ei ne varmaankaan turhaa tee kehitystyötä tuon levyn kanssasepulaakeri kirjoitti:no sinä kuulut näemmä niihin jotka tietävät justiinsa mitä tekevät, sillä ne on sulla toiminu. onhan se hyvä lauta myöskin mutta tuossa 3.0 on paremmat suojaukset, piiri levy muutenkin kehittyneempi, varsinkin komponenttien sijoittelut järkevämmät.
W201 2.0 -> 2.0 Megasquirt + turbo
Re: W201 2.0 -> 2.0 Megasquirt + turbo
Re: W201 2.0 -> 2.0 Megasquirt + turbo
Skye: Aaa oot vissiin saanu auton pelittämään. Istun itseasiassa just koulussa
Onkos sulla se ilmastointikurssi ens kuussa?
Re: W201 2.0 -> 2.0 Megasquirt + turbo
jooh sain sen joku aika sitten läjään, nyt syttyä suunnittelen EDIS6, triggeripyörä enää hakusessa.
minä oon käyny jo sen ilmastointi kurssin vuosi sitte, ei sitä tarvii uusia pitkiin aikoihin.
minä oon käyny jo sen ilmastointi kurssin vuosi sitte, ei sitä tarvii uusia pitkiin aikoihin.
Re: W201 2.0 -> 2.0 Megasquirt + turbo
Heräs tässä semmonen mielenkiintonen kysymys, että mitäs askeja jengi on pistelly tohon M102 jatkeeks? Kun nää mesen getrakit on suhteellisen harvinaista kamaa. Tekis kovasti mieli vaihtaa toi nelivaihteinen johonki toiseen 
Re: W201 2.0 -> 2.0 Megasquirt + turbo
hajotat ton nelipykälisen ensiksi hommaat sitte jonku muun päädyt varmaan automaattiin lopulta 
Re: W201 2.0 -> 2.0 Megasquirt + turbo
mulla alkaa olla pian ylimääräisenä bensan 722.3 automaatti
tarkemmin 722358 tyyppinen loota...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
- laineracing
- Mersumies

- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: W201 2.0 -> 2.0 Megasquirt + turbo
semmonen zf käännetyllä kaaviolla. samanlainen ku getrakki. ois meinaa yks semmonen.




