
W124 E300DT
- MasaMbW124
- Mersumies
- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- MasaMbW124
- Mersumies
- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
jep no sitten on juttu toinen. itse vaan hukkasin joskus avaimet omastani, ja vehon kautta hommasin 2 uutta ja makso n.40e yhteensä saksasta tilattuna.Kryptonite kirjoitti:ei saa veholta näitä aihoita, kun eivät ole mersun alkuperäisiä.MasaMbW124 kirjoitti:veholta noita virta-avaimia kannattaa kysellä jos on orkkis lukot
löytykin sitte ne avaimet vielä omalta pihalta ku lumet sulivat pois, nyt on avaimia neljät kappaleet

W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
W204: 220cdi '07
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Todii tänään sain oman virtalukkoni ja avaimen takaisin. Nyt voin hyvin omatunnoin hakkua täysin kyseisen lukkoliikkeen.
huvittavinta oli että pyysin heitä tekemään vielä toisen avaimen, niin he kieltäytyivät ja suosittelivat toista liikettä. Kuulemma oli tullut maksamaan heille jo liikaa. ilmeisesti heitä pelotti että sekin menee päin mäntyä..
Noh kävin toisen avaimen teettämässä pikasuutarilla. Tosin sekin maksoi puolet enemmän, mutta ainakin onnistui heti kerralla.. Kustannus yhteensä tuli tälle sarjalle nousemaan 90e haminoihin +oma työ.
Tässä kuva avaimista..

huvittavinta oli että pyysin heitä tekemään vielä toisen avaimen, niin he kieltäytyivät ja suosittelivat toista liikettä. Kuulemma oli tullut maksamaan heille jo liikaa. ilmeisesti heitä pelotti että sekin menee päin mäntyä..
Noh kävin toisen avaimen teettämässä pikasuutarilla. Tosin sekin maksoi puolet enemmän, mutta ainakin onnistui heti kerralla.. Kustannus yhteensä tuli tälle sarjalle nousemaan 90e haminoihin +oma työ.
Tässä kuva avaimista..

220.128 Black Mirror
Tuli tuosta mieleen, kun ostin myös kauko-ohjaus sarjan k.lukitukselle ja mukana tuli melkein samallaiset kauko-ohjaimet missä on myös tuo avain. Kävin sitten kysymässä Nokialla sijaitsevasta lukko liikkeestä, että pystyvätkö he tekemään noita autojen avaimia.
No vastaushan tuli päivän selvästi: "Kyllä ja se maksaa sitten 8 euroa, toimi avain tai ei"
Pistipäs hieman epäilyttämään tää toiminta, etteivät pysty antaan takuuta siitä, että avain toimii?

No vastaushan tuli päivän selvästi: "Kyllä ja se maksaa sitten 8 euroa, toimi avain tai ei"
Pistipäs hieman epäilyttämään tää toiminta, etteivät pysty antaan takuuta siitä, että avain toimii?




C124 300ce 24v sportline -91
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Juu juu. Täällä maksoi myös 10e lukkoliikkeessä. Pikasuutarilla 20e. Pikasuutari myös sanoi heti ensimmäisenä ettei ota kantaa jos ei toimi, muttaSergey kirjoitti:Täällä tuollainen avain maksaa 10€ ja sama takuu, 10€ toimii tai ei. Ilmeisesti avaimen kopioiminen ei siis ole aivan lastenleikkiä? Mikä siinä voi muka mättää? Huonot vehkeet?
kyllähän se sit toimi kuitenkin heti.
220.128 Black Mirror
No, positiivista tässä on kuitenkin se, että onneksi vain Nokialla ei ole vaikeuksia kopioida näitä. Joten kai sitä voi huoletta viedä sitten kopioitavaksi tuon avaimen ja jos ei toimi, niin sitten ei toimi. Uusi 8e ja toinen kauko-ohjain vaan liikkeeseen sit. 

C124 300ce 24v sportline -91
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Tänään tuli hinkattua dieseli puhtaaksi ja vietyä kuivumaan talliin. Nyt olisi tarkoitus vahata maalipinta kunnolla maalauksen jälkeen. Suojatakseni talven suolalta ja muulta kuralta.
Elikkäs ostin Autoglymin Ultra Deep shine vahaa. Mitä mieltä olette kyseisestä vahasta.
Lisäksi löytyy Autoglymin Super resin polishia..
Kertokaas omat mielipiteitä vahoista kun kyseessä on uusi maalipinta.
Jälkeenpäin kun googletin, niin ilmeisesti ainakin tuo Deep Shine vaha on ainakin TM-testivoittaja.. Tosin eikö nuo testit voiteta siten, että ken maksaa eniten..
Huvittavaa materiaalia glumin kysymyspalstalta..
Ensimmäinen osa:
K: Olen kuullut uudesta Ultra Deep Shine –vahasta. Miten vahaa käytetään? Tarvitaanko UDS:n päälle vielä Extra Gloss Protection tai alle Super Resin Polish?
V: Ultra Deep Shine on puhdistava yleisvaha siinä missä Super Resin Polishkin, Ultra Deep Shine on tarkoitettu syvän kiiltonsa vuoksi erityisesti uusille ja tummille maalipinnoille. Voit siis vaihtoehtoisesti käyttää joko Ultra Deep Shine tai Super Resin Polish vahaa, kumpi paremmin omalle autollesi sopii (vanhemmille maalipinnoille suosittelemme käsittelyä Super Resin Polish ja Extra Gloss Protection vahalla).
Levitä hyvin ohut vahakerros koko pestyn ja kuivatun auton pintaan, anna kuivahtaa (vaha saa kuivua auton pinnassa vaikka muutaman tunnin) ja pyyhi suurimmat vahat pois puhtaalla puuvillaliinalla. Pyyhi loput vahat auton pinnasta mikrokuituliinalla, (erityisen hyvän jäljen saa Autoglymin Hitech Finishing Cloth mikrokuituliinalla, joka on pestävä ja voidaan siis käyttää aina uudestaan) tämä takaa upean kiillon. Ultra Deep Shine- vahan kanssa ei tarvita muita vahoja ja aivan kuin muidenkin Autoglym tuotteiden kanssa UDS on erittäin riittoisaa ja ohut kerros vahaa riittää takaamaan toivotun lopputuloksen. Halutessaan Ultra Deep Shinen kanssa voi käyttää Extra Gloss Protection vahaa.
Toinen osa:
Minulla on uusi auto, joka on ollut hetken käytössä ilman mitään käsittelyä. Millä voin suojata autoni?
V: Mikäli autosi on täysin uusi, voit joko käsitellä sen itse tai antaa ammattilaisen huolehtia siitä puolestasi. Autoglymillä on tarjota uudelle autolle ainutlaatuinen Complete- käsittely, joka suojaa niin auton maalipinnan kuin ikkunat ja verhoilutkin, helposti ja pitkäkestoisesti. Käsittelyjä tekevät koulutetut Autoglym- ammattilaiset. Yhteystiedot ja tarkemman kuvauksen käsittelystä löydät internet sivuiltamme (tuotteet->complete-käsittely).
Mikäli haluat käsitellä autosi itse, suosittelemme maalipinnalle vahausta Super Resin Polish ja Extra Gloss Protection vahoilla. Sisätiloihin voit tarvittaessa käyttää Leather Care Cream-nahanhoitoainetta ja vinyyli- sekä muovipinnoille Vinyl&Rubber Care hoito- ja puhdistussuihketta.
Mistä mahtoi johtua Super Resin polishin suosittelu? Siitäkö kun henkilö ei maininnut uuden autonsa väriä?
Elikkäs ostin Autoglymin Ultra Deep shine vahaa. Mitä mieltä olette kyseisestä vahasta.
Lisäksi löytyy Autoglymin Super resin polishia..
Kertokaas omat mielipiteitä vahoista kun kyseessä on uusi maalipinta.
Jälkeenpäin kun googletin, niin ilmeisesti ainakin tuo Deep Shine vaha on ainakin TM-testivoittaja.. Tosin eikö nuo testit voiteta siten, että ken maksaa eniten..
Huvittavaa materiaalia glumin kysymyspalstalta..
Ensimmäinen osa:
K: Olen kuullut uudesta Ultra Deep Shine –vahasta. Miten vahaa käytetään? Tarvitaanko UDS:n päälle vielä Extra Gloss Protection tai alle Super Resin Polish?
V: Ultra Deep Shine on puhdistava yleisvaha siinä missä Super Resin Polishkin, Ultra Deep Shine on tarkoitettu syvän kiiltonsa vuoksi erityisesti uusille ja tummille maalipinnoille. Voit siis vaihtoehtoisesti käyttää joko Ultra Deep Shine tai Super Resin Polish vahaa, kumpi paremmin omalle autollesi sopii (vanhemmille maalipinnoille suosittelemme käsittelyä Super Resin Polish ja Extra Gloss Protection vahalla).
Levitä hyvin ohut vahakerros koko pestyn ja kuivatun auton pintaan, anna kuivahtaa (vaha saa kuivua auton pinnassa vaikka muutaman tunnin) ja pyyhi suurimmat vahat pois puhtaalla puuvillaliinalla. Pyyhi loput vahat auton pinnasta mikrokuituliinalla, (erityisen hyvän jäljen saa Autoglymin Hitech Finishing Cloth mikrokuituliinalla, joka on pestävä ja voidaan siis käyttää aina uudestaan) tämä takaa upean kiillon. Ultra Deep Shine- vahan kanssa ei tarvita muita vahoja ja aivan kuin muidenkin Autoglym tuotteiden kanssa UDS on erittäin riittoisaa ja ohut kerros vahaa riittää takaamaan toivotun lopputuloksen. Halutessaan Ultra Deep Shinen kanssa voi käyttää Extra Gloss Protection vahaa.
Toinen osa:
Minulla on uusi auto, joka on ollut hetken käytössä ilman mitään käsittelyä. Millä voin suojata autoni?
V: Mikäli autosi on täysin uusi, voit joko käsitellä sen itse tai antaa ammattilaisen huolehtia siitä puolestasi. Autoglymillä on tarjota uudelle autolle ainutlaatuinen Complete- käsittely, joka suojaa niin auton maalipinnan kuin ikkunat ja verhoilutkin, helposti ja pitkäkestoisesti. Käsittelyjä tekevät koulutetut Autoglym- ammattilaiset. Yhteystiedot ja tarkemman kuvauksen käsittelystä löydät internet sivuiltamme (tuotteet->complete-käsittely).
Mikäli haluat käsitellä autosi itse, suosittelemme maalipinnalle vahausta Super Resin Polish ja Extra Gloss Protection vahoilla. Sisätiloihin voit tarvittaessa käyttää Leather Care Cream-nahanhoitoainetta ja vinyyli- sekä muovipinnoille Vinyl&Rubber Care hoito- ja puhdistussuihketta.
Mistä mahtoi johtua Super Resin polishin suosittelu? Siitäkö kun henkilö ei maininnut uuden autonsa väriä?
220.128 Black Mirror
Olen käyttänyt autoglymin vahaa, joka puhdistaa hapettuneen/haalistuneen pinnan-olisiko ollut juuri tuo superresinpolish-vaha. Lopputulos on hyvä, mutta ei pysy kauaa. Vaatii kestävämmän vahan päälle. Nyt olen käyttänyt Korrekin tuotteita kun ne kestävät minusta pidempään. Sonaxin nanovahoja olen myös käyttänyt-1:nen kävisi sinun autoosi. Mutta kyllähän autoglymin vahat varmasti hyviä ovat-deep shinen kestävyydestä ei ole tietoa, mutta kun katsoo millä pedanttisuudella hoidat autojasi niin lyhyempikestoinen vahakin käynee sinulle. Kuitenkin vahaat autosi kerran kuussa 

-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Tänään tuli taisteltua 5 tuntia autotallissa. Tuli nyt vahattua dieseli tuolla glymin ultra deep shinella. Lopputulos on kiiltävä
Tuli lisäksi käytyä kaikki ovenpielet, takakontin pielet ja konehuoneen pielet. Lisäksi tuli nahatkin hoidettua samaan syssyyn.
Kaippa sitä tarvisi huomenna marssia vielä liikkeeseen ja hommata tuota
Autoglym Extra Gloss Protectionia, jotta olisi pinta sitten vimosen päälle..

Kaippa sitä tarvisi huomenna marssia vielä liikkeeseen ja hommata tuota
Autoglym Extra Gloss Protectionia, jotta olisi pinta sitten vimosen päälle..
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Prestan nahanhoitoaineilla.. Ihan parasta ainetta.E280T kirjoitti:Lisäksi tuli nahatkin hoidettua samaan syssyyn.
milläs aineella hoidat nahkoja??
Tänään tuli sitten dieseli vielä vahattua tuolla Extra Gloss Protectionilla. Nyt on nätti

Tässä muutama rakeinen kuva autosta. Tarvitsee ottaa joku päivä parempia kun ajaa auton pois tallista.
http://i37.photobucket.com/albums/e51/K ... 85/1-5.jpg
http://i37.photobucket.com/albums/e51/K ... 85/2-4.jpg
http://i37.photobucket.com/albums/e51/K ... 85/3-4.jpg
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
onks sulla eicca tollaset vanteet alla oikeesti, mitkä sun avattaressa on?
ja joku sikamatala alusta? (vai onko photoshoppi laulanut taas punasena)
lähetä kuvia, jos löytyy.
ja kryptonite, mistä olet hommanut tota prestan nahan hoito ainetta? voisi kokeilla sitä, kun leathercare, ja autoglymit ei oiken tunnu toimivan mersun reijitetylle nahoille kunnolla..


lähetä kuvia, jos löytyy.
ja kryptonite, mistä olet hommanut tota prestan nahan hoito ainetta? voisi kokeilla sitä, kun leathercare, ja autoglymit ei oiken tunnu toimivan mersun reijitetylle nahoille kunnolla..

S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=57318dansku kirjoitti:
kryptonite, mistä olet hommanut tota prestan nahan hoito ainetta? voisi kokeilla sitä, kun leathercare, ja autoglymit ei oiken tunnu toimivan mersun reijitetylle nahoille kunnolla..
Tuolla juuri keskusteltiin nahanhoidosta vähän enemmän.
Ratista vielä sen verta, että on vielä vähän epäselvää tuon kanssa. Sopiiko oikeasti ja hintaa sille olisi tulossa 270e postikuluineen näillä näkymin. Pistän myöhemmin asiasta lisää selvyyttä kun selviää. Toisaalta vaikka tuntuu kalliilta niin se ei ole oikeastaan. On melko harvinainen tuo puuratti mallissa sport. Katsotaan mitä tapahtuu.
220.128 Black Mirror
no odotellaan sitten, ei tuo hinta kuulosta yhtään pahalta siihen verrattuna mitä noista uusista sportlinen rateista huudetaan



M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Ei ole paha homma mutta älä nyt ainakaan valkosia sinne laitaKryptonite kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa kuinka paha on vaihtaa Mittaristopohjat?

MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Nyt ois vähän haavena päivittää dieselin sisustaa hillitysti.
Elikkäs vielä en tiedä oikein mitä siihen lisäis, kun tarkoitus kuitenkin on että kuosi säilyisi alkuperäisen tyylikkäänä.
Olen miettinyt lisäiskö mittaristoon mm kromit?

Vai peräti juuripähkinä taustaa, vaiko sekä että?
Myöskin tälläiset mittaristopohjat olisivat melko jännät?


http://www.tachodesign.de/html/db_w124_ ... chosc.html
Linkki
Sitten lisäisikö ilmastoinnin räppäniin kromia?
Linkki
sitten lisäisikö lämmönsäätimiin kromit? Oikeastaan ei ole minkään näköiset kylläkään.

Sitten vaihdekepin ympärille kromia..

Jos joku sattuu löytämään jostain päin nettiä kuvia näistä tuning osista asennettuna, niin viitsikö joku pistää linkkiä topickin jatkoksi.
Elikkäs vielä en tiedä oikein mitä siihen lisäis, kun tarkoitus kuitenkin on että kuosi säilyisi alkuperäisen tyylikkäänä.
Olen miettinyt lisäiskö mittaristoon mm kromit?

Vai peräti juuripähkinä taustaa, vaiko sekä että?
Myöskin tälläiset mittaristopohjat olisivat melko jännät?


http://www.tachodesign.de/html/db_w124_ ... chosc.html
Linkki
Sitten lisäisikö ilmastoinnin räppäniin kromia?
Linkki
sitten lisäisikö lämmönsäätimiin kromit? Oikeastaan ei ole minkään näköiset kylläkään.

Sitten vaihdekepin ympärille kromia..

Jos joku sattuu löytämään jostain päin nettiä kuvia näistä tuning osista asennettuna, niin viitsikö joku pistää linkkiä topickin jatkoksi.
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Ratti tuli huudettua.
Linkki
Mutta taisi ratille tullakkin vielä vähän lisähintaa kun en tajunnut kääntää kunnolla tuota tekstiä. Eli ilmeisesti joudunkin maksamaan 50e enemmän kun en lähetä vanhaa rattia saksaan. Tälläistä tällä kertaa.
Linkki
Mutta taisi ratille tullakkin vielä vähän lisähintaa kun en tajunnut kääntää kunnolla tuota tekstiä. Eli ilmeisesti joudunkin maksamaan 50e enemmän kun en lähetä vanhaa rattia saksaan. Tälläistä tällä kertaa.
220.128 Black Mirror
Terve,
Nuo kaikki mittaristopohjavaihtoehdot ovat omalla tavalla hienoja. Tuo pähkinähomma vaatisi kokonaisuuden näkemisen kojetaulusta. Kun katsoo pelkkää mittaristoa niin vaikuttaa ihan ok, mutta kokonaisuudesta kojetaulun kanssa en osaa sanoa.
Tuo kromireunus on varma ratkaisu. Se on ainakin hillitty ja ei taida hypätä silmiin vaan on arvokkaan oloinen-ovatko nuo muuten metallia vai muovia? Muovikromia vihaan henk.koht.
Tuo osittaisvalkopohjamittaristo (W211-look) näyttää sekin aika hyvälle, mutta näyttääkö, että nopeusmittarin alaosasta näkyy vähän reunasta pilkistävän vanhan pohjan kirjoituksia? Vai näenkö kuvasta vain väärin. Jos sieltä näkyy läpi kirjoituksia niin valkoinen reunus olisi saanut olla alaosastaan hieman paksumpi. Toinen seikka, joka silmää hieman häiritsee on valko/mustapohjaisen mittariston yhteydessä olevat alkuperäiset oranssit osoittimet-mitäs jos ne maalaisi myös tummanharmaaksi?
Vaihdekepin ympärys kromi on ihan nätti, jos se on metallia!
Ihan kivoja lisukkeita nuo kaikki on, mutta itse pitää tehdä mikä on hillittyä ja mikä ei.
Jos alkuperäiset mittaristonpohjat olisivat valkoiset niin nyt niitä kaikki kilvan muuttaisi mustiksi-tästähän tuunauksessa on kyse
PS. Itse laitoin omaan W123:seen nahkaisen vaihdekepinnupin/pussin-otin sen purkuautosta, pussi/nuppi-yhdistelmä on yhtenäinen kokonaisuus ja alkuperäinen mersun valmistama. Lisäksi laitoin jalopuupintaisen levyn lämmönsäätimien ympärille (alkuper.) ja jalopuupintaisen tuhkakupin.
Nuo on kivoja hommia nuo pikku parantelut-tulee vaihtelua hieman ja on kiva puuhailla.
Nuo kaikki mittaristopohjavaihtoehdot ovat omalla tavalla hienoja. Tuo pähkinähomma vaatisi kokonaisuuden näkemisen kojetaulusta. Kun katsoo pelkkää mittaristoa niin vaikuttaa ihan ok, mutta kokonaisuudesta kojetaulun kanssa en osaa sanoa.
Tuo kromireunus on varma ratkaisu. Se on ainakin hillitty ja ei taida hypätä silmiin vaan on arvokkaan oloinen-ovatko nuo muuten metallia vai muovia? Muovikromia vihaan henk.koht.
Tuo osittaisvalkopohjamittaristo (W211-look) näyttää sekin aika hyvälle, mutta näyttääkö, että nopeusmittarin alaosasta näkyy vähän reunasta pilkistävän vanhan pohjan kirjoituksia? Vai näenkö kuvasta vain väärin. Jos sieltä näkyy läpi kirjoituksia niin valkoinen reunus olisi saanut olla alaosastaan hieman paksumpi. Toinen seikka, joka silmää hieman häiritsee on valko/mustapohjaisen mittariston yhteydessä olevat alkuperäiset oranssit osoittimet-mitäs jos ne maalaisi myös tummanharmaaksi?
Vaihdekepin ympärys kromi on ihan nätti, jos se on metallia!
Ihan kivoja lisukkeita nuo kaikki on, mutta itse pitää tehdä mikä on hillittyä ja mikä ei.
Jos alkuperäiset mittaristonpohjat olisivat valkoiset niin nyt niitä kaikki kilvan muuttaisi mustiksi-tästähän tuunauksessa on kyse

PS. Itse laitoin omaan W123:seen nahkaisen vaihdekepinnupin/pussin-otin sen purkuautosta, pussi/nuppi-yhdistelmä on yhtenäinen kokonaisuus ja alkuperäinen mersun valmistama. Lisäksi laitoin jalopuupintaisen levyn lämmönsäätimien ympärille (alkuper.) ja jalopuupintaisen tuhkakupin.
Nuo on kivoja hommia nuo pikku parantelut-tulee vaihtelua hieman ja on kiva puuhailla.

-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Jeps, nyt tosiaan tuli tuo sportlinen jalopuuratti huudettua ja sitten huudin kaveriksi jalopuisen vaihdekepin, niin saa jäädä sisustan päivitys toistaiseksi tähän. Pirun arvokkaita nuo kromiset koristeet, otten huomioon että kaikki ovat liimattavia tarvikeosia alkuperäisten päälle.
Tarviikin varmaan seuraavaksi harkita Bi-xenonien laittoa nokalle.
Tarviikin varmaan seuraavaksi harkita Bi-xenonien laittoa nokalle.
220.128 Black Mirror
Mulla on vähän samanlaiset mittarit kun tuossa 2-kuvassa mutta ne on täysin alkuperäisillä fonteilla ja logoilla + että keskikohdat on hiilikuitulookkia ja reunat harjattua alumiinia. Tekstit ja numerot on painettu silkkipainolla..kalliithan niistä tuli kun ensin 8kk niitä odottelin mainostoimistosta.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)