124 300d super turbotus
Asiantuntijakin on taas päässyt tänne meidän "paskaa jauhavien hopeamitalistien" iloksi satuilemaan, vissiin öljyjen lauhduttelun välissä. Hienoa, että teidän perheessä mersut on ihan koko perheen harrastus ja erityisesti odotankin näitä keskusteluja lukevan mersuharrastaja??vaimosi sanallisen arkun avautumista ja hänen oikeinkirjoituksen taidonnäytettään.
Vaikka et mielestäsi filologian ja kielitieteiden ammattilainen olekaan ja olet tullut ymmärretyksi niin itse et ainakaan ymmärrä mielestäni kohtuullisen selvää ja suunnilleen oikein kirjoitettua tekstiä joka on suurimmaksi osaksi vielä ihan suomea. Kaikkea ihan epäoleellista kirjoittelet (kuten minäkin), mutta et osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseeni, lauhdutatko vai jäähdytätkö auton moottoriöljyä? Aikaisemmissa kirjoituksissasihan sitä olet lauhdutellut, mitä edelleen suuresti ihmettelen noinkin viisaan asiantuntijan lausumaksi. Jos itse et ymmärrä kysymystäni niin varmaan vaimosi tai aikuinen poikasi voi kääntää tekstini sinulle ymmärrettävään muotoon ja tätä keskustelua seuraava vaimosi voi varmaan myös kirjoittaa vastauksesi tähän jos et itse pysty/kykene/kehtaa/osaa....
Oletko kaikkien muiden pilkkaamisen ohessa ajatellut, että täällä neuvoa kysyvät eivät välttämättä tiedä moottoreista ihan kaikkea ja kun sinä asiantuntijana puhut täällä kaikenlaisia höpöjä niin joku saattaa jopa uskoa tarinoitasi, sinun itsesi ja vaimosi lisäksi? Suurinta osaa asiantuntijalausuntosi kuitenkin varmaan ärsyttävät koska niillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa joten eiköhän lopeteta paskan jauhaminen ja anneta tilaa asialle = ilman sinun satuiluja, samoin minun. Vastaustasi kysymykseeni odotan silti mielenkiinnolla.
Vaikka et mielestäsi filologian ja kielitieteiden ammattilainen olekaan ja olet tullut ymmärretyksi niin itse et ainakaan ymmärrä mielestäni kohtuullisen selvää ja suunnilleen oikein kirjoitettua tekstiä joka on suurimmaksi osaksi vielä ihan suomea. Kaikkea ihan epäoleellista kirjoittelet (kuten minäkin), mutta et osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseeni, lauhdutatko vai jäähdytätkö auton moottoriöljyä? Aikaisemmissa kirjoituksissasihan sitä olet lauhdutellut, mitä edelleen suuresti ihmettelen noinkin viisaan asiantuntijan lausumaksi. Jos itse et ymmärrä kysymystäni niin varmaan vaimosi tai aikuinen poikasi voi kääntää tekstini sinulle ymmärrettävään muotoon ja tätä keskustelua seuraava vaimosi voi varmaan myös kirjoittaa vastauksesi tähän jos et itse pysty/kykene/kehtaa/osaa....
Oletko kaikkien muiden pilkkaamisen ohessa ajatellut, että täällä neuvoa kysyvät eivät välttämättä tiedä moottoreista ihan kaikkea ja kun sinä asiantuntijana puhut täällä kaikenlaisia höpöjä niin joku saattaa jopa uskoa tarinoitasi, sinun itsesi ja vaimosi lisäksi? Suurinta osaa asiantuntijalausuntosi kuitenkin varmaan ärsyttävät koska niillä ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa joten eiköhän lopeteta paskan jauhaminen ja anneta tilaa asialle = ilman sinun satuiluja, samoin minun. Vastaustasi kysymykseeni odotan silti mielenkiinnolla.
-Hannu- kirjoitti:Asiantuntijakin on taas päässyt tänne meidän "paskaa jauhavien hopeamitalistien" iloksi satuilemaan, vissiin öljyjen lauhduttelun välissä. Hienoa, että teidän perheessä mersut on ihan koko perheen harrastus ja erityisesti odotankin näitä keskusteluja lukevan mersuharrastaja??vaimosi sanallisen arkun avautumista ja hänen oikeinkirjoituksen taidonnäytettään.
No niin, nyt pitäisi taas kehitellä jotakin repäisevää, kun kirjoittelet siihen sävyyn. Olisiko paikallaan pieni tietotaidon näyte paikallaan, mitä sinä itseasiassa moottoritekniikasta ymmärrät.
Kirjoistuksestasi vaan huokuu näin ammattilaiselle, ettei siellä hatun alla ole merkittävää tietoa tai taitoakaan.
Olisit sinäkin kunnioittanut topcin aloittajan toivetta, ettei tämä mene yksityishenkilön tietojen ja taitojen mittaamiseen.
Jos aikaisemmat sanomiseni eivät ole kolahtaneet, mitkä termit oikeaoppisesti moottoritekniikassa vallitsevat, laudutetaanko öljyä...ja tai jäädytetäänkö vesi/neste kiertoa jne..
Nekin asiat selviää pienellä paneutumisella asiaan.
Olisiko siis syytä kunnioittaa alkuperäistä teemaa tässä asiassa.
Jos haluat tietoa moottoritekniikan öljy-ja jäähdytystekniikan saloista, voit avata uuden aiheen asiasta.
no joo voihan niitä tavotteita nostaa! mut olis tarkoituksena tehä lankusta rivakka ympäri vuotinen käyttö auto. mitä oon lueskellu niin alkuperäisen turbo mosan pitäs kestää nuo tehot vissiin aika hyvin!?? mikä olis sopiva ahdin tuohon teho luokkaan?xr kirjoitti:vähän on suuri pesä tuolle teho tavoitteelle joku 10-12 olis passelijule83 kirjoitti:olisiko tälläinen passeli viri ahdin
kkk K27 53-17 turbiinikotelo #17 jaettu , imu 53mm/ pako 65mm
kone: om603 turbo.
tehotavoite olis n.250-300hv välille
mutta voihan sitä teho tavoitetta nostaa
kysellään täällä, kun on muutakin juttua ja porukka tuntuu täällä liikkuvan...
onko kukaan sovitellut vastaavia mersun alakertaan
tai siis jonkun jenkkikasin kankia yleensä, kun ne ei tunnu maksavan oikein mitään... tämä 8 kpl:n sarjakin maksaa vain 468 $...
http://www.campbellenterprises.com/part ... 0ahlb8a302
eli kyseessä olis h-profiili veivit, 5.7" pituiset ja 2" alapesällä (mersun kampea kun vähän koneistaa, niin sopii
) ja käsittääkseni 23.54 mm yläpäällä (.927"), jota saa uudelleen puslittamalla kyllä pienemmäksi... 7/16 pulteilla (n. 11,1 mm!), saa toki myös 5/16 ja 3/8 pulteilla, mutta eikö nuo isot pultit ole tässä se paras asia...
onko kukaan sovitellut vastaavia mersun alakertaan

eli kyseessä olis h-profiili veivit, 5.7" pituiset ja 2" alapesällä (mersun kampea kun vähän koneistaa, niin sopii

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Tää ny meni aika mettään. Hyöryä puristetaan, mutta missään nimessä se ei nesteeksi muutu vaan lähtee kompressorilta eteenpäin lauhduttimelle missä nesteytyminen ja alijäähtyminen tapahtuu.rumilus kirjoitti: Kylmätekniikassa käytetään höyrystimiä ja lauhduttimia, siitä syystä, että järjestelmässä käytetään yleisesti kompressoritekniikkaa höyryn puristamiseksi nestemäiseen olomuotoon.
scat:n veivejä saa näköjään yksittäinkin... tosin niistä en ole kovin hyvää kuullut viime aikoina... mutta eipä ole hintakaan paha, reilu 50 $/kpl...
http://www.summitracing.com/parts/SCA-6570020R/
http://www.summitracing.com/parts/SCA-6570020R/
Noissa kannattaa olla tarkkana. Vaikka mainostavatkin että olis 2" alasilmällä, se monesti onkin 2" kaulalle. Diisseliin noissa ei taida riittää vara yläsilmässäkään. Mulla oli Volkkarin koneessa Nascar-pikkulohkon veivit, siinä ja siinä oli että riitti vara 24mm tapillekaan tehdä yläpuslaa.napa kirjoitti:kysellään täällä, kun on muutakin juttua ja porukka tuntuu täällä liikkuvan...
onko kukaan sovitellut vastaavia mersun alakertaantai siis jonkun jenkkikasin kankia yleensä, kun ne ei tunnu maksavan oikein mitään... tämä 8 kpl:n sarjakin maksaa vain 468 $...
eli kyseessä olis h-profiili veivit, 5.7" pituiset ja 2" alapesällä (mersun kampea kun vähän koneistaa, niin sopii) ja käsittääkseni 23.54 mm yläpäällä (.927"), jota saa uudelleen puslittamalla kyllä pienemmäksi... 7/16 pulteilla (n. 11,1 mm!), saa toki myös 5/16 ja 3/8 pulteilla, mutta eikö nuo isot pultit ole tässä se paras asia...
tuossa taisin vähän hätäillä, kun tuota juttua kirjoitin, mutta kuitenkin... siis 2" kaulaa tarkoitin ja itse "alasilmä" on jotain muuta...chevyn veivejähän saa yleisesti 2" ja 2.1" kaulalle (tai alasilmällä) en ole vielä edes päässyt mittaamaan, mikä mersun kaula on, joten aika arpomalla tässä vielä mennään, kun näitä veivejä kartoitan... dieselin kampea kuitenkin olen ajatellut käyttää, vaikka bensakonetta teenMJF kirjoitti:
Noissa kannattaa olla tarkkana. Vaikka mainostavatkin että olis 2" alasilmällä, se monesti onkin 2" kaulalle. Diisseliin noissa ei taida riittää vara yläsilmässäkään. Mulla oli Volkkarin koneessa Nascar-pikkulohkon veivit, siinä ja siinä oli että riitti vara 24mm tapillekaan tehdä yläpuslaa.

m-tappi mun sovellukseen tulee kuitenkin 22 mm ja se saa riittää...
pito on parempi...BTriker kirjoitti:Kumpi on parempi, pito vai puikula ja kokemuksia kiitos.

OK, samaa mieltä itsekin. Pito on parasta lautasella ja vartilla. Mutta pitäisikö kuuma peruna lautasella lauhduttaa vai jäähdyttää ja kestääkö kattila veden kiehumista kun se vähän värisee??pito on parempi... Very Happy puikulasta en ainakaan itse saa tehty mitään hyvää Confused

W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Oot kirjottanu tuollaisen vastauksen jo kymmenkunta kertaa tähän topikkiin, mutta vieläkään et osaa itse vastata kysymykseen. Jatketaanko sun juttuja täällä jookojooko.rumilus kirjoitti:Jos aikaisemmat sanomiseni eivät ole kolahtaneet, mitkä termit oikeaoppisesti moottoritekniikassa vallitsevat, laudutetaanko öljyä...ja tai jäädytetäänkö vesi/neste kiertoa jne..
Nekin asiat selviää pienellä paneutumisella asiaan.
ei varmaa pidä paikkaansa, kohta neljä vuotta siitä ku kone päsähti ja siitä lähtien auto seisonu/ollu projektina...uus koneki ollu jo valmiina täs kaks vai kolme vuotta...pari muuta projektia pitää tehä loppuun ennenku tuon kimppuun taas.peltsi_racing kirjoitti:nii ja antti m.. joo näin tosiaan itekkin homman aatellut että ajan minkä kestää ja sitten ruvetaan tekee pataa uuteen uskoon.. ja oon myyte nähny ehkä ton sun mustan mersun????? kalajoella viime tai toissa kesänä onko madollista![]()
ja nyt juuri kaveri soitti et ois hyllys semmonen valtran ison t-sarjan switcheri ku s2b kuulemma lukis siin?? onko semmosesta kellää kokemuksia?? meillä sen verra et 525 tds bemari lastulla/potikalla ei saatu heräämään sitä et meniskö mullakin liika isollee??
Vois tuo svitseri nykykokoonpanoo äkkiseltää sopiva olla, mutta minusta haiskahtaa äkkiseltää pieneltä sitte lopulliseen vaiheeseen. Rehtijiillähän oli tuommonen joskus 606sen kyljessä ja pelas makiasti, mut siipikokoja en muista.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
törmäsin tälläiseen juttuun, kun selailin nettiä ihan muissa asioissa...
"Kallis on aina suhteellinen käsite mutta useita tuhansia maksaa kunnolla tehty om603.
Ajatellaan nyt vaikka tuollaista w201:sta johon joutuu sen aihio koneenkin hommaamaan
Hyvä OM603 turbo moottori 1500e ylöspäin
Mynän pumppu 6syl koneeseen +1000e
Ahdin, kiinacooleri, ahtoputket +1000e
Kunnon pakosarja 500e
Koneen peruskorjaus (laakerit, männänrenkaat, hoonaus. tiivistesarjat yms +1000e
Automaatin vahvistus tai manuaalina getragin hommaus +1000e molemmat versiot
Vieläkin täytyy tehdä pakoputki, imusarja rakentaa, kaikenlaista pikkunippeliä ja nappelia niin saa yllä oleviin vielä sen 1000-2000e lisätä.
Jokainen oikeasti noita +400hv koneita aikaansaanut sen on montakertaa todennut että se on noin ~10ke mikä menee kun tuollaisen tekee hyvin ja niin että sillä on edes edellytykset pysyä nipussa pidemmän aikaa. "
eli kyllä tästä samasta asiasta väännetään muillakin foorumeilla, kuin mersufoorumilla
tuokin taisi olla joku enemmän tietokoneisiin liittyvä sivusto 
"Kallis on aina suhteellinen käsite mutta useita tuhansia maksaa kunnolla tehty om603.
Ajatellaan nyt vaikka tuollaista w201:sta johon joutuu sen aihio koneenkin hommaamaan
Kunnon pakosarja 500e
Koneen peruskorjaus (laakerit, männänrenkaat, hoonaus. tiivistesarjat yms +1000e
Vieläkin täytyy tehdä pakoputki, imusarja rakentaa, kaikenlaista pikkunippeliä ja nappelia niin saa yllä oleviin vielä sen 1000-2000e lisätä.
Jokainen oikeasti noita +400hv koneita aikaansaanut sen on montakertaa todennut että se on noin ~10ke mikä menee kun tuollaisen tekee hyvin ja niin että sillä on edes edellytykset pysyä nipussa pidemmän aikaa. "
eli kyllä tästä samasta asiasta väännetään muillakin foorumeilla, kuin mersufoorumilla

Eikös se Mersun kaula oo 48mm. Ja kun pienempi Chevyn kaula on 2" niin väljähän se onnapa kirjoitti:tuossa taisin vähän hätäillä, kun tuota juttua kirjoitin, mutta kuitenkin... siis 2" kaulaa tarkoitin ja itse "alasilmä" on jotain muuta...chevyn veivejähän saa yleisesti 2" ja 2.1" kaulalle (tai alasilmällä) en ole vielä edes päässyt mittaamaan, mikä mersun kaula on, joten aika arpomalla tässä vielä mennään, kun näitä veivejä kartoitan... dieselin kampea kuitenkin olen ajatellut käyttää, vaikka bensakonetta teenMJF kirjoitti:
Noissa kannattaa olla tarkkana. Vaikka mainostavatkin että olis 2" alasilmällä, se monesti onkin 2" kaulalle. Diisseliin noissa ei taida riittää vara yläsilmässäkään. Mulla oli Volkkarin koneessa Nascar-pikkulohkon veivit, siinä ja siinä oli että riitti vara 24mm tapillekaan tehdä yläpuslaa.
m-tappi mun sovellukseen tulee kuitenkin 22 mm ja se saa riittää...

MJF kirjoitti: Eikös se Mersun kaula oo 48mm.

-
- Vakiokalustoa
Noita K27 ahtimia saa #13 pakopesälläkin.jule83 kirjoitti:no joo voihan niitä tavotteita nostaa! mut olis tarkoituksena tehä lankusta rivakka ympäri vuotinen käyttö auto. mitä oon lueskellu niin alkuperäisen turbo mosan pitäs kestää nuo tehot vissiin aika hyvin!?? mikä olis sopiva ahdin tuohon teho luokkaan?xr kirjoitti:vähän on suuri pesä tuolle teho tavoitteelle joku 10-12 olis passelijule83 kirjoitti:olisiko tälläinen passeli viri ahdin
kkk K27 53-17 turbiinikotelo #17 jaettu , imu 53mm/ pako 65mm
kone: om603 turbo.
tehotavoite olis n.250-300hv välille
mutta voihan sitä teho tavoitetta nostaa
Holset siellä lukee..
-
Viimeksi muokannut BTriker, Ti 08.01.2013 00:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 mölli
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Pitkälti juurikin noin. Ite naureskelin aluks ku mulle sanottiin että 10ke kannattaa varata. Mutta enpä naureskele enää... Rahat on menny ja vieläkään auto liiku mihinkään...napa kirjoitti:törmäsin tälläiseen juttuun, kun selailin nettiä ihan muissa asioissa...
Kunnon pakosarja 500e
eli kyllä tästä samasta asiasta väännetään muillakin foorumeilla, kuin mersufoorumillatuokin taisi olla joku enemmän tietokoneisiin liittyvä sivusto

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
Tuota luokkaahan se alasilmä on ilman laakeria jos kaula on 48mm. Kuten jo sanoinkin aikasemmin, kannattaa olla tarkkana kumpi mitta siinä on ilmoitettunapa kirjoitti:MJF kirjoitti: Eikös se Mersun kaula oo 48mm.ja minä kun olen päätellyt, että se on jotain +50 mm
2.047" tai jotain... ei näihin internetin juttuihin ole näköjään mitään luottamista
![]()

juu, vaikka löytyy noita jenkkien kankia myös tuolle 48 mm kaulalle tai mikä se tarkka mitta nyt sitten on sille 1.889"...MJF kirjoitti:Tuota luokkaahan se alasilmä on ilman laakeria jos kaula on 48mm. Kuten jo sanoinkin aikasemmin, kannattaa olla tarkkana kumpi mitta siinä on ilmoitettunapa kirjoitti:MJF kirjoitti: Eikös se Mersun kaula oo 48mm.ja minä kun olen päätellyt, että se on jotain +50 mm
2.047" tai jotain... ei näihin internetin juttuihin ole näköjään mitään luottamista
![]()
Ja kannattaa toki mitatakin onko se kaula sen 48mm vai jotain muuta
ja tottakai se mitta mitä tarvitaan/ollaan myymässä selvitetään ennen kuin aletaan mitään tilaamaan

No jos teet alle 350e tuollasia kiillotettuja rosteripakosarjoja, niin ostan heti 10kpl.Antti M. kirjoitti:No saahan noihin rahaa uppoaan vaikka kuin...riippuu paljo siitä kuin alkaa hifisteleen ja paljonko tekee ite...äkkiähän sitä hintaa kertyy jos pakosarjat ja kaikki ostaa valmiina.

Voihan sitä ostaa valmiita ruosteisia pakosarjoja, ei siinä mitään... varmaan saa jo tuolla 350e.

w203 c55 amg
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
w203 c55 amg
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
Eikös 400hp saa irtoamaan ihan integroidulla hukkiksella ja vakiopakosarjalla + välilaipalla? Jos ei siis osta mitään 300e holsettia -77 scaniasta
Oon saanut semmosen käsityksen että mersuissa oleva lyhyt pakosarja on kiisselivehkeessä oikeinkin passeli, jos niitä ihan viimisiä tehoja ei hae (500++) 

W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
-
- Vakiokalustoa
En kyllä taho uskoa, että vakio on paras. Voi olla tuo "hyvänmuotoinen", mutta vakio ei sitä kyllä ole.Solmurauta kirjoitti:^Kyllä lyhyt, hyvän muotoinen valupakosarja on paras turbodieselissä.

En viittis ite kyllä vakio pakosarjaa jättää, vaikka olis mikä... Ihan vaikka sitten näön vuoksi...
w203 c55 amg
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
w203 c55 amg
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
-
- Vakiokalustoa
Minä jätän ja käytän ainakin vakio valusarjaa.Kummeli kirjoitti:En kyllä taho uskoa, että vakio on paras. Voi olla tuo "hyvänmuotoinen", mutta vakio ei sitä kyllä ole.Solmurauta kirjoitti:^Kyllä lyhyt, hyvän muotoinen valupakosarja on paras turbodieselissä.
En viittis ite kyllä vakio pakosarjaa jättää, vaikka olis mikä... Ihan vaikka sitten näön vuoksi...
Cumminsin vakio valusarjakin Dodge Ramissa riittää yli 1200hv ja sekin on ihan paskan sarjan näköinen, ei näillä ulkonäöllä ole ennenkään ollut merkitystä
Holset siellä lukee..
4 pyttyisessä se vakio turbopakosarja ainakin näyttääkin ihan järkevältä, 6 mukisessa se nyt on vähän toispuoleisen näköinen, mutta ajaa varmasti asiansa, jos ei ihan 100% tehoja revitä irti koneesta (sitä +500 hp)...
En teeKummeli kirjoitti:No jos teet alle 350e tuollasia kiillotettuja rosteripakosarjoja, niin ostan heti 10kpl.Antti M. kirjoitti:No saahan noihin rahaa uppoaan vaikka kuin...riippuu paljo siitä kuin alkaa hifisteleen ja paljonko tekee ite...äkkiähän sitä hintaa kertyy jos pakosarjat ja kaikki ostaa valmiina.Ja pitää olla hiottuja sisältä, ja valamis hukkiksenlähtö, ja kanavat jaettuna laipalle asti.
Voihan sitä ostaa valmiita ruosteisia pakosarjoja, ei siinä mitään... varmaan saa jo tuolla 350e.

Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-