s124 300TDT TEHOT HÄVISI [Toimii taas!]

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mgo-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: Ma 26.09.2011 09:59

Re: s124 300TDT TEHOT HÄVISI

Viesti Kirjoittaja Mgo- »

nonniiih! ny se sitte toimii! ja vielä vakio pumpulla :thumbup: eli diagnoosina oli että morkoolilta alaspäin lähtevä tanko oli jumissa ja näin ollen rajoitti syöttöjä reilusti. käytin morkoolin irti niin tanko lähti liikkumaan normaalisti. samalla vielä ruuvasin pari kierrosta syöttöjä lisää kun oli tuo pumppu levällään :)
enää pitäs paikantaa mistä kierrosten mukaan voimistuva nak-nak-nak-nakutus tulee, mutta se on pikkuvikoja ku voi ajaa jo :D

Iso kiitos kaikille neuvonantajille!!
-s124 300tdt -92
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: s124 300TDT TEHOT HÄVISI

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Mgo- kirjoitti:nonniiih! ny se sitte toimii! ja vielä vakio pumpulla :thumbup: eli diagnoosina oli että morkoolilta alaspäin lähtevä tanko oli jumissa ja näin ollen rajoitti syöttöjä reilusti. käytin morkoolin irti niin tanko lähti liikkumaan normaalisti. samalla vielä ruuvasin pari kierrosta syöttöjä lisää kun oli tuo pumppu levällään :)
enää pitäs paikantaa mistä kierrosten mukaan voimistuva nak-nak-nak-nakutus tulee, mutta se on pikkuvikoja ku voi ajaa jo :D

Iso kiitos kaikille neuvonantajille!!
No jopas :D mitenkäs toimi 7mm pumpulla?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Mgo-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: Ma 26.09.2011 09:59

Re: s124 300TDT TEHOT HÄVISI

Viesti Kirjoittaja Mgo- »

Siekkinen kirjoitti: No jopas :D mitenkäs toimi 7mm pumpulla?
en saanut oikeen ajotettua tuota seiskaa kunnolla. jäi aina raksuttamaan rajusti :D voi olla ominaisuuskin vain. pitäs käyttää se varmaa jossai säädettävänä ja kääntäis sen lukitushahlon oikeeseen kohtaan että vois laittaa turvallisin mielin paikoileen
-s124 300tdt -92
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: s124 300TDT TEHOT HÄVISI

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Mgo- kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti: No jopas :D mitenkäs toimi 7mm pumpulla?
en saanut oikeen ajotettua tuota seiskaa kunnolla. jäi aina raksuttamaan rajusti :D voi olla ominaisuuskin vain. pitäs käyttää se varmaa jossai säädettävänä ja kääntäis sen lukitushahlon oikeeseen kohtaan että vois laittaa turvallisin mielin paikoileen
PPD:n tasapääseiskat raksuttaa oikeallakin ennakolla PALJON :D
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8797
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Re: s124 300TDT TEHOT HÄVISI [Toimii taas!]

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Riippuu pumpun nokastakin että kuinka paljon raksuttelee.

Vanha loivempi nokka "käy" lähes normaalisti.
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: s124 300TDT TEHOT HÄVISI [Toimii taas!]

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Mika.T kirjoitti:Vanha loivempi nokka "käy" lähes normaalisti.
Jotkut sanoo että vanha nokka on jyrkkä ja toiset sanoo että uus nokka on jyrkkä. Kumpihan mahtaa olla?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Vastaa Viestiin