190 2.3 Näenkö oikein että tuossa on alkuperäinen webasto? Aika jännästi sijoitettu

Tuo on alkuperäinen webaston modulikellon sijoituspaikka. Tuolle kotelolle on varaosanumerokin.Hage kirjoitti: 190 2.3 Näenkö oikein että tuossa on alkuperäinen webasto? Aika jännästi sijoitettu
Onpa edullinen! Melkein tulee mieleen, että mitä tuossa on vikana?timunen kirjoitti:Edullinen suomi-SL pienillä kilsoilla.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/4931129" onclick="window.open(this.href);return false;
On siinä varmaan katti. R129:ssä mielestäni aina katti on vain kahdella rinnakaisella hyvin virtaavalla katilla siitä johtuen 10hv enämpi kuin esim. w124 M103 kat-moottorilla. Omassa ex 300 24V -89 SL:ssä oli myös katti ja 231 hv kun yleensä 220hv M104 kattimoottorissa ja oli Suomiauto.Timo L. kirjoitti:Onpa edullinen! Melkein tulee mieleen, että mitä tuossa on vikana?timunen kirjoitti:Edullinen suomi-SL pienillä kilsoilla.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/4931129" onclick="window.open(this.href);return false;Tuossa ei muuten ole kattia! Väri jos olisi toinen niin...
Arto S kirjoitti:On siinä varmaan katti. R129:ssä mielestäni aina katti on vain kahdella rinnakaisella hyvin virtaavalla katilla siitä johtuen 10hv enämpi kuin esim. w124 M103 kat-moottorilla. Omassa ex 300 24V -89 SL:ssä oli myös katti ja 231 hv kun yleensä 220hv M104 kattimoottorissa ja oli Suomiauto.Timo L. kirjoitti:Onpa edullinen! Melkein tulee mieleen, että mitä tuossa on vikana?timunen kirjoitti:Edullinen suomi-SL pienillä kilsoilla.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/4931129" onclick="window.open(this.href);return false;Tuossa ei muuten ole kattia! Väri jos olisi toinen niin...
Pitääpä tarkistaa oliko omassa kyseistä koodia kun pääsen kotia. pitäisi olla vielä talella kantakortin kopio.Timo L. kirjoitti:Arto S kirjoitti:On siinä varmaan katti. R129:ssä mielestäni aina katti on vain kahdella rinnakaisella hyvin virtaavalla katilla siitä johtuen 10hv enämpi kuin esim. w124 M103 kat-moottorilla. Omassa ex 300 24V -89 SL:ssä oli myös katti ja 231 hv kun yleensä 220hv M104 kattimoottorissa ja oli Suomiauto.Timo L. kirjoitti:Onpa edullinen! Melkein tulee mieleen, että mitä tuossa on vikana?timunen kirjoitti:Edullinen suomi-SL pienillä kilsoilla.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/4931129" onclick="window.open(this.href);return false;Tuossa ei muuten ole kattia! Väri jos olisi toinen niin...
Olisiko noin? Katsoin EPC:stä kantakortin ja siellä ei ollut SA 620 -koodia. Minusta katti on merkitty kantakorttiin vielä pitkälle 1990-luvun puolelle. Voin tosin olla väärässäkin. Tuo oli hyvä tieto että miksi SL:ssä on tehoa enempi.
Joo ei ole omassa ex SL:ssä myöskään SA 620 -koodia vaikka katti olikin. Tarkistin vielä EPC:stäkinArto S kirjoitti:Pitääpä tarkistaa oliko omassa kyseistä koodia kun pääsen kotia. pitäisi olla vielä talella kantakortin kopio.Timo L. kirjoitti:Arto S kirjoitti:On siinä varmaan katti. R129:ssä mielestäni aina katti on vain kahdella rinnakaisella hyvin virtaavalla katilla siitä johtuen 10hv enämpi kuin esim. w124 M103 kat-moottorilla. Omassa ex 300 24V -89 SL:ssä oli myös katti ja 231 hv kun yleensä 220hv M104 kattimoottorissa ja oli Suomiauto.Timo L. kirjoitti:Onpa edullinen! Melkein tulee mieleen, että mitä tuossa on vikana?timunen kirjoitti:Edullinen suomi-SL pienillä kilsoilla.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/4931129" onclick="window.open(this.href);return false;Tuossa ei muuten ole kattia! Väri jos olisi toinen niin...
Olisiko noin? Katsoin EPC:stä kantakortin ja siellä ei ollut SA 620 -koodia. Minusta katti on merkitty kantakorttiin vielä pitkälle 1990-luvun puolelle. Voin tosin olla väärässäkin. Tuo oli hyvä tieto että miksi SL:ssä on tehoa enempi.
Näyttäisi olevan lampunpesurit poistettu ja se ainakin minun silmissäni kyllä laskee melkoisesti arvoa.Timo L. kirjoitti:Erikoisesti varusteltu suomi-300 CE-24.
saatikka sitte takavalojen tummennukset ja keltaset etuvilkut vaihettu kirkkaisiin....EeKi kirjoitti:Jaa että sulkien poisto laskee melkoisesti arvoa, ei niillä edes tee mitään ja on syntisen rumatkin.
Et sitten noita helvetin rumia tinavanteita sitten huomannu?![]()
Noi vasta arvoa laskee, etenkin auto näyttää heti räpellykseltä ku on jälkiasennusvanteet.
EeKi ei varmaan ole ajanut Vitostietä tai muuta vilkkaasti liikennöityä kaksikaistaista tietä jonossa maalis- tai marraskuussa ilman lampunpyyhkijöitä ja pesuria? Sano sen jälkeen tekeekö niillä mitään vai ei.EeKi kirjoitti:Jaa että sulkien poisto laskee melkoisesti arvoa, ei niillä edes tee mitään ja on syntisen rumatkin.
Onpas siisti yksilö. Harmi vain kun on poljin liikaa eikä ole takaniskatukia.Timo L. kirjoitti:Erikoisesti varusteltu suomi-300 CE-24.