Voi olla, siltä se vähän näyttää. Nyt jonkun pitäisi käydä tuo pelastamassa tuolta. Tuostahan voi tehdä mitä vaan, kun ei tarvitse ajatella, että pilaa originaalia. Hieno tuosta vielä tulee, kun jaksaa ja osaa vääntää. Sisustuksenkin voi tehdä millaisen haluaa, kun entinen on homeessa. Olihan se 280 coupekin aika paha joka löytyy forumin projekti osiosta.
Voi olla, siltä se vähän näyttää. Nyt jonkun pitäisi käydä tuo pelastamassa tuolta. Tuostahan voi tehdä mitä vaan, kun ei tarvitse ajatella, että pilaa originaalia. Hieno tuosta vielä tulee, kun jaksaa ja osaa vääntää. Sisustuksenkin voi tehdä millaisen haluaa, kun entinen on homeessa. Olihan se 280 coupekin aika paha joka löytyy forumin projekti osiosta.
Ei muuta kuin otat pelastajan viitan harteillesi ja lähdet ikuisuusprojektia hakemaan. Tarkoittaakohan verorästit "n. 1000€" jotain välillä 2000-2500€?
Saul kirjoitti:Ei muuta kuin otat pelastajan viitan harteillesi ja lähdet ikuisuusprojektia hakemaan. Tarkoittaakohan verorästit "n. 1000€" jotain välillä 2000-2500€?
Eipähän ihan äkkiä homma loppuisi jos tuon hommaisi Tuossa yhdessäkin kyllä tahtoo, olla hommaa. Mutta tuollaista voisi tehdä rauhassa, kun ei tarvitsisi pitää sitä ajossa. Todella kiinnostava laite kyllä tosiaankin on.
Hyvinpitkälle näyttäisi samalta vehkeeltä kun tuo rekisteritunnuskin täsmää
Hinta on pikkasen pompsahtanut vaan...3690:stä 5450:neen, mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää.
Aika paha . Kävi niinkuin yhdelle autolle, jota minä ostattelin syksyllä... hinta pompsahti 14 500 -> 17 000 € . Mutta ikävää coupen tapauksessa, että päätyy kiertopalkinnoksi. Siis JOS on aito.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
dealer kirjoitti:Mitenkäs tuossa ei ole pakokaasukierrätystä vaikka on -92 ?
Kaverilla on -93 300D eikä siinäkään ole.
Alkup. Suomi autoissa se on kun VEHO on sen kaikkiin silloin uutena tilannut, siis tällainen selitys tuli kats. konttorilta n.2v. sitten kun ko. auto maahan tuotiin.
Nätti on, kiistämättä. Mutta orggisasuinen - kuinkas noi vanteet Kasireikäiset mahtoivat tulla... niin koska. Olivatko ne ensiasennuspyörinä virallisesti vasta W140-sarjassa?
Nätti on, kiistämättä. Mutta orggisasuinen - kuinkas noi vanteet Kasireikäiset mahtoivat tulla... niin koska. Olivatko ne ensiasennuspyörinä virallisesti vasta W140-sarjassa?
Serkulla oli joskus 80-90-luvun vaihteessa uuden karhea 260SE, jossa muistaakseni oli juuri nuo vanteet. Ja eikös ne 140-sarjassa ole 16-tuumaiset?
nuo näyttäisi ainakin kuvan perusteella olevan 15" tai sitten näössä viiraa.
Edellisen viikonlopun lehdestä bongasin vasta tänään että oli tuollainen ollut kaupan, hintaa pudotettu jo 6400:aan lähtöhinnasta 6900,-. No, viime viikonlopun lehdessä oli hinta jo 5900,- . Ei pitäisi olla paha hinta jos auto on kunnossa.
RH kirjoitti: Serkulla oli joskus 80-90-luvun vaihteessa uuden karhea 260SE, jossa muistaakseni oli juuri nuo vanteet. Ja eikös ne 140-sarjassa ole 16-tuumaiset? nuo näyttäisi ainakin kuvan perusteella olevan 15" tai sitten näössä viiraa.
Juu, aattelin vaan kun orggisvanteina on 126-sarjassa tottunut näkemään näitä tiuhempireikäisiä, oliko 15-16 reikää näissä - kaiketi vähemmän kuitenkin kuin esim. W116:n barokkivanteissa.
Omaan nuo kasireikäiset on hankittu jälkikäteen, alkuperäisenä ja MB:n osakoodilla tosin. Siitä tuli mieleen, että onko ko. malli tullut 140:n myötä ja myöhemmiten pienennetty myös 126:een sopivaksi 15-tuumaiseksi.
Tämmösiä ihme pohdintoja
RH kirjoitti: Serkulla oli joskus 80-90-luvun vaihteessa uuden karhea 260SE, jossa muistaakseni oli juuri nuo vanteet. Ja eikös ne 140-sarjassa ole 16-tuumaiset? nuo näyttäisi ainakin kuvan perusteella olevan 15" tai sitten näössä viiraa.
Juu, aattelin vaan kun orggisvanteina on 126-sarjassa tottunut näkemään näitä tiuhempireikäisiä, oliko 15-16 reikää näissä - kaiketi vähemmän kuitenkin kuin esim. W116:n barokkivanteissa.
Omaan nuo kasireikäiset on hankittu jälkikäteen, alkuperäisenä ja MB:n osakoodilla tosin. Siitä tuli mieleen, että onko ko. malli tullut 140:n myötä ja myöhemmiten pienennetty myös 126:een sopivaksi 15-tuumaiseksi.
Tämmösiä ihme pohdintoja
Minusta 8-reikäinen vanne tuli markkinoille aika tarkkaan R129:n esittelyn myötä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Aikas mukavan näköinen noin omavalmisteeksi. Taitaa tuo pidempi akseliväli mahdollistaa tuon sedanin takalasin käytön. Ja samalla taitaa täyttyä tuo lavanminimi mitat. Taitaa olla vanha ambulanssipohja
Aikas mukavan näköinen noin omavalmisteeksi. Taitaa tuo pidempi akseliväli mahdollistaa tuon sedanin takalasin käytön. Ja samalla taitaa täyttyä tuo lavanminimi mitat. Taitaa olla vanha ambulanssipohja
Muiten ihan ok peli, häiritsee vaan tuo "Chevy silverado" väriteema.