
Timppa
Toivottavasti on tullut myöskin poistiivisia kommentteja, ettei vain näitä perisuomalaisittain sävyttyneiä.karra kirjoitti: Tässä ajellu töihin tuolla lossilla niin muutamia kommentteja:
- onko tuossa todellakin noin iso kone mitä luukussa lukee
- onko mersuun laitettu saabin puskurit
- lähdit sitten töihin pieniruokaisella kauppakassilla
- aika iso maavara noin isoon mersuun
.
Joo viimeiset pillerit oli pagodoissa sekä W108 malleissa. Pystäriin ja noihin em malleihin taisi tulla kokopeittävät 1968.RH kirjoitti:Tulipa mieleen, että mersuissa ei varmaan ole aikoinaan, ainakaan tässä ikäluokassa saati muissakaan(?) käytetty mitään pientä kapselia peltivanteen päällä? Vois olla aika nätti noitten rinkuloitten kanssa...
Ei ole tullut oikeastaan positiivisia kommentteja, nyt kun ajattelee. Itse asiassa en ole ajatellut koko kommentointeja, sen verran kiirus tässä ollutunski kirjoitti:Toivottavasti on tullut myöskin positiivisia kommentteja, ettei vain näitä perisuomalaisittain sävyttyneiyä.
https://onedrive.live.com/?cid=800E7FB5 ... b!3958&v=3" onclick="window.open(this.href);return false;karra kirjoitti:Joo viimeiset pillerit oli pagodoissa sekä W108 malleissa. Pystäriin ja noihin em malleihin taisi tulla kokopeittävät 1968.RH kirjoitti:Tulipa mieleen, että mersuissa ei varmaan ole aikoinaan, ainakaan tässä ikäluokassa saati muissakaan(?) käytetty mitään pientä kapselia peltivanteen päällä? Vois olla aika nätti noitten rinkuloitten kanssa...
Ei ole tullut oikeastaan positiivisia kommentteja, nyt kun ajattelee. Itse asiassa en ole ajatellut koko kommentointeja, sen verran kiirus tässä ollutunski kirjoitti:Toivottavasti on tullut myöskin positiivisia kommentteja, ettei vain näitä perisuomalaisittain sävyttyneiyä..
Eikä päässyt autoni näihin kuviinkaan, yhdessä kuvassa Esa H:n Lincolnin takana pilkottaa![]()
http://harrasteajopelit.kuvat.fi/kuvat/ ... .+5.+2015/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jenkkiharrastajat syrjii mersua ja mersuharrastajat syrjii jenkkimersua
Kyllä, sama auto. En ole nyt muutamaan päivään sillä tosin ajellut.nix0n kirjoitti:Onko tämä parkissa Lappeenrannan Outotecin pihassa? Kaveri Lappeenrannassa hommissa ja olivat työporukassa ihastelleet mersua ja näytti minulle kuvaa. Näytti kovasti Karran mersulta.
Joo ei tahdo enää vanhoilla silmillä nähdä tuonne mutta ois kannattanu varmaan tehdä tallin pimennossa eikä pihalla valoisassa. Jos systeemissä on vikaa eikös se kannattais jättää tuohon 1500 (ei 1800) rpm arvoon kohdilleen, sillä kierrosluvulla ajetaan enemmin kuin max ennakkoa vastaavilla...unski kirjoitti:Ilmanpusari pois ja kaasuvivusta vääntämään. 3500 1/min on hyvin todennäköisesti se kierrosluku, jossa ei tule enää ennakkoa lisää...eli tähtäät vain suurimmat ennakot...kierroksille on sama onko ne 3500 1/min vai 4000 1/min.
Ja tuo suurten kierrosten ennakko on se tärkein, se pitää olla kohdillaan. Jos muut ei sitten mene kohdilleen, on systeemissä tai mittaajassa vikaa....
Timppa
Unskilta sain nämä arvot, kiitosta vaan:JPM kirjoitti:Ihan uteliaisuudesta; paljonko tuollaisessa moottorissa on perus-ja max ennakot?
Kyllä ne nousi aika paljon, liki tonniin. Piti pudottaa sulkemalla ilmaruuvia puolitoista kierrosta.JPM kirjoitti:Pysyykö tyhjäkäyntikierrokset kokoajan tuossa 800r/min lukemassa, kun muutat perusennakkoa? Oletan, että ennakkokäyrä on nouseva jo tyhjäkäyntikierroksilla eli ennakko muuttuu kierrosten muuttuessa ja ennakon muutos välillä -10 - +10 vaikuttaa aika paljon tyhjäkäynti kierroksiin. Mutta tuo 10-12 astetta perus ja 25 max ei voi olla kovin paljoa pielessä.
Jos männät liikkuu ja pinta-alat on samat molemmilla puolilla, niin vaida samanmerkkiset palat molemmille puolille. Testattu on oikein dynamometrissä, löytyy helposti tuollaiset erot kovilla ja pehmeillä paloilla, eikä tuota oikein vielä normaali ajossa huomaa.karra kirjoitti:Rekisteröintukatsastus tehty mutta hylky tuli. Oikea etujarru tehoton, eroa 48 %, muuta sanomista ei ollut. Kumma kyllä ajossa sitä en ole huomannut, männät liikkuu kyllä... tarttee tutkia uudestaan tuo homma.
Autoon on uusittu (mielestäni) kaikki kumiletkut paitsi jousitolppien korkeapaineletkutunski kirjoitti:Aika monesti näissä tapauksissa on syynä tukkeentunut jarruletku. Suosittelisin erittäin lämpimästi uusimaan ne kaikki.
Timppa