W124 vm.88 2.0bensa

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Hans
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Ti 06.09.2005 08:52
Paikkakunta: Pohja

Viesti Kirjoittaja Hans »

Siniset ikkunot ois kyllä hienot! Kyllä se sopii ainaki punaiseen valmettiin
MersuForum.net - Siinä on kaikki mitä koirasi tarvitsee
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

nyt tuli vähän takapakkia projektille, kun yritin pistää hifit kiinni, niin lopputulos oli, että ei ääntä ämyreistä :shock: täytyy käydä ostamassa joku mittari, ja kattoo, että mikä kusee.. vahvistin ei vaan ei herää, tai oikeastaan vahvistimet..

kokeiltu parilla eri heräte johdollakin, sulake näytti olevan ehjä virtajohdon puolelta.... osaako joku antaa vinkkejä.. :shock:
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

no nyt toimii taas :D ilmeisesti soittimelta tuleva heräte ei ollut tarpeeks voimakas, ja kokeilin ottaa herätteen virtajohdolta, rupes pelittään...
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Montakos vehjettä sulla on kiinni siinä soittimen herätejohdossa?

Laitappa se soittimen heräte ohjaamaan relettä ja releeltä virta laitteiden herätenapoihin. ---> toimii. :D

Nimittäin sitä soittimen heräte johtoa ei kestä kuormittaa kovinkaan paljoa. (n. 200mA) Jännite herätelähdössä ei jaksa nousta 12v asti jos siinä on paljon laitteita kiinni.
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

2 vahvistinta siinä oli kiinni siinä samassa soittimeen herätteessä.
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

nyt pääsi ekan kerran kuunteleen tota hertzin sarjaa, ja ihan hyvinhän se soi, vielä kun saa säädöt ihan kohdalleen ja subbarit peliin.

mid basso oli aika napakka, ja säädin sen toistaa 55-60hertzistä ylöspäin ääniä, jotka se vielä toisti hyvin.
hiukan isompi vahvistin ei olis ollu pahasta, joku 4x100w rms olis varmaan aika passeli, nykyinen on siis tuo spl dynamicsin 4 x 65W rms, jolla joutu hieman kääntään jo gain vipuakin liiaksi :oops:

mieli tekis kyllä jotain keskiääntä tuohon lisäks vielä... ei oo vaan sattunu niitä audaxeja vielä vastaan :(
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
petrikar
Mersumies
Mersumies
Viestit: 867
Liittynyt: Ti 01.08.2006 22:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja petrikar »

Mika.T kirjoitti:Montakos vehjettä sulla on kiinni siinä soittimen herätejohdossa?

Laitappa se soittimen heräte ohjaamaan relettä ja releeltä virta laitteiden herätenapoihin. ---> toimii. :D

Nimittäin sitä soittimen heräte johtoa ei kestä kuormittaa kovinkaan paljoa. (n. 200mA) Jännite herätelähdössä ei jaksa nousta 12v asti jos siinä on paljon laitteita kiinni.
Mitä se tekee jos on liikaa kuormitettu? Mulla on soittimen herätteen perässä 3 vahvistinta. :roll:
Hans
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Ti 06.09.2005 08:52
Paikkakunta: Pohja

Viesti Kirjoittaja Hans »

Kuvia kehiin!
MersuForum.net - Siinä on kaikki mitä koirasi tarvitsee
Avatar
_Antti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 592
Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja _Antti »

petrikar kirjoitti:
Mitä se tekee jos on liikaa kuormitettu? Mulla on soittimen herätteen perässä 3 vahvistinta. :roll:
Saattaa kaiuttimet ruveta paukkumaan/napsumaan kun soitin laitetaan päälle ja sammutetaan, toiset ei 'herätä' vahvistimia ollenkaan, kuten tässä masan tapauksessa...
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

petrikar kirjoitti:
Mika.T kirjoitti:Montakos vehjettä sulla on kiinni siinä soittimen herätejohdossa?

Laitappa se soittimen heräte ohjaamaan relettä ja releeltä virta laitteiden herätenapoihin. ---> toimii. :D

Nimittäin sitä soittimen heräte johtoa ei kestä kuormittaa kovinkaan paljoa. (n. 200mA) Jännite herätelähdössä ei jaksa nousta 12v asti jos siinä on paljon laitteita kiinni.
Mitä se tekee jos on liikaa kuormitettu? Mulla on soittimen herätteen perässä 3 vahvistinta. :roll:
Laitteet ei lähde päälle ja joissakin merkeissä soitinkaan ei lähde päälle.... Jos sulla vahvistimet käynnistyy niin ei huolta. :D
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

nyt näkyy jo kuvakin näytöltä :) johdotukset on viä kaikki näkyvissä, ja ne pitäis vielä piilotella.. peräkonttikin täynnä johtoo :?

kannattaako laittaa aktiivi jakosuodin, vai käyttääkö vahvarin omia suotimia :?: :!: kun mulla aktiivijakari on ylimääräsenä tallissa.
onko siitä enempi hyötyä kuin haittaa :) :?:


ja jos joku on kiinnostunut ostaan velocityn 5paikkasen muistikortti mp3 soittimen/dsp:n joka on 1din kokoinen 3 paria aux in lähtöjä ja 3 paria aux outteja, ei radioita tai cd soitinta tms, vaan pelkkä dsp ja toi muistikortti homma.. niin pistäkää yv:tä.. toisen soittimen kaveriks siis toi tarkoitettu, kuten varmaan tiedättekin :D saa säädettyä kaikki kajarit :wink:
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
cali
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ke 21.09.2005 18:12

Viesti Kirjoittaja cali »

MasaMbW124 kirjoitti:kannattaako laittaa aktiivi jakosuodin, vai käyttääkö vahvarin omia suotimia :?: :!: kun mulla aktiivijakari on ylimääräsenä tallissa.
et tarvii mitään muuta kun sen dynamicsin!! saat sillä säädettyä kaikki mitä tarviikin.. juu pois vaan ja myyntiin noi kaikki turhanpäiväset hiposteluverppeet! niillä helpommin pilaa äänen, kun parantaa sitä jollei odella osaa säätää..
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

Parin kuukauden päästä lähtee sisusta pois taas miltei kokonaan.

- Lisää äänieristyksiä
- rca:t vedän käyttämällä orkkis johto kouruja
- uus virtajohto nykyisen 21mm2 tilalle (tai sitten toinen 21mm2 toiselle vahvarille suoraa)

Kumpi järkevämpää, 1 iso, vai 2 pienempää? Halvemmaks tulis vetää 2 pienempää, sillä se toinen johto jo on ostettuna ja valmiiks vedetty, myös etuna on, ettei tarvi jakoblokkia, kun vahvareille tulee omat johtonsa.

äänieristyksillä haen lopputulosta, joka ei resonois niin paljoo kuin nykyinen, ajattelin, että joku ruiskutettava massa vois olla paras tähän tarkoitukseen :?: :idea:



myös kaukosäädettävän keskuslukon asennan samalla, joka on ollut asennusta odottamassa jo vuoden päivät :lol: Mutta siitä lisää parin kuukauden päästä.. sillon pitäis olla auto leimattu ja kortti taskussa. :wink:

myykö mulle joku halvalla vanhanmalliset orkkis takavalot??? en jaksa edes yrittää noilla lakatuilla katsastukseen :D
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3792
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

MasaMbW124 kirjoitti: Kumpi järkevämpää, 1 iso, vai 2 pienempää? Halvemmaks tulis vetää 2 pienempää, sillä se toinen johto jo on ostettuna ja valmiiks vedetty, myös etuna on, ettei tarvi jakoblokkia, kun vahvareille tulee omat johtonsa.
No omassa tapauksessa tuo 2 johtoa tarkoittais toisen ANL sulakeboksin ostamista, joka maksaa saman verran kun paksu johto. Coupessa on nyt 70mm2 kaapeli joten tuskin sitä tarttee päivittää hetkeen aikaan. Elikkä mun mielestä järkevämpi on vaihtaa vanha paksumpaan 35-50mm2 ettei tarvi joka välis vaihtaa. Kyllähän nuo pienemmät johdot on ainakin ittellä menny hyötykäyttöön myöhemmissä projekteissa.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

no mulla on acu- sulake nyt tossa, ja sellanen tulis seuraavaankin, jos toisen kaveriks ostaisin... :oops:

mitäs etuja tolla ANL-sulake hommalla on tohon ACU:n nähden :?:

jos vedän yhden paksumman johdon, ja karsin ton nykyisen pois, niin mun pitää sillon taas hommata jakoblokki ja sulake + se johto
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
_Antti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 592
Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja _Antti »

MasaMbW124 kirjoitti: mitäs etuja tolla ANL-sulake hommalla on tohon ACU:n nähden :?:

Ei sen kummempia etuja, AGU ssa vaan loppuu sulakkeen koot muistaakseni 100A, joka ei riitä enää isoille kaapeleille.
ANL taas löytyy ainakin 100A-300A välillä.
300A riittää jo hyvin vähän isompaakin hitsaus urakkaan 8)

Kannattaa kerralla laittaa kunnon virtasetti niin ei tarvitse sitten myöhemmissä vaiheissa kiroilla, jos ja kun tekee mieli laittaa enemmän isompaa palikkaa sinne takakonttiin ja virta ei vanhoilla letkuilla piisaa.. :roll:
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

kyllä mää sen niin nyt teen sitte, että vedän toisen 21mm2 kaapelin konttiin, ja ostan toisen ACU-sulakkeen, kun tolle vahvarille ei tartte yli 100A:n sulaketta :) Samalla laitan akun maa johdot kuntoon, ja laturin piuhan paremmaks, uudet akun kengät ja vähän soittimen maa/virtajohtoja uusiks.

tehokkaammatt poppi vehkeet tulee sitten siihen seuraavaan autoon sitten joskus :wink:
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

mistäs johtunee, kun katsoo dvd:tä autosoittimella, näkyy hetken kuva ja sitten tulee jotain tekstiä, että video is locked, ja jotain muutaki tekstiä tuli, sitten kuva mustaks ja no singnal teksti, tämä vaan siis silloin, kun katsoo dvd:tä, muuten toimii hyvin :) voisko leffassa olla joku suojaus? leffa on kyllä ostettu kaupasta, ja kahdella eri leffalla sama teksti!
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3792
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Mulla on ainakin AVIC X1R :ssä sellainen suojaus että yks johto pitää olla kytkettynä käsijarruun (-) ja käsijarrun ollessa painettuna video näkyy. Muuten tulee just tuollainen varoitusteksi, tosin jotain "Video wiewing unawailable while driwing"... Omassa on tällähetkellä se tuollalailla käppärissä sen takia ettei kuskina toimiva tunaroi auton kanssa kattoessaan musavideota.Tosin se lähtee kun vaan maadoittaa tuon johdon johonkin.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

elikkään maadotan sen johdon, niin sitten 8)

tosiaan nyt tiedänkin sen johdon jo silmissäni, ja siinä lukikin käsijarru, mutta ei kaikkea tuu selvään päähän mieleen :shock:
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
Zalbeer
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1165
Liittynyt: Ma 21.02.2005 01:40
Paikkakunta: Jkl Mlk

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

EVO X kirjoitti:Mulla on ainakin AVIC X1R :ssä sellainen suojaus että yks johto pitää olla kytkettynä käsijarruun (-) ja käsijarrun ollessa painettuna video näkyy. Muuten tulee just tuollainen varoitusteksi, tosin jotain "Video wiewing unawailable while driwing"... Omassa on tällähetkellä se tuollalailla käppärissä sen takia ettei kuskina toimiva tunaroi auton kanssa kattoessaan musavideota.Tosin se lähtee kun vaan maadoittaa tuon johdon johonkin.
Mitä ne muuten tuumaa katsastuksessa noista näytöistä? Kuullu sellasta juttua et inssi kokeilis et futaako noi ilman että se käkkäri on "lukossa" :?: :shock:
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

no mulla se on ainakin on aika kaukana kuskista, joten ei pitäis vaikuttaa..
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3792
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Zalbeer kirjoitti:quote]Mitä ne muuten tuumaa katsastuksessa noista näytöistä? Kuullu sellasta juttua et inssi kokeilis et futaako noi ilman että se käkkäri on "lukossa" :?: :shock:
Eipä oo kokeillu kun näyttö on ollut sisä-asennossa..ei siinä mitään ongelmaa kyllä nyt oliskikaan tuolla kytkennällä..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
^Club
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 289
Liittynyt: To 20.01.2005 22:46
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja ^Club »

eipä ainakaan täälläpäin tuumanneet mitään inssissä vaikka olikin näyttö paikoillaan. Sanoivat vaan, että onpa iso näyttö :lol: Eikä ne sitä edes sen kummemmin kokeilleetkaan käsijarrun kanssa.
Kesäauto: Mercedes Benz w123 300DA -77
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97

Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Avatar
Lepisto
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 263
Liittynyt: La 17.02.2007 21:38
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Lepisto »

Hienoa katseltavaa kaikinpuolin, erittäin hienoo kun porukka jaksaa laittaa kuvia ja kirjotuksia projekteistaan :)

Täytyy ite varmaan kans avata oma projekti aihe tänne, kesän jälkeen pitäs alotella todennäköisimmin 230ce tai 300ce w124 :sta rakentelemaan, kunhan löydän sopivan hintaisen yksilön jostain. :) Kortti tuleekin sitten vasta ensvuoden alussa.
Hans
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Ti 06.09.2005 08:52
Paikkakunta: Pohja

Viesti Kirjoittaja Hans »

Lepisto kirjoitti:Hienoa katseltavaa kaikinpuolin, erittäin hienoo kun porukka jaksaa laittaa kuvia ja kirjotuksia projekteistaan :)

Täytyy ite varmaan kans avata oma projekti aihe tänne, kesän jälkeen pitäs alotella todennäköisimmin 230ce tai 300ce w124 :sta rakentelemaan, kunhan löydän sopivan hintaisen yksilön jostain. :) Kortti tuleekin sitten vasta ensvuoden alussa.
Ilman muuta
MersuForum.net - Siinä on kaikki mitä koirasi tarvitsee
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

eepi kirjoitti:Joo mutta ootko nähnyt avantgarden, joka olisi viininpunainen? Ikinä en ole nähnyt, enkä haluakkaan. Veikkaan että kamalat lasit olisi, ei sovi punasen kanssa.
eilen bongattu 2kpl viininpunaisia W211 korisia avantgarde e-sarjalaisia, joissa siis ne sinertävät sävylasit.
Hienot oli 8)
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

galluppi...

valoluomilla vai ilman... :shock:

http://img444.imageshack.us/img444/756/cimg0498es1.jpg

tein toisen luomen hätäseen kuidusta kokeeks miltä näyttäis.. tossa lopputulos
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Huomattavasti fiksumman näköset tuollaiset luomet ku sellaset L-malliset. mut en silti omaa autooni laittais...
PS: lampunpesurit kans hiiteen :D
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
jd-mies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 88
Liittynyt: La 02.12.2006 21:16
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja jd-mies »

Mun mielestä tommoset luomet sopii :) eli laita vaan,mut kai maskin verkon maalaat mustaksi? :roll:
Mukavaa kun kesälläkin on liukasta ;-),200D
Vastaa Viestiin