Mikä helvetti siinä on, että kaikki hommat pitää ensin kusta sukkaan ja sitten vasta tajuaa, että voishan tämän tehdä oikeinkin???
Minä s@%&ta*@n kusipää olen tyrinyt tuon hiontahomman tähän saakka ihan täysin! Olen tähän päivään saakka hionut sillai vanteen linjojen mukaisesti. Olisko ollu permanto vieköön järkevämpää hioa pyörivällä liikkeellä, mitä? No v***u olis joo, vähän!
Eikö sitä muka jo ala-asteella opetettu, että hio aina pyörivällä liikkeellä, kun mahdollista?
Näinä hetkinä tulee väkisinkin mieleen kysymys, että oliko Adolf Hitler sittenkin oikeassa siinä asiassa, että ihan kaikilla ei ole oikeutta elää ja olla olemassa...? Onneksi Suomessa ei ole lakia, joka oikeuttaisi armomurhat liian tyhmille, minut olisi jo kauan sitten teloitettu

Arvatkaa kivestääkö, kun huomaa tehneensä tuntikausia TÄYSIN turhaa työtä? Jos tuo kesärengaskeli ei olis noinkin lähellä, niin tekisin koko homman täysin uudelleen, ihan vaan itseäni rangaistakseni!
Terveiset nimimerkiltä perkele...
PS. Anteeksi rumat sanat. Nyt on vaan semmoinen olo, että jos olisin vähänkään enemmän masennukseen taipuvainen ihminen, niin otille olis asiaa.