w202 c36 rassailua!
Re: w202 c36 rassailua!
mersun vakkari on aika tarkka tosta rengas erosta! joskus 320cdi väyrysestä oli toinen takarengas lyssy niin ei vakkari toiminu kun töihin mentiin veljen kanssa, täytettiin rengas ja alko pelaan taas. ja anopin möhkössä kävi samoin kun olivat rengas liikkeessä laittanut väärän kokoset renkaat taakse ... elikkä laske vaikka tuola mansenauto.fi sivuilla renkaslaskurilla niin näät renkaitten koko eron..
mb vito 108cdi työjuhta
mb 320 cdi Farmari emännän kauppakassi
mb 190 ex kone 2,5DT möhkäle s2b, nyt 2,9dt möhkäle s2b
Ex MB 210D vapari:D
EX mb 280 pystylamppu
ja vanhempia autoja
ex seat cordoba 1,9 tdi
ex opel omega 3,0l
ex pösö 106 1,1.... :D
mb 320 cdi Farmari emännän kauppakassi
mb 190 ex kone 2,5DT möhkäle s2b, nyt 2,9dt möhkäle s2b
Ex MB 210D vapari:D
EX mb 280 pystylamppu
ja vanhempia autoja
ex seat cordoba 1,9 tdi
ex opel omega 3,0l
ex pösö 106 1,1.... :D
Re: w202 c36 rassailua!
Joo eli edessä mulla on 215/40R18 ja takana on nyt 225/45R18 ja ennen kun pistin uudet takakumit niin oli 225/40R18jonte89 kirjoitti:mersun vakkari on aika tarkka tosta rengas erosta! joskus 320cdi väyrysestä oli toinen takarengas lyssy niin ei vakkari toiminu kun töihin mentiin veljen kanssa, täytettiin rengas ja alko pelaan taas. ja anopin möhkössä kävi samoin kun olivat rengas liikkeessä laittanut väärän kokoset renkaat taakse ... elikkä laske vaikka tuola mansenauto.fi sivuilla renkaslaskurilla niin näät renkaitten koko eron..

Ku olis se kiva et vakkari toimis. Eli noinkin pieni vaikuttaa, onko tähän mitään keinoa millä pystyis "huijaamaa" ilma et pitää vaihtaa renkaat.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Ei taida olla muuta keinoa kun renkaiden vaihto. Noiden renkaiden korkeusero on kuitenkin 15mm.
Re: w202 c36 rassailua!
Niin mutta edellisen kerran vakkari toimi kun takana oli 225/40 eli 5mm matalemmat.7u0mas kirjoitti:Ei taida olla muuta keinoa kun renkaiden vaihto. Noiden renkaiden korkeusero on kuitenkin 15mm.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
No niissä oli sillo vähempi eroa eturenkaisiin. Auto ei tiedä minkälaiset renkaat alla on mutta jos renkaat on kovasti erikokosia nii sen se tietää
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: w202 c36 rassailua!
Nyt on etu vakaajantangon sisemmätkin puslat vaihdettu ja suurempi kolina hävisi, mutta joku siellä vielä pitää ääntä.
Pitänee käyttää kulmien säädössä, että saa tukivarren epäkesko puslat oikeaan asentoon, kun ne on kiristetty väärään asentoon jossain pajalla ja töyssyissä natisee...
Eipä tuo vakaajantangon puslien vaihtokaan mennyt ihan kivuttomasti, meinaan napsahti kierretanko poikki tukivarresta kun kiristelin ulompia puslia paikalleen. Siinä sitten ei auttanut muuta kun miettiä mistä saa hitsi vehkeet siihen hätään ja eipä saanut mistään, hetken miettimisen jälkeen.
Sitten alkoi tuurnalla hakkaaminen ja koitin saada sieltä alapuolelta sitä pyörää "niittiä" pois, että pinnasta tulisi tasainen. Hetken lyömisen jälkeen otin järeämmän työkalun käyttöön, nimittäin paineilmatoimisen talttavasaran ja johan niitti lähti hevon******
sitten porasin 8mm poranterällä reikää hieman suuremmaksi ja päätin pistää pultti, prikka ja mutteri viritelmän sinne, ennenkin on pitänyt
Aluksi prikka oli liian leveä reunoilta ja sitä sitten pöytähiomakoneessa muotoillen neliön muotoiseksi että se mahtuu sinne väliin ja mutteria piti kaventaa, että sekin mahtuu sinne väliin ja lopulta sitten muutaman tunnin pähkäilyn ja uurtamisen jälkeen olikin puslat vaihdettu




Pitänee käyttää kulmien säädössä, että saa tukivarren epäkesko puslat oikeaan asentoon, kun ne on kiristetty väärään asentoon jossain pajalla ja töyssyissä natisee...
Eipä tuo vakaajantangon puslien vaihtokaan mennyt ihan kivuttomasti, meinaan napsahti kierretanko poikki tukivarresta kun kiristelin ulompia puslia paikalleen. Siinä sitten ei auttanut muuta kun miettiä mistä saa hitsi vehkeet siihen hätään ja eipä saanut mistään, hetken miettimisen jälkeen.
Sitten alkoi tuurnalla hakkaaminen ja koitin saada sieltä alapuolelta sitä pyörää "niittiä" pois, että pinnasta tulisi tasainen. Hetken lyömisen jälkeen otin järeämmän työkalun käyttöön, nimittäin paineilmatoimisen talttavasaran ja johan niitti lähti hevon******


Aluksi prikka oli liian leveä reunoilta ja sitä sitten pöytähiomakoneessa muotoillen neliön muotoiseksi että se mahtuu sinne väliin ja mutteria piti kaventaa, että sekin mahtuu sinne väliin ja lopulta sitten muutaman tunnin pähkäilyn ja uurtamisen jälkeen olikin puslat vaihdettu





12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Ittellä kävi kans just tollai yhen tukivarteen prässätyn vakaajan kiinnityspultin kans
. Puslien vaihdon jälkeen jäi itellekki pieni klopina mut käskin oikeen katsurin heiluttaa ja ravistaa ja kääntää ja vääntää mut ei löytäny mistään väljää joten tulin siihen lopputulokseen et toi vakaajan tranko on vaan niin kulunut et siitä ei pelkillä kumien vaihdolla tuu ikinä täysin äänetön.
Nyt olis aika kovat poltteet ruveta talveks kerään osia et olis jotain pikku puuhaa.
Suunnitelmisa olis koittaa rakentaa läppärunkot tohon jos se on millään tavalla mahdollista. Ongelmana vaan on se et en oo missään c36:ssa nähny läppistä. Jos joku tietää asiasta enemmän ni voisko hiukan minua valaista lisää.

Nyt olis aika kovat poltteet ruveta talveks kerään osia et olis jotain pikku puuhaa.
Suunnitelmisa olis koittaa rakentaa läppärunkot tohon jos se on millään tavalla mahdollista. Ongelmana vaan on se et en oo missään c36:ssa nähny läppistä. Jos joku tietää asiasta enemmän ni voisko hiukan minua valaista lisää.
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
On tuo m104 imusarja kyllä sen näköinen että huh huh
Paljokohan tollasesta motista sais irti kunnon imusarjalla, megasquirtilla tai vastaavalla, ehkä nokkien hiomisella ja pakoputkistolla ym tarpeellisilla? Ehkä aika hyvin mutta se on eri asia pysyykö kanget sisällä, melkoisen pitkä isku on koneessa.

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: w202 c36 rassailua!
Juu itte aattelin koittaa laittaa talven aikana ton koneen hengityksen kuntoon(imusarja esim läppis systeemi ja pakosarja+putkisto) ei oo tainnu ketään tehä läppistä ku ei taho oikeen tietoo löytyvän. On myös mielessä käyny et jos oikeen villiks rupeis ni vaihtas moottorinohjauksen ja nokatki 

c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Mahtasko toi toimia turbo autoista tutulla imusarjalla? eli ostas esim. turbobanditenilta imusarjan ja kaasuläpän ku ei taida toi läppärunko systeemi olla kauheen helppo nakki ku tarttis kumminki ilmamäärämittarin jos vakion eculla kokeilis et miten pelittää.
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta satuinpa näkemään tänään 18:20 Tammistossa vaalean sinisen C36 AMGn kukakohan mahtoi olla kyseessä, kun ei hirveän montaa C36sta oo pk-seudulla 

12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Onko tämä joku autovarkaiden tietotoimisto?447za kirjoitti:Ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta satuinpa näkemään tänään 18:20 Tammistossa vaalean sinisen C36 AMGn kukakohan mahtoi olla kyseessä, kun ei hirveän montaa C36sta oo pk-seudulla
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: w202 c36 rassailua!
Ei ole, kuhan jäi vaan mietityttämään kun oli samanlainen auto kun itsellä erivärisenä vaantomant kirjoitti:Onko tämä joku autovarkaiden tietotoimisto?447za kirjoitti:Ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta satuinpa näkemään tänään 18:20 Tammistossa vaalean sinisen C36 AMGn kukakohan mahtoi olla kyseessä, kun ei hirveän montaa C36sta oo pk-seudulla
tomant


Sellasta tuli mieleen kun tänään jäin tutkimaan miksi apukuskin puolelle puhaltaa vaan kuumaa ilmaa vaikka ilmastointi olisi päällä ja kylmällä ja tämäkin vika ilmeni heti raitisilma suodattimen vaihdon jälkeen ???
Ja osaisiko joku sanoa miksi mittariston numerot pimenee kun kääntää ajovalot päälle, kun tuli asennettua tuollainen H4 xenon muutossarja ?
Mutta sitten kun pistää ensin ajovalot päälle ilman että mittaristossa palaa yhtikäs mitään ja sen jälkeen vasta käynnistää niin numerot pysyvät näytössä ? Ja ohjeessa luki että plus piuha kytketään akun plus napaan, tosin kytkin sen laturille tulevaan piuhaan joka tulee akulta (jatkuva +12V)

12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Nyt sitten auto päätti temppuilla oikeen vakavasti.
Lähin työpaikan pihasta ihan normaalisti niin pysähdyin valoihin niin jätti vedon päälle ja auto rupes tärisee niin julmetusti no sitten "ampasin" valoista kaasupohjassa niin tuntu kuin olis lähteny 2-vaihteella liikkeelle ja olo oli kuin 200D:ssä
no sitten vaan pysäkille ihmettelemään niin N-vaihteella kierrättelin ja pörisee omituisesti 1000 - 2700 rpm välillä kun painaa kaasua äkillisesti röpöttää putkessa, jota ei ole ennen tehnyt.
Ja kun kiihdyttää motarille tai esim kehä tielle niin lähtee vaan vääntämään eikä lähde silleen rivakasti
ja kickdownitkin kun vetäsee niin ei laatikko ei tiedä mitä pitäisi tehdä :S
Tuo röpötys voisi johtua siitä että puola(t) on tulleet tiensä päähän, mutta tuo että jättää vedon päälle ja lähtee isolla vaihteella johtuu kyllä jostain muusta
Apuja ????
Lähin työpaikan pihasta ihan normaalisti niin pysähdyin valoihin niin jätti vedon päälle ja auto rupes tärisee niin julmetusti no sitten "ampasin" valoista kaasupohjassa niin tuntu kuin olis lähteny 2-vaihteella liikkeelle ja olo oli kuin 200D:ssä

Ja kun kiihdyttää motarille tai esim kehä tielle niin lähtee vaan vääntämään eikä lähde silleen rivakasti

Tuo röpötys voisi johtua siitä että puola(t) on tulleet tiensä päähän, mutta tuo että jättää vedon päälle ja lähtee isolla vaihteella johtuu kyllä jostain muusta

Apuja ????
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Tollain äkkiseltään kuulostas siltä et kaasuläpässä on jotain pikku häikkää. Ootko havainnu lievää humppailua tyhjäkäynnillä(kierrokset nousee ja laskee eikä oikein osaa päättää mikä olis sopiva tyhjäkäynti)?
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Kyllä, mutta olen vain ajatellut että kuuluu asiaan "lievä" etsiminen välilläjönni kirjoitti:Tollain äkkiseltään kuulostas siltä et kaasuläpässä on jotain pikku häikkää. Ootko havainnu lievää humppailua tyhjäkäynnillä(kierrokset nousee ja laskee eikä oikein osaa päättää mikä olis sopiva tyhjäkäynti)?
yleensä tekee tuota pitkän ajon jälkeen, että humppailee.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Luulisin et sulla on samaa vikaa ku mullaki oli. Eli se hiilipinta mistä kaasiläppä antaa tiedon et missä asennossa on ni on niin kulunut et aiheuttaa juurikin tuommosta häikkää. Ite oon kaasuläpän ottanu pariin kertaan pois, purkanu ja putsannu ja sit hiukan vääntäny sitä osaa mikä kulkee siinä hiilipinnalla ni sit on ruvennu toimiin ja aikas hyvin on tän kesän toiminukki.
Vähän vaikee selittää tota kaasuläppä juttua mut toivottavasti tajusit mitä tarkotin.
Vähän vaikee selittää tota kaasuläppä juttua mut toivottavasti tajusit mitä tarkotin.
c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Mistäköhän sit taas johtuu tuo että jättää vedon päälle laatikossa ? Ja öljytkin ja suodatin vaihdettu 7 tkm sitten ja ei vuoda, tosin tänään ajattelin tsekata öljy tason..jönni kirjoitti:Luulisin et sulla on samaa vikaa ku mullaki oli. Eli se hiilipinta mistä kaasiläppä antaa tiedon et missä asennossa on ni on niin kulunut et aiheuttaa juurikin tuommosta häikkää. Ite oon kaasuläpän ottanu pariin kertaan pois, purkanu ja putsannu ja sit hiukan vääntäny sitä osaa mikä kulkee siinä hiilipinnalla ni sit on ruvennu toimiin ja aikas hyvin on tän kesän toiminukki.
Vähän vaikee selittää tota kaasuläppä juttua mut toivottavasti tajusit mitä tarkotin.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Itellä oli se kaasuläppä senverran sekasin et se et mullaki jäi veto välillä päälle ni korjaantu sillä ku vaihdoin murusina olevat kaasuläpän johdot(kaikki
) uusiin ja samalla putsasin läpän sisäpuolelta ja väänsin sitä kontaktisysteemiä. Eli mulla oli johdoista kuoret murentunu(siitä isosta liittimestä sinne kaasuläpän sisälle asti).

c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Eiks suomenmaalla oo kettään modifioinu tota mersun imusarjaa? carlsson c37 oli aika hyvän näkönen imusarja ja jostain olin lukevinani et siinä oltais hiukan apinoitu bemarin imusarjaa. Lisä tieto kelpais mut toi englanti ei taitu sillai et saisin kaikista asioista 100% selvyyden
eikä noita muokattuja imusarjoja paljo näytä olevan jos ei lasketa turbotus touhuja mukaan.

c36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Eilen tuli käytyä piuhan päässä ja antoi tälläsen vikakoodin: 107 Kosketuskulma säätö ääriasennossa sytytyspääte asteen -
Eli joku maadotus katkos ??
Pitänee tutkia puolille menevät johdot.
Eli joku maadotus katkos ??
Pitänee tutkia puolille menevät johdot.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
tänään tuli mittailtua puolan johdot ja puolille tulevat johdot ja samalla tarkistetua niiden kunto.
tälläsiä lukemia sain 2 syl.npuolalle tulevat johdot 1 ohmi 4 syl. puola 0,7 ohmia 6 syl. puola 0,6 ohmia.
sitten mittasin samalla puolista/ johdoista paljonko vastusta 2 syl. puola tulpalle 10,36 kilo ohmia ja 4syl. puola tulpalle 10,58 kilo ohmia 6 syl. puola tulpalle 10,58 kilo ohmia.
tälläsiä lukemia sain 2 syl.npuolalle tulevat johdot 1 ohmi 4 syl. puola 0,7 ohmia 6 syl. puola 0,6 ohmia.
sitten mittasin samalla puolista/ johdoista paljonko vastusta 2 syl. puola tulpalle 10,36 kilo ohmia ja 4syl. puola tulpalle 10,58 kilo ohmia 6 syl. puola tulpalle 10,58 kilo ohmia.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Kohta pitäis lähtee tappelemaan kaasuläppä irti, saa nähdä lähteekö helposti irti. Jos ja kun se on saatu pöydälle niin pustailemaan ja tutkimaan mitä sieltä sisältä löytyy. Toivottavasti saan tän vuorokauden puolella kasaan ja takas autoon kiinni että pääsee kotiinkin takas. pidetään peukkuja 

12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Nyt tuli putsailtua tuota kaasuläppää ja nyt se sitten on mennyt lie johonkin vikatilaan sillä ei ota kierroksia kuin 1500 rpm ja tyhjäkäyntikin on 1000rpm eli hieman korkea.
Kaasuläpän johtosarja oli sisältä hieman rapeahko joten tilasin Veholta uuden hintaan 96 € ja varaosanumero Kaasuläpän johtosarjalle on 113 150 0028
Sitä odotellessa koitan ihmetellä vielä tuota laitosta. Boschin testerikin antoi 3 vikakoodia: 21 Kaasuläpän säädin ilman virtaa, D3 Poltton. suihkutuksen turvakatkaisu aktivoitu, D7 Kosketuskulman (ensiöajan) säätö säätövasteessa.
Pitänee myös hankkia jostain jälleenmyyjältä tuo ylijännite suojarele :/ kun veholla maksaa 130 ja merteililläki maksaa päälle 100.
Jos sais nuo viat lähtemään :/
Kyllä välillä pistää vihaksi tää autojen "korjaaminen"
Kaasuläpän johtosarja oli sisältä hieman rapeahko joten tilasin Veholta uuden hintaan 96 € ja varaosanumero Kaasuläpän johtosarjalle on 113 150 0028

Sitä odotellessa koitan ihmetellä vielä tuota laitosta. Boschin testerikin antoi 3 vikakoodia: 21 Kaasuläpän säädin ilman virtaa, D3 Poltton. suihkutuksen turvakatkaisu aktivoitu, D7 Kosketuskulman (ensiöajan) säätö säätövasteessa.
Pitänee myös hankkia jostain jälleenmyyjältä tuo ylijännite suojarele :/ kun veholla maksaa 130 ja merteililläki maksaa päälle 100.
Jos sais nuo viat lähtemään :/

Kyllä välillä pistää vihaksi tää autojen "korjaaminen"

12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Löyty myös youtubesta tollanen video missä kaveri itse juottaa uudelleen kaasuläpän johdot.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WvNZFy5X ... ure=relmfu[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WvNZFy5X ... ure=relmfu[/youtube]
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Noniin nyt on sitten tää viikko vietetty pikkuhiljaa kaasuläpän parissa ja onnistuin muuten katkasemaan sen imukurkunkin kaasuläpän päältä ja piti tilata uusi Veholta, onneks ei ollu paria kymppiä kalliimpi.
Kaasuläpän johdot tuli uusittua ja pakko kiittää Jönniä avusta kun toimi "päivystävänä" apulaisena puhelimen päässä
. Aluksi halkasin liittimen dremelillä kahteen osaan pitkittäin varovasti, ettei johdot mene poikki. Niin ja tosta johtosarjasta mistä puhuin aikasemmin ei enään saakkaan Veholta eivät enään myy Saksan puolelta Veholle niitä erikseen vaan myyvät kaasuläpän kanssa eli valmiina pakettina
. Niin ja takas asiaan... varovasti kuorin kumikuoren johtojen päältä pois matto veitsellä ja sieltähän vain tunnetusti karisi kaikki johtojen eristeet pöydälle
todellinen haaste oli saada tuo läpiviennin kohalla kovaa muovia oleva osa pois katkomatta johtoja. Sekin onnistui kun veti piirilevyä ulospäin että pääsi juuri ja juuri dremelillä leikkaamaan kovan muovi osan halki että sai johtosarjaa tulemaan enemmän ulospäin.
Sitten alkoi kova kolvaaminen ja itsellä kun on lyhyt pinna varsinkin jos ei heti onnistu
meinas kyllä kolvit lennellä moneen otteeseen, mutta pienien taukojen pidettyä rupesi kolvaaminenkin onnistumaan. Kolvaukset kun oli suoritettu laitoin aina liittimen päähän oleviin johtoihin kutistesukkaa eristeeksi, etteivät ota toisiinsa kiinni ja lopuksi sitten vedin sähköteipillä ja nippusiteillä johtosarjan pakettiin. Ja tuon itse läpivienti kohdan tiivistin mustalla silikonilla ettei pääse kosteus/vesi kaasuläpän sisälle.
Huomenna olisi sitten tarkoitus mennä pistämään tuo uusi YJ-rele kiinni ja heittää kaasuläppä konehuoneeseen ja kokeilla rupeeko AMG vihdoinkin toimimaan.
Tässä muutamia kuvia projektista.


oli muuten tuo lukitus sokka prkl tiukassa



tuolta löytyy kytkentäkaavio










Kaasuläpän johdot tuli uusittua ja pakko kiittää Jönniä avusta kun toimi "päivystävänä" apulaisena puhelimen päässä



Sitten alkoi kova kolvaaminen ja itsellä kun on lyhyt pinna varsinkin jos ei heti onnistu

Huomenna olisi sitten tarkoitus mennä pistämään tuo uusi YJ-rele kiinni ja heittää kaasuläppä konehuoneeseen ja kokeilla rupeeko AMG vihdoinkin toimimaan.
Tässä muutamia kuvia projektista.


















12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Hohhoijaa
ei toimi vieläkään. Sama vika päällä.
1500 on maksimi kierrokset mitä ottaa ja sen jälkeen pakottaa kierrokset alas. Ja antaa edelleen samaa vikakoodia boschin testeri "Kaasuläpän säädin ilman virtaa", "Polttonest. suihkutuksen turvakatkaistu aktivoitu"
Mitäköhän tässä pitäis vielä tehdä :S

1500 on maksimi kierrokset mitä ottaa ja sen jälkeen pakottaa kierrokset alas. Ja antaa edelleen samaa vikakoodia boschin testeri "Kaasuläpän säädin ilman virtaa", "Polttonest. suihkutuksen turvakatkaistu aktivoitu"
Mitäköhän tässä pitäis vielä tehdä :S
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Ootko kattonut että kaikki sulakkeet ovat ehjät?447za kirjoitti:Hohhoijaaei toimi vieläkään. Sama vika päällä.
1500 on maksimi kierrokset mitä ottaa ja sen jälkeen pakottaa kierrokset alas. Ja antaa edelleen samaa vikakoodia boschin testeri "Kaasuläpän säädin ilman virtaa", "Polttonest. suihkutuksen turvakatkaistu aktivoitu"
Mitäköhän tässä pitäis vielä tehdä :S
Re: w202 c36 rassailua!
Jep katsottu on... tänään vaihdan puolat prkl. Tässähän köyhtyy silmissäpasi84 kirjoitti:Ootko kattonut että kaikki sulakkeet ovat ehjät?447za kirjoitti:Hohhoijaaei toimi vieläkään. Sama vika päällä.
1500 on maksimi kierrokset mitä ottaa ja sen jälkeen pakottaa kierrokset alas. Ja antaa edelleen samaa vikakoodia boschin testeri "Kaasuläpän säädin ilman virtaa", "Polttonest. suihkutuksen turvakatkaistu aktivoitu"
Mitäköhän tässä pitäis vielä tehdä :S

12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
http://www.youtube.com/watch?v=-F6whI8yGqk" onclick="window.open(this.href);return false; tollanen pätkä tuli kuvattua eilen.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)