Päivitellääs kun on tullut pyörittyä tämän ympärillä vaihteeksi.
Loppu kesästä laitoin oven kiinni vauhista ja se räjähti syliin, uusi löytyi tällä kertaa helposti foorumilta. (Kiitos unski!)
Samalla korjasin toisen takalasin nosto mekanismin jonka puslat olivat kuluneet ja siitä syystä raudat vääntyneet vinoon.
Öljyt vaihoin (20w50) ja laitoin isomman suodattimen, öljypaine ongelma ei täysin poistunut vieläkään. Paineet nousee reilusti n.800rpm jälkeen mutta haluais pitää tyhjäkäynnin 600rpm tienoilla plop plop äänen takia

letkut sielä taitaa ahistaa liikaa, oisko ideoita?
Etupään iskari/jousi jumppaa myös tehny, jousista lähti kierros pois vahingossa kun se tippu pyörivän rälläkän laippaan
Iskarit oli aivan loppu, jos jollakulla sattuu pyörimään ylimääräisiä 114/115/107 iskareita niin saa tarjota!
Sitten touhusin 0.4 sekunnin veto viiveen imunokkien ohjaus solenoidien releelle, ettei rele rallata kun ajaa hiljaa juuri 1500rpm. Solenoidit päättelin ehjiksi, virtaa ei ota liikaa yht.n. 4amperia, virran kulutuskaan ei kasvanut vaikka piti päällä koko päivän. Ja napsahtivat pääle hyvin.
Kartat tehtiin MAP pohjasiksi ja auto muuttu täysin, paljon paremmaksi. Vois rikastuttaa aluetta kun täyskaasusta päästää kaasun pois niin paukuis putkeen, vois pelästytellä ihmisiä.
Sitten on touhuttu rengas hommia, tuossa sain vinkkeä rengastukseen foorumilta ja päädyin pienentämään leveyttä 235/35 & 225/35 :siksi.
Niin ois kivempi ajella ja ei rapais kaariin takana.
Katotaan mitä vielä keksitään tälle talvelle