Joko osat tullut? laitatko linkkiä mistä tilasit? Näkis kuvan millaset tilaamasi ovat. Onko airmatic sulla?
Ihan classic peli on, d2 alustalla. Ei ole osat tullut, tänään tuli 2vk tilauksesta ja puhuivat amerikan päässä että n. 2vk toim. aika Suomeen. Meni vain ensimmäiset kaksi viikkoa odotellessa tilausvahvistusta, ennen sitä ei pystynyt osia maksamaan kun ei osaa tuo ohjelma heidän sivuillaan laskea toim. kuluja Suomeen. Mutta nyt on kaksi viikkoa siitä kun osat maksoin, ehkäpä tällä viikolla tulevat
Varmaan laitan kans noi nyt tilaukseen. Laitoin niille kyselyä miten saa saadettyä, ilmeisesti pitää säätää "irrallaan" ja toinen, että mahtuuko kun on toi ilmapussi juuri tuon tangon vieressä. Kuvista päätellen mahtuu. Mietein aluksi niitä toisia MB artsin valmistamia tankoja jotka voi säätää paikoillaan ja hintaa 1200$
Äkkiseltään hakemalla en löytänyt suoranaista vastausta kysymykseen, että tietääkö kukaan miten Distronic suhtautuu maskin vaihtamiseen? Mieli tekisi ensi kesää vasten paukuttaa kokomustamaski nykyisen tilalle, mutta haluais käyttää edelleen distroniccia myös. Maalaaminen varmaan olis yks vaihtoehto, onko kellään hintahajua tälläisestä projektista?
Kumipää kirjoitti:Ei kai siinä muutakuin pyhkäsee maalin päälle, niin se mullakin on ja hyvin näkyy pysyvän.
Tuskin kallis, alta satkun homma pitää olla.
Ja on ilmeisesti pysynyt ongelmitta pinnassa kiinni? Tuliko tehtyä mitään esivalmisteluja vai röyhkeesti vaan puhtaaseen maskiin maali päälle? Täytyy varmaan tossa kevään kolkutellessa sitten käydä kyselemässä läheisiltä maalaamoilta.
Joo eli parin kuukauden prosessin jälkeen paypal lähetti rahat takaisin tukivarsitilauksesta, osia en siis koskaan saanut. Nyt sitten vain suunnittelemaan seuraavaa ratkaisua
Mistäs kannattaisi kysellä facelift etupuskinta ja tilpehöörejä S211seen. MBSCA:atahan saisi AMG-replicapuskurin, mutta onkohan se hassun näköinen ilman helmoja ja takapuskuria??
Edit. Onko muuten S211-sarjalaisissa kaikissa takana vakiona ilmajouset? Itsellä siis ko. auto Avantgarde-varustuksella, ilman Airmatic:ia. Eikä ole tietoa mitä takapäästä löytyy..
Nyt on pajalla teetetty uudet tukivarret taakse, tai siis muokattu vakioista. Hyvä tuli ja kohtuu hintaan, 7mm vakioita lyhyemmät. Ennen takapyörät sojottivat kulmissa +2.6, nyt sitten +1.0, valmistajan suoritus ylärajalle on +1.6 Ajettavuus talvikelillä kuin toisesta maailmasta! Eli malli on valmis, jos joku haluaa omaansa samanlaiset, voin kysäistä mitä ne maksaisivat
Kuul4 kirjoitti: Onko muuten S211-sarjalaisissa kaikissa takana vakiona ilmajouset? Itsellä siis ko. auto Avantgarde-varustuksella, ilman Airmatic:ia. Eikä ole tietoa mitä takapäästä löytyy..
Takana aina ilmajouset. Madaltaa voi niitäkin, antureiden näpräämiseksi menee.
Kuul4 kirjoitti: Onko muuten S211-sarjalaisissa kaikissa takana vakiona ilmajouset? Itsellä siis ko. auto Avantgarde-varustuksella, ilman Airmatic:ia. Eikä ole tietoa mitä takapäästä löytyy..
Takana aina ilmajouset. Madaltaa voi niitäkin, antureiden näpräämiseksi menee.
Ei mene voi madalta/kortta suorran *:rin valikosta
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
Sport 2 asetus päällä, vanteen keskiosasta lokasuojaan taisi olla noin 31cm. Comfort asetuksella olis joku 33cm pyöristettynä. Tapahtumaa sivusta seuranneena. Kuullut kans juttua, että tietyssä järjestyksessa madaltaessa ei tarvis antureisiin koskea. Mahtaako olla airmaticin "tietokeneissa" eroja?
Maavara oli 8cm matalimmalta kohdalta, pakoputkien liitoskohta takapenkkien alla. Nyt alustaa nostettu hieman. Näin talvella kun ajoi comfortilla, niin kaikki loskakokkareet kolahti pohjaan
Hyvä tietää. Tosiaan mitään rajua tontitusta en ole tähän autoon laittamassa. Hieman vain avantgardea haluaisin alemmas, jotta 19" pyörät istuvat nätimmin kaariin. Jos tuota 10 - 20mm. pudottaa niin ilmeisesti pysyy vielä kulmatkin suht hyvin kohdillaan..?
Tomp kirjoitti:Sport 2 asetus päällä, vanteen keskiosasta lokasuojaan taisi olla noin 31cm. Comfort asetuksella olis joku 33cm pyöristettynä. Tapahtumaa sivusta seuranneena. Kuullut kans juttua, että tietyssä järjestyksessa madaltaessa ei tarvis antureisiin koskea. Mahtaako olla airmaticin "tietokeneissa" eroja?
Maavara oli 8cm matalimmalta kohdalta, pakoputkien liitoskohta takapenkkien alla. Nyt alustaa nostettu hieman. Näin talvella kun ajoi comfortilla, niin kaikki loskakokkareet kolahti pohjaan
Onkos muutos monta sentiä normaalin verratuna?
Teko Järjestyksellä on merkitystä (siitä jonnekin kirjoitellut joskus)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
En osaa yhtään sanoa paljonko laskettiin. Niin alas, että näytti hyvältä. Mutta tuskin 6cm ehkä vähemmän. Paha sanoa mitään kun ei ole mitään sellasta mittaa missään.
speedxx kirjoitti:Nyt on pajalla teetetty uudet tukivarret taakse, tai siis muokattu vakioista. Hyvä tuli ja kohtuu hintaan, 7mm vakioita lyhyemmät. Ennen takapyörät sojottivat kulmissa +2.6, nyt sitten +1.0, valmistajan suoritus ylärajalle on +1.6 Ajettavuus talvikelillä kuin toisesta maailmasta! Eli malli on valmis, jos joku haluaa omaansa samanlaiset, voin kysäistä mitä ne maksaisivat
Onko nuo muokatut siis ns. "yhtäpuuta" vai säädettävät?
speedxx kirjoitti:Nyt on pajalla teetetty uudet tukivarret taakse, tai siis muokattu vakioista. Hyvä tuli ja kohtuu hintaan, 7mm vakioita lyhyemmät. Ennen takapyörät sojottivat kulmissa +2.6, nyt sitten +1.0, valmistajan suoritus ylärajalle on +1.6 Ajettavuus talvikelillä kuin toisesta maailmasta! Eli malli on valmis, jos joku haluaa omaansa samanlaiset, voin kysäistä mitä ne maksaisivat
Onko nuo muokatut siis ns. "yhtäpuuta" vai säädettävät?
Ihan yhtä osaa, ei säädettävät. Pysyy sallituissa rajoissa ainakin omassa autossa sekä talvi- että kesäsäädöillä. Talveksi nostin autoa 2.5-3cm.
Tomp kirjoitti:En osaa yhtään sanoa paljonko laskettiin. Niin alas, että näytti hyvältä. Mutta tuskin 6cm ehkä vähemmän. Paha sanoa mitään kun ei ole mitään sellasta mittaa missään.
Alle 6cm Ja siltikö joutui antureihin koskemaan ?
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
http://www.vanteesi.fi/index.php/Tuotet ... dster.html" onclick="window.open(this.href);return false; Tälläiset vanteet lähtee todennäköisesti tilauskeen 8x18" kokoisena molempiin päihin jos vain löytyy lähistöltä jostain 5x112 jaolla. ET näyttää olevan 40, meneekö tämä kuinka nnätisti avantgarde alustan kanssa? Vai pitääkö ottaa yhteyttä sorvariin? Olisiko 245/35 hyvät kumit näille?
T0MP3 kirjoitti:http://www.vanteesi.fi/index.php/Tuotet ... dster.html Tälläiset vanteet lähtee todennäköisesti tilauskeen 8x18" kokoisena molempiin päihin jos vain löytyy lähistöltä jostain 5x112 jaolla. ET näyttää olevan 40, meneekö tämä kuinka nnätisti avantgarde alustan kanssa? Vai pitääkö ottaa yhteyttä sorvariin? Olisiko 245/35 hyvät kumit näille?
Kyllähän noi menee avariin. vakionahan on ET42 7.5" vanteella.
Itsellä on 8x18" ET35 jossa on 235/45 kumit. Ihan hyvä on alla.
MB ML 350 CDI A 4-MATIC Business Premium -12 (W166.024)
MB C 230 A Kombi Avantgarde -06 (S203.252)
MB CLK 200 A Sport -98 (W208.335)
MB E 300D Sedan -80 (W123.130) klassikko
ex MB E 220 CDI A Kombi Avantgarde -10 (S212.202)
ex MB ML 320 A -99 (W163.154)
ex MB Vaneo 1.9 A Ambiente -05 (W414.700)
ex MB E 270 CDI A Kombi Avantgarde -03 (S211.216)
ex MB 190 E 2.0 Sportline -90 (W201.102)
Tomp kirjoitti:En osaa yhtään sanoa paljonko laskettiin. Niin alas, että näytti hyvältä. Mutta tuskin 6cm ehkä vähemmän. Paha sanoa mitään kun ei ole mitään sellasta mittaa missään.
Alle 6cm Ja siltikö joutui antureihin koskemaan ?
Antureihin ainakin joutui koskemaan. Luultavasti alle 6cm tiputettiin.