Arvostelen autosi

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12765
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

kerros laku miten se sitten eroaa, rivien välistä voi kyllä lukea ettet ole itse ajanut ko. rengastuksella olevaa autoa jos meinaat että on jotenkin erilainen hallita tai mitä sitten ikinä luuletkin :roll:
Avatar
Lakulaku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Ke 09.04.2008 08:10
Paikkakunta: Costa del Sol
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lakulaku »

epk kirjoitti:kerros laku miten se sitten eroaa, rivien välistä voi kyllä lukea ettet ole itse ajanut ko. rengastuksella olevaa autoa jos meinaat että on jotenkin erilainen hallita tai mitä sitten ikinä luuletkin :roll:
Joo, se on paljonkin erilainen.

Ihan peruskoulutietoa on se, että vanne tukee rengasta sivua pitkin, joka toimii myös joustona ajettaessa. Kun tukea ei ole ja jousto puuttu homma ei ole oikein. Rengasvalmistajalla on varmasti melkoisesti erilainen kuva ko. renkaalle tarkoitetusta vanteesta. Tiedätkö sinä enemmän kuin he sitä en osaa sanoa, mutta epäilen.

Kun jousto puuttuu driftari saa sen tietenkin helpommin luisuun ja toisaalta jäykkä rakenne myös lopettaa luistot pehmeämmin. Tosin kokonaispito on tietenkin hieman pienempi äärirajalla, mutta sehän on nimenomaan tarkoituskin. En vaan ikimaailmassa ajaisi tuollaista kadulla.

Ja väärin, aina mennessäni radalle laitan lisää paineita parantamaan tukea ja tasapainottamaan renkaan käytöstä. Se vaikuttaa paljonkin auton käytökseen. Kokemusta kyllä on jo 80-luvulta lähtien. Kiihdytyskalustolla toimittiin taas toisinpäin, ja sekin vaikuttaa melkoisesti. Jos itse et huomaa eroja niin se on taas toinen juttu sekin.

Ulkonäkö on sitten se makuasia.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12765
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

sitä vähän aattelinkin että teoreettisesti varmasti hullut erot, normi ajelussa ei mitään eroa onko samalla renkaalla 8 vai 8.5" tai vaikka kympin vanteella 225 taikka 265 , sanot mitä sanot :) mitä paineisiin tulee, ei se tarvii mitään tupla paineita että pysyis vanteella.
Avatar
araC280
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 188
Liittynyt: Ke 11.03.2009 18:57
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja araC280 »

AuTomaatti kirjoitti:
Ei itseasiassa huvita... lauantai aamu ja väsyttää. Lisäksi kaljatkin loppu. Enemmän tekis mieli arvostella vaikka toi traktori taustalta, kun tää perus prisman parkkipaikan täyte. Elegance toi oli ehkä vuonna 1996... Muutama vuosi vielä ja saat tosta hyvän peltoauton. Lisäksi tossa ulkovalossa talon seinässä ei näyttäs olevan liiketunnistinta, joten kuka vaan rosvo voi tulla viemään tämän arvoauton pihasta ihan huomaamatta (jos saa käyntiin).
Kiitän arvostelusta.Pitää korjailla viat että rosvot saa pöllittyä auton pihasta :lol: :lol: :lol:
Mercedes benz C280 vm1996 elegance
Avatar
Lakulaku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Ke 09.04.2008 08:10
Paikkakunta: Costa del Sol
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lakulaku »

epk kirjoitti:sitä vähän aattelinkin että teoreettisesti varmasti hullut erot, normi ajelussa ei mitään eroa onko samalla renkaalla 8 vai 8.5" tai vaikka kympin vanteella 225 taikka 265 , sanot mitä sanot :) mitä paineisiin tulee, ei se tarvii mitään tupla paineita että pysyis vanteella.
Viimeksi kun ajelin yhdellä Skylinella (700hv) niin sitä kehuttiin että on ihan sairaan hyvä alusta ja pysyy tiessä kun tauti. Sanon mitä sanon. No, sanonpa vaan, että ajossa se meinasi urista heittäytyä katolleen ja pyöreää mutkaa oli ihan mahdoton ajaa. Ahvenistolla 1.35 ja vetelen omalla perheautollani varmaan melkein samat (sillä en ole kokeillut). Sanonpa vaan. Mutta jos laitan alle 20" vanteet 10" renkailla niin 100% varmasti se vaikuttaa ja minä huomaan sen. Tuo Skyline-kuski tuskin huomaisi vaikka ei olisi renkaita ollenkaan.

Samat kuolemattomat tarinat ovat ne kotiviritykset, joissa 200hv:stä on tullut 300hv, mutta just nyt vähän pätkii, ja tehopenkissä on 150hv jäljellä.

Eli pysyn kannassani rengasvalmistajan kanssa. Renkaan kylki on suunniteltu tuettavaksi (varsinkin mutkassa) ja jos sitä ei ole homma on huonosti.

Tästä on hyvä jatkaa muualle. Olemme vaan eri mieltä ja sillä sipuli.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12765
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Lakulaku kirjoitti:
epk kirjoitti:sitä vähän aattelinkin että teoreettisesti varmasti hullut erot, normi ajelussa ei mitään eroa onko samalla renkaalla 8 vai 8.5" tai vaikka kympin vanteella 225 taikka 265 , sanot mitä sanot :) mitä paineisiin tulee, ei se tarvii mitään tupla paineita että pysyis vanteella.
Viimeksi kun ajelin yhdellä Skylinella (700hv) niin sitä kehuttiin että on ihan sairaan hyvä alusta ja pysyy tiessä kun tauti. Sanon mitä sanon. No, sanonpa vaan, että ajossa se meinasi urista heittäytyä katolleen ja pyöreää mutkaa oli ihan mahdoton ajaa. Ahvenistolla 1.35 ja vetelen omalla perheautollani varmaan melkein samat (sillä en ole kokeillut). Sanonpa vaan. Mutta jos laitan alle 20" vanteet 10" renkailla niin 100% varmasti se vaikuttaa ja minä huomaan sen. Tuo Skyline-kuski tuskin huomaisi vaikka ei olisi renkaita ollenkaan.

Samat kuolemattomat tarinat ovat ne kotiviritykset, joissa 200hv:stä on tullut 300hv, mutta just nyt vähän pätkii, ja tehopenkissä on 150hv jäljellä.

Eli pysyn kannassani rengasvalmistajan kanssa. Renkaan kylki on suunniteltu tuettavaksi (varsinkin mutkassa) ja jos sitä ei ole homma on huonosti.

Tästä on hyvä jatkaa muualle. Olemme vaan eri mieltä ja sillä sipuli.
perus läppähän sulla on menossa, kerrain ajot yhtä huonoa niin sitten voikin yleistää kaikki loput, kiitos ja kuitti :wink:
Jombe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 262
Liittynyt: Ke 02.07.2008 12:44
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Lakulaku kirjoitti: ...Kun jousto puuttuu driftari saa sen tietenkin helpommin luisuun ja toisaalta jäykkä rakenne myös lopettaa luistot pehmeämmin. Tosin kokonaispito on tietenkin hieman pienempi äärirajalla, mutta sehän on nimenomaan tarkoituskin.
Kuten kaikessa moottoriurheilussa, myös driftaamisessa haetaan mahdollisimman suurta pitoa, että saadaan mahdollisimman suuret nopeudet ja savumäärät mutkassa, ja näin ajamisesta näyttävämmän näköistä. Ymmärsinkö jotenkin viestisi väärin vai mitä oikein tarkoitat?
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

Jombe kirjoitti:
Lakulaku kirjoitti: ...Kun jousto puuttuu driftari saa sen tietenkin helpommin luisuun ja toisaalta jäykkä rakenne myös lopettaa luistot pehmeämmin. Tosin kokonaispito on tietenkin hieman pienempi äärirajalla, mutta sehän on nimenomaan tarkoituskin.
Kuten kaikessa moottoriurheilussa, myös driftaamisessa haetaan mahdollisimman suurta pitoa, että saadaan mahdollisimman suuret nopeudet ja savumäärät mutkassa, ja näin ajamisesta näyttävämmän näköistä. Ymmärsinkö jotenkin viestisi väärin vai mitä oikein tarkoitat?
Mun on pakko kommentoida tätä, kun niin mukava aihe 8) Driftaamisesta todettava ihan alkuun, että GTI magazinen tilaus loppui kun ne alkoi rakentamaan jotain riisikuppia kyseiseen tarkoitukseen. Silloin tajusin että tää lehti on lapsille tarkoitettua sontaa. No tajusin ehkä aikaisemminkin, mutta sillon mulle riitti...

Kuka hel**tin paisti ton driftauksenkin on keksinyt? Siis voiko turhempaa hommaa olla. Yhtä hienoa olis heitellä palavia 20 eurosia kalliolta alas. Siittäkin tulis savua ja lieskoja. No perkule mutta kai se niin on, että kun on ihmisiä jotka osaa ajaa ja ihmisiä jotka ei osaa, niin niitä ajotaidottomia alkaa vit**tamaan, se kun takaveto luuska lähtee aina käsistä. Tästä varmaan joku ajataidoton on saanut idean, että pitää keksiä joku tämmönen juttu missä paskin ajaja on paras, niin ei aina olis säälittävin jokaisessa ajojutussa. Mikäli kunnon drifting kiinnostaa, niin kyhätkää bambulautta ja menkää driftaamaan sillä keskelle atlantia atria lippis päässä. Siinä kun muutaman viikon driftaatte, niin luulis riittävän 8)

Tää nyt ei alkujaan ollut drifting ketju ja leppoisasta mielipiteestäni johtuen tästä saadaan tänne varmaan loputon riita aikaan, mutta mä nyt päätin arvostella auton sijasta driftauksen tällä kertaa :lol:
Jombe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 262
Liittynyt: Ke 02.07.2008 12:44
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Jep, typerämpää lajia saa hakea.
Avatar
Lakulaku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Ke 09.04.2008 08:10
Paikkakunta: Costa del Sol
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lakulaku »

Jombe kirjoitti:Kuten kaikessa moottoriurheilussa, myös driftaamisessa haetaan mahdollisimman suurta pitoa, että saadaan mahdollisimman suuret nopeudet ja savumäärät mutkassa, ja näin ajamisesta näyttävämmän näköistä. Ymmärsinkö jotenkin viestisi väärin vai mitä oikein tarkoitat?
Varmasti ymmärsit jotain muutakin väärin, mutta driftaamisessa haetaan mahdollisimman pitkiä ja näyttäviä luistoja, jolloin suuresta pidosta on haittaa nopeuden kasvaessa liikaa.

Onko se sitten hauskaa vai ei on toinen juttu, kuten sekin onko vanteella oleva liian kapea rengas hyvän näköinen vai ei.
Avatar
Lakulaku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Ke 09.04.2008 08:10
Paikkakunta: Costa del Sol
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lakulaku »

epk kirjoitti:perus läppähän sulla on menossa, kerrain ajot yhtä huonoa niin sitten voikin yleistää kaikki loput, kiitos ja kuitti :wink:
No vähän sitähän tää oli, että toisten mielestä nastarenkaat pitää asfalttiradalla paremmin kuin kesärenkaat. Joidenkin mielestä F1 on autourheilun kuninkuusluokka, mutta mun mielestä taas ei. Joku tykkää että pitää olla ilmajouset ja joku taas ottaa jouset veks että tietää missä tie kulkee. Nii, ja joku pitää sitä parempana, että renkaasta otetaan joustot ja tuet veks. Jokaiselle jotakin, mutta ihan sama mitä sanot niin radalla sen toimivuus mitataan jos sillä mitään merkitystä on. Jos olisi, niin kaikilla olisi radalla hassut pyörät alla. Mutta kun se ei pidä enää.
Jombe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 262
Liittynyt: Ke 02.07.2008 12:44
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Lakulaku kirjoitti:
Jombe kirjoitti:Kuten kaikessa moottoriurheilussa, myös driftaamisessa haetaan mahdollisimman suurta pitoa, että saadaan mahdollisimman suuret nopeudet ja savumäärät mutkassa, ja näin ajamisesta näyttävämmän näköistä. Ymmärsinkö jotenkin viestisi väärin vai mitä oikein tarkoitat?
Varmasti ymmärsit jotain muutakin väärin, mutta driftaamisessa haetaan mahdollisimman pitkiä ja näyttäviä luistoja, jolloin suuresta pidosta on haittaa nopeuden kasvaessa liikaa.
Heh, heh. Miksi niissä driftingautoissa ei sitten käytetä mahdollisimman kaposia renkaita, jos suurta pitoa ei haeta?
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12765
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Lakulaku kirjoitti:
epk kirjoitti:perus läppähän sulla on menossa, kerrain ajot yhtä huonoa niin sitten voikin yleistää kaikki loput, kiitos ja kuitti :wink:
No vähän sitähän tää oli, että toisten mielestä nastarenkaat pitää asfalttiradalla paremmin kuin kesärenkaat. Joidenkin mielestä F1 on autourheilun kuninkuusluokka, mutta mun mielestä taas ei. Joku tykkää että pitää olla ilmajouset ja joku taas ottaa jouset veks että tietää missä tie kulkee. Nii, ja joku pitää sitä parempana, että renkaasta otetaan joustot ja tuet veks. Jokaiselle jotakin, mutta ihan sama mitä sanot niin radalla sen toimivuus mitataan jos sillä mitään merkitystä on. Jos olisi, niin kaikilla olisi radalla hassut pyörät alla. Mutta kun se ei pidä enää.
no eikös alunperin ollut kyse katuautosta ja siinä olevasta rengastuksesta, sitä itse kommentoisin ainakin. Annetaan topikin jatkua tomaatin kommenteilla...
Avatar
Lakulaku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Ke 09.04.2008 08:10
Paikkakunta: Costa del Sol
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lakulaku »

Jombe kirjoitti:Heh, heh. Miksi niissä driftingautoissa ei sitten käytetä mahdollisimman kaposia renkaita, jos suurta pitoa ei haeta?
Siellä ajetaan myös aikaa. Kyse on tasapainoilusta. Seuraavaksi varmaan kysyt mikseivät aja nelivedolla...
Avatar
Syprus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 463
Liittynyt: La 07.07.2007 23:49
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Syprus »

pakko puuttua, kyllä driftingissä haetaan myös hyvää pitoa... elkää hyvät ihmiset vetäkö tätä offtopiccia täällä vaan tehkää vaikka oma topic "millaset kumit drifting autoon kuuluu"
Kuva
MB C 320 cdi Sport edition 2005 +200kw,+600nm(diesel power)
Jombe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 262
Liittynyt: Ke 02.07.2008 12:44
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Lakulaku kirjoitti:
Jombe kirjoitti:Heh, heh. Miksi niissä driftingautoissa ei sitten käytetä mahdollisimman kaposia renkaita, jos suurta pitoa ei haeta?
Siellä ajetaan myös aikaa. Kyse on tasapainoilusta. Seuraavaksi varmaan kysyt mikseivät aja nelivedolla...
Kisoissa ei kyllä mitään aikoja kellotella, että näin... Loppu tän threadin pilaaminen mun osaltani. :oops:
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4637
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Tämä EI ole driftaustopic!

Alan kohta vaatimaan rahoja takaisin. Itse maestro ei anna autoarvioita, kun täällä vain muuta höpötetään. Ei saa mestaria häiritä! ;)
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

Saul kirjoitti:Tämä EI ole driftaustopic!

Alan kohta vaatimaan rahoja takaisin. Itse maestro ei anna autoarvioita, kun täällä vain muuta höpötetään. Ei saa mestaria häiritä! ;)
Joo voisin kannattaa omaa topic:ia tälle tunteita herättävälle keskustelulle. Ei olis pitänyt sanoa aiheesta mitään :) No pitää koittaa raapustaa teille taas luettavaa. Nyt joutuu ensin puskemaan vähän muita hommia kyl :?
Avatar
Lakulaku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 133
Liittynyt: Ke 09.04.2008 08:10
Paikkakunta: Costa del Sol
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lakulaku »

Jombe kirjoitti:Kisoissa ei kyllä mitään aikoja kellotella, että näin... Loppu tän threadin pilaaminen mun osaltani. :oops:
Ei kellolla, mutta nopeudella on merkitystä. Kahdesta samasta siis nopeampi (nopeus on aika/matka-suure) voittaa.

Mitä taas thredin arvosteluun tulee niin varsinaisena piikkinä perseessä tuntuu olevan tuo alkuperäinen leveysasia vanne vs. rengas. Tyypillisesti tuning on rajuimmillaan sitä, ettei autolla voi ajaa enää ollenkaan. Kisoissa (=teknisesstä toimivuudessa) tällaista rengastusta ei taas näe koskaan. Koskeeko mahdollisesti tuleva kommentti/arvostelu siis yhtä autoa vai koko tuningin sisäistä elämää jätän toki johtajalle itselleen.

ps, joo sori kaikille että keskustelu lipesi, mutta niinhän se parhaimmillaan tekeekin, baarissa...
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

dealer kirjoitti:Tässä lisää arvosteltavaa.
Tuningia autossa ei suuremmin ole mutta pakkohan tähän topikkiin on jotain laittaa :lol:

[ http://www.mese.fi/forum/userpix/5_Lang_016_1.jpg ]
Sweet nyt ehtii taas arvostellakin välillä :D Tästä näkisi mielellään lisäkuviakin, kun molemmat ovat samasta suunnasta otettuja. Alemmassa kuvassa on ilmeisesti alkuperäiset vanteet alla ja ne kieltämättä näyttävät hyville vain museossa. Selkein moitteen aihe pistää kuitenkin silmiin etupuskurin tuntumassa. Tuossa on kivikauden aikainen moottorin lämppärin pistoke mallia ISO ja ruma. Tätä yksityiskohtaa ei ole edes koitettu piilotella :shock:. Autoa voi tosiaan hyvällä syyllä kutsua johtotähdeksi. Muutenkin koko lämppäri on aivan turha, koska ei tuo lähde kuitenkaan käyntiin talvella. Talvesta puheen ollen tuosta auton pitkästä mallista tulee mieleen entisajan tiekarhut, joita ei pahemmin nykyisin näy. Ilman ohjaimet etuikkunoissa taas ovat selvä merkki siittä, että myönnät auton aerodynamiikan olevan täysin pielessä. Takaikkunoiden tummennuskin on aloitettu lupaavasti jollain kalastusseuran tarralla. Vielä kun kiertelen muutamat maatalousmessut ja tupperware kekkerit, niin ikkunat on tarrattu umpeen ensikesäksi. Roiskeläpät renkaiden takana ovat turhat, koska tarpeellisempi olisi laittaa vain yksi iso roiskeläppä auton taakse. Sen verran tuosta kuitenkin ajaessa tippuu öljyä ja muttereita, että pari vesipisaraa renkaista ei ole suurin ongelma takana ajavalle. Vanteiden uudistus on sentään askel parempaan päin, mutta eivät ehkä vielä ihan täydellinen valinta limousine henkeen. Positiivisena seikkana kuitenkin sanottakoon, että koska auto on pidennetty malli on sen romuraudan arvokin suurempi perusmalliin nähden. Aktiivisen vahauksen ja pesun sijasta suosittelisinkin suolavesihuuhteluita korille, jotta se saataisiin vastaamaan paremmin ikäisensä auton yleisilmettä.
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4637
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Nyt kun aloin uhittelemaan, niin tuli täysin hiljaista (eihän se nyt ollut tarkoitus, kunhan ei vain siitä driftauksesta kolmea sivua jauheta tässä topicissa), mutta palasipa sentään tuomarismies taas aktiivitilaan. :)
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18048
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jihhuuu !!! Päivä on pelastettu, ehdin jo pelätä että AuTuomari on unohtanut autoni tyystin :D
Tästä näkisi mielellään lisäkuviakin
Kuva
Kalastusseuran tarra :mrgreen: :
Kuva
Sen verran tuosta kuitenkin ajaessa tippuu öljyä ja muttereita, että pari vesipisaraa renkaista ei ole suurin ongelma takana ajavalle.
Oisko jos laittasin jonkulaisen kaukalon takapuskurin alle vaikka katistkaverkosta niin jäis ainaki suurimmat ajossa varisevat tukivarret ja kiertokanget siihen eikä ois vaaraks takana tulijoille ? :( Alako ihtiäki huolestuttaan muitten terveys :(
koska auto on pidennetty malli on sen romuraudan arvokin suurempi perusmalliin nähden
No ei siitäkään suurempaa lohtua oo, painoero on vaan 180 kiloo ja romurauan arvo on pohojalukemisa.

Lämmitysroikan pistokkeesta ollaan vahvasti samaa mieltä, mutta en osannut ajatella niin maanläheisesti että sen takia voi sanoa auton olevan johtotähti ... :lol:

Kiitos !
wiimax.fi
Avatar
Sampo N.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 287
Liittynyt: Ke 01.10.2003 11:57
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Kalastusseuran tarra... :D
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

Kinnunen kirjoitti:Annahan vilpittömät kommentit tästäki:

[ http://img232.imageshack.us/img232/3750/1213p.jpg ]
Perhana näitä romuja alkaa olla tässä ketjussa esillä enemmän, kun paalaamon pihassa. Piti tässä ihan mesellä ajalu tunnelmaan päästäkseni katsella VHS nauhoilta kaikki kaudet Dallasia ja Dynastiaa. Siellä kun Bobbyt ja JR:ät ajelee isoilla mersuilla, niin tunnelma on hyvä 8) Vielä kun oheen ottaa dallas pullaa ja kahvia, niin ei paremmasta väliä. Valitettavasti näissä kyllä ajeltiin vielä hieman kuvan yksilöä vanhemmilla malleilla, mutta uskoisin että muutama miljoona katsojaa olisi saatu puristettua lisää, jos ajokkina olisi ollut kuvan auto 8) Sen verran tälläkin kapistuksella on ikää, että noissa lisävaloissa/sumareissa on ollut vielä vallalla käsitys siittä, että suuri on kaunista. Mersun merkin sutiminen mustaksi lateksilla on vähän latistava. Kaipaisin hieman enemmän kromin kiiltoa, jotta köyhien silmiä häikäisee kun ajelee aurinkoisella säällä 8) Myös pienestä vanteiden päivityksestä voisi saada apuja tähän ongelmaan. Karstanpoistoaukot takana ovat ihan sopuisat vaikka epäselväksi jää onko toisessa laidassa samanlaiset (?) Tuo 500 SEC on siinämielessä komea teksti, että suosittelen sitä rekisterikilpeen ja voit käyttää tuota myös nimenäsi tulevalla rap artistin urallasi, koska se on paljon katu-uskottavampi kuin joku säälittävä 50 Cent.
Avatar
kaijan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1149
Liittynyt: To 15.02.2007 18:12
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja kaijan »

Arvosteleppa tuo kun kerkiät...

Kuva

Kuva
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84

Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Kinnunen
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1060
Liittynyt: Ti 25.03.2003 17:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kinnunen »

AuTomaatti kirjoitti: Karstanpoistoaukot takana ovat ihan sopuisat vaikka epäselväksi jää onko toisessa laidassa samanlaiset (?)
Kyllä on..
AuTomaatti kirjoitti: Tuo 500 SEC on siinämielessä komea teksti, että suosittelen sitä rekisterikilpeen ja voit käyttää tuota myös nimenäsi tulevalla rap artistin urallasi, koska se on paljon katu-uskottavampi kuin joku säälittävä 50 Cent.
Ai tähän malliin: 8)

Kuva
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

^ no huhhuh, sierraa ja eskorttia mersumiehen seinällä ;|
Kinnunen
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1060
Liittynyt: Ti 25.03.2003 17:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kinnunen »

nj^ kirjoitti:^ no huhhuh, sierraa ja eskorttia mersumiehen seinällä ;|
Onneksi ei näy kuvassa kämpän takaseinä, siellä iso Ford Motorsportti -lippu :oops: :roll:
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

Kinnunen kirjoitti:
AuTomaatti kirjoitti: Tuo 500 SEC on siinämielessä komea teksti, että suosittelen sitä rekisterikilpeen ja voit käyttää tuota myös nimenäsi tulevalla rap artistin urallasi, koska se on paljon katu-uskottavampi kuin joku säälittävä 50 Cent.
Ai tähän malliin: 8)
Juurikin noin. Aavistin heti että olet musiikki miehiä, mutta en kyllä heti tunnista mikä puhallinsoitin kuvassa on kyseessä :roll:
AuTomaatti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 75
Liittynyt: Ke 05.08.2009 14:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: ..

Viesti Kirjoittaja AuTomaatti »

leppä kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=fjKu-QX2V44

tuolla ois 500 €uron katiskasta kuvia, no muutama tonni meni remontissa hukkaan
No eihän tää ihan kärkipään thyyning rassi ole vaikka tossa noi kromipeilit onkin. Peräkoukku on ainakin tommosta seisokki mallia, mutta sama linja jatkuu muutenkin autossa. Sisustaa kun katsoo alkaa tulla merisairaaksi. Vielä kun olis sininen rattikin, niin se olis siinä. Tää on varmaan joku veneilijöille suunnattu malli. Käsin veivattavat ikkunat on plussaa, koska vanhan auton kanssa on tärkeä olla hyvässä fyysisessä kunnossa, kun ei tiedä millon pitää taas olla työntämässä. Suosittelen aamuin illoin 20 kertaa ylös/alas jokaiset ikkunat. Siinä jää Chuck Norrisin actominaiser kuntolaitteet ja muut tv shop vieterit kakkoseksi.
Vastaa Viestiin