Eri osien mallailut saatu päätökseen mihin mikäkin tulee ja mitä tarttee tehdä että sen osan siihen saa. Kontissa oli isoin pohtiminen kun se vararengas kotelo näytti jo aika täydeltä ja nyt sinne piti saada mahtumaan viellä tuo säiliö, venttiilit ja kompura mutta sinne ne vaan taitaa hiljalleen kaikki viellä järkevästi mahtuakkin. Ja viellä siten että vahvistimiakin pystytään säätelemään.
Mittareiden paikkojen etsimistä.

Edestäkin sain rautajouset pois ja vanhat luultavastikkin alkuperäiset iskunvaimentimet purettua pois jotka kyllä pitää uusilla korvata myös siksi että olin lukevinani uusien iskunvaimentajin vähentävän huomattavasti pussien paineita jos siitä sitten saisi pehmeämpää kyytiä.
Aluksi etupään kaari/vanne mitta oli 32mm viimekesänen (n. 65mm). Puskurin sivuttais siirtojen jälkeen sen sain 22mm josta kuva taitaa olla ja lopuksi 10mm mikä luultavasti saa meikäläiselle riittääkkin niin pusseissa pysysi viellä vähän ilmaan.

Säiliölle tuli askarreltua 3x30mm latasta jalat, kun mitkään pantakiinnitykset eivät kiinnostaneet. Nuille sitten hioin vaan kupeesta paikat paljaiksi ja lisäilin karhennus viiltoja että liima tarttuisi viellä paremmin.

Lisäksi viellä kuvatus käyttiksen saamasta hellyydestä, elikkä väykyn vanhat rissat uusilla kumeilla ja taisi siinä maskikin vaihtua

