Project Lorinser: Zweite Teile!
- Pakardinen
- Mersumies
En kerroo...
Hys hys juttuja. Mutta uskokaa pois, kyllä nämä on jo käyneet paikallaan ilman, että ottaa jarruihin tms. kiinni.
No on kait se myönnettävä, kyllä se peilikiiltävä huuli houkuttelis... Mutta vain huuli, muuten jää maalit vanteisiin
Eikä tuota huultakaan tälle suvelle tehdä. Ehkä...

Miten mulle tuli nyt sellanen olo, että Sergey pitää enemmän kuin todennäköisenä, että näitä aletaan kiillottamaan...?Sergey kirjoitti:Ja sitten kun kittaat ja alat kiillottamaan vanteita

Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Nonii, nyt minä ymmärrän miksi halusit pitää pultit itelläs...
Hienot on vanteet!
Ihan BTW, jos jotain kiinnostaa nuo Pakardisen entiset lorrot niin ne vois olla taas kaupan. Nuo on muuten siitä v-mäiset vanteet että eipä yletä pinnapultit spacereissä, tai no ainakaan minun spacereissä...
Ei oikein viitsisi rueta ainettakaan työstämään pois vanteista, eli jos jollain on vinkkiä mistä sais pitkiä lyötäviä pinnapultteja spacereitä varten niin sekin tieto kiinnostaa.

Ihan BTW, jos jotain kiinnostaa nuo Pakardisen entiset lorrot niin ne vois olla taas kaupan. Nuo on muuten siitä v-mäiset vanteet että eipä yletä pinnapultit spacereissä, tai no ainakaan minun spacereissä...

- Pakardinen
- Mersumies
- Pakardinen
- Mersumies
No tuossa on ihan milleistä kiinni, että mahtuuko vanteen reuna lokarin kaaren sisäpuolelle. Ihan niin ylös ei pumpattu jousitusta, kun noita vanteita mallailtiin.Västi kirjoitti:Mulla on rengastuksena 225/50-16 edessä ja 245/45-16 takana, vannekoko sama, ainoastaan takana ET14, eikä ongelmia missään.
Kaksi kertaa olen jäänyt nuolemaan näppejäni samanmoisista lortoista (pihi kun olin ja en voinu korottaa muutamaa kymppiä).
Tämänkin takia tässä nyt sivumennen kyselen, onko kellään foorumilaisella täällä Kuopion seudulla kaarimankelia, jos sellaista tarvii...? JP Autotuning Siilissä tietysti tekee, mutta jos jollain olis omaa, niin ei tarviis sinne viedä.
Älä ole ensi kerralla pihi, nämä on keräilyharvinaisuuksia...

Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
- Pakardinen
- Mersumies
Tervetuloa yrittämään!CDW210 kirjoitti:Mä niin tuun varastamaan noi vanteet, on niin hienot!!!![]()
![]()
Miten se tollanen neliö look voi ollakkin noin ajattoman hieno!

Niin, miten se voikaan? Mulla tuo riivaus alko, kun näin Raidissa komisario Janssonin w108:n alla tällaset, tosin tais olla ne vähän pienemmällä huulella...

- Pakardinen
- Mersumies
- Pakardinen
- Mersumies
- Pakardinen
- Mersumies
- Pakardinen
- Mersumies
- Pakardinen
- Mersumies
Edessä 215/55, takana 235/50. Oikeammat koot olis vissiin ollu 215/50 ja 235/45...
Kun ei tuohon helvatan laivaan kehtaa mitään kottikärrin pyöriäkään laittaa, niin pitäs vähän olla edes tuota korkeutta. Noh, nyt on sitte liikaa. Perse.
Kun ei tuohon helvatan laivaan kehtaa mitään kottikärrin pyöriäkään laittaa, niin pitäs vähän olla edes tuota korkeutta. Noh, nyt on sitte liikaa. Perse.
- Pakardinen
- Mersumies
Emminä jaksa, olkoon nuin. Ei tuon kokoset renkaat kuitenkaan kovin kauaa kestää, vaihtaa sitten matalammat...
Mutta se kaarimankeli täällä Kuopion seudulla kyllä kiinnostais, jos nyt ihan ahtaasti pykäliä tulkitaan, niin nuo takarenkaat ei ole lailliset... Tulee just sen inasen ulos kaaresta.
Mutta se kaarimankeli täällä Kuopion seudulla kyllä kiinnostais, jos nyt ihan ahtaasti pykäliä tulkitaan, niin nuo takarenkaat ei ole lailliset... Tulee just sen inasen ulos kaaresta.
Onkohan minulla sitten matalampi auto vai..nimittäin 10" vanne, ET15 ja 245 rengas jää väykyssä helposti kaaren sisään.Vai jouduitko muuttamaan ET:tä vielä pienemmäksi 

Viimeksi muokannut AM, Pe 07.05.2010 09:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Pakardinen
- Mersumies
On varmasti, tuo on Classic...AM kirjoitti:Onkohan minulla sitten matalampi auto vai..

Tulee tässä päivän mittaan...A k i kirjoitti:Lisää kuvia
- Pakardinen
- Mersumies
Noh, tuossa niitä nyt sitte, niitä kuvia:

Onhan se myönnettävä, että ei tuo vannemalli kaikista parhaiten Väykkään sovi, mutta juurikin tämä vannemalli on mulle hieman enemmän kuin vähän pakkomielle...
Mut minun auton nyt varmaan ainakin tunnistaa, niistä kaikista muista Väyrysistä...

Onhan se myönnettävä, että ei tuo vannemalli kaikista parhaiten Väykkään sovi, mutta juurikin tämä vannemalli on mulle hieman enemmän kuin vähän pakkomielle...

Mut minun auton nyt varmaan ainakin tunnistaa, niistä kaikista muista Väyrysistä...

- Pakardinen
- Mersumies
- Pakardinen
- Mersumies
Onhan sitä yritetty, mutkun minen näitä myy
Tulevaisuutta vartenhan nuo enimmäkseen tuli hankittua. Sitten kun minä saan joskus sen c126:n ostettua, niin siihenhän nuo käy paremmin kuin hyvin.
Ei sulla Kustomi kaarimankelia olis...?

Tulevaisuutta vartenhan nuo enimmäkseen tuli hankittua. Sitten kun minä saan joskus sen c126:n ostettua, niin siihenhän nuo käy paremmin kuin hyvin.
Ei sulla Kustomi kaarimankelia olis...?
- Pakardinen
- Mersumies
Niin, mitä pitempään noita nyt tuossa alla kattelee, niin sitä mukavammalle ne alkaa näyttää.Sergey kirjoitti:kyl ne väykkyyn sopii ku madaltais ja kaventais kumia
Madaltaminen on kyllä "to do" -listalla... Kumeja en kyllä nyt ala heti vaihtelemaan, olkoot nuo nyt. Sitten kun seuraavat hommaa, niin sitte kapeemmat.