Samaa ongelmaa täällä myös havaittu. Latausaukko on hölmön mallinen ja sinne tosiaan päätyy kaikki roskat puunlehdistä lumeen. Itse ostin tuon Motonetin rätin magneetteineen, ja estää hyvin lumen pääsemisen luukun sisälle. Tuskin sillä rätillä niin isoja naarmuja saa ettei niitä saisi vahalla kiillotettua pois.Peikonmarja kirjoitti: ↑Ti 22.11.2022 11:33 Hoplaa!
2,5kk ajelua alla ja nyt kun talvi jälleen yllätti ni tuli muutama kyssäri mieleen. Kyseessä siis tuontiauto joka on vm. 2021.
Lataan autoa ulkona jossa ei ole katosta. Mitä tuo auton latausluukku tykkää kastumisesta ja lumesta? Piuhaa irrotettaessa on saanu pariin otteeseen kaivella hanget pois luukun sisältä ja koittaa irrtella pahimmat jäätkin sisuksista. Mun järkeni sanois et tää ei ole hyvä homma käytön kannalta. Oon koittanu googlata jotain lataussuojia mutta saan ainoastaan motonetin mtx lataushupun joka kiinnittyy magneeteilla. Tää kiinnitystapa taas ei oikee vakuuta koska auto on musta ja nään sieluni silmin mahdolliset naarmut jota toi vois käytössä alkaa jättämään.
Mahdollinen lohkon asennus? Paljonkohan tää lysti tulis maksamaan jos sellasen hankkis ja onko vörtti?
Miten tää kestää pakkasia noin yleensä ja onko mitää mukavia "ominaisuuksia" jotka kannattaa huomioida?
MB A250e plugin hybrid 2020
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 17
- Liittynyt: La 29.10.2022 14:44
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 17
- Liittynyt: La 29.10.2022 14:44
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Tuontiautoissa latausnopeus on siis 3,6kW, kun taas Suomessa myytävissä se on 7,4kW. Kysyin Veholta mitä vaatii latausnopeuden nosto 3,6kW -> 7,4kW tehoon, ja sain vastaukseksi 650€. Nopeutuu siis hintavalla softapäivityksellä.Pikkumarsu kirjoitti: ↑La 29.10.2022 14:49 Minä en ole saanut ladattua kuin max. 3,6kW teholla, vaikka laturi olisi 22kw. Kokeillut kahdella eri piuhalla 32A ja 20A. Mitä pitää tehdä että saisi nopeammin?
- Pikku Mersu
- Mersumies
- Viestit: 621
- Liittynyt: Ti 06.05.2003 09:04
- Paikkakunta: Itä-Uusimaa
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Miten tuo latausnopeus? ruotsiautoissa varmaan sama kuin täällä? ja muissakin korimalleissa?
eli kaikki tänne pohjoseen myydyt 7,4kw ja keskieurooppa 3,6kw?
eli kaikki tänne pohjoseen myydyt 7,4kw ja keskieurooppa 3,6kw?
GLC 300 de -21 & SLK 230 Kompressor aut -00.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Missä muissa korimalleissa? Eri Suomi-mersuissa 3,6 kilowatista 22 kilowattiin AC-lataus.Pikku Mersu kirjoitti: ↑La 03.12.2022 20:22 Miten tuo latausnopeus? ruotsiautoissa varmaan sama kuin täällä? ja muissakin korimalleissa?
eli kaikki tänne pohjoseen myydyt 7,4kw ja keskieurooppa 3,6kw?
- Pikku Mersu
- Mersumies
- Viestit: 621
- Liittynyt: Ti 06.05.2003 09:04
- Paikkakunta: Itä-Uusimaa
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
eli täytyy katsoa vin koodista lautausteho?
GLC 300 de -21 & SLK 230 Kompressor aut -00.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma 19.09.2022 08:26
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Onkohan muilla ollut haastetta Dynamic selectin kanssa? En tiedä onko kyse namiskasta vai softasta vai user errorista 
Ajan työn vuoksi päivän aikana n.100-200km/pvä jonka takia oon aamusta töihin lähtiessä halunnut laittaa Battery Level -moodin päälle jotta säästän sähköä siihen että saan esilämmitystä käytettyä tarpeen mukaan työpäivän aikana ja ajelen himaan sitte niillä sähköillä mitä työpäivän ajoista on jäänyt. Nyt on pari kertaa käynyt niin että Dynamic select -namiska ei anna vaihtaa ajomoodia vaan on ilmeisesti comfortissa eikä muutu miksikään. Auton sammuttaminen ja käynistäminen ei vaikuta asiaan. Kun ajon välissä kuluu aikaa niin sitten tuo alkaakin yhtäkkiä käynnistettäessä toimimaan niin kuin mitään ongelmaa ei olis ollutkaan..
Ei nyt ollut varmaan selkein selostus mutta saanee ehkä pointista kiinni.

Ajan työn vuoksi päivän aikana n.100-200km/pvä jonka takia oon aamusta töihin lähtiessä halunnut laittaa Battery Level -moodin päälle jotta säästän sähköä siihen että saan esilämmitystä käytettyä tarpeen mukaan työpäivän aikana ja ajelen himaan sitte niillä sähköillä mitä työpäivän ajoista on jäänyt. Nyt on pari kertaa käynyt niin että Dynamic select -namiska ei anna vaihtaa ajomoodia vaan on ilmeisesti comfortissa eikä muutu miksikään. Auton sammuttaminen ja käynistäminen ei vaikuta asiaan. Kun ajon välissä kuluu aikaa niin sitten tuo alkaakin yhtäkkiä käynnistettäessä toimimaan niin kuin mitään ongelmaa ei olis ollutkaan..
Ei nyt ollut varmaan selkein selostus mutta saanee ehkä pointista kiinni.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Luulisin että "matka" ei nollaudu lyhyessä seisottamisessa, (ominaisuus).
Batterylevel valinta pyrkii säilyttämään akun varauksen samana kuin se on lähtiessä samalla matkalla.
Vastaavassa tilanteessa ajaisin "sport" valinnalla. Comfort käyttää sitten lopun varauksesta.
Batterylevel valinta pyrkii säilyttämään akun varauksen samana kuin se on lähtiessä samalla matkalla.
Vastaavassa tilanteessa ajaisin "sport" valinnalla. Comfort käyttää sitten lopun varauksesta.
A250e 2020 W177
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma 19.09.2022 08:26
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Se ei vaihda mihinkään modeen. Mittaristossa lukee normaalisti C (tai minkä ikinä onkaan valinnut) ja näissä toimimattomissa tilanteissa siinä ei lue mitään. Oletan että on Comfortissa vaikka sitä siinä ei lue. En saa siis pakotettua moottoria käyntiin mitenkään.. toki kaasua polkasemalla tarpeeks mutta se nyt ei ole tässä vaihtoehto.oem kirjoitti: ↑Ke 07.12.2022 21:26 Luulisin että "matka" ei nollaudu lyhyessä seisottamisessa, (ominaisuus).
Batterylevel valinta pyrkii säilyttämään akun varauksen samana kuin se on lähtiessä samalla matkalla.
Vastaavassa tilanteessa ajaisin "sport" valinnalla. Comfort käyttää sitten lopun varauksesta.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 17
- Liittynyt: La 29.10.2022 14:44
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Omani ainakaan ei suostu menemään EL~modeen, jos pakkasta on yli 15. Kulkee toki silloinkin C-modella sähköllä, jos ajelee kevyesti eikä polje kaasua.Peikonmarja kirjoitti: ↑Ke 07.12.2022 13:09 Onkohan muilla ollut haastetta Dynamic selectin kanssa? En tiedä onko kyse namiskasta vai softasta vai user errorista
Ajan työn vuoksi päivän aikana n.100-200km/pvä jonka takia oon aamusta töihin lähtiessä halunnut laittaa Battery Level -moodin päälle jotta säästän sähköä siihen että saan esilämmitystä käytettyä tarpeen mukaan työpäivän aikana ja ajelen himaan sitte niillä sähköillä mitä työpäivän ajoista on jäänyt. Nyt on pari kertaa käynyt niin että Dynamic select -namiska ei anna vaihtaa ajomoodia vaan on ilmeisesti comfortissa eikä muutu miksikään. Auton sammuttaminen ja käynistäminen ei vaikuta asiaan. Kun ajon välissä kuluu aikaa niin sitten tuo alkaakin yhtäkkiä käynnistettäessä toimimaan niin kuin mitään ongelmaa ei olis ollutkaan..
Ei nyt ollut varmaan selkein selostus mutta saanee ehkä pointista kiinni.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Näin se on, pakkaraja on -14…-15C aika tarkkaan, sen jälkeen EL-moodi ei mene päälle tai kytkeytyy pois päältä. Etumaskilla yksi oli saanut -18C kasvatettua, mutta sen jälkeen ei onnistu millään tempulla puhdas sähköllä ajo. Eli ajot syytä suunnitella lämpöisemmille keleille.Pikkumarsu kirjoitti: ↑La 17.12.2022 17:26 Omani ainakaan ei suostu menemään EL~modeen, jos pakkasta on yli 15. Kulkee toki silloinkin C-modella sähköllä, jos ajelee kevyesti eikä polje kaasua.
MB A250e -20
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 17
- Liittynyt: La 29.10.2022 14:44
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Kyllä omani meni ihan sujuvasti sähköllä vaikka pakkasta oli 17.Tonde-1 kirjoitti: ↑La 17.12.2022 17:34Näin se on, pakkaraja on -14…-15C aika tarkkaan, sen jälkeen EL-moodi ei mene päälle tai kytkeytyy pois päältä. Etumaskilla yksi oli saanut -18C kasvatettua, mutta sen jälkeen ei onnistu millään tempulla puhdas sähköllä ajo. Eli ajot syytä suunnitella lämpöisemmille keleille.Pikkumarsu kirjoitti: ↑La 17.12.2022 17:26 Omani ainakaan ei suostu menemään EL~modeen, jos pakkasta on yli 15. Kulkee toki silloinkin C-modella sähköllä, jos ajelee kevyesti eikä polje kaasua.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Tässä näkyy hyvin tuo pakkasraja ilmiö, kun ulkona -23C,5C, testasin lämpöisestä parkkihallista 100% akulla, n. 2km jälkeen EL-moodi menee pois päältä:Pikkumarsu kirjoitti: ↑La 17.12.2022 17:46
Kyllä omani meni ihan sujuvasti sähköllä vaikka pakkasta oli 17.
https://youtu.be/myzlJyuM_FQ
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MB A250e -20
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ke 04.01.2023 09:45
Re: MB A250e plugin hybrid 2020 Talvi ongelmat
Tervehdys.Talven aluksi ongelmia alkoi ilmetä latausluukun kanssa mikä jäikin käteen jo ensimmäisen lumijakson aikana.Pääli luukku kiinni kääntyvässä alemmassa osassa vain neljällä pienellä millin vahvuisella muovi kynnellä.No se jää käteen todella helposti ja nyt odotetaan uutta luukkua ja meneekö takuuseen?Tällaisia ei pitäisi olla tämän hintaluokan autoissa ja veikkaankin,että tulee olemaan talven kulutus osa joita tullaan vaihtamaan ahkerasti.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020 Talvi ongelmat
Meinaatko että mersun "alkaen hinnat" mallissa ei luukkuvikoja saisi olla mutta kalliimmissa saa?Kauppaneuvos kirjoitti: ↑Ke 04.01.2023 09:56 ...Tällaisia ei pitäisi olla tämän hintaluokan autoissa ja veikkaankin,että tulee olemaan talven kulutus osa joita tullaan vaihtamaan ahkerasti.

Vakavammin, tuossahan on uudemman mallinen luukku siellä C-pilarin tuntumassa eikä takapuskurissa. Takapuskuria täällä kovasti moitittiin mutta ei näytä olevan parempi paikka siellä kyljessäkään. Tutkitko onko luukussa eroa sen bensatankin luukun kanssa? Talvella sitä bensaakin tankataan, eikö ne sitten jää käteen?
Katsoin Tonden videosta luukun sijaintia ja ihmettelin miksi latausluukku on oikealla puolella, eihän tämä mikään japsi ole (vikaraporteistakaan päätellen), bensatankin luukun pitäisi olla oikealla?
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma 19.09.2022 08:26
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Nythän mulla on kyse siis BL-modesta. Ei EL.Pikkumarsu kirjoitti: ↑La 17.12.2022 17:26
Omani ainakaan ei suostu menemään EL~modeen, jos pakkasta on yli 15. Kulkee toki silloinkin C-modella sähköllä, jos ajelee kevyesti eikä polje kaasua.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020 Talvi ongelmat
Tässä lyhyt videon tein (1min38s), ulkopuoli ja bensa tankin ja latausluukun avaukset:
https://youtu.be/m0rcNy7rnHU
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MB A250e -20
Re: MB A250e plugin hybrid 2020 Talvi ongelmat
"Toyotan puolella" se benskorkki on tuossakin videossa, ei ole muuttunut siitä toisesta videostasi jonka katsoin.Tonde-1 kirjoitti: ↑Ke 04.01.2023 11:43
Tässä lyhyt videon tein (1min38s), ulkopuoli ja bensa tankin ja latausluukun avaukset:
https://youtu.be/m0rcNy7rnHU
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
^ Niin, onhan se tankinluukku ollut "etuvetopohjaisissa" Mersuissa jo reilut kymmenen vuotta vasemmalla. Mikä sitten lieneekään syynä? Eikä puolenvaihtoa varmaankaan olisi saanut järkevästi toteutettua hybridimallinkaan, vaikka luukut siinä molemmin puolin onkin. Kuskin etulokari olisi omasta mielestäni paras sijoituspaikka latausportille.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Mielenkiintoista miksi etuvetoisissa eri puolella. Ei ole tuollaista omassa perheessä ollut, vasta äsken kiinnitin huomiota.V-K kirjoitti: ↑Ke 04.01.2023 18:41 ^ Niin, onhan se tankinluukku ollut "etuvetopohjaisissa" Mersuissa jo reilut kymmenen vuotta vasemmalla. Mikä sitten lieneekään syynä? Eikä puolenvaihtoa varmaankaan olisi saanut järkevästi toteutettua hybridimallinkaan, vaikka luukut siinä molemmin puolin onkin. Kuskin etulokari olisi omasta mielestäni paras sijoituspaikka latausportille.
Meinaatko että olisi paremmin latausjohdon ulottuvissa vaiko vähemmän lumelle arka siinä etulokarissa? Plugareissa se akku takapäässä niin eivät varmaan halua niin pitkiä latausjohtoja.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Lähinnä juuri johdon ulottuvuutta ajattelin, eikä tarvitse välttämättä niin usein peruuttaa latauspaikalle. Toisethan silti tykkää nimenomaan peruuttaa ruutuun. Lumen/jään kannalta varmaan sama missä kohtaa kylkeä luukku on.DBFI kirjoitti: ↑Ke 04.01.2023 19:46Mielenkiintoista miksi etuvetoisissa eri puolella. Ei ole tuollaista omassa perheessä ollut, vasta äsken kiinnitin huomiota.V-K kirjoitti: ↑Ke 04.01.2023 18:41 ^ Niin, onhan se tankinluukku ollut "etuvetopohjaisissa" Mersuissa jo reilut kymmenen vuotta vasemmalla. Mikä sitten lieneekään syynä? Eikä puolenvaihtoa varmaankaan olisi saanut järkevästi toteutettua hybridimallinkaan, vaikka luukut siinä molemmin puolin onkin. Kuskin etulokari olisi omasta mielestäni paras sijoituspaikka latausportille.
Meinaatko että olisi paremmin latausjohdon ulottuvissa vaiko vähemmän lumelle arka siinä etulokarissa? Plugareissa se akku takapäässä niin eivät varmaan halua niin pitkiä latausjohtoja.
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ke 04.01.2023 09:45
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Kyllä se bensapuolenkin luukku näyttää olevan samanlainen paskaluukku kuin latauspuolella.Eli kansiosa jää käteen jos vähänkin vääntää eli auto sulatukseen jos mahdollista jos luukut jäässä. Itselläni tuo latausluukku ei mennyt takuuseen vaikka auto vasta 5kk vanha ja lasku luukku plus maalaus 375e eli ei kannata vääntää yhtään.Jos reunoihin laittaa pienet liimamassa lisäykset niin kynnet luukusta ei katkea niin helposti.Takuusta sanottiin ettei mene takuuseen ja on ulkopuolisen väännön aiheuttama.Uskon kuitenkin,että on näitä täytynyt mennä rikki enemmänkin sen verran helposti jäi käteen.
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 3
- Liittynyt: Ke 04.01.2023 09:45
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Juurikin näin.Luukun ulommainen osa jää käteen jos vähänkin vääntää on neljällä muovisella pikku kynnellä kiinni alemmassa mustassa luukussa.Kustannus kun hajoaa noin 400e maalauksineen ja ei takuuseen.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Hintakin nousee 25€ kymmenessä minuutissa.Kauppaneuvos kirjoitti: ↑Ke 11.01.2023 09:05 Juurikin näin.Luukun ulommainen osa jää käteen jos vähänkin vääntää on neljällä muovisella pikku kynnellä kiinni alemmassa mustassa luukussa.Kustannus kun hajoaa noin 400e maalauksineen ja ei takuuseen.

Noissa viesteissäsi varmaan viittaat johonkin tiettyyn aiempaan viestiin. Selvyyden vuoksi silloin kannattaa lainata se viesti omaan vastaukseen niin ei jää epäselväksi mihin viittaat (sieltä "vastaa lainaamalla" nappulasta). Joskus nuo lainaukset kyllä venyy kohtuuttomiksi, silloin syytä editoida "turhat" pois vanhasta tekstistä.
Jossain määrin selvää jos kommentoi suoraan threadin viimeistä viestiä mutta tuskin tässä omaa viestiäsi kommentoit.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma 19.09.2022 08:26
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Menettäiskö hermot nyt vai heti
Mercedes me -apista en saa esilämmitystä päälle. Näyttää että olis aktiivinen koko ajan vaikka esilämmitys ei ole päällä. En saa myöskään deaktivoitua sitä. Pikkasen paljon meinaa hermo palaa…….

Mercedes me -apista en saa esilämmitystä päälle. Näyttää että olis aktiivinen koko ajan vaikka esilämmitys ei ole päällä. En saa myöskään deaktivoitua sitä. Pikkasen paljon meinaa hermo palaa…….
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Esi-ilmastoinnin lähtöaikai on ohjelmoituna, mihin aikaan (suhteessa videon ottohetkeen).Peikonmarja kirjoitti: ↑La 14.01.2023 23:38 Menettäiskö hermot nyt vai heti![]()
Mercedes me -apista en saa esilämmitystä päälle. Näyttää että olis aktiivinen koko ajan vaikka esilämmitys ei ole päällä. En saa myöskään deaktivoitua sitä. Pikkasen paljon meinaa hermo palaa…….
Saattaisi olla "normaalia" mercedes me sovelluksen yhteysongelmia autoon mutta näyttääkö myös autossa että esi-ilmastointi on päällä vaikka ei ole?
Onko auto latauksessa samalla kun esi-ilmastonti on aktivoitu ajastuksella? Millä laturilla/wallboxilla lataat? Joillakin vaatii akun latauksen jälkeen johdon irrottamisen ja kytkemisen uudestaan että esi-ilmastointi käynnistyy. Kännykän toki pitäisi näyttää todellinen tila jos auto/sovellus/mersun serverit kunnossa.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma 19.09.2022 08:26
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Lahtöaikaa ei ohjelmoituna koska tarve laittaa esi-ilmastointi päälle heti. Käytän tätä aika paljon duunipäivinä ku tarttee lähtee välillä yllättäenkin ajokeikalle.DBFI kirjoitti: ↑Su 15.01.2023 10:15Esi-ilmastoinnin lähtöaikai on ohjelmoituna, mihin aikaan (suhteessa videon ottohetkeen).Peikonmarja kirjoitti: ↑La 14.01.2023 23:38 Menettäiskö hermot nyt vai heti![]()
Mercedes me -apista en saa esilämmitystä päälle. Näyttää että olis aktiivinen koko ajan vaikka esilämmitys ei ole päällä. En saa myöskään deaktivoitua sitä. Pikkasen paljon meinaa hermo palaa…….
Saattaisi olla "normaalia" mercedes me sovelluksen yhteysongelmia autoon mutta näyttääkö myös autossa että esi-ilmastointi on päällä vaikka ei ole?
Onko auto latauksessa samalla kun esi-ilmastonti on aktivoitu ajastuksella? Millä laturilla/wallboxilla lataat? Joillakin vaatii akun latauksen jälkeen johdon irrottamisen ja kytkemisen uudestaan että esi-ilmastointi käynnistyy. Kännykän toki pitäisi näyttää todellinen tila jos auto/sovellus/mersun serverit kunnossa.
Autossa ei siis ole ilmastointi päällä vaikka appi niin väittääkin.
Auto on ollut latauksessa ja onematta latauksessa kun koitsn käyttää tota apin esi-ilmastointia.
Käytännössä siis kännykän appi ei näytä esi-ilmastoinnin todellista tilaa enkä saa käynnistettyä sitä manuaalisesti. Esi-ajastetut toiminnot kyllä toimivat autossa mutta apissa se näyttää olevan koko ajan aktiivinen.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Siinä videossa kyllä lukee "lähtöaika päällä". Ei välttämättä vaikuta ongelmaan mutta lähtötiedot olisi syytä olla selkeästi listattu jos joku vaikka keksii mistä kyse.Peikonmarja kirjoitti: ↑Su 15.01.2023 13:35
Lahtöaikaa ei ohjelmoituna koska tarve laittaa esi-ilmastointi päälle heti. Käytän tätä aika paljon duunipäivinä ku tarttee lähtee välillä yllättäenkin ajokeikalle.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma 19.09.2022 08:26
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Lähtöajan asetuksella ei tosiaan o merkitystä..DBFI kirjoitti: ↑Su 15.01.2023 13:39Siinä videossa kyllä lukee "lähtöaika päällä". Ei välttämättä vaikuta ongelmaan mutta lähtötiedot olisi syytä olla selkeästi listattu jos joku vaikka keksii mistä kyse.Peikonmarja kirjoitti: ↑Su 15.01.2023 13:35
Lahtöaikaa ei ohjelmoituna koska tarve laittaa esi-ilmastointi päälle heti. Käytän tätä aika paljon duunipäivinä ku tarttee lähtee välillä yllättäenkin ajokeikalle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: MB A250e plugin hybrid 2020
Näkeekö appi auton muut tiedot ajantasaisina? Lukituksen tila, kilometrit, toimiiko ovien etälukitus/avaaminen jne?
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ma 19.09.2022 08:26