Aapo on ylläpitänyt ja entrannut hienosti ja tätä 220:ä vuosien varrella! Viikko sitten se pääsi Lapin lääniin jatkamaan harrasteautona oloa (tuskin kehtaan talvella ajaa )
Sullako siis tämä on nykyjään? Siistiltä näyttää, ei näitäkään tunnu enää löytyvän mistään
Missäs Aapo itse luuraa? Ei ole näkynyt tai kuulunut pitkään aikaan.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Aapo on ylläpitänyt ja entrannut hienosti ja tätä 220:ä vuosien varrella! Viikko sitten se pääsi Lapin lääniin jatkamaan harrasteautona oloa (tuskin kehtaan talvella ajaa )
No niin, täytyypä pitää silmät auki tien päällä! Olen bongannut tänä kesänä tasan yhden pystärin, senkin tässä Paakkolan tien varressa ja oli Ruotsin kilvissä.
Sullako siis tämä on nykyjään? Siistiltä näyttää, ei näitäkään tunnu enää löytyvän mistään
Ei oo pyörinyt 10 vuoteen täällä foorumilla. Nykyään sillä S212.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Hage kirjoitti: ↑Su 14.08.2022 00:11
Juuri näin ja siistiltä se näyttää livenäkin, mutta vähän siellä täällä on maalipinnassa sanomista ja varmasti pääsee joskus pellittämään.
Viime kesänä hain sen '74 250 2.8:n johon on peltityöt tehty, maalia vain vailla. Talvella kävin kaasarit läpi+vaihtelin kaikki liemet ja sitten saanutkin huilia katoksessa. Kuulemma pitäisi paremman puoliskon farmari Taunus saada elvytettyä 5v tauon jälkeen ajoon etten joudu ulkoruokintaan
Hienoa et pääs hyvään kotiin! Mie olin alkukesästä Aapoon yhteyessä, ja tuumasin et toivottavasti tän joku muu ostaa, ku muute mie oisin joutunu heltymää ja ostaa "Rescue-Mersun"
Imatralla on joutilaana eli ostettavissa 1972 W114 230.6. valkoinen manuaali. Kolmannella omistajalla ollu reilu 20v ja edellìsellä yli 25v Itävallassa. Toki MR ja orkkis, ei koskaan hitsattu jne. Kymppiä huutelee siitä.
mikhali kirjoitti: ↑Pe 02.09.2022 13:43
Auto oli meillä 1970-1999, hienoa nähdä sen jatkavan taivaltaan edelleen. Onnittelut uudelle omistajalle.
Timo
Kiitos! Jos teiltä löytyy tarinaa ja kuvia Mersusta niin kerro/lähetä ihmeessä! Auton mukana tuli yksi kopio kuvasta jossa teidän perhe poseeraa Mercedeksen äärellä lähellä DDR rajaa