w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Noniin tässä pääsi käymään niin että tuote vaihtoi omistajaa. Pääsi varmasti hyvään kotiin jatkojalostukseen.
Toivottavasti antaa hyviä hetkiä tallissa ruuvaillessa.
Itse siirryn toistaiseksi moottoripyöräilyn pariin, katsotaan jos joskus myöhemmin rakentuisi uusi laite.
Toivottavasti antaa hyviä hetkiä tallissa ruuvaillessa.
Itse siirryn toistaiseksi moottoripyöräilyn pariin, katsotaan jos joskus myöhemmin rakentuisi uusi laite.
MB w203 C 240 4matic 2.6 v6 -03
MB w638 110CDI -99
MB w638 V220CDI -99 Lessubussi
Ex:
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB w204 C220CDI -10
MB c208 CLK 430 V8 -98
MB w201 2.0E -87
MB w201 2.0E -89
MB w639 115CDI -05
MB s202 C200CDI -99
MB s202 C200CDI -99
MB s124 250TDT -89
MB w202 C180 -96
MB w124 200D -89
MB c124 300CE -89
MB s202 C220CDI -99
MB w124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB w638 110CDI -99
MB w638 V220CDI -99 Lessubussi
Ex:
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB w204 C220CDI -10
MB c208 CLK 430 V8 -98
MB w201 2.0E -87
MB w201 2.0E -89
MB w639 115CDI -05
MB s202 C200CDI -99
MB s202 C200CDI -99
MB s124 250TDT -89
MB w202 C180 -96
MB w124 200D -89
MB c124 300CE -89
MB s202 C220CDI -99
MB w124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Onnittelut tai osanotot myynnistä.
Mikäs pyörä tuli tai tulee tilalle?
Itse juuri ostin 2009 cbr 1000rr vanhan ruoskan korvaajaksi -96 blade on vanha ruoska.
Mikäs pyörä tuli tai tulee tilalle?
Itse juuri ostin 2009 cbr 1000rr vanhan ruoskan korvaajaksi -96 blade on vanha ruoska.
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
2010 Victory Vegas tuossa on tähtäimessä. Kevyt riski siinä on kun valmistus on lopetettu mutta osia tuntui olevan tarjolla kyllä.
Joku siinä vaan houkuttaa, on se nätti laite.
Kyllähän se toki vähän sellasta tiettyä tunnetta herättää kun sen kanssa tuli opittua kaikenlaista tästä turboiluhommista ja uusia tuttavuuksiakin löytyi jne. Mutta muuttuneen elämäntilanteen vuoksi (omakotitalo) ei pysty nyt irrottaa niitä euroja mitä tuo auto olisi vaatinut. Esim voimansiirron päivitykset ja turbon/pakosarjan muutokset.
MB w203 C 240 4matic 2.6 v6 -03
MB w638 110CDI -99
MB w638 V220CDI -99 Lessubussi
Ex:
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB w204 C220CDI -10
MB c208 CLK 430 V8 -98
MB w201 2.0E -87
MB w201 2.0E -89
MB w639 115CDI -05
MB s202 C200CDI -99
MB s202 C200CDI -99
MB s124 250TDT -89
MB w202 C180 -96
MB w124 200D -89
MB c124 300CE -89
MB s202 C220CDI -99
MB w124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB w638 110CDI -99
MB w638 V220CDI -99 Lessubussi
Ex:
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB w204 C220CDI -10
MB c208 CLK 430 V8 -98
MB w201 2.0E -87
MB w201 2.0E -89
MB w639 115CDI -05
MB s202 C200CDI -99
MB s202 C200CDI -99
MB s124 250TDT -89
MB w202 C180 -96
MB w124 200D -89
MB c124 300CE -89
MB s202 C220CDI -99
MB w124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 27.12.2016 15:03
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Joo tämä keksintö tuli tosiaan haettua kotiin viikonloppuna, kiitos kaupoista jäsen noonakki! Eiköhän tästä jotain tule kirjoiteltua jahka ehditään hieman paremmin tutustua vehkeen sieluun ja saadaan jotain uutta värkättyä
Hauska laitehan se on tuohon kylillä suttailuun

Hauska laitehan se on tuohon kylillä suttailuun

Rossin dieselit
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Varmasti seuraan ja saatte jatkaa tätä topikkia vapaasti.Dieselross kirjoitti: ↑Ma 17.03.2025 09:32 Joo tämä keksintö tuli tosiaan haettua kotiin viikonloppuna, kiitos kaupoista jäsen noonakki! Eiköhän tästä jotain tule kirjoiteltua jahka ehditään hieman paremmin tutustua vehkeen sieluun ja saadaan jotain uutta värkättyä![]()
Hauska laitehan se on tuohon kylillä suttailuun![]()

MB w203 C 240 4matic 2.6 v6 -03
MB w638 110CDI -99
MB w638 V220CDI -99 Lessubussi
Ex:
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB w204 C220CDI -10
MB c208 CLK 430 V8 -98
MB w201 2.0E -87
MB w201 2.0E -89
MB w639 115CDI -05
MB s202 C200CDI -99
MB s202 C200CDI -99
MB s124 250TDT -89
MB w202 C180 -96
MB w124 200D -89
MB c124 300CE -89
MB s202 C220CDI -99
MB w124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB w638 110CDI -99
MB w638 V220CDI -99 Lessubussi
Ex:
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB w204 C220CDI -10
MB c208 CLK 430 V8 -98
MB w201 2.0E -87
MB w201 2.0E -89
MB w639 115CDI -05
MB s202 C200CDI -99
MB s202 C200CDI -99
MB s124 250TDT -89
MB w202 C180 -96
MB w124 200D -89
MB c124 300CE -89
MB s202 C220CDI -99
MB w124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Noniin hienoa että meni auto foorumilaiselle hyvään kotiin, mielellään lukisin tästä juttua jatkossakin 

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 27.12.2016 15:03
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Tämän kesän aktiviteetit tämän auton kanssa varmaan keskittyy baarumien sulattelemisen lisäksi ulkokuoren ja konehuoneen sipistelyyn, tarkoituksena olisi haalia seuraavaan kehitysversioon pikkuhiljaa mahdollisesti tarvittavia rautoja siinä ohessa. Koitan muistaa kirjailla jotain tännekin muistiin sitä mukaa kun asiat etenee 
Isompia matkailuja tällä tuskin tulee harrastettua, mutta kirjataan nyt kuriositeetin vuoksi ja koska kaikki aina kyselee että aika vähällä menee matka-ajossa kun malttaa rauhakseen ajella. Seinäjoelta Nokialle kertyi jotain 195 km ja nippa nappa sain 20 litraa viinaa mahtumaan tankkiin vaikka asvaltti olikin paikoin liukasta, varsinkin rampeissa ja risteyksissä
Vastannee energiasisällöltään jotain n. 7,5 litran bensan kulutusta, joka on itseasiassa aika vähän verrattuna spritmonitor.de:n W201-kantaan. Eli parametrit on ainakin noilta osin hyvästi kohdallaan. Välityksetkin on oikeastaan varsin sopivat matka-ajoon.

Isompia matkailuja tällä tuskin tulee harrastettua, mutta kirjataan nyt kuriositeetin vuoksi ja koska kaikki aina kyselee että aika vähällä menee matka-ajossa kun malttaa rauhakseen ajella. Seinäjoelta Nokialle kertyi jotain 195 km ja nippa nappa sain 20 litraa viinaa mahtumaan tankkiin vaikka asvaltti olikin paikoin liukasta, varsinkin rampeissa ja risteyksissä

Rossin dieselit
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 27.12.2016 15:03
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Olikos niistä vaparin nokista havaintoa, että mistä versiosta löytää parhaat turbokäyttöön? Hieman tutkin räjäytyskuvia, ja ainakin M111.975 eli 2.3 evo kompura oli sama pakonokka ku esim. M111.920 1.8 jyvässä. Imunokka oli eri numerolla, niissä lienee siis eroja. Vähemmän yllättäen tää 2-litranen evo kompura jyvä on molemmat nokat eri numeroilla kuin esim tuossa M111.975...
Löytyi eilen kesäksi vanteet tähän, toki niissäkin on entisöimistä joten saas nähdä onko ne vielä tänä kesänä alla vai joskus myöhemmin tulevaisuudessa.
Löytyi eilen kesäksi vanteet tähän, toki niissäkin on entisöimistä joten saas nähdä onko ne vielä tänä kesänä alla vai joskus myöhemmin tulevaisuudessa.
Rossin dieselit
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/ ... 99824?ci=2 tuos olis nokat
tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
M111.975 on alkuperäinen 230K, ei evo-versio.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 27.12.2016 15:03
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Joo niinpäs olikin, eli evo versio olisi M111.981/.982/.983 no siinä näyttäisi taas olevan samat nenäkepit ku kakslitrasessa M111 evo kompurassa eli M111.955 - .958
Tuosta Joutsenon moottorista olen jo kysynytkin, pitäisi vain logistiikka keksiä kun en ehdi siellä nurkalla käymään ihan heti.
Rossin dieselit
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Toimivat kepit pitäis löytyä non-evo moottorista numerolla M111.920. Ensimmäinen 1.8 litranen.Dieselross kirjoitti: ↑Pe 21.03.2025 10:04Joo niinpäs olikin, eli evo versio olisi M111.981/.982/.983 no siinä näyttäisi taas olevan samat nenäkepit ku kakslitrasessa M111 evo kompurassa eli M111.955 - .958
Tuosta Joutsenon moottorista olen jo kysynytkin, pitäisi vain logistiikka keksiä kun en ehdi siellä nurkalla käymään ihan heti.
Vaati jotain reijän porausta öljykanavaan nokkakepin päähän jos halus sen muuttuvan nokan ajotuksen toimimaan.
Ja m111.921 pitäs sopia suoraa sen säätyvän kanssa.
MB w203 C 240 4matic 2.6 v6 -03
MB w638 110CDI -99
MB w638 V220CDI -99 Lessubussi
Ex:
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB w204 C220CDI -10
MB c208 CLK 430 V8 -98
MB w201 2.0E -87
MB w201 2.0E -89
MB w639 115CDI -05
MB s202 C200CDI -99
MB s202 C200CDI -99
MB s124 250TDT -89
MB w202 C180 -96
MB w124 200D -89
MB c124 300CE -89
MB s202 C220CDI -99
MB w124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB w638 110CDI -99
MB w638 V220CDI -99 Lessubussi
Ex:
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB w204 C220CDI -10
MB c208 CLK 430 V8 -98
MB w201 2.0E -87
MB w201 2.0E -89
MB w639 115CDI -05
MB s202 C200CDI -99
MB s202 C200CDI -99
MB s124 250TDT -89
MB w202 C180 -96
MB w124 200D -89
MB c124 300CE -89
MB s202 C220CDI -99
MB w124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 27.12.2016 15:03
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Vasemman vetarin ulompi nivel rykäisi kuulat mäelle tuossa joku hetki sitten, niin kävin paikalliselta purkamolta hakemassa yhden kokonaisen vetarin askarteluaihioksi jos siitä nivelen saisi pelastettua taas käyttöön. Meinasin tutkia josko löytyisi suora resepti sopivilla osilla kun kuulin vinkkiä että väyrysen navan 32mm boorilla saisi istutettua tenavan nilkkaan, olisiko siihen raadilla kommenttia tai parempaa ehdotusta? Sillä saisi isommat nivelet myös vetarin ulkopäähän, jospa tuo sitten kestäisi. Ainakin yhdessä höntsädrifterissä on vastaava ratkaisu kestänyt hyvin rankaisua n. 460 hevosen voimilla. Myös sopivia osanumeroita saa vinkata jos on jollakin vielä muistissa.
Rossin dieselit
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 27.12.2016 15:03
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
No niin, poika entisöi vetarin ja taas pelaa. Lyhyen koeajon jälkeen Mersu taas talliin ja sisustasta kaikki penkit ja matot irti. Pojalla kun intoa riitti niin pesi kaikki penkit shampoolla, harjalla ja painehuuhtelulaitteella. Samalla reseptillä myös lattiamatot ja viime perjantaina meni sisusta takaisin nippuun niin jopas tulikin mukavan siisti siitä. Laitan kuvia joku päivä. Löysin tähän tuossa jokunen aika sitten R129:n 16" kasireijät renkaineen, niin sai laittaa suvikumit alle myös.
Tänään postimies toi alkuperäisen kaltaiset Rips matot vielä putsatun lattian suojaksi.
Tänään postimies toi alkuperäisen kaltaiset Rips matot vielä putsatun lattian suojaksi.
Rossin dieselit
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 27.12.2016 15:03
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Tässä pari kuvaa.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Rossin dieselit
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Upea laite! Taidan hommata itsekkin nuo matot
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Tuli kyllä siisti sisältä, ulkoa just hyvä sleepperi. Siisti paketti.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 27.12.2016 15:03
Re: w201+m111+turbo+maxxecu=300hv(so far)
Rossin dieselit
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93
C218 CLS 350 CDI 4matic -12 | W212 E 220 CDI -11 | W204 C 200 CDI -11
Ja harrastuslaite
W201 190E M111 turbo -93