Re: W123 lang
Lähetetty: Pe 28.01.2005 21:13
Kyllä oikein pahaa tekee

https://www.mersuforum.net/forum/
Kyllä oikein pahaa tekee
"tuli vahingossa Vectra sisältä mutta ulkokuori on Mersu"Saul kirjoitti:Mielenkiintoinen W124. Kiinnittäkää erityisesti huomiota hopeiseen väriin ja mersumaiseen sisustaan! Vuosimallia unohtamatta...![]()
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=222290
Katsokaapa tuota takapenkkiä tuosta. Eikö olekin 124:stä kotoisin?Marko M kirjoitti:Kyllä oikein pahaa tekee
Voi olla, siltä se vähän näyttää. Nyt jonkun pitäisi käydä tuo pelastamassa tuolta. Tuostahan voi tehdä mitä vaan, kun ei tarvitse ajatella, että pilaa originaalia. Hieno tuosta vielä tulee, kun jaksaa ja osaa vääntää. Sisustuksenkin voi tehdä millaisen haluaa, kun entinen on homeessa. Olihan se 280 coupekin aika paha joka löytyy forumin projekti osiosta.jarski kirjoitti:Katsokaapa tuota takapenkkiä tuosta. Eikö olekin 124:stä kotoisin?
Ei muuta kuin otat pelastajan viitan harteillesi ja lähdet ikuisuusprojektia hakemaan.Heavy kirjoitti:Voi olla, siltä se vähän näyttää. Nyt jonkun pitäisi käydä tuo pelastamassa tuolta. Tuostahan voi tehdä mitä vaan, kun ei tarvitse ajatella, että pilaa originaalia. Hieno tuosta vielä tulee, kun jaksaa ja osaa vääntää. Sisustuksenkin voi tehdä millaisen haluaa, kun entinen on homeessa. Olihan se 280 coupekin aika paha joka löytyy forumin projekti osiosta.jarski kirjoitti:Katsokaapa tuota takapenkkiä tuosta. Eikö olekin 124:stä kotoisin?
Eipähän ihan äkkiä homma loppuisi jos tuon hommaisiSaul kirjoitti:Ei muuta kuin otat pelastajan viitan harteillesi ja lähdet ikuisuusprojektia hakemaan.Tarkoittaakohan verorästit "n. 1000€" jotain välillä 2000-2500€?
Myyjä ainakin sanoi toisaalla, että noin 1000 euroa. Väittää myös, että vanhenevat viidessä vuodessa. Onko asia näin?Saul kirjoitti:Tarkoittaakohan verorästit "n. 1000€" jotain välillä 2000-2500€?
Onpahan kuitenkin Torniosta, eli helposti heilauttaa Haaparannasta Ruotsin puolelle ja siellä tuo patteri kai sitten onkin laillinen.Esa H. kirjoitti:Näillä mersun valoilla ei kai leimalle mennä?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=224293
Aika pahaPetehri kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=216249
Tuolainen oli myynnissä pariviikkoa sitten Turun seudulla jossakin autolikkeessä.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=225817
Tuollainen olisi nyt myynnissä Raisiossa.
Hyvinpitkälle näyttäisi samalta vehkeeltä kun tuo rekisteritunnuskin täsmää![]()
Hinta on pikkasen pompsahtanut vaan...3690:stä 5450:neen, mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää.
Kaverilla on -93 300D eikä siinäkään ole.dealer kirjoitti:Mitenkäs tuossa ei ole pakokaasukierrätystä vaikka on -92 ?
Nätti on, kiistämättä. Mutta orggisasuinen - kuinkas noi vanteetPasi M. kirjoitti:Nätti orggisasuinen -81 W126 300SD Turbodiesel.
Serkulla oli joskus 80-90-luvun vaihteessa uuden karhea 260SE, jossa muistaakseni oli juuri nuo vanteet. Ja eikös ne 140-sarjassa ole 16-tuumaiset?Kaapo kirjoitti:Nätti on, kiistämättä. Mutta orggisasuinen - kuinkas noi vanteetPasi M. kirjoitti:Nätti orggisasuinen -81 W126 300SD Turbodiesel.Kasireikäiset mahtoivat tulla... niin koska. Olivatko ne ensiasennuspyörinä virallisesti vasta W140-sarjassa?
Onhan orggis US-asusta kadonneet jenkkimallin ajovalotkin. Laiturin kokoiset turvapuskurit kuitenkin jäljellä.Kaapo kirjoitti:Nätti on, kiistämättä. Mutta orggisasuinen.....Pasi M. kirjoitti:Nätti orggisasuinen -81 W126 300SD Turbodiesel.
Juu, aattelin vaan kun orggisvanteina on 126-sarjassa tottunut näkemään näitä tiuhempireikäisiä, oliko 15-16 reikää näissä - kaiketi vähemmän kuitenkin kuin esim. W116:n barokkivanteissa.RH kirjoitti: Serkulla oli joskus 80-90-luvun vaihteessa uuden karhea 260SE, jossa muistaakseni oli juuri nuo vanteet. Ja eikös ne 140-sarjassa ole 16-tuumaiset? nuo näyttäisi ainakin kuvan perusteella olevan 15" tai sitten näössä viiraa.
Minusta 8-reikäinen vanne tuli markkinoille aika tarkkaan R129:n esittelyn myötä.Kaapo kirjoitti:Juu, aattelin vaan kun orggisvanteina on 126-sarjassa tottunut näkemään näitä tiuhempireikäisiä, oliko 15-16 reikää näissä - kaiketi vähemmän kuitenkin kuin esim. W116:n barokkivanteissa.RH kirjoitti: Serkulla oli joskus 80-90-luvun vaihteessa uuden karhea 260SE, jossa muistaakseni oli juuri nuo vanteet. Ja eikös ne 140-sarjassa ole 16-tuumaiset? nuo näyttäisi ainakin kuvan perusteella olevan 15" tai sitten näössä viiraa.
Omaan nuo kasireikäiset on hankittu jälkikäteen, alkuperäisenä ja MB:n osakoodilla tosin. Siitä tuli mieleen, että onko ko. malli tullut 140:n myötä ja myöhemmiten pienennetty myös 126:een sopivaksi 15-tuumaiseksi.
Tämmösiä ihme pohdintoja
Aikas mukavan näköinen noin omavalmisteeksi. Taitaa tuo pidempi akseliväli mahdollistaa tuon sedanin takalasin käytön. Ja samalla taitaa täyttyä tuo lavanminimi mitat. Taitaa olla vanha ambulanssipohja
Muiten ihan ok peli, häiritsee vaan tuo "Chevy silverado" väriteema.JS kirjoitti:Aikas mukavan näköinen noin omavalmisteeksi. Taitaa tuo pidempi akseliväli mahdollistaa tuon sedanin takalasin käytön. Ja samalla taitaa täyttyä tuo lavanminimi mitat. Taitaa olla vanha ambulanssipohja
Yhtään pidempi koppi ja tuota voisi k utsua V123 King Cabiksi...JS kirjoitti:Aikas mukavan näköinen noin omavalmisteeksi. Taitaa tuo pidempi akseliväli mahdollistaa tuon sedanin takalasin käytön.Timo L. kirjoitti:V123 Pick-up![]()