Aika pitkälle mainospuheen paikkaansa pitävyydestä pääsee, kun kyselee hieman ensi alkuun, että mitähän sille on tehty ja miten on suomen paras.
Jos tuo nyt lähinnä on sitä, että öljyt vaihdettu ajallaan ja jarrut vaihdettu, niin ehkä ei nyt seuraavalla junalla kannata lähteä hakemaan.
Renkaat ja vanteet on rahan arvoiset, mutta ei kannata antaa vaikuttaa.
Useammat ovat todenneet (oma kohtaisesti), että 10t€ ei oikein ole hyvä alkukaan, jos alkaa osaa mennä tai aletaan "käyttökunnostamaan" autoa. Ja jos ei itse saa laitettua, niin sitten onkin huumoria löytää paja, joka alkaa laittaa.. Koneen johtosarjat on vielä halpaa ja helppoa, kuten sytytyspuolen uusiminen, mutta ilmamäärämittarit jne alkaakin sitten olla niitä tonni ja kahden hommia.
Paras olisi, kun on kylmällä koneella, jolloin pääsee rauhassa lämmittämään käyntilämpöön paikallaan (ontuva käynti, voi tulla vasta koneen saavutettua normaalilämmön.) Koeajolla pitäisi päästä kokeilemaan kunnon vauhdit, eli vaihtaa kaasupohjassa neloselle oikeassa vauhdissa ja kelaa vauhtia ainakin sen 240, mieluusti rajoittimelle asti (mittarissa reilu 260kmh.)