no niin pikkumesen alla noi rupee jo näyttää joltain
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
EPK, näköjään pisti vanteet kiertoon Noniin tuohon ne sopii vallan mainiosti, mutta jotta ei olisi täydet pointsit, niin maalaa nuo puolat korinväriin tai täydellinen puolien kiilloitus ja lakkaus, niin sit on 10 pisteen w201:nen.
Viimeksi muokannut Kryptonite, Ke 23.01.2008 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AM kirjoitti:Vanhat istuu minusta paremmin...Nuo huutaa lisää reunaa
Puolat maalamalla mustaksi, huuletkin näyttää massiivisemmalta..
Niin koska vanne näyttää pienemmältä.
Kyllä mä ne Lortot pidän ens kesän vielä, kuitenkin sama homma pitää tehdä oli se sitten nuo tai Lorinserit.
Jos noi pitäis, maalaus, kiillotus ja leveemmät kehät. Tietenkin. Ja noikin on 17", turhan isot. Pitäis olla 16" lisää tonttiin ja levemmät kehätki näyttäis vielä enemmän paremmilta.
Eilen Lortot sain vietyä koululle, huomenna värit ja lakat päälle. Kattoo nyt jos jaksaa väsätä nuo Lorinser kaiverrukset mustaksi tai korinväriin. On vaan hemmetin rasittava hiota kaikki vanteen välit....
Pikku saivartelua tähän väliin...
minkäköhän takia tuon värin nimi on mustasininen... http://www.astralsilber.de/farbcodes/19 ... rzblau.jpg
Se on kyllä musta mutta sinisenmusta...Se on mielestäni tumman graffitin värinen.
Musta mitä on voimakkaasti vaalennettu metallic-basella...Ja on hieno väri...
Sopii Eepin pikkuiseen...Taiat olla samassa koulussa missä minä olin joskus...
Nyt on värit ja lakat päällä. Maali loppus kesken, joten on vieläkin harmaat eikä hopeat. Perkele sitä pitäis vetää kymmeniä kerroksia että sais hyvän sävyn... Paree kuvii joskus sitte...
Maanantaina sitten mietintään, vetäiskö Lorinser kaiverruksen mustaks. Pensselillä vois tehä, mutta se menee helposti piloille ja pitäis saada vielä samanlaiset. Tiputtamalla tippoja kaiverrukseen vois ehkä myös toimia.
Tai vetää vain maalia kaiverruksen päälle ja hioo tasaisesti ympäriltä pois. Sit tarttee taas kaikki 4 vannetta lakata uusiks.
Eli hommaa on törkeesti vain yhden pienen jutun takia.
Mä jättäisin tekstin Hopeaksi koska ne missä olen nähnyt olevan sen musta ei kyllä ole olleet kovinkaan säväyttäviä. Se pomppaa jotenkin turhan hanakasti sieltä esiin kun kontrasti on kova. Jos sen maalais jollain keskiharmaalla tai grafiitin harmaalla niin se vois toimia. Mutta ei tuo Lorinserin logo nyt niin hieno ole että sitä tarttis niin maan pirusti mainostaa
Dodiih, sain spacerit alle, jotka muuten nyt onkin 15mm. Pultit oli liian lyhyet, joten niistä sorvattiin 7mm pois. Ihan hyvä näinkin, hivenen vois olla ulompana.
Tossa vielä jotain kokeilua, epk:n 18"/9" monoblockeja...
jep jep , tuli hullusti paremman näköinen taas täytyy sanoa että on linjat kohillaan nyt viimeisen päälle, mukavaa kun joka kulmasta katsottuna ei pistä mikään silmään vaan kaikki näyttää helvetin hyvältä, vielä ei-fin kilvet niiin
ja talli on muuten kaamessa sotkussa, pitäis olla olohuoneen tasoisessa järjestykssä yms. mutta kyllä se tallikin saadaan kuntoon kunhan muilta remppauksilta päästään (kuvassa näkyy muuten käyttömätön 16" kasireikä, siisti kuin sikapienenä, semi kiilloittettu pintakin tehtaan jäljiltä )