Mun mielestä tossa W115 tiiselissä oli 175 R 14.
Urheilumalleihin siis asennettu leveämpi rengastus, eihän taksikuskit kaahaa

No en minä itseäni entisöijäksi sanan varsinaisessa mielessä laskePetteri Kivimäki kirjoitti:Taidat olla kyllä riuskimpia entisöijiä mitä tältä forumilta löytyy. Sillä aikaa kun sinä olet saanut auton laitettua niin minä en ole saanut otettua kuvaa ylimääräisestä valkoisesta ratista, kromiosista enkä työkalusarjasta..karra kirjoitti:Auto ei ole vielä valmis, pikku puutteita on mitä ei museoinnissakaan todettu. Katsotaan nyt sitten![]()
Ihan samaa mietin itsekkin eilen kun kävelin Orimattilan Rompetorin harrasteparkissa. Parissa W108:ssa oli juuri kapealla valkosivulla olevat 205/75 R 14 -kokoiset renkaat alla. Hyvin sopii vielä noihin "vanhalla maskilla" oleviin... ja pystärihän on vielä tavallaan korkealla maskilla, vaikka valot ovatkin jo kulmikkaat. Mutta, mitenhän tuo valkosivu istuu Fuchs-vanteen kanssa; noissa eilen bongatuissa oli orkkispölärit kuten siihen aikakauteen kuuluukinMesedesi kirjoitti:Tuohon rengasasiaan vielä kommentoisin, että Cooperilla on 205/75/14" kokoluokassa myös valkosivurengasta, joka on käytössä osoittautunut mainioksi renkaaksi.
Itse laittaisin sellaiset tuohon autoon, se vielä on valkosivurengaskauden autoja. (Mikä sanahirviö valkosivurengas...nojoo)
Imatralla on yhellä kaverilla w123: ssa 15" barokeilla noi Cooperit ja näyttää aika hyvältä. Ei oo näemmä yhtään kuvaa tosta autosta itelläkarra kirjoitti: Parissa W108:ssa oli juuri kapealla valkosivulla olevat 205/75 R 14 -kokoiset renkaat alla.
Mutta, mitenhän tuo valkosivu istuu Fuchs-vanteen kanssa; noissa eilen bongatuissa oli orkkispölärit kuten siihen aikakauteen kuuluukin![]()
Kuvia otan kun saan pestyä auton. Missähän vaiheesssa uskaltaa pestä, runsaalla vedellä tietysti ja vaikka pehmeällä sienellätyko h kirjoitti: Ja laita ne kapeet valkosivut.Ne parhaiten sopii.
Laita myös kuvaa listoista miltä näyttää kun on uuden karhiat listat kontin reunassa![]()
Itsellä oli 80-luvun puolivälissä juuri ne uudet Nokia Rollsteritjaskaj kirjoitti:kyllähän se on paljon fiksumman näköinen ilman valkosivuja, ainakin näin omasta mielestä. Tuo kuvio on muuten aika saman näköinen kun omani Nokian rollstereissa vuodelta kivi ja vasara.
Jos omaat "kovat" renkaat mikä ettei , mutta vyörenkaisiin ei sitten missään nimessä, syö meinan renkaan puhki sivusta. Kokemusta on.Aapo.T kirjoitti:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/14-White ... enameZWDVW
Tosta valkosivut kaikkiin renkaisiin
Hankook RF 08 on tarjolla myös Nordendäck.se :llä; hintaan 64 euroa kappale plus 9 euroa lähetyskuluja per rengas.karra kirjoitti: Sain tarjouksen Rengasonlinesta: Hankook RF 08 kokoa 205/75 R 14, kotiin toimitettuna 93 euroa kappale.
Vaihdoin tänään hanan ja se uusi pahalainen vuotaa aika reippaasti...no ties kuinka kauan on maannut jossain "pussihousun" laatikon pohjallakarra kirjoitti: Orimattilan Rompetorilla sain ostettua aamusesta lämppärin vesihanan sekä pissapojan pumppupalkeen. Oma hana takkuilee apparin puolelta ja saan pissapojan kohta palautetta orkkikseksi.
http://i194.photobucket.com/albums/z171 ... 170177.jpg