
EeKin s204/w209 + ex mursut
Nooh, ei viittis maksaa monia euroja vain parista hassusta millistä. Kuitenkin ajatuksena olis madaltaa tota lisää, etenkin nyt kun on taas lisää tilaa.
Tai siis viiime vkl yritettiin laittaa tonttiin, mut täytyy tehä kikka3 eli iskareiden väliin palikkaa, näin iskari nousee ja auto madaltuu.
Helvetin mersut, ei saa vaan helposti tonttiin. 3 kerta jo kun koittaa madaltaa, ei vaan tipu tarpeeks.
Kävi jo bemariin vaihto mielessä, niihin ees saa eteen coilarit.
Tai siis viiime vkl yritettiin laittaa tonttiin, mut täytyy tehä kikka3 eli iskareiden väliin palikkaa, näin iskari nousee ja auto madaltuu.
Helvetin mersut, ei saa vaan helposti tonttiin. 3 kerta jo kun koittaa madaltaa, ei vaan tipu tarpeeks.
Kävi jo bemariin vaihto mielessä, niihin ees saa eteen coilarit.

- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Ei siihen mene ku 1h sillon kun tietää mitä tekee.eepi kirjoitti:Noniin noniin, ketuttaa vaan ku kaverit ketkä ajaa VAGilla, menee talliin, menee yks ilta jos siätkään kuin vaihtaa säädettävän. Ja mataluusvaihtelee mielialan mukaan. Coiloverit w201:seen?
Ja mitäs kaikkea pitää tehä että ne e36 bemarin tolpat sinne saa menemään?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Siis mihin väliin iskaria sää sitä palikkaa laitat, meikä ei ny oikeen tajuaeepi kirjoitti: Tai siis viiime vkl yritettiin laittaa tonttiin, mut täytyy tehä kikka3 eli iskareiden väliin palikkaa, näin iskari nousee ja auto madaltuu.

Kesäauto: Mercedes Benz w123 300DA -77
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97
Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97
Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Jos tosiaan tonttiin w201:sen haluaa niin kannattaa noi mersun iskarit unohtaa edestä ja takaa. -> coiloverit eteen ja taakse ja kaikki tukivarret säädettäviksi että pyörät saa oikeaan asentoon. VAG tuotteisiin saapi ehkä mukavemmin osaa mutta pakko kyllä sanoa ettei ne mitään järjen riemu voittoja mielestäni ole...
Omasta w201:sestä saa coileista säädettyä pohjapellin maahan 215/40 16" rengastuksella, yhden kerran oon sen sillain tallin lattialle laittanut, lankkua renkaiden alle että sai tunkin auton alta pois -> autoa vähän eteenpäin, pois lankkujen päältä ja KOPS auto tippui pohja lattiaan kiinni..
Aika mielenkiintoinen koittaa nostaa takaisin ylös kun tolpissa oli silloin 2mm ulosjoustoa.
Omasta w201:sestä saa coileista säädettyä pohjapellin maahan 215/40 16" rengastuksella, yhden kerran oon sen sillain tallin lattialle laittanut, lankkua renkaiden alle että sai tunkin auton alta pois -> autoa vähän eteenpäin, pois lankkujen päältä ja KOPS auto tippui pohja lattiaan kiinni..
Aika mielenkiintoinen koittaa nostaa takaisin ylös kun tolpissa oli silloin 2mm ulosjoustoa.
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Kyllä mersu on hienompi silloin kun camberit on mallia hieman auraa takaa aivan niin kuin mr AM:kin on mieltä, se kuuluu takavetoiseen. Ei se niin paljon enempää sitä kumia syö ainakaan mulla, aika tasaseen kuluu
ja mitä tulee mataluuteen niin en tässä heti oikein ymmärrä miksi eepin autoa olis madallettava lisää kun se on jo siistin matala, mitäs se mulle kuuluu mutta jos tosta vielä madaltaa niin ei hyvä
mulla on vissiinkin yhtä matala 201:könen kun eepillä ja ite pidän sitä jo tosi MATALANA linttana 

ja mitä tulee mataluuteen niin en tässä heti oikein ymmärrä miksi eepin autoa olis madallettava lisää kun se on jo siistin matala, mitäs se mulle kuuluu mutta jos tosta vielä madaltaa niin ei hyvä


- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
no mutta vaikka vakio autossa jossa madallusta vakiosta noin 10-15cm. ehkä jopa enemmänkin,niin on camberit niiiin vinksallaan että renkaat kuluu hulluna sisä laidasta. eihän niitä välttämättä pakko ole kokonaan kääntää suoraan mutta hiukan parempaan asentoon.
Toisia ei ehkä haittaa se renkaitten kuluminen jos ajoa tulee joku tonni kesälle,mutta omassakin autossa jolla ajetaan noin 15-20tkm kesässä ni pakko on asialle tehdä jotain. ei jaksa sitä ainaista rengasruljanssia vaikkei ne ittelle ns mitään maksakka!
Toisia ei ehkä haittaa se renkaitten kuluminen jos ajoa tulee joku tonni kesälle,mutta omassakin autossa jolla ajetaan noin 15-20tkm kesässä ni pakko on asialle tehdä jotain. ei jaksa sitä ainaista rengasruljanssia vaikkei ne ittelle ns mitään maksakka!
Mulla on molemmat autot matalia eikä kumassakaan ole camberit liiemmin lintallaan, eikä tosin niitä neljääsataa hevosvoimaakaan, johtuneeko osittain myös siitä että kaikki on alustassa tiukassa kunnossa ettei juurikaan harota vaikka madallusta molemmissa on se ~ 60mm, ei ole tullu mieleenikään oikoa niitä joillain tangoilla kun kuluvat varsin tasiseen kuitenkin nuo renkaat. Eri asia sitten jos madalletaan enemmän, mutta sitten tulee vielä sekin että sen jälkeen ei enää paljon ajellakaan ns. normaaleja ajoja
Mutta ymmärrän kyllä täysin jos joku haluaa niin tehdä, ja vielä paremmin silloin jos tehoja on se +400 ja yli, kuten sanottu kukin tekee niin kuin parhaaksi näkee, emmie tiiä jatkakaa

Mutta ymmärrän kyllä täysin jos joku haluaa niin tehdä, ja vielä paremmin silloin jos tehoja on se +400 ja yli, kuten sanottu kukin tekee niin kuin parhaaksi näkee, emmie tiiä jatkakaa

Toi matala?! mitäs helvettiä, toi un on säälittvän mukamas madallettu, alle 60 mm on lukiopojille.Benzo kirjoitti:ja mitä tulee mataluuteen niin en tässä heti oikein ymmärrä miksi eepin autoa olis madallettava lisää kun se on jo siistin matala, mitäs se mulle kuuluu mutta jos tosta vielä madaltaa niin ei hyvämulla on vissiinkin yhtä matala 201:könen kun eepillä ja ite pidän sitä jo tosi MATALANA linttana
Mjuu, mulla on joku oikeasti 70-80 mm tiputettu. Hyvin tolla pääsee jokapaikkaan, pohjapanssarista joku reilu 8cm. Kun ei oo mitään rellun härpäkelippoja, niin ei otakkaan mihinkään kiinni. Vai mitä epk... 
E: tosta pystyy havainnollistamaa että tilaa on
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/Das%20 ... %20007.jpg

E: tosta pystyy havainnollistamaa että tilaa on
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/Das%20 ... %20007.jpg
http://eepi.kuvat.fi/kuvat/Autot/Das%20 ... %20random/
Viimiset kuvat tän vuoden kesälookissa...
Vkl maalasin talvivanteet uusiksi. Motonetistäkin hain vähän vilkkua. On kyllä perseestä teiden suolaaminen, Lorinsereiden rantit ihan kulahtaneet.
Viimiset kuvat tän vuoden kesälookissa...
Vkl maalasin talvivanteet uusiksi. Motonetistäkin hain vähän vilkkua. On kyllä perseestä teiden suolaaminen, Lorinsereiden rantit ihan kulahtaneet.

Nyt o pappalookki valmis, kattotelineet olis aika kovat viel.
4300k ksenonitkin tuli laitettua ja myös vahaus tuli suoritettua. Tosin liian myöhään, pinta ihan hirveä. Kiitos suolauksen ja kaikki koivujen shaisset.
Parempia kuvia myöhemmin.





Ehkä eteen pienempää profiilia, jotain 55-60, raapasee joskus vähäsen kaareen... Muutenkin näyttäis vähän paremmalta, ja saa hivenen enemmän etukenoon.

Parempia kuvia myöhemmin.





Ehkä eteen pienempää profiilia, jotain 55-60, raapasee joskus vähäsen kaareen... Muutenkin näyttäis vähän paremmalta, ja saa hivenen enemmän etukenoon.
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna