S202 kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä että sielä yritetään jollain 20 tonnisella rämpiä nevalla

Ja tosiaan, niin huonoa kaivajaa ei olekkaan etteikö se saisi kauhaa hajalle. Jos kauha, kone ja käyttäjä on balanssissa niin ei tarvi puikolla vahvistella kauhoja tai tehdä koko kauhaa kulutuslevystä

jotenkin olisin luullut edes sinun tajuavan missä mennään, kun samoja hommia tehdään, mutta ei näköjään

no, onhan tuo meidän neva vähän omituista, kun välillä pitää kallioon tehdä sarkaojia

toissatalvena tehtiin sellaista pahimmillaan 9 metriä syvää laskuojaa "umpi kallioon", tosin silloin en itse ollut kaivamassa... silloin meni oikeastaan aika pajalla hitsatessa toista kauhaa, kun toista revittiin rikki siellä louhoksen seassa... nuo nykyiset ympäristövaatimukset teettää aivan järjettömästi turhaa työtä

vieressä olis mennyt samanlainen/vähän isompikin laskuoja jo valmiina, mutta nevavesiä ei muka siihen saanut johdattaa, nyt ne kuitenkin sitten menee samaan ojaan jossain 500 metrin päässä

voi ketun ääliöt, ei voi muuta sanoa tuosta ympäristölupa käytännöstä nykyaikana...
jos mulla nevahommat jossain vaiheessa toppaa (mitään muutahan en voi enää edes ajatella tekeväni), niin tuohon viherpiperrykseen

jäädään sitten sairaslomalle päästä ja otetaan myöhemmin isohko työkyvyttömyyseläke ja muutetaan espanjaan/kanarialle nauttimaan auringosta läpi vuoden

antaa teidän "ympäristöasioilla jymäytettävien" (siis niiden jotka ei tunnu asiasta mitään edes ymmärtävän, mutta kovaa ollaan joka asiassa sekaamassa) sitten maksaa se mun makaaminen ja juominen siellä etelän auringossa, mua ei jaksa kiinnostaa mitä te siitä asiasta olette mieltä... vähän luulen, että esim. lopenuupunut olis myös ihan valmis tekemään saman
500 €:n lankku, ducato ja laguna...