosiaan Puolimatka OY:n nimissä uutena ollut. Firmalle lienee hankittu SEL ja itse ajeltu SE:llä. Käy järkeen.
Rahamiehiä joka tapauksessa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kiitos Erkka lisäselvityksistä. Tämä Karelin kommentti kuvastaa juurikin nykytilannetta
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1326
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Hassua miten osunut kohdalle juuri 500 loppuiset kilvet noihin aikana jolloin kilpeä ei voinut mitenkään valita
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Muistelen 80-luvun alkupuolelta että etenkin Volvoihin oli sattunut silmiinpistävän paljon mallimerkinnän mukaisia kilpiä, kotiseudulla useassa 740/760:ssa. Ihmettelin tuolloin asiaa ja mieleen on jäänyt selitys että maahantuojalla olisi saattanut olla mahdollisuutta vaikuttaa asiaan. Liekö pelkkää aikalaisluulottelua ja sattumaa vai oliko siinä jotankin perää?Juhani Halmeenmäki kirjoitti: ↑Ke 03.03.2021 09:41 Hassua miten osunut kohdalle juuri 500 loppuiset kilvet noihin aikana jolloin kilpeä ei voinut mitenkään valita
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1326
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kilvet jaettiin paikallisesti, jossain vaiheessa poliisilta, ja sitten katsastuskonttorilta, siltä ainoalta valtakunnalliselta, joita oli yksi per kaupunki.
Sillä tsaarin aikaisella tyylillä, tyydy siihen mitä saat tai et saa sitäkään.
Kun katsastus vapautui niin sai jo valita niistä mitä konttorilla oli varastossa ja hakea toisesta toimipisteestäkin.
Sillä tsaarin aikaisella tyylillä, tyydy siihen mitä saat tai et saa sitäkään.
Kun katsastus vapautui niin sai jo valita niistä mitä konttorilla oli varastossa ja hakea toisesta toimipisteestäkin.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kyyllähän se hyvävelitoimintaan viittaa. 1989 kun menin ihan oikeisiin insinöörin töihin oli yleensäkin eri systeemit, lahjojen antamisissa ja palveluksissa/vastapalveluksissa. Ja nää oli pikku piireissä, isompien poikien touhuja voi vaan arvailla.Juhani Halmeenmäki kirjoitti: ↑Ke 03.03.2021 13:07 Kilvet jaettiin paikallisesti, jossain vaiheessa poliisilta, ja sitten katsastuskonttorilta, siltä ainoalta valtakunnalliselta, joita oli yksi per kaupunki.
Sillä tsaarin aikaisella tyylillä, tyydy siihen mitä saat tai et saa sitäkään.
Kun katsastus vapautui niin sai jo valita niistä mitä konttorilla oli varastossa ja hakea toisesta toimipisteestäkin.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
http://ruylclassics.nl/ClassicCars/merc ... 4/?taal=EN
Olisko siinä jo tarpeeksi perusteelliset myyntikuvat...
Kannattaa muuten katsoa kaikkien muidenkin listattujen autojen kuvat läpi, ne on ihan hyödyllisiä esim. museointia ajatellen. Tuolla myyjällä kaikki autot on kutakuinkin mintissä kunnossa.
Olisko siinä jo tarpeeksi perusteelliset myyntikuvat...
Kannattaa muuten katsoa kaikkien muidenkin listattujen autojen kuvat läpi, ne on ihan hyödyllisiä esim. museointia ajatellen. Tuolla myyjällä kaikki autot on kutakuinkin mintissä kunnossa.
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
TT Roadster quattro 225 ’00
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Noin niitä kuvia pitäisi ottaa myyntiä varten, itse ylikriittisenä auton ostajana en yleensä edes avaa myynti-ilmoitusta jos jo ensimmäinen kuva näyttää surkealta, järjestelmäkameralla saa ihmeitä aikaan vaikka myyntikohde olisikin vähän 'huonompi'. Siinäkin on varmaan yksi syy miksi netissä ei ole vieläkään tullut vastaan autoa minkä kelpuuttaisin itselleniHäksä kirjoitti: ↑Ke 03.03.2021 20:19 http://ruylclassics.nl/ClassicCars/merc ... 4/?taal=EN
Olisko siinä jo tarpeeksi perusteelliset myyntikuvat...
Kannattaa muuten katsoa kaikkien muidenkin listattujen autojen kuvat läpi, ne on ihan hyödyllisiä esim. museointia ajatellen. Tuolla myyjällä kaikki autot on kutakuinkin mintissä kunnossa.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/11970416
Sisustan kuvat ei tue kilometrimäärää. Mielestäni.
Sisustan kuvat ei tue kilometrimäärää. Mielestäni.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Mielenkiintoinen Suomiauto, mutta hinta aika suolainen..
https://www.lastvin.com/vin/a8NMV2o7jVw2Qln9y
Ei pahat varusteet ja plussaa 245 Reiserechneristä
https://www.lastvin.com/vin/a8NMV2o7jVw2Qln9y
Ei pahat varusteet ja plussaa 245 Reiserechneristä
k 2.0t SW -98
ex. 300 TE -91
ex. 300 TE -91
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Missään ei ole kylläkään viitattu että mittarilukema olisi oikea ajomäärä, hinnan perusteella luulisi. Mutta kun ei ole mitään dokumeteista ym historiasta mainittu?Ere866 kirjoitti: ↑To 04.03.2021 13:52 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/11970416
Sisustan kuvat ei tue kilometrimäärää. Mielestäni.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Eikä edes konehuoneesta kuvaa. Monasti saa vähän pakosarjan kunnosta yms viitteitä.
Olisi kyllä kiinnostavaa tietää kenelle aikanaan kuulunut. Ei ole halpa versio ollut.
Olisi kyllä kiinnostavaa tietää kenelle aikanaan kuulunut. Ei ole halpa versio ollut.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975