
W124 styling(upd:4.8 kesä kuvia )
Hyvä että toimiienska kirjoitti:Nyt on Bilstein sprintit alla ja voi pojat että on hyvä ajaa, mutkiin voi pudotella ihan eri tahtiin kuin vanhoilla hyppykepeillä![]()
Suur kiitos "Jani"lle asennuksesta, meikäläinen ei voinu ku kattoa vieressä kun ammattimies hoiti homman.

-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
Taasen päivitystä, puskuri tuli maalaamosta ja jää nyt odottamaan kevättä ja asennusta.

Hytösen putkiston jatkeeksi päätyi tuommoinen rosteri ulostulo...

Helmat vielä "vähän" vaiheessa, tosin muodot alkaa olla kohdallaan. Etupäähän kuidutin tuommoiset palkot, notta ei ihan suoraksi mene koko helma.

Tästä konehuoneseen ulkonäöllistä piristystä, 2.3 16Vn ilman putsari ja greenin paneeli löytää tiensä pellin alle.

etenee, etenee...

Hytösen putkiston jatkeeksi päätyi tuommoinen rosteri ulostulo...

Helmat vielä "vähän" vaiheessa, tosin muodot alkaa olla kohdallaan. Etupäähän kuidutin tuommoiset palkot, notta ei ihan suoraksi mene koko helma.

Tästä konehuoneseen ulkonäöllistä piristystä, 2.3 16Vn ilman putsari ja greenin paneeli löytää tiensä pellin alle.

etenee, etenee...

Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Malli on englannin tuonti ja hopeisella keskiöllä, Autotekistä tilasin, piinalliset 3 viikkoa pitää vielä odottaassdesign kirjoitti:Hyvä vannevalinta.![]()
Tuon malliset käy myös kakkosneloseen tosi hyvin.
Mistä meinasit hankkia vanteet?
Viime kesänä oli aika hankala saada noita, ainakin tummalla keskiöllä.

Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Nonni, nyt on taasen saatu jotain aikaan tuolla tallin hämyssä, takapuskuria päivitetään vauhdilla ja nuo ikuisuus projektin omaiset helmatkin näyttää jo paljon paremmilta. Tässä muutama kuvatus:
Takapuskuri S210 helmalla, hitsaus saumaa tuli noin 8m

lokasujan puoleiset kulmapalat,

Kulmapalojen sovitusta...

helmat tässä vaiheessa...

tekevälle sattuu, reikä helmassa. ikävää tuo paikkaus tässä vaiheessa
joutu rälläköimään helman auki ja kuduttamaan uudestaan

Takapuskuri S210 helmalla, hitsaus saumaa tuli noin 8m


lokasujan puoleiset kulmapalat,

Kulmapalojen sovitusta...

helmat tässä vaiheessa...

tekevälle sattuu, reikä helmassa. ikävää tuo paikkaus tässä vaiheessa

joutu rälläköimään helman auki ja kuduttamaan uudestaan

Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Saas nähdä mitä sitä saa ihmetellä kun kevät tulee!
Onneksi minulla sentään säilyy paikallisen parkkipaikan pappastatus. 


Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Ratti on w124 sportline malli ja vähän pienempi kuin tuo hulahula mallisapele kirjoitti:Mistäs toi ratti on peräisin? Onko paljon pienempi kuin 124 orkkis? Mites helmat, joko on valmiit? Meinasitko tehdä helmoja useampia ihan markkinoitavaksi asti?


E mallin pelti olis kyllä kova sana mutta finassi puoli tökkii

Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
- MasaMbW124
- Mersumies
- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
siistin näkönen peli.. ite kanssa oon suunnitellu maalaavan ton maskin kehyksen korin väriin...enska kirjoitti:Ratti on w124 sportline malli ja vähän pienempi kuin tuo hulahula mallisapele kirjoitti:Mistäs toi ratti on peräisin? Onko paljon pienempi kuin 124 orkkis? Mites helmat, joko on valmiit? Meinasitko tehdä helmoja useampia ihan markkinoitavaksi asti?, tuskimpa noita helmoja ihan myyntiin asti tulee, uniikki kappaleet
![]()
E mallin pelti olis kyllä kova sana mutta finassi puoli tökkiimaskin kehys kyllä tulee korin väriin jahka saadaan auto maalarille asti
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
W204: 220cdi '07
Nyt on lossi vaihteenvuoks purettuna, ja osia hinkataan minkä keretään. Helmat ja takalippa ovat viimeinkin valmiit ja pohjatkin suht ok vaiheessa.
Tossa on kuvatusta valssien kanssa

Jenkka koneeksi tuli hommattua tämmöinen "rammari"
http://www.pioneer-shop.net/tuoteinfo.asp?id=20805
...jos luoja suo ja tiuuri pitää niin parin viikon sisällä menee maalaukseen
Tossa on kuvatusta valssien kanssa

Jenkka koneeksi tuli hommattua tämmöinen "rammari"
http://www.pioneer-shop.net/tuoteinfo.asp?id=20805
...jos luoja suo ja tiuuri pitää niin parin viikon sisällä menee maalaukseen

Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Mahtaneeko tuossa maskissa pysyy maali ku jättää tuota kromia alle, vai onko tuo hiottu kirkkaalle pellille? Ku kaikki sanoo ettei pysy
Että ku tässä vaiheessa vielä mahdollisuus on niin eikö tuo kannattais hiekkapuhaltaa?

X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi